• Petan123

    Chtěl bych se poradit ohledně silničního kola, rozpočet jsem si dal max 120–140 tis. Již nějáký ten rok jezdím a je na čase obměnit stroj :-) Jezdím cca 6tis ročně, vyjíždky jsou průměrně 4 hod (kolem 100 km), jednou ročně se vydávám na 5 dní do Alp či Itálie na kopce – Stelvio, Gavia apod. Současně 3× ročně si střihnu závod v triatlonu (Moraviamen atd), postava 185 cm a 80 kg. Takže, ano klasicky bych rád měl universál kolo na vše – časovka/kopce

    nejvíce uvažuji o Canyonu – Aero road CF SLX. Jen zvažuji jestli brzdy kotouče či normál a jestli řezení el. či klasiku.

    Případně jestli budou nějáké jiné typy, budu za ně rád. Díky

    0 0
    • novas752  

      Řazení a brzdy si někde vyzkoušej a uvidíš.

      Akorát kombo kotoučovky + elektrika je dost drahý.

      0 0
    • milan.v  

      Není typ jako tip…

      0 0
      • Petan123  

        :-) i mnohoznačne. Co se týče typu: nemalou chvíli jsem uvažoval o VENGE, ale i skrz co bylo napsáno zde, je poměr ušetření pár vteřin X komfort jízdy…, zamítl. Třeba někdo má podobné zkušenosti i Aeroroadem, zatím sem nic špatného na něj nečetl.

        Zase 90% ježdění nejsou extra kopce, a nemyslím si že bych na VENGE Stelvio jako hobík nevyjel.

        A prvně sem plánoval Tarmac, ale nikde žádný tip za rozumnou cenu není…

        0 0
        • gemini  

          Já sám hodně začal uvažovat o Madoně 9.0 ( mám limit trošku níž než Ty ) – je tak ošklivá, ale současně mi něčím hrozně imponuje:-) Tuším Ječňák kritizoval brzdy, ale já na ně žádnou kritiku nikde jinde nepotkal a kluk, co na ní jel, taktéž nic, jako špatný brzdy nepozoroval…

          0 0
    • myreczech  

      mít ty starosti…:)

      co Giant…

      https://www.cyclestore.cz/…018-ID_73800?…

      nebo BMC

      https://www.bike24.com/1.php?…

      0 0
    • gersa  

      IMHO jsou časovka a kopce tak rozdílné disciplíny, že kolo dobré do kopců nikdy nebude dobré na časovku a naopak. Neříkám, že nejde zajet časovku na vrchařském speciálu, ale v porovnání se speciálem na TT to nikdy nebude ono a vláčet těžké aero kolo na Galibier asi taky nebude to pravý.

      Existují kola které jsou někde uprostřed (Canyon Aero, Propel, Vias......) ale vždy to bude kompromis a někde na půli cesty

      Samozřejmě by bylo nejlepší mít kola dvě, ale to je hodně drahá věc :)

      0 0
      • Rubi  

        Jestli najede 6k rocne, tak ho jakakoliv silnice za 130k urcite limitovat nebude :-)))) takze zalezi co jezdi nejvic a podle toho bych se rozhodl. Kdyz neni v nohach tak ti da na prdel i kdokoliv na 10kg cyklokrosce zimaku s blatnikama a jestli mas kolo 7 nebo 8 uz je vcelku jedno…

        0 0
    • Goratrix  

      A preco nie radsej Ultimate namiesto Aeroad?

      https://magazine.bikesoup.com/…ce-vs-aeroad

      0 0
      • Petan123  

        Díky s Ultimate za podnět…

        Jo ideal by dvě a více kol, ale i kdyby ty finance byly tak nejsem ochoten je dávat do kol, je to pouze kolo (i když na něm trávím relativně dost času) a jak tady také někdo píše, když máš v nohách… tak i asfalt povolí :-)

        BMC si nemůžu pomoc, ale nelíbí se mi. Nechci říkat libí/nelíbí, jsou důležitější parametry ale nemůzů jim přijít na chuť.

        Giant – Propel jsem viděl též, ale u Canyonu je mi sympatická variabilita – disky a el. řazení, či v obojí klasiku apod. Rozdíly v ceně +/- 10 tis beru

        Pozn. Nejčastěji výjíždka 100–120 km a cca 1500 m výškových. Jasně před Moraviamenem spíš jezdím roviny a honím časy, ale zbytek léta kochání a udělání si žízně :-) A Stelvio zase jedu že jedu :-) 3500 m jinak jezdit neumím.

        0 0
    • well  

      To je sranda?? Jestli chce někdo dát 120 až 140 tisíc do kola, tak nejspíš moc dobře ví co chce a co od kola čeká.

      0 0
      • novas752  

        Možná se budeš divit, ale jsou i takoví co plácnou 150 na dřevo se slovy „chci dobrý kolo“ :D

        0 0
      • milan.v  

        Ty si myslíš, že Ferrari si vždycky kupuje člověk, co ví, o čem to auto je?!? :-o

        0 0
      • kubad  

        ty si sranda

        0 0
      • jecnak  

        Neni to jedno? Kazdy at si koupi co chce, libi se mu a na co ma. Muzeme doporucit ze zkusenosti, pridat par tipu ale nic vic nam tu do toho neni.

        0 0
      • Petan123  

        Já se teda nesměju a úsměv na tváři si radši vytvořím na vyjíždce než fóru či diskuzích, takže myšleno vážně. Vím co od kola čeká a představu také mám ale typů a zkušeností s různýma druhama je také dost, tak proto sem se zeptal..

        0 0
    • Radonrider  

      Uprimne, za tyhle penize bych asi nejspis skocil do kola na miru od Festky.

      Diskova verze s elektrickou Campou tam vyjde na 123k + 8k za ram na miru (coz neni nutnost, maji dostatek zakladnich velikosti).

      Pokud budes mit nekdy cestu do Prahy, tak se tam za nima na Praze 2 zastav a poptej. Delaj dle meho krasny kola a mit na to, tak je urcite podporim :)

      http://festka.com/…s-and-prices

      0 0
      • šimlos  

        Předražená snobárna pro týpky z reklamek a start upů…

        0 0
        • Jonáš1  

          A už je to tady zase, co nejvíc vydělat na hobícich ať se podnikatelé mají dobře, tak a jdu volat do Dobřan už mi mrdlo v palici.

          0 0
        • Radonrider  

          Asi si to pletes s novodobym Favoritem. :)

          Rucni prace holt neco stoji a nedostanes tuctovej ram nekde z Taiwanu.

          Ani sem si nevsiml, ze by tu nekdo nadaval treba na RB…

          0 0
          • kubad  

            neplete, je to to stejné, nená jediný důvod t o kupovat kromě mega PR a designu

            0 0
        • milan.v  

          To sedí … :-D

          0 0
      • Petan123  

        Cesta do Prahy není problém, nicméně asi úplně nejsem fanda, ale o tom že dokážou vyrobit dobrý kolo za adekvátní cenu rozumím.

        0 0
      • Jaarque  

        Nějak se nemůžu dopočítat :D Samotný rám stojí 90, osazení chorus 75… Bavíme se o kole za 130, to tak s velockem a na zondách.

        0 0
        • well  

          Já mít tolik na kolo, tak bych šel do Itálie. Basso má krásný kousky. I u Guerciotti by se něco našlo. V každém případě bych se na tom chtěl před nákupem pořádně svézt.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Ano, ano ryze česká P. R. agentura „Festka“ dokáže mocitěkším zákazníkům nabidnout exkluzivní a vkusná kola, za které se nemusí opravdu nikdo stydět! Dřive sice bylo občas problém zjistit, jakýže to rám původně byl (zda třeba přelakovaný Kovařík neno Hrubajz), ale tuto fázi snad již překonali…

        0 0
    • prodi  

      Sel bych do toho Canyonu, nejlepsi pomer kvalita – cena. A pokud to jde, tak urcite na kotoucich a elektrice, nic jinyho casem nebude a lepe to pak prodas:)

      0 0
    • šimlos  

      A co toto?

      https://www.canyon.com/…8-0-di2.html

      Pohodlný univerzál, kotouče, elektrická Ultegra, dobrý záplety, krásná barva…pro hobíka ideální kolo.

      0 0
      • Cavendish  

        Až na tu cenu je to pro hobíka určitě super…

        0 0
        • šimlos  

          Myslel jsem to pouze pro jeho finanční možnosti a hobík snad je..

          0 0
      • Rowdy  

        Kupoval jsem před měsícem CF SL 8.0, tedy o dvě třídy levnější, nicméně důvody byly celkem jasný. To kolo je kompletní za slušný peníze. Má celý group set dané třídy, žádné vyjímky. Má slušné záplety v dané cenové kategorii. Porovnával jsem to třeba se Synapsí, ale ta by nejen vyšla o 10k dráž, ale navrch ještě by hned člověk kupoval lepší kola. Tedy hnedle o 20k dražší. Je sice fakt, že ten Canyon design alespoň mě nebere nijak u srdce. Sice to neni ošklivý, ale je to tak nějak německy chladný. Nicméně se na tom jezdí moc hezky. A o to nakonec jde, Jediná věc, která je na zvážení, je ta půlená sedlovka. Zbytek kola je bez debat hned jak to přijde.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Já ji po pár jízdách měnil přes cyklobazar za tu klasickou V13 VCLS. Ta dělená je opravdu nesmírně pohodlná, ale pokud člověk občas „dá“, tak se umí pohoupat. Na nedělní jízdu směr káva super, na skupinové švihy a závody tu pevnou :)

          0 0
        • šimlos  

          Já mám stejný model taky pár dní doma. Škoda jenom, že tu ostře oranžovou v téhle řadě vůbec nenabízí, bral bych jí mnohem radši než tu černou ale to je fakt jediný malý nevýznamný mínus. .

          0 0
      • Petan123  

        Ano ted se rozhoduji jakej Canyon to bude :-) Tady ten Endurace super – el. ultegra + kotouče ( i ho mají skladem v mé velikosti). Jen narozdíl od Aeroad nevím proč má Endurace tato ultegra ještě junction port pod řidítky což mě kazí celkový dojem… Aeroad to dle fotek (i unboxingu youtube) to má v řidítkách, ale v mé velikosti mají dostupné pouze el. ultegra + klasické brzdy což mě zase úplně nevadí.

        https://www.canyon.com/…8-0-di2.html

        jak zde bylo uvedeno, zajímavé srovnání..

        https://magazine.bikesoup.com/…ce-vs-aeroad

        0 0
        • Smazaný účet  

          Řídítka aerocockpit vs ergocockit. Jinak bych si vybral dle geometrie, Endurace je v mé velikosti S o 4mm kratší a 10mm vyšší, než Ultimate. Pokud víš, že bys pod představcem měl 2cm nebo více, spíš bych bral Endurace.

          Jinak váží to stejně, průchodnost na pláště to má stejnou a ti co jeli obojí, tak tvrdí, že to jede stejně. Aeoroad je hezká střela, snad jediná aeropotvora, co se mi líbí, ale z těch tří bych řekl nejméně praktický.

          0 0
    • IndyCZ  

      Já bych zas radši ten Ultimate CF SLX 9.0 PRO :-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      K čemu myslíš, že by ti (nebo takřka kyerémukoli hobbikovi) bylo " aerokolo"? Kup si za ty peníze nejvyššiho Tarmaca nebo Ultimate, nebo klidně něco ještě pohodlnějšiho a můžeš si to vybavit skvělejma kolama i materiálem.

      0 0
      • satch  

        Tak záleží jaká priorita jsou pro něj ty dlouhy triatlony…

        0 0
        • jonti  

          Jestli je to opravdu PRIORITA, tak si krome silnicky koupi i kozu.

          0 0
          • satch  

            Jasný. Akorát píše, že koupí jen jedno kolo… A koza taky něco stojí (+ kola)

            0 0
      • šimlos  

        Je to hlavně móda a kopírování vzorů :-)

        0 0
    • tromboonen  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.