Zdravím,
dělám si servis tlumiče Monarch a v servisním kitu jsou 2 kroužky, viz. foto, které vůbec nevím, kam patří.
Bílej je tvrdej, a částečně pružnej, něco jako silon. Zelený je pryžový.
Nevíte? Díky.
Zdravím,
dělám si servis tlumiče Monarch a v servisním kitu jsou 2 kroužky, viz. foto, které vůbec nevím, kam patří.
Bílej je tvrdej, a částečně pružnej, něco jako silon. Zelený je pryžový.
Nevíte? Díky.
Tohle se obvykle data na hlavni vzduchov pist…gumove tesni a silnove drzi tesneni na miste.
Na hlavnim vzduchovem pistu mam cerny O krouzek a bílej kluznej kroužek.
Tohle se tam nevejde, repektive je to male.
Na foxu a x-f jsem mel potkal na pistu gumivy krouzek, ktery byl z obou stran vymezeny plastovymi krozky…neni mozne, ze nekdo zkusrvil lredchozo servis? Co pravi servisni manual? A co stirak/tesneni pistu?
Ano, tak to mají nové, aktuální verze Monarchu, 2 plastové bílé kroužky a mezi nimi pryžový.
SErvisní manuál, rozkres dílů, mi tam ten zelený ani ten bílej nikde neukazuje.
Ale v sadě jsou.
Zelenej je dorazovej, bílej netušim, jestli to neni jeden z glide ringů kolem hlavního těsnění. Je v kuse nebo přerušenej?
Ten doraz mě už také napadl, podle videa. Ale já měl jiný doraz, když jsem tlumič rozdělal, viz foto.
Zelenej je doraz, na hlavní pístnici nasuneš až k pístu.
Bílej je spacer na těsnění v krytu vzduchové komory za guferem – na pístu jsou kroužky okolo těsnění 2, v krytu je jen jeden.
Ale podle výkresu mi tam ten bílej nikam nepasuje, pokud koukám správně, sestava píst-vzdychová komora je tvrdý plastový přerušený, pryžový x-kroužek a vnější gufero (a indikator sagu). A nebo tam fakt vedle toho X-kroužku je ještě ten bílej.
Není tam.
Ale už jsem na to přišel, sada na 2010 se neda sehnat, tak jsem vzal na 2012 ktera má 90 dílů stejných až na tyhle 2 kroužky. :-)