• Kuba30

    Krásný večer.

    Blíží se konec sezóny a jelikož tohle byl můj první rok s celopérem, přemýšlím kam s ním na servis. Předtím jsem měl chlapíka, s kterým jsem byl spokojen, ale sám mi řekl, že tohle mimo jeho obor.

    Jde mi o kvalitu a dodržení domluvy a že to co bylo řečeno a naúčtováno, bylo doopravdy uděláno.

    Rád bych něco jako celkovou kontrolu a pokud něco bude špatně, tak vyměnit (hlávko, středový, čepy a ložiska zadni stavby apod.)

    Jsem z jižních Čech, ale Praha, Plzeň neni problém, za kvalitou si dojedu.

    Rád bych ideálně osobní zkušenosti, ja co jsem našel a vypadá nadějně je něco jako krabcycles nebo flowcycles, znáte někdo tyhle servis a jaký máte popřípadě zkušenosti?

    Diky za dočtení až do konce a budu se těšit na Vaše tipy.

    0 2
    • Azmir  

      Máš hodně peněz nebo si najel 20 000 km? Nevím proč by se jinak mělo měnit cokoliv z toho, co si napsal.

      Pokud nějaký problém nepozoruješ a máš dost peněz, nech si udělat malý servis vidlice+tlumiče za pár stovek, jinak zbytečně zahučíš tisíce zbytečně.

      0 0
      • Slavik  

        Proč kazíš kšeft?

        Je třeba podojit hejly. A tady se zrovna jeden ptá, kde je nahozen háček, které nemá ani žížalu. ;-)

        0 0
      • novas752  

        Mno ložiska v některých zadních stavbách jsou přidřený i po 10× méně kilometrech.

        2 0
      • ToMášMarný  

        Promiň, ale tohle je blbost. Nebudu tu nikoho propagovat, ale malý servis odpružení neni blbost ani na novym kole, natož po roce, tohle prostě nejsou vyhozený peníze. Ložiska v závislosti na milionu faktorech, ale třeba na xcčku ty maličký odcházej docela fofrem. Na am jsem je měnil po 5k km (celoroční provoz a jezdim když můžu, ne když svítí sluníčko a smějou se jednorožci)

        0 0
        • černápole  

          Rám Spe*****d prasklý masivně kolem středu a následně neuznanou reklamaci z důvodu zanedbání údržby ložisek jsme tu už měli-)

          0 0
        • Ondrejst  

          Presne, nové vidlice treba otvárať a podopĺnať vazku tam kde chýba a odstrániť, kde jej je priveľa ( foxácke negatívne komory ) ale malý servis nechodí do komôr, takže treba akoby stredný servis. Do tlmenia tak často nieje treba chodiť. A kopec bajkov má čapy suché jak štrk od novoty a následne prichádza pukot. A na niektorých strojoch ložiská odchádzajú naozaj veľmi skoro. Hlavové je na tom obdobne.

          Takže za mňa jednoznačne prekontrolovať a následne podľa stavu v akom to bude sa dohodnúť, ako často to servisovať.

          0 1
      • kubad  

        je lepší preventivní servis a mít sezonu v klidu, než pak posrané kolo někde na dovolené.

        pokud si to uděláš sám tak problém není, pokud top někdo neumí, je tenhle preventivní servis rozumná volba

        0 0
        • Azmir  

          To bez debaty, možná jsem se špatně vyjádřil. Samozřejmě že je třeba základní věci zkontrolovat, ale bojím se přístupu zakladatele a že mu servis vnutí něco jako „kompletní servis vašeho celoodpruřeného kola za výhodných 9990 Kč“. S tímto dopadne jako někdo kousek vedle, kdo si koupil kolo za 15k a pak brečel, že ho první servis stál 5k, i když kolo bylo v pořádku a nebylo tam třeba prakticky nic dělat.

          Takže nejlépe se zamyslet, sám provést alespoň vizuální kontrolu, zjistit co mi asi nefunguje jak má. S konkrétními požadavky jít pak do servisu, ať zaplatí jenom nutné minimum a není oholen na kost za zbytečné úkony u zánovního kola.

          Samozřejmě si nejlépe nechat udělat cenový odhad dopředu a nechat napsat na paragon s tím, že když to bude více ať volají a není pak nepříjemně překvapen.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.