• Vovis96

    Ahoj, minulý týden jsem dal do servisu po delší době silničku s tím, že mi udělají základní servis a s ničím nebude problém. Avšak během týdny mi servisák volal, že je nějaký problém s ořechem na zadním kole. Kola mám Vision Team 35, které mají najeto max 1000 km, proto mi přijde divné, že se po minimálním nájezdu něco pokazilo, aniž bych si byl vědom, že jsem trefil nějakou díru.

    A teď proč sem vlastně píšu. Přiznávám, že co se týče technických věcí mám celkem rezervy, a tak vás prosím, jaký typ ořechu mám objednat, aby bylo vše ok ? Jezdím na klasické 105 tuším rok 2017.

    Předem všem díky za rady.

    0 0
    • Delkim  

      Ty žádný neobjednávej, nech to na servis.

      0 0
      • Vovis96  

        No bylo mi řečeno, že žádný nemají na skladě. Tak si mám sehnat nový… Nevím co tam je za problém, ale přijde mi, že chcou ze mě vymlatit co nejvíce peněz 

        0 0
        • mikub  

          Jaký ořech objednat je v diskuzi dost sázka do loterie. Vision má různé druhy ořechu i pro kola Team 35. Podle stránek Visionu by to mohl být třeba tenhle (ale tuhle informaci sem dávám bez záruky, různé modelové roky se můžou významně lišit)

          Určitě bych si ale zašel do servisu a ořech si prohlédl. Taky to není žádná raketová věda, takže by se i dalo poptat, co s ním reálně je a případně opravit.

          0 0
        • Jirra  

          Na kole si většinou všechno dělám sám, ale kdyby v servisu řekli, že si si mám náhradní díl sehnat sám, tak asi změním servis. Tedy pokud by mi to nedělal třeba kámoš doma, ale i tak by mi měl aspoň napsat co přesně mám koupit.

          0 0
        • Singlespeed  

          Kdyby z tebe chtěli vymlátit peníze, tak by přece nechtěli, aby sis ho koupil jinde… :-)).

          0 0
    • tromboonen  

      Hele nevím jak zrovna tyhle Visiony, ale ty moje (viz profil) maj cca 1600g v hliník profilu relativně vysokém a je to všechno, tím, že maj asi dost lehký náby, mám je z druhý ruky a skoro vypadaly jako nový i na brzdné ploše, která má tečky na ojetí, náby mi problémy nedělaj i když jezdím na rozbitejch cestách, ale mám široké a měkké pláště, plus pohodlný rám aspoň na jednici, dvojku úplně obyč CX starší hlínu, jezdím na ní po silnici se silničníma kolama, ale většinou ne v dešti, to jen vyjímečně.

      Poznal jsem, že ořech je velmi lehký, asi hliník, udělalo se mi tam velmi rychle otlačení od některých jednotlivých pastorků někde uprostřed, které asi víc jezdím i ve stoje… Visiony jak které a jak kdy, ale zjistil bych co s tím je, třeba se přeptal lidí co maj stejný náby na zkušenostě nebo to vyhledal tady a šel bych za vyplejtačem/ser­visákem co má zkušenosti s různejma nábama, budou to určitě umět optavit a dobře nahonzervovat a pak uvidíš, jestli se to nevrátí, výměna náb a přepletení v servise není moc levný a taky se nemůžeš spolehnout, že to bude stopro správně pro ta kola… jenom názor, konkrétně o tom moc nevím, jen co jsem si vygooglil o těch mých, ale bez data výroby, to jsem neměl.

      Pohledej i tady ve vyhledávání, nebo to dej do silniční sekce, ale o Visionech tady někde něco bude, optal bych se majitelů podobných silničních s podobného roku, jaké maj zkušenosti s nábama co maj, včetně podrobností na čem a jak jezdí, včetně plášťů a tlaků a pod, to může být velký rozdíl, ve tvrdosti kol, ty moje jsou ve výpletech i ráfcích poměrně tvrdé, zachraňuje to ten zbytek, ale asi jen u mě..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.