Schwalbe Smart Sam x Kevlar x Evo verze 2.1

20 nepřečtených
  • isoman

    Zdravím, líbí se mi tyto pláště. Jezdím asfalt, polní a lesní cesty. Rozhoduji se mezi drátovou verzí (oz.Smart Sam)cena cca 300Kč, kevlarovou verzí (oz. Smart Sam Kevlar) cena cca 400 Kč a nejvyšší verzí (oz. Smart Sam Evo) cena cca 800 Kč. Co mi doporučujete ? Máte někdo s něma reálné zkušenosti ? Vylatí se přidat jednou tolik a zakoupit ty v provedení EVO ? Díky za reakce.

    0 0
    • ememem  

      clovece nechcem byt na teba hnusny ale skus si zadat do vyhladavani smart sam alebo schwalbe alebo nejakau kombinaiu a myslim ze mas do leta co citat…

      0 0
    • Adamz  

      mám nejlevnější drátovou verzi ORC směs a spokojenost, po silnici se s tím jezdit dá, na šotolině a suchém povrchu zatím podržely vždy, bahnitý brod sem taky projel bez problémů.. za tu cenu je to dobrý plášť

      0 0
      • Adamz  

        prý hodně vyrží a nijak extra nedefektují..

        0 0
        • Nainen  

          Souhlas, jsou to pro nezávodní použití za tu cenu naprosto pohodový pláště. Nejsou zrovna nejlehčí, ale hodně vydrží. Defekt jsem na nich zažil všeho všudy jeden.

          0 0
      • isoman  

        No, uvažoval jsem o těch v provedení EVO, tj o těch nejdražších, mají lepší směs a nízkou hmotnost, ale asi vezmu zlatý střed, tj. základní v kevlaru. Už asi 10 let jezdím jen s jedněma pláštěma a kupuji tytéž. Michelin Jett 2,0, teď se to jmenuje tuším jinak, Hard terrein nabo tak nějak a jsem s nima spokojenej, jsou hlavně ryché, na občasné polňačky a lesní cesty taky. Ale chtěl bych zkusit i něco jiného podobného, ale s nějakým vzorkem. Bhno nejezdím, pokud to ovšem v nouzi nejde jinak.

        0 0
    • Jarque  

      Smart Sam Kevlar

      0 0
      • isoman  

        Asi jo, zlatý střed.

        0 0
        • Adamz  

          a co racing ralph? jsou prý o něco lepší a rychlejší ale mín vydrží (oproti ORC samům)

          0 0
          • isoman  

            No jezdím často po silnicích, takže si myslím že ty Smart Samy budou lepší… ?

            0 0
            • Adamz  

              někde sem tu četl že RR je rychlejší i na silnici tak nevím co je na tom pravdy.. mě ty SS jedou na silnici velmi pěkně, skoro nehučí a odpor minimální.. pravda že vzhledem k odolnosti, výdrži, ceně a univerzálnosti to bude asi nejlepší volba… kdybych jezdil jen silnice a polnačky volím jinak asi FF, nebo sammy slick, kdyby jen terén tak taky jinak RR/RR, NN/RR, do extremu NN/NN

              0 0
            • MlokCZ  

              Je to tu v historii už snad tisíckrát, jen já to tu psal už nejméně 20×:

              RaR je rychlejší než SS a současně i lépe drží, důvod pro SS není žádný.

              SS vůbec nejede nijak zázračně, má valivý odpor téměř stejně velký jako NN.

              SS má smysl v jediném případě a to levnější jednosměsová verze kvůli hodně dobré výdrži a přitom je i levný.

              EVO třísměsová verze nemá už ani tu dlouhou výdrží, i když oproti RaR je to pořád o malinko lepší.

              0 0
        • MCPisky  

          co myslite bylo by dobré zkombinovat kevlar tu levnejsi verzi dat na zadek a tu Evo verzi na předek, co tu čtu tak ta levnejsi vydrzi víc takže by se to mohlo sjizdet cca tak stejne a predek by vic držel ;)

          0 0
    • in4mator  

      Mám ty drátové SS a nějak s nima kloužu, chtělo by to něco víc gripoidního aspoň na předek.

      0 0
    • faba  

      Jezdím pár sezon na dvou kolech vzadu kevlarový SS snake skin a výdrž výborná. Vlastnostmi je to univerzální guma, nenadchne ani nezklame. Vpředu jsem ho nezkoušel a ani to vzhledem ke vzorku nemám v plánu.

      0 0
      • m.s.k  

        Využiju tohoto vlákna k dotazu. Koupili jsme si s manželkou nová kola kde jso obuty pláště Schwalbe Black Jack, které jsou dost těžké a na asfaltu hlučné. Uvažuji o tom, že bych pořídil právě RR a otázka zní : Poznám opravdu rozdíl v jízdních vlastnostech např. kvůli rozdílu ve váze oproti BJ? Najel jsem na BJ zatím 500km a zatím se zdají v pohodě. Nejsme žádní závodnící,roční nájezd cca 4000 km, 60% terén, 40% asfalt.

        0 0
    • old biker  

      používal jsem Smart Sam Kevlar dva roky, na sucho, tvrdý povrch, šotolina a i bahno a závody typu Nova Author Cup vydrželi taky,na tvrdém povrchu se více ojíždí střed, nyní je dojíždím na zimáku (bahňáku), teď první rok zkouším Pythony kevral, tak uvidím, zatím za první dva měsíce dobré,asi nebudou taky na velké bahno ale to co jezdím tak určitě v pohodě, Smart Sam Kevlar určitě pro pohodu a to co říkáš, já je doporučuji, provedení EVO není nutné

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.