Náhrada Schwalbe Smart Sam 29x1,75

13 nepřečtených
  • weekend warrior

    Ahojte, prosím o radu:

    Na KonaSmoke, se kterou jezdím „výhradně“ jen asfalt střídané lesní a polní cestou, někdy i DOST kamenitou, mokrou, zatravněnou, hledám nejakou alternativu k Schw. Smart Sam o rozměrech 622×47 = 29×1,75(nemůžu je dnes nikde sehnat)…

    Mam jeste Schw. Marathon Supreme, ale to neni do terenu vubec…

    Kdyz ma neco trochu vzorek, je to bud uzke 622×37 nebo zase široké na klasické MTB

    Plus velice často jedu na těžko, s brašnama a musel bych foukat na maximalky…

    Diky moc za rady, tipy, linky, prudu:)

    0 0
    • weekend warrior  

      jako neni to uplne rozmer co frci, no:)

      0 0
    • Jezevec70  

      Co jsem jezdil, tak nejsou špatné tyhle Authory: http://www.author.eu/…lling-stone/

      Jedou dobře, vzorek taky nějaký mají. Jen se dívám, že trochu podražily. Kupoval jsem je necelé 300.

      V šířce 47mm moc výběr nebude, možná Schwalbe Land Cruiser.

      0 0
    • worlusho  

      google umí

      0 0
    • MlokCZ  

      Pokud nejezdíš ten terén moc často, tak rozhodně slick.

      Na Supreme jsem odjezdil před časem poměrně dost opravdu terénů. Za sucha s trochou opatrnosti se dá hodně, tedy neřekl bych, že to není do terénu vůbec.

      Aktuálně na Supermoto jsem už pár opravdu terénů také jel. V obou případech to bylo navíc na celopevňáku.

      Chybějící odpružení předního kola je pro mě tedy o dost více limitující v opravdu terénu než objemné slicky.

      Za mokra je to pak o něco horší, ale tam není zázrak ani slušný jezdivější plášť se vzorkem typu RaR.

      A na mokré silnici drží pak slick s dobrou směsí mnohem lépe než něco se vzorkem.

      Super moto při rozumném tlaku tedy drží ještě daleko lépe než Supreme (větší objem + poddajnější kostra pláště).

      A mám druhá kola s 2,25 RaR (bez duší) a rozdíl mezi tím co dám na Supermoto a co na RaR je minimální. Spíš je rozdíl v tom, že na RaR některé povrchy můžu jet rychleji ve sjezdu.

      Smart sam bych nedával znovu v žádném případě. Nic moc nejede a stejně ani nijak zázračně nepodrží. Třeba když srovnám se Super moto, tak ty jedou o třídu lépe a přitom grip je někdy mírně horší (tam kde trochu pomůžeš vzorek SS) a často i srovnatelný (ten objem dělá hodně). A to má šanci pouze třísměsový SS, ty méněsměsové drží často i hůře než Super moto.

      U Supermoto mám akorát občas (když sem tam dám nějaký opravdu terén) strach o defekty. Zatím mám na to ale štěstí a bez defektů.

      Supreme ale není ze Schwalbe slicků ani nejrychlejší.

      Pokud to je i pro jízdu na těžko a tak nebudeš tolik řešit hmotnost, tak bych klidně uvažoval i o nové Marathonu allmotion. A vzal bych co nejširší, tedy 2,15", pokud se ti tam vleze. Pokud ne, tak 2" ještě půjde.

      U slicků pro použití občas v opravdu terénu je základem velký objem. Tedy minimálně 2", ale raději více. Těch 2,35" u Supermoto je znát opravdu hodně.

      Supermoto bych ale pro jízdu na těžko nedoporučoval kvůli odolnosti (která není žádný zázrak). To raději zkusit ty allmotion.

      0 0
      • MlokCZ  

        Jinak jezdím asi velmi podobnou skladbu povrchů. U mě odhadem 90% jezdiv= věci a z toho tak polovina asfalt a zbytek šotolina a jiné jezdivé povrchy.

        A pak tak 5% terénu mírně náročnějšího a 5% více náročnějšího.

        Náročnější terén z pohledu celopevňáku s rychlými plášti považuju pro představu např. zelenou ze Smrku směrem na Stog. Na fullu s pořádnými plášti to stejné je už poměrně lehké.

        Dříve jsem více měl nahozená druhá kola s RaR, letos jsem je nahodil jen jednou a zase hned vrátil Supermoto. A dávat tam RaR už asi téměř nebudu. Když je náročnějšího terénu jen málo, tak to buď na Supermoto nějak dám nebo případně to prostě celé nedám.

        A když by na trase mělo náročnějšího terénu být větší množství, tak to rovnou beru fulla.

        0 0
        • weekend warrior  

          dik! Tebe jsem tu fakt potřeboval, zase zmatek:) člověk míní, MlokCZ mění! :))))

          Marathon Supreme chápu jako silniční univerzál, ale v „terénu“ jen za sucha (to jsem se asi špatně vyjádřil, s tím do terénu). Každopádně ten allmotion vypadá parametricky libově, jen se mi prostě vzhledově nelíbí…ale až odejde supreme, pouvažuji…nicméně to bude dost podobné, co se mokrého terénu týče, tedy na prd…

          teď jde tedy o to mokro, bláto, mokrou trávu atd… SmartSama jsem v 1,75 sehnal, koupil radsi 2krat(výdrž vzorku je pri jízdě v kombinaci se silnicí žalostná, ale asi to bude i šířkou), ale co dál, je něco lepšího, fakt na mokro, fakt v 1,75 – 2,0? RaR, či SM.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.