• misaxxx

    Ahoj tak po dlouhém bádání a zvažování jestli koupit zánovní nebo nové kolo (rámový set)… jsem se rozhodl v rámci bezpečnosti investovat do nové S-W SL3 2011. Inves­tičně se chci vlézt do 85táců. Rám + Ultegra sada + Mavic Ksyrium SL + další droboť.

    1. Je zde někdo podobný šťastný majitel? Jaké jsou zkušenosti?
    2. Pro Čechy, Slovensko a Polsko existuje pouze jediný ofiko dovozce.

    Existuje tedy i jedna jediná smlouva/dohoda která koriguje možné slevy pro zákazníky atd. Nicméně již nyní některé obchody 20procentní slevu (letní) nabízí:-)

    1. Rozdíl mezi SL3 2011 a 2010 je v tuhosti přední vidlice. Zajímalo by

    mě jestli tento rozdíl hobby jezdec pozná?

    1. SL3 není žehlička to je jasné, ale je možné nějak vyřešit pohodlí,

    když se rozhodnu pro delší vyjížďku-cyklotouristiku na delší dobu (cca 20dnů)? Respektive bude to možné vzhledem k tuhosti??…Možnost je dát mekčí sedlovku a kola?

    1. Vedle SL3 jsem ještě zvažoval cannondale Supersix HiMod. Rám je s velmi

    jemným slopingem. Jinak větší trojúhelník tím i zřejmě více pružnější ci měně tuhý.(hobby asi nepozná. Těžko se rozhodnout. Jezdite ho někdo?

    1. Jak jsem již psal zvítězila bezpečnost. Veřím že když budu

    projíždět Alpské průsmyky a francouské hory že při sjezdech (kde se někdy pěkně uhání) nezklame. Jsou nějaké kola-ráfky zohledněné k tomuto typu ježdění- vyloženě horské? jako máme compacty sadu tak i ráfky-výplety-náby?

    • kajda93  

      Pohodlí se dá vyřešit různě. Rozhodně bych ale nedával měkčí kola. Karbonová sedlovka a ližiny u sedla jsou při přihlédnutí k pohodlnosti samozdřejmostí. Další věc která by mohla bejt plusem pro pohodlnost jsou třeba gelové „výstelky“ pod omotávku od spešlu, nebo rukavice specialized s označením bg (musim říct že ruce mi po koupi rukavic Bg děkovaly). Jinak co se týče rámu bych spíš volil specialized Roubaix, což je rám dělanej na klasiky tipu Peklo severu. Tarmac je stoprocentní závodní silniční plnokrevník a Roubaix ti přinese více pohodlí na několikadeních cestách.

      • misaxxx  

        Dobře to s těma kolama je asi recht.

        Já to již zvažoval ale jednak, člověk chce mít spíše po ruce plnokrevného závoďáka na dobré silnice než …no toho kostkáče:-.Pak ten tlumící element se mi vůbec nelíbí.

        S tarmacem tedy vícedenní tůry nejsou možné…?

        Jde o to, že s kolem chci jet samozřejmě i místní Sudety Tour plus další dva tři závody ročně. Pak mě velmi zaujaly 24hodinovky…Lákají mě vzdálenostní limity 24hodin. Pak bych chtěl také jet s tím samým kolem do Chamonix..což jsou náklady okolo 370km denně. A každá stráta energie se počítá.

        Jedná se tedy o sportovní cykloturistiku.

        Jde to nějak okomentovat?

        • kajda93  

          V tom případě asi tarmac…ale počítej s tim že by si bylo lepší připlatit za sedlo,sedlovku,ko­la. Z těma kolama bych se ale poradi s někym kdo tomu rozumí víc než já. Musíš vzít na vědomí také stav silnic v čr. Včera jsem projížděl kolem chlápka co buďto cvaknul duši a nebo oddělal ráfek za x ticís potom co projížděl jeden úsek kterej je samá díra.

          • misaxxx  

            Toho se děsím…pokud člověk počítá že pojede něco horšího tak jet na nějakých báních. Ráfky to chce pak asi nižší že?

        • gemini  

          Tarmac je hodně tvrdý a tuhý kolo, ale zase na druhou stranu to není úplnej kostitřas (jezdím Compa, ale zkoušel jsem i SW ). Na tvým místě bych koupil 2 kola – jedny lepší, lehčí a tuhý na závody a druhý na pohodlný turistický ježdění (třeba FuRa5 jsou levný, odolný a pohodlný a přitom celkem jedou ).

    • martin7  

      nevím, ale ta ultegra mi k tý kombinaci nesedí. Nechceš si radši připlatit za Dura Ace, když už stavíš něco pořádnýho. S těma dvouma sadama kol má gemini pravdu. Jinak já ksyria mám a naprostá spokojenost.

    • tele  

      Podla mna je zbytocne mat tak drahy ram. Mne by stacil nejaky zakladny carbonovy ram. Ultegra by tiez stacila a kolesa tiez.

      Preco si nekupis cely bicykel?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.