Nevíte někdo, prosím, jaký je rozměr tlumiče pro GT Sensor? (oko – oko)
Nevíte někdo, prosím, jaký je rozměr tlumiče pro GT Sensor? (oko – oko)
dneska večer se ti mrknu ale díval jsem se a myslím, že je tam 190mm
Klasika 190mm
Děkuji :-)
jj 190 a váha cca 3kg
3kg tlumic, to je slusnej oddil. Radsi nechci vedet kolik vazi ram.
:)))
to bylo myšleno rám + tlumič = 3kg ;-)
Nevíte někdo co by to udělalo se zdvihem kdyby se místo tlumiče s roztečí 190mm dal tlumič 185mm?
Sníží se pravděpodoboně zdvih, že? Ale zajímalo by mě o kolik.
bych tipl tak 1–2 cm,ale víc asi ne…
Hmm, asi oželím RP23 a dám tam správně dlouhej X-fusion O2 PVA
pokud ho jeste sezenes…jinak hezky funguje i jeho nastupce RCX…
já zrovna mám jeden volnej RP23 190-ku. Bohužel je HV
To by mělo být naopak dobře ne? Měl by být mít lineární chod ne?
Mám na kole ještě jinou rp23 HV s BV a chodim po dorazech… Před tím sem tam měl RPL taky HV a ten byl v pohodě.
Podle mne by to chtělo trochu progrese
Já jsem třeba naopak na Camberu měl monarch HV a bylo to pořád progresivní jak sviňa :)
To jinej systém odpružení.
I-drive si myslím má lineární chod celou dobu
Nechceš vyměnit tu HV komoru za klasickou? Já bych uvítal na svůj tlumák HV komoru, ale zas ne tak moc, abych ji za 1500 Kč kupoval novou :)
No já mu psal na mail za kolik by tlumák prodal a žádná reakce, tak nevim jestli se ho chce vlastně vůbec zbavit :)
Tak sorry,no. Sem přišel až teď domů. Myslím,že vás oba dokážu uspokojit. Mám RP23 HV komplet funční a RPL vytekl,takže je mi taky k ho*** , spravovat ho nebudu.
Majkemu už píšu
je tam převod 1:2,4. Já tam naopak dal 200
Uf…tohle jsem jednou vyzkousel na svym GT a jezdit se na tom nedalo…
ježiši, že mě to neřek dřív – já nevěděl doteď že se na tom nedá jazdit a tak na tom jezdím :-) Je to v pohodě. Co ti na tom vadilo?
jednak stred byl vys-desny stafle a druhak se zvetsil uhel vidlice (kolo se potavilo) a tim padem se stalo „nervoznejsi“…
njn – na mym kole bys byl nervozní ty. Že jsou to štafle se mě právě líbí. Originál zdvih je 125 mm. Tlumák 200/57 zvětší zdvih na 138 mm. Nějak se mě nezdá, že by se ta změna úhlu dala tak postřehnout
Vis co, ja ti verim!
(ze se ta zmena uhlu neda postrehnout):)))
Změna úhlu se nekoná, bike si stlačí tlumič vlastní váhou.
… a jsi si jistý, že důvodem nervozity bylo, že se postavilo právě kolo?
100%!
Vzhledem k tomu ze GTcka jsou vysoky uz seriove tak tenhle upgrade mi neprijde uplne stastnej
proto sese potrebuje teleskopickou sedlovku pri pristavani..jsou to desne stafle:)
to by se ti asi nelíbily ani moje rohy ve výšce 140 cm viď
Uvědomujete si, že se bavíte s borcem, co používá teleskopickou sedlovku k tomu, aby když zastaví, moh pohodlně oběma nohama na zem, žejo? :D
trochu se mýlíš – to kolo je tak vysoký, že při spuštěný sedlovce dosáhnu na zem jednou nohou tak akorát. Dúležitý je, že to bezchybně funguje
No ty vole…
Zrejme slusnej oddil
:)
Neee, doufal jsem, že už tohle nikdy neuvidím! :D
Ja si ty fotky ulozil..pro strycka prihodu:)
…jsem zvraceny!:DD
Tak tydy máš poslední verzi
:oD
jak se na tom jezdí, nestaví se ti na přední?
no při zabrzdění samozřejmě – kotouče 220 + Avid Code
s vytaženou sedlovkou
A proc jsi vubec bral tuto velikost ramu?
protože je velkej – já chci velký vysoký kolo
Tak v celkove vysce kola by snad nebyl zadnej rozdil, ne? Bylo by kratsi, ale diky kolum, vidlici a tomu parozi, stejne vysoky.
výška středu je větší
tak jsem se koukal – střed je stejný ale rám je prostě vyšší. Stejně jiný ani nebyl k dispozici. Chtěl jsem ještě větší ale nebyl. ten už by byl asi moc velkej
Rozdil muze byt v delce hlavove trubky, ale nestudoval jsem to.
je to Lko – je o 2 cm vyšší než Mko – hlavová, sedlová, výška rámové. Mko nebylo na trhu a mě tahle velikost vyhovuje, myslím, že bych jí bral i kdyby byla ke koupi menší. Větší už ne.
Stroj z pekel. Ty dvě svítidla mají nějaký zelený/žlutý filtr nebo je to jen nějaký odraz?
ty žlutý kolečka jsou odrazky a nejsou na světlech ale na zadní straně reproduktorů
Ha ha, jako recese dobré…
Jenže to oprvadu není receze, on na tom skutečně jezdí :)
letos zatím 4200 km
slušný, to je asi jako ujet 15 000 na normálním biku
:-) já to vidím na reálný koeficient tak 2. Fakt je, že nikdy vevyjíždím jinak nëž s kompletní výbavou
hmotnostní koeficient je skoro 3 a k tomu přidej koeficient vlivu na psychiku
to jo ale vliv na psychiku to má nas ty druhý – netuším proč ale mívají oči jako tenisáky. Já naopak jsem v pohodě
Já vím, už dříve jsem zahlédl jeho zlepšováky a tak v jiných vláknech…:-)) Možná kdyby netahal tolik pičovin, ušetřil by hromadu energie a nepotřeboval krabici se žrádlem rovnou na řidítkách:-)) Je to fakt mazec.
to není žrádlo ale Hašlerky – kultovní záležitost
Hele a kolik to váží? Dejme tomu bez náplní:) Nechci rýt, jen já když někam jedu, tak mám problém brát si camelbag, natož tahat tohle všechno.
tak jak to vidíš včetně plných lahví jsem to dnes vážil téměř přesně 30 kg (vylehčoval jsem tochu výbavu – bylo to až 35 kg)
sis dovolil dost – měl bys uvažovat, že zašleš mému kolu omluvný dopis
tak jo:)
zatím budu Josefovi tlumočit, že tě to mrzí
chudak Josef, cim si zaslouzil ze mu budes mocit na tlumak?
hihihi zmetku :-))
Tak proto na něm má ten neoprén :D
asi si pepa mohl cvachtat.)
to malý vpravo je meteostanice?
jojo -jachtařská – běžně se nosí na zápěstí, já jsem jí spojil s držákem na světlo
Proc ty dva tachometry?
Jedn na predni, druhej na zadni kolo? :)
viz výše – meteostanice
dekujuu:DD
já vím – chceš si postavit taky takový žejo
no..pokud mne prijmou u zvlastnich jednotek jako beranidlo, tak bych si neco takoveho postavit mel:)
já to vyvíjím pro nasazení jako Bike Force one
Neuvazoval jsi o lehokole? Posedem by se ti mohlo libit, slapaci stred ma krute vysoko, nosic ma ve standartni vybave a klasicky riditka se daj primontovat. Jediny co je oproti normal kolu horsi je vaha, ale to by tebe asi nerozhodilo.
svézt bych se na tom chtěl to jo ale pořídit si to ne. Já pokud to jen jde, tak jezdím v terénu.
Tak jistě uznáš, že po zveřejnění fotek ti to tady nebudou uplně všichni věřit.
pročpak bych to měl uznávat a navíc dokonce jistě. Představu o terénu máš jinou než já dost možná ale zcela jistě naprosto jinou o tom co já s kolem podnikám. Zřejmě by tě to udivilo ale proč tě přesvědčovat
Tak na silnici existujou lepsi lehokola nez je tohle. Prave tohle jsem myslel do terenu. Souhlasim s Pepkem, pokud bych vyjel s tim co mas naveseny na kole do terenu, tak bych za a) si rozbil neskotecne drzku, protoze s takovouhle vahou na riditkach bych vycestoval v prvni zatacce a nebo b) bych prijel domu s polovinou vybaveni.
Pokud myslis, ze te podcenujem, tak zkus nepodcenovat lehokolo. Jediny v cem ma lehokolo vyraznou nevyhodu je prace tela pri vysednuti z kola, ale zas lehokolo ma lip polozene teziste, takze se tato nevyhoda castecne eliminuje.
Ale přeci vidíš, jak vysoko sedím a to jen proto, že to tak chci. Já ti lehokolo neberu ale mě se sice jako technický výtvor moc líbí a určitě bych si s ním pohrál, ale pořídit si ho nechci. Já v terénu jezdím pomalu, na brzdy, neskáču a dost často tlačím v místech kde se prostě jet nedá asi na ničem. Ale že bych někam nevjel, to fakt ne.
:D Pojeď si někdy dát vyjížďku se mnou… Uvidíme, jak se to popasuje s výjezdama 20%+ v terénu…
Z toho nic nebude – nemáš kolo dost vybavený k tomu abych tě mohl někam vzít.
:D +1
Tak zrovna na naše terénky by bylo takový kolo naprosto nepoužitelný. Je to spousta hoodně prudkých výjezdů, který jsou na hranici jetelnosti a drsnůch, hodně rozbitých sjezdů, kde potřebuješ s kolem rychle manévrovat a jsou hodně šutrový pasáže pasáže, který bez skoku ani nejdou sjet.
to je dobře, alespoň nebudeš škemrat, abych ti kolo prodal
To má jediná výmluva… normálně bych tě prosil ve dne noci
Neřeš je .. Jenom závidí..
nojo a možná nemaj na kole ani obyčejnou vysílačku a najdou se i tykový co ani zrcátko
Ten terén ti tu nikdo neuvěří, marná snaha.
Já mu věřím. Jakmile začnou hašlerky dělat rámus, tak trochu zpomalí a je to.
:D na BF se člověk občas velmi dobře pobaví
ježíši už je to tady zas – to jste všichni odněkud spadli nebo co? Jezdím prostě v jiném terénu a v jiných místech než vy co tu reagujete. Mě prostě stačí že se nijak nemusím omezovat v tom kam vjet nebo ne. Nejezdím horský tůry. Proč to všichni neustále poměřujete jen podle sebe, to nemá logiku
Nic nevnucuju, jen mi prislo, ze by ti mohlo vyhovovat.
Pojízdná kancelář? :)
Sedím a nevěřím svým očím.
Něměnil jste někdo vymezovací vložky ok tlumiče? Nebo nekupoval nový při výměně tlumiče?
Na širší straně jsem naměřil šířku 39,3mm, to je v pohodě tuhle šířku maj, ale ten užší úchyt víc vepředu, ten je širokej 20,7mm a takovou šířku prostě ani u dovozce cyklošvec nemaj. Tak nevim jestli mám vzít teda menší a nějak to vypodložkovat?
Tlumič mám X-fusion 02 PVA, takže stejný oka jako u Foxe.
21mm se nevleze? Ja mylsim ze by se vlezt mohlo:)
No toby asi vlezlo, ale nemaj, nejbližší 21.54mm a to už je moc.
Toz asi nezbude nez se poptat u ofiko zastoupeni nebo to echat nekde vykroutit…
Však to beru od ofiko dovozce, což je cyklošvec, ale prostě tam takovej rozměr nemaj šulini :)
Jsem taky zvědavej na ty jejich nový vložky, pravděpodobně už se nevyplatí brát ty z tf tuned.
Švec vozí Fox, zkus dovozce X-Fusion:
To je poslední možnost, X-fusion má uplně stejný oka jako fox, a fox teď dělá nový vložky alá tf tuned, proto bych rád ty a vzhledem k tomu že bych to měl za VOC tak nejsou ani moc drahý.
No zkusím je v x-fusion kontaktovat co mi nabídnou.
díly od X-fusion Ti dají taky za VOC
Snad jo, už jsem jim napsal, tak uvidím jestli se dočkám nějaké odpovědi.
je to hliník ne – v houzi bych to ošmrdlal na hrubym brousku na kosy. Ale když tam dáš nejblíže užší, tak to je OK. Já si dával vlastní a schválně jsem nechal velkou vůli a vložil tam měkký gumičky. On by tam totiž správně kinematcky měl alespoň na jednom oku být kloub a když není tak ta vůle to alespoň trošičku zachrání
Tak jsem debil já, jsem to blbě změřil a sekl se o milimetr, má to být 21,7 nebo 21,8.
21.84mm u Švece maj a ten větší rozměr taky. Tak objednáno, ty nový pětidílný vložky, tak jsem zvědavej jak se osvědčej.
zkus jestli se nechaj otočit v oku pomocí prstů, pak by to mohlo být dost dobrý
jj, v to doufám
mám je taky a v prstech snima otočíš
Tak dnes to přišlo a jsme nadšenej, vypadá to moc dobře a hlavně to vypadá že by to mohlo fungovat :)
Otočit pomocí prstu to jde navíc to vypadá fakt parádně utěsněný a montáž jde opravdu pohodlně bez nářadí.
Jen jsme teda musel vyklepnout starý kovoý bushingy z tlumáku, naštěstí mám na to ten spešl vercajk, konečně se taky zase jednou hodil :)
pro majitele sensorů:
Jak máte nastaveno CT a RT na tlumiči? Příp. jestli máte Boostvalve, jáká je hodnota?