RockShox Pike 454 U-Turn 95-140 PopLoc

9 nepřečtených
  • Daliborek

    Přeji pěkný den! Poradil by mi prosím někdo – koupil jsem Canyon Nerve ES 7.0 a u vidlice RockShox Pike 454 U-Turn 95–140 PopLoc mi nejde nastavit výška zdvihu – od Canyonu je tam nastaveno 120 a s nastavovacím kolečkem na levé straně vidlice nejde točít. Ptal jsem se už v různých servisech – říkají, že něco bude uvnitř seklé, ale každý se bál to rozebrat. Bohužel Canyon na mé reklamační výzvy nijak nereaguje. Tímto bych chtěl upozornit na jejich nesolidní jednání. Neboť schrábli prachy za 3 kola cca. 140 000 Kč a víc se nehlásí. Je to pro mě velké zklamání, neboť doposud jsem na Canyon slyšel jen chválu. Díky za odpovědi.

    0 0
    • dieegoo  

      Tušim, ze stejný problém byl na jednom Reconu s Uturnem. Bylo prasklé nějaké plastové vnitřní kolečko a to blokovalo změnu zdvihu.

      0 0
    • Karlos009  

      Mě to šlo na Lyriku ze začátku taky strašně ztuha, měl jsem strach, že něco ulomím, ale rozchodilo se to a teď to běhá jak po másle. Pokud jsi trochu zručný, vůbec bych se nebál tu levou nohu rozdělat. Je to úplně jednoduchý systém s krátkou pružinou a závitem: podrobný návod. Pokud si na to netroufáš, stav se v nějakém RS centru, určitě ti pomohou. RS centra. Nebude to nic složitýho.

      0 0
    • TheIF  

      Samozřejmně si je kontaktoval telefonicky když stím tak spěcháš co ? Protože než odpoví na mejl tak to trvááááá…

      Werkstatt- und Servicehotline: Mo. – Fr. 9:00 – 18:00 Uhr Telefon: 0261 4040031 T­elefax: 0261 4040030 werkstatt@canyon.com

      a stejně copak by ti asi řekli ? Pošlete nám ji a ty bys byl ze 14 dnu bez vidle… Tomu bych se já snažil vyhnout a nechal bych si vidli prohlédnout opravit za své unás (samozřejmně pokud by to přišlo např do 500kč…)

      0 0
      • Daliborek  

        Telefonicky ne, nejsem tak dobrý němčinář ani angličtinář abych to vysvětlil a domluvil se. Pokud Canyon není schopen si řádně číst maily – tak ať je raději zruší – je to nesolidní chování se měsíc na několik výzev neozvat. Situaci již řeším s jedním RS centrem – kde je chování Canyonu také dosti překvapilo – o to více, že na závadu nepřišli sami. Předběžně mi řekli že je uvnitř strhnutý nějaký šroub – závada vznikla již při výrobě a diví se, že při kontrole kola na to nepřišli! Ano, Canyon se ve spoustě případů choval slušně, ale vše je jednou poprvé – tekže nedělejme tady z nich svatoušky! Zachovali se opravdu hovadsky! Já měl totiž objednané 3 kola + doplňky! O to více by si mě měli jako zákazníka vážit a né schrábnout prachy a ahoj! Mimochodem RS centrum mi zařídí výměnu v rámci záruky u dovozce vidlí RS v ČR. S opravou bych se do 500 nevlezl ani omylem – bylo by to v řádech tisíců.

        0 0
        • TheIF  

          Hm tak měsíc je už dlouho, těžko říct kde se stala chyba, většinou tak do týdne odpovídají.. Nech si to přeložit a dej svoji zkušenost na mtb-news.de bude zajimavé jak ze zastupci Canyonu vyjádří.

          Jinak pro nás nakupující v cizině dobrá zpráva, že RS takhle uznává reklamace.

          0 0
    • Santa  

      Nefunguje mi PopLock na teto vidlici. Co radite ? Jezdim s ni teprve dva dny, ale tohle by melo fungovat normalne a hned, ne ? Pripada mi, ze pri zamceni v tom neni vubec zadny rozdil ! Je to na poslani zpet, nebo je na to jennejaky figl ? Diky ! Jinak jsem hned prvni den ztratil kloboucek na prepinani zelva zajic, mate nekdo zkusenosti kolik to stoji a kde se da koupit ? Diky a nezlobte se, ze jsem zneuzil tenhle prispevek. Diky !!! 

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.