• jirka88

    Ahoj, mám na kole tuhle vidlici, chodí pěkně ale dost mi začalo vadit, že na ní nejde snížit zdvih. Myslíte, že by šla nějak upravit, dokoupit nějaká sada, která by to umožnovala? Díky za reakce

    0 0
    • mr.antik  

      Určitě, dělá se třeba pružinový U-turn – naohře točítkem snížiš podle potřeby. Ale bude to stát třeba 1500,–

      Jen otázka – na jakým kole to máš a proč myslíš že to potřebuješ?

      0 0
    • mr.antik  

      Nebo myslíš snížit jako natrvalo, servisním zásahem?

      0 0
      • jirka88  

        Myslím snížení za jízdy, takže externě asi tím „točítkem“ jak říkáš. Mám to na Rock Machine Blizzardu…při jízdě do kopce je to na mě moc vzpřímené a posed se mi moc nelíbí, tak si myslím, že kdybych ji trošku cestou do kopce snížil, tak by se to zlepšilo…

        0 0
        • mr.antik  

          Pak je tu ještě Dual Positon kit, který je dražší a udělá to jednim cvaknutím. To točítko je za jízdy nepoužitelné – spíš do velkých hor, kde se tolik nestřídají kopce.

          Ale začal bych možná snížením řidítek, představce. Ona je taková utkvělá představa, že s vysokýma řídítkama vysoko z kopce jede líp ale ono si tim moc nepomůžeš. A pak to vadí v kopci.

          Stačí třeba o 1cm…

          0 0
        • pavlik6022  

          Sektor je identická vidle s RS Revelation, akorát je o něco těžší. Dá se sehnat dual position air kit , 140/110 nebo 150/120.

          Snadno vyměníš Solo air , který teď nejspíš máš, za DPA.

          Hledej třeba tady http://www.mountainbikes.net/…ktlistek.cfm?…

          0 0
          • Smazaný účet  

            tak mne napda, ze ve vlaknu o RS revelation se nekdo zminoval ze zahazuje DP kit a kupuje dual-air…tak at tam zkusi pohledat:

            0 0
            • pavlik6022  

              jj, byl jsem to já :)

              ptal se jaké jsou možnosti tak odpovídám

              0 0
            • jirka88  

              V tomhle jsem úplný laik, jaký je rozdíl mezi dual position air kit a dual air? Jinak myslíš si, že je možné tuhle úpravu provést v domácích podmínkách?

              0 0
              • Smazaný účet  

                dual air je bez zmeny zdvihu, fouka se pozitivni a negativni komora zvlast. Dual position fouka obe komory najednou a navic vhodnym prepoustenim vzduchu mezi nima jde zmenit zdvih vidle za jizdy…u dual-air taky zmenis zdvich ale tim, ze pumpou upravis tlaky…

                0 0
              • mr.antik  

                Úprava spočívá v tom, že koupíš potřebný díly a doma si to vyměníš. Potřebuješ jen základní nářadí, patřičnou vazelínu a olej. Který bys měl mít tak jako tak – abys nemusel s běžnou údržbou do servisu.

                Ale stejně bych si nejdřív pohrál s posedem – jestli je vůbec utrácet za snižování nutné…

                0 0
                • jirka88  

                  Tak dám na tvoji radu a prvni si zkusím pohrát s posedem a když to nepomůže, tak asi ten DP kit…uvidím

                  0 0
    • standa.nera  

      Mam verzi TK,ale vyhodil jsem ho.Vidlice je moc linearni.Ovlivnuje TK progresivitu?Jak zvysit progresivitu?

      0 0
    • PetrAT  

      Ahoj , dnes mě potrápila vidla

      Vyjel jsem za teploty –2°C a foukal studený vítr

      Po 4–5 km vidla citelně zvadla

      Po nějaké době se zdálo, že je zase ok, ale následně zase vyměkla

      Nějaký tip na co se zaměřit? Kolo je nové (2018), najeto asi 250 km po polních cestách, žádný hardcore

      Od zakoupení jsem na vidle nedělal servis.

      0 0
      • novas752  

        Co znamená zvadla? V teplotách okolo a pod nulu je normální že odpružení citelně ztuhne, fyziku neokecaj.

        Trochu by možná pomohlo dát do spodních nohou tolik oleje kolik tam patří, z výroby jsou RockShoxy téměř na suchu…

        0 0
        • PetrAT  

          Vidla neztuhla, ale citelně změkla

          0 0
          • novas752  

            Buď byla špatně nafoukaná a vyrovnal se tlak s negativní komorou = je potřeba znovu dofoukat a vyrovnat znovu tlak. Nebo ufoukl vzduch přes korunku nebo skrz těsnění negativka/spodní nohy. Takže ověřit možnost 1 a případně řešit možnost 2 reklamací/ser­visem na přetěanění vzduchový komory.

            0 0
    • Radus  

      No ono žádné vidli nedělají nízký teploty dobře . Ztuhne olej ztvrdnou těsnění no a dochází samozřejmě k mnohem většímu tření a opotřebení dílů .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.