Rock Shock Duke XC kdo poservisuje?

24 nepřečtených
  • Kelly01

    Nechal jsem se nahlodat ve vláknu http://www.bike-forum.cz/…cca-5-letech a rozhodl se že teda svou 13 let starou Rock Shock Duke XC poprvé poservisuji(nikdy na ni nebylo šáhnuto a jakžtak pořád funguje). Bohužel ze servisních středisek mi odpověděli: „Dobrý den pane, bohužel na tyto starší vidlice již nedržíme náhradní díly skladem.“ Jo, rady, že si mám koupit nové kolo mne nechají chladným, vysvětlení ve vlákně viz. odkaz.

    Nemáte tip kde to dělají??

    0 0
    • Smazaný účet  

      Neves hlavu, servis si udelas klido sam:

      http://www.sram.com.cn/…eService.pdf

      Staci se toho nebat. Jenom jsme v rychlosti nenasel jaky prumer noh vilde ma (30mm, nebo 32?) Podle toho bude potreba sehnat nove stiraky. Zbyle tesneni by mely byt uplne bezne okrouzky, ktere koupit v okrouzkarne za par kacek.

      0 0
    • Morchella  

      Na podzim jsem nechal udělat komplet repasi Rock Shock Duke XC u Štěrby asi za 1800,– Kč, včetně výměny všech kroužků, těsnění a oleje. Jinak se servisní kit dá ještě koupit na eBay. Je stejný, jako pro PSYLO.

      0 0
    • Vilém  

      Rekl bych ti udelej si to sam:) Ale kdyz ctu tvuj dotaz, tak se na to asi necitis.

      Co jsem ted letmo koukl, tak se servisni kit o-krouzku i stiraky stale daji sehnat. Cenove kolem litru, mozna neco pres.

      Pak uz jen trocha oleju a je to.

      Prvne bych ji ale rozdelal, abys nezjistil, ze mas dily, ale servis uz nema smysl.

      0 0
    • Kelly01  

      Dík za nástřel, pokud je kit vč oleje za litr a celá repase u Štěrby za 1800,– tak se mi varianta „Štěrba“ zdá vhodnější než systém pokus-omyl. A to hlavně k tomu že byť jsem technický typ mám tendenci všechno „ještě trochu utáhnout“, přihnou, trhnout apod. a většinou se mi všechno prodraží bo to dělám a platím 2×.:).

      Nebo koupím z eBay a donutím nějakého schopného cyklistu kutila z okolí :).

      0 0
    • JMT  

      Určitě ti to udělaj U tyrše (praha6/cyklo u tyrše) a určitě za méně než 1800

      0 0
    • scret  

      co zkusit Bikelive? otazka je, jestli neni vidle uvnitr kaput…

      0 0
    • Kelly01  

      Tak se mi vrátily další mejly ze servisních středisek Rock Shock většinou v duchu:

      „Doporučuji se obrátit přímo na dovozce RS, který vám servis také provede. Kontakt je reklamace@cyklozitny.cz“. Tam jsem ovšem dostal klasickou odpověď:

      Dobrý den,

      na tuto vidlici nejsou bohužel náhradní díly.

      S pozdravem

      Řešátko Jiří

      Servis Cyklo Žitný

      Takže ještě asi budu muset zkusit vaše rady tj. napsat do zmiňovaného Tyrše, Bikelive či Štěrby..

      Případně být někdo schopnej „nesprofanovanej“ v regionu OL, PR, Zlín apod. klidně i Brno tak mu převedu peníze na objednání dílů a pak s vidlicí v ruce dorazím na repasi, je mi líto kvůli vidlici zhoršovat dědečkovy jízdní vlastnosti :).

      0 0
      • alinceb  

        V první řadě vidli rozeber. Pokud bude mechanicky v pořádku (tzn. zdravé vnitřní nohy, nerozlamé vnitřní části; vakl ve futrech asi úplně nepoznáš), tak má cenu začít řešit, co dál. Servisní kit koupíš na Ebayi – nestojí ani zas tak moc peněz.

        Pokud by se ti chtělo s tím dělat, tak kompletní servisní manuál je tady ;)

        0 0
        • Morchella  

          servisní manuál ve skutečnosti tady (en) Česky mám PDF někde uložené v některém PC, nyní to nemohu to najít.

          0 0
    • Mamut  

      Duky boli typ hydracoil – pruzina v oleji. To je uzasne jednoducha vidlica, co je dovod, preco bez udrzby prezila tych 13 rokov. Nema sa na tom prakticky co pokazit a je to velmi jednoduche rozobrat a poskladat.

      Nez davat 1800 nejakemu vydriduchovi, tak si to fakt rozober sam. Pokial nie si UPLNE lavy a sem tam si nafotis, to co si prave otvoril, tak to za 1h spravis.

      Ani ma nenapada, co by sa tam malo opotrebovat tak, aby si to uz davno zvonka nepoznal. Takze nahradne diely velmi potrebovat nebudes. Je to pruzinovka (ak sa nemyslim), tak ani nepracuje s tlakom a nema z nej co uniknut, takze ani ziadny narok na tesnenia. Jedine si dopredu zozen tlmicovy olej s viskozitou podla manualu pre tvoju vahu.

      0 0
      • Vilém  

        Duky byly i vzduchove, tipuju, ze spis bude mit Air verzi.

        Servisni manual je na strankach vyrobce.

        EDIT: Cena az tak vydridusska neni, pokud se dela komplet repas, tak jen stiraky a tesneni jsou pres litr, jak jsem psal vyse a kde mas praci, oleje atd.

        0 0
      • Morchella  

        Tak hlavně opatrně s tím vyrřiduchem! A navíc, já si třeba na kole dělám úplně všechno sám, ale do rozebírání vidlice se mi prostě nechce, tak proč to nedat do servisu? A áno, tam se holt platí, no.

        0 0
    • Kelly01  

      Jediné co ztratilo funkci v v krajní poloze je páčka nastavování tlumiče na spodku vidlice, ale když ji dám doprostřed chodu tak pořád tlumí tak jak mi to vyhovuje, další co mne napadá je t,o že teď jsem musel dofoukat po 2 měsících bo mi to kleslo ze 140 na 110 Psi. Dřív stačilo jednou za sezónu na jaře..

      Rozebrání se nebojím, manuály v PDF jsem našel na netu, bohužel si ve svém věku netroufnu objednat ty správné díly a navíc to ze zahraničí neumím…

      0 0
      • Mamut  

        Ked fnuguje, tak nejake nove diely nepotrebuje. Len sa teda opravujem, vzduchovka je malicko zlozitejsia, ale jediny trik je na zaver to vzduchovej komory dat 2–3cm2 husteho oleja, aby tesnil piest. To, ze netlmi asi bude tym, ze uz ma malo tlmiaceho oleja.

        0 0
        • MlokCZ  

          Kdyz nikdy nedoplnoval olej na vzduchovy pistek a uz mu nedrzi tlak, tak uz muze byt po nem (tedy ani doplneni oleje uz nemusi pomoct).

          0 0
        • Kelly01  

          Než na to budu šahat – je šance tam fouknout ty 2–3cm2 motorovýho oleje např stříkačkou přes vyšrubovanej ventilek? Pokud teda jde vyšroubovat… Aspoň bych otestoval jestli se zlepší vzduchotěsnost :).

          Nebo jste mysleli ten ventilek zalít než našrubuji znovu to hliníkový víčko – tohle jsem moc nepobral dovnitř/zvenku …

          0 0
          • novas752  

            Co by dělal olej mezi ventilkem a víčkem? :)

            Ta vidlice potřebuje kompletní rozebrání a výměnu (ne)těsnících O-kroužků, takže je zbytečný tam teď cokoliv lejt i pro ověření.

            0 0
            • Vilém  

              Tak jak to planoval, s vysroubovanym ventilkem, by to slo.

              Ta kontrola vnitrku a predevsim mazaciho oleje je vsak na miste.

              0 0
    • Kelly01  

      Chtěl bych tímto poděkovat členovi „Honík“ , který se mi ozval, nabídl opravu vč. velice rozumné ceny a doby servisu. Dohodu na termín opravy, komunikaci, a po opravě nabídnutý bonus ve formě půlroční záruční lhůty hodnotím na 100%!

      Vzhledem k tomu že z cca 20 servisů mi nebyl ani jediný ochoten opravu (z důvodu stáří vidlice či údajné nemožnosti zajistit díly) provést, jsem rád, že i dnes jsou mezi námi ochotní a iniciativní lidé…

      Tímto ještě jednou veřejně děkuji!

      0 0
      • Morchella  

        Díly zajistil Honík, nebo jsi je kupoval sám? A co všechno se ve vidlici měnilo? V jakém stavu po těch letech byla?

        0 0
        • Kelly01  

          13 let stará, předal jsem ji v původním stavu – už se musela dofukovat a rozsah tlumení byl omezen na cca 50%.. Nestaral jsem se o nic, poslal, přebral nasadil…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.