• biker jura

    http://www.bikez.cz/…o-disc-7325/

    nemate nekdo nejakou zkusenost s temito koly? upoutala me na nich hlavne cena a vaha a taky ty draty sapim by samotny stali asi 5000tis.

    co myslite vy?

    0 0
    • roud  

      Proč nepísneš hnojoj když je prodává určo ti k nim něco poví…

      0 0
    • Marccoo  

      ty koupím taky!

      0 0
    • Evilcleaner  

      jo mám je od hnoje. jsem z velké části spokojen a z té druhé je to většinou moje chyba:-D kola opravdu váží deklarovaných 1550g (1565 s páskou). musím říct že vzhledem k mému nešetrnému stylu ježdění se mi je už podařilo poněkud rozcentorvat. no a po jednom velmi nevydařeném… příhodě ( :-) ) rupl drát a asi jsem i bouch ráfek (ten se srovná) na kolech mám najeto asi 2500km. jinak kdybych se měl rozhodnout znovu tak svoji volbu neměním. a líbí se mi jak vypadají;) jediná věc co mě trochu mrzí je, že je to jen 17mm ráfek

      0 0
      • biker jura  

        a jak je to treba s akceleraci? nebo s cim je muzes srovnat? diky

        0 0
        • kubad  

          28dratu na kotouce je debilni napad, nechapu nad 75kg bych o tech kolech vubec neuvazoval

          0 0
          • Marccoo  

            Ty nekoupím,tenhle detail mě unikl.

            0 0
          • Hnoj  

            Myslíš si, že ty 4 dráty udělaj tak velikej rozdíl v tuhosti?

            0 0
            • kubad  

              jo

              0 0
              • Evilcleaner  

                no řekl bych že jsou spíše pro lehčí jezdce ale zase není to třeba DT revo, ale xc ray, což udělá podle mě taky něco…

                0 0
          • Kubiczech  

            Moje zkušenost s Fastdisc Revolution kolama (též 28 drátů) je úplně opačná. 96 kg, ne zrovna čistý styl a ve výsledku se za celou sezónu (včetně pěti maratonů) ani nehly. Předtím jsem vozil klasicky 32 drátu a v tuhosti to byl paradoxně krok vpřed. Vozil jsem je i na půjčeném Monsteru AM… Takže bych to tak kategoricky neodmítal.

            0 0
            • Ricci  

              Ja pri mojich 106kg s 24 dratmi na Fulcrumoch RM5 tiez nemam problem s tuhostou,zau­jimave…

              0 0
              • kubad  

                Pockej fabricke sety spesl zapletene je neco jineho to sem neplet

                0 0
                • Ricci  

                  Ok,takze asi vydrzia :-)

                  0 0
                • Hnoj  

                  Tak je ale otázka zda to řadit mezi fabrické sety nebo ruční… Těžko říct, zda to u Remeše motají na mašině nebo ručně…

                  0 0
                  • biker jura  

                    mohl bys mi prosim rici vice o techto kolech?

                    mam asi 62kg, jezdim zavodne XC

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Nevím, co přesně bych ti měl říct. Jsi dost lehký, takže s tuhostí problém nebude, tyhle náby jsou 100% bezproblémové a ložiska do nich stojí pár korun a kdybys ty ráfky za rok zničil, přemotáš to na DT XR4.2D 28 děr a jezdíš vesele dál… Řekl bych, že tyhle kola se po všech směrech leda vyplatí…

                      0 0
                      • kubad  

                        jj souhlas, jedina chybicka je tech 28 dratu, ale to pro normalni vahy neni problem

                        0 0
                      • biker jura  

                        jj diky za upresneni, ja mam ted prave tyto naby, super comp draty a rafky 4,2D takže tuto kombinaci znam a jsem s ni spokojeny. tyto druhe remerxi chci mit na rychlejsi hladnsi trate a mit na nich furious fredy s mlikem. jen jsem si rikal jestli nebudou treba ty rafky nejak extremne horsi nez ty DTcka. abych pak s FF a remerx nebyl pomalejsi než RoR a DT4,2:-D

                        ale to asi nehrozi:-)

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Ty ráfky vážej 415g, ale FF jsou gumy úplně k ničemu :-/

                          0 0
                          • Marccoo  

                            To kecáš!FF jsou dobrý na vážení kola,na ježdění už moc ne. :)

                            0 0
                            • roud  

                              Jeden brepta vedle druhýho FF sou nejlepší pláště na lehkej terén ať si kdo chce co chce říká…

                              0 0
                              • kubad  

                                na cem zrovna jezdis?

                                FF to nejsou tys zahodil tak nekecej :-)

                                0 0
                                • roud  

                                  po tom co sem nasadil 2,25ky co skončily za 1000km na hadr :O( 2,0 sem vozil přez 4000km a sice pár defektů bylo ale nebyla to taková trága…

                                  0 0
                                • roud  

                                  už máš zabalený sedlo ? ve čtvrtek chci poslat prachy tak ne že na něj budu čekat do konce roku rád bych ho letos ještě projel :O)

                                  0 0
                          • biker jura  

                            FF jsou gumy naprosto prfektni. když umíš jezdit tak jsou v pohode a v suchu s nimy sjezdu vse co s rocket ronama. takže at si rika o tech gumach kdo chce co chce, jsou to gumy na rychly tvrdy povrch kde fungujou perfektne:-) a s no tubes se defektu nebojim, proríznuti=vetsinou spatna stopa

                            0 0
                            • Marccoo  

                              Nejseš z Hradce? :)

                              0 0
                              • biker jura  

                                ne:-) ale na ff jsem jel i ČP v okrouhle na zadku jako Jirka Friedl a taky GT jedovnice 54km. a bez problemu akorat na te 54 už to bylo trochu nepohodlny:-)

                                0 0
                          • biker jura  

                            me jde hlavne o to aby ty kola nebyly nejak pomalejsi nez ty co mam s tema DT 4,2 rafkama

                            0 0
                            • NosRemerx  

                              na jaké úrovni jezdiš?

                              0 0
                              • biker jura  

                                nevim proc tato otazka. ale jezdim Čp,Mčr a Slo.p v XC + dalsich spousty zavodu, asi tak 30 do roka a hobik nejsem;-)

                                0 0
                                • Ricci  

                                  Asi ta chce sponzorovat :-)

                                  0 0
                                • NosRemerx  

                                  Pokud jses zavodnik tehle kvalit,tak bych volil mnohem tuhsi sety nez je XC PRO

                                  0 0
                                  • Hnoj  

                                    Jako třeba?

                                    0 0
                                    • NosRemerx  

                                      Nebudu tady jmenovat zadny znacky kol,ale ty mu muzes poradit jaka kola,ja muzu napsat co vim o techto kolech.

                                      0 0
                                  • biker jura  

                                    s 62kg a s tim urcenim co jsem psal vyse???

                                    0 0
                                  • biker jura  

                                    proč myslis ? s mou vahou to zase tak poznat nebede myslim. a navic hmotnost je poznat vice nez tuhost. nebo se pletu?

                                    0 0
                                    • NosRemerx  

                                      S tuhsimy vyplety mas vetsi jistotu ve sjezdech a zatckach v plne rychlosti,je tam take mnohem lepsi akcelerace a setrvacnost na 50km to dela az 3 min.

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        A k cemu sou teda tyhle vyplety vhodne, kdyz je 62kg zavodnikovy rozmlouvas?

                                        jinak nechapu, neco je spatne draty CX Rey umoznuji vysoke napnuti dratu a tim i tuhost celku. Nebo pouzite rafky neumozni poradne napnuti vypletu?

                                        0 0
                                        • roud  

                                          mě přijde nahlavu řešit tuhost kol u 60kilo jezdce … to třeba u nás dvou už je to horší ;o]

                                          0 0
                                        • NosRemerx  

                                          Ne rafky jsou stejny material jako Viking,ale i 62kg hlap,ktery jezdi XC aMX v elite a ma 1 vykonostni uroven,tak disponuje velkou silou a svihem,ma taky agresivni jizdu kde potrebuje mit jistotu stopy.Vubec ho nechci odradit od koupi ,pokud mu vyhovuji pruznejsi sety,naznam jeho styl jizdy abych mohl hodnotit,ale elitaky co znam vzdy uprednostni co nejtuhsi vyplety,treba utazeni dratu na 120kg,coz u sapinu se nedoporucuje. Zase mekci vyplety uprednostnuji zeny,ale neni to pravidlo pri dnesni agresivni jizde.

                                          0 0
                                          • Pavel100  

                                            Předsedo! to už stačí:-) Elite=tuhé výplety, ženy nevím, ostatní ať si volí co chcou…tuhé jsou pěkné ale někdy nepohodlné:-) a hlavně se ozvou záda.

                                            Sapim nemůže být napnutý na 1200N ? od kdy?

                                            0 0
                                            • NosRemerx  

                                              ja napsal,ze se nedoporucuje,nepsal jsem,ze se nesmí(krati se tim hodně životnost).A taky nemuzu znat vsechny zavodniky,kdo co voli,psal jsem vetsina elitaku,

                                              Nic tady ty debaty jsou na nic.

                                              0 0
                                            • NosRemerx  

                                              Jinak celou dobu mluvim o zavode,na trnik jsou špicka,nebo na ZAVOD pro vykonostní bikery

                                              0 0
                                          • biker jura  

                                            do elity mi jeste zbyva rok (ale to už neni takovy rozdil) proto resim kola jinak bych je mel asi zadara, . techniku mam slusnou tvrdi ostatni a rikam ze to bude spise na hladsi trate a budou na nich fredy. na poradny zavodeni:-) mam rafky 4,2D+dt super comp+a tyto stejny naby novatec s rocket ronama a tuhostne se mi zdaji dobry, ale je fakt ze na vikingach nebo C maxech jsem poradne nejel. myslis ze s vikingama ktery jsou asi tužší by to bylo lepsi i pro toto určení?

                                            diky

                                            0 0
                                      • Cryzyy  

                                        „na 50km to dela az 3 min“ rad bych se zeptal, jak se k tak presnemu vysledku dospeje ? da se to nejak spocitat ? pri jake rychlosti a na jake trati to ty 3 minuty dela ?

                                        0 0
                                        • NosRemerx  

                                          meri se to v laboratori v tunelu a pak venku,vzdy to jede stejny jezdec,na stejnem kole akorat se mení výplety.venku se musí dodrzet stejný prumer kadence slapaní.pak se to vse vyhodnoti.

                                          0 0
                                          • Cryzyy  

                                            a ja si myslel, ze v tunelu se meri jenom aerodynamika… To mereni venku zni zajimave, asi ho musi delat nejakej zkusenej jezdec… se mi jeste nestalo abych zajel stejnej usek uplne stejne rychle a na stejnejch tepech o tom, ze na to pokazde spotrebuji jinou silu ani nemluve. S tou kadenci to je divne, protoze prumerna kadence sama o sobe nic nerekne. Bude mozne si nekdy zapujcit set Vikingu nejakou oficielni cestou pro otestovani treba na tejden ?

                                            0 0
                                            • NosRemerx  

                                              kola pujdou zapujcit od přistiho roku,ale ted vam nereknu presny datum,je v planu vybudovat testovaci strediska.

                                              jinak kadence slapani napoví hodne, pokud se dodrzi presna pravidla.stejne rychle to zajet nemuze,kdyz na jinych vypletech zajede stanovenou trasu rychleji,pouze rikam musi se dodrzet kadence slapani.

                                              0 0
                                      • mastihuba  

                                        mne by spíš zajímalo s čím se to porovnává. Se zápletama ve stejné cenové kategorii

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          normálně zapleteš stejné sety jen dáš jiné dráty které jdou víc utáhnout :D a jede se

                                          0 0
                                          • NosRemerx  

                                            Tak, je to tak jak jak pise Kubad,hlinikove draty jsou tuhsi nez ocelove,I kduz je utahnu stejne na stejnych rafakach.priklad hlinikovy drat ma krivku 430kg, Sapin 230kg,Mach a Sroubarny Marek 130kg

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              Tak toto bych byl rad kdybys osvetlil. Jednak by me zajimalo kde beres ty cisla, co myslis krivkou? Kdyz draty z ruznych materialu utahnes stejne, tak proste budou natazene stejne. Rozdil bude v pruznosti materialu.

                                              0 0
                                              • NosRemerx  

                                                Na to stroj kde se upne drat,natahuje se.striha se.adtjinak to je krivka zivotnosti pri kterem drat praskne.

                                                0 0
                                                • jIrI___  

                                                  Tak a teď už si jenom nějak v hlavě představit křivku určenou jedním bodem :-D

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    já mám z tohodle v hlavě akorát velký otazník :D

                                                    0 0
                                                • Vilém  

                                                  Myslis trhacku? Pokud ano, tak vim jak vypada i funguje. Nevim jakej Sapim mas na mysli, ale kdyz jsem se dival na CX-Ray, tak ten by mel mit podstatne vetsi pevnost, tedy aspon podle vyrobce, ktery uvadi cca 3300N ve stredni casti.

                                                  0 0
                                                  • NosRemerx  

                                                    To je vec vyrobce,ale skutecnost muze byt jina,kolem 330kg ma hlinikovy

                                                    drat Mavicu(silnicni)

                                                    0 0
                                                  • Cryzyy  

                                                    A jak je na tom s pevnosti hlinikovej drat z Cmaxu ? moje otazka zni, zda je set Vikingu pevnejsi, nez set Cmaxu ?

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    podle udaju co napsal nahore je remerx drat vyrazne pevnejsi, ale vysledkem u kol bych si moc jisty nebyl :-)

                                                    0 0
                                                  • Pavel100  

                                                    No drát sice snese extrémní napětí, ale na obou koncích je k něčemu uchycený

                                                    0 0
                                                  • NosRemerx  

                                                    Jo ro je pravda,proto u kazdeho dratu je doporucena sila utazeni,a cim vic ho utahnu tim je jeho zivotnost mensi,pak hlavicka u naboje uleti jak hovno(nejvetsi zahul dostavaji draty na zadnim kole u orechu)

                                                    0 0
                                                  • NosRemerx  

                                                    Co se tyce pevnosti,tak jsou skoro stejne,velky rozdil tam neni.

                                                    0 0
                                                • Zdyn  

                                                  Prosim te nechci nic moc rikat, ale nastuduj si alespon presne nazvoslovi. Stroj je tzv. trhacka a predevsim pojem krivka zivotnosti je u tohoto naprosta blbost. Hodnota, kterou tady uvadis je tzv. mez pevnosti, ktera jeste sama o sobe nerika nic moc o tuhosti mereneho vzorku. ta se musi nasledne spocitat jeste z dalsich velicin.

                                                  0 0
                                                  • NosRemerx  

                                                    EbeTo ja vim.ze se to pocita z dalsich velicin ja je naznacil a napsal atd.proto jsem to nazval krivkou zivotnosti,priste to napisu v presnem nazvoslovi dobre,ale jen pro tebe.

                                                    0 0
                                                  • Joseph de Sax  

                                                    alespoň, že jsi pochopil, jaké používáš názvosloví…jsem rád, že jsi se tu už v diskusi neukákal, neboť jsi poškodil Remeše po všech zbylých odborných veličinách…doufám, že už s tebou rozvázal pracovní poměr a přestal ty kola vyrábět.

                                                    0 0
                                                  • Ruprt2  

                                                    Ježiš chlapy o co vám jde?

                                                    Buďte rádi, že u nás je někdo kdo dělá v česku fajn kola.

                                                    Máte tady zajímavé vnitřní informace. A vy si tu honíte vlastní triky a máte řeči o tunelech a trhačkách a jestli je něco křivka nebo mez.

                                                    Osobně cítím s NosRemerxe tak trochu nechuť něco rozebírat a vlastně se mu ani moc nedivím.

                                                    Místo abyste to vzali jako příležitost se něco dozvědět, tak na něho plivete. To fakt nechápu.

                                                    0 0
                                      • Gorgov  

                                        hehe to sou zblebty, divim se, ze te nekdo bere vubec vazne :D

                                        0 0
                      • Pavel100  

                        Tak kupovat si něco abych to za rok přemotával na 4.2 a řešil jestli bude sedět délka drátů nebude nejlepší:-)

                        Náhradní dráty se dají sehnat v těcho délkách, když to není na 32děr? Ráfky 415g každá firma nemá v nabídce bez svařovaného spoje ale spíše až od 440g (má to vařený spoj?)

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Délka drátů vychází stejně. Spoj je kolíkovaný. Dráty se dají sehnat bez problémů.

                          0 0
                          • Pavel100  

                            28děr oproti 32děr potřebuje asi o 3 až 4mm delší dráty…tak jestli tu někdo dováží hodně délek by nebyl problém jako třeba DT Swiss ale Sapim nevím (v Kastaru mají jenom některé délky když je sháněl kamarád)

                            0 0
                            • biker jura  

                              nechapu co tu resis. když bude nejaky problem tak tam dam dt 4,2d na 28 dratu. nevim proc resis delky na 28der a 32der.

                              0 0
                              • Pavel100  

                                no pokud bude pasovat délka drátů tak to nebude problém případně vyměnit za XR400, horší když pasovat nebude…nevím kolik ten Remerx má ERD

                                0 0
                            • Hnoj  

                              NAŠTĚSTÍ, nejen Kastar sem vozí Sapim.

                              0 0
                  • Evilcleaner  

                    podle mě kubad to myslel trochu jinak… a to v tom smyslu že výrobce když dělá si všechno sám tak oprimalizuje jednotlivé díly aby to do sebe sedělo. jestli se něco plete na mašině nebo ručně dle mého nehraje roli.

                    0 0
                    • Hnoj  

                      To jsem si taky myslel, ale zajímalo mne, jak se vyjádří Kubad.

                      0 0
                      • Hornet  

                        Tiez si myslim, ze zapletene sety su dobre preratane, a je to kvalitou o dost posunute ako rucne naplety(aj ked tiez sa daju zapliest dobre kola), a ci sa to robi rucne alebo strojovo, rozdiel bude, urco v prospech stroja.

                        0 0
                        • Evilcleaner  

                          hm, tak to já bych spíše preferoval ruční zapletení, stroj může mít velké tolerance. pokud někdo umí zaplést kola tak si myslím, že stroj v tomhle nebude lepší. (samozřejmě jsou lepší i horší)

                          0 0
      • v POHODÌ klokan  

        A jak široký pláště na nich vozíš? Já bych chtěl dát 2,25 Schwalbe, tak nevím, jestli by se na 17mm ráfku nežvejkaly… A máš duše nebo NoTubes? Dík.

        0 0
    • NosRemerx  

      Ahoj,dej na svou hlavu a pocit.Uvaz co chces jezdit a co jezdis ,je to velice dulezite pri volbe setu.Musis vedet jestli ti budou vyhovovat tuhe sety,nebo mekci pruznejsi,Remerx XC PRO 7325 disc jsou kola mekci pruznejsi.

      Jinak Hnoj ti urcite dobre poradi pri volbe spravnych setu.

      0 0
    • metr-x  

      ahoj,

      Jezdím XC,sem tam závod,jinak pohodové ježdění,vážím 68kg,myslíte,že ty 7325 PRO pro mě budou vhodné?Uvažoval jsem o vikingách,ale je tam už vyšší cena a taky hmotnost,přece jenom těch peněz moc není.

      Četl tady,že ty remerxy jsou měkčí a pružnější,poznám to se svojí váhou moc ve sjezdech?

      Díky za odpovědi

      0 0
      • Evilcleaner  

        mám o 10kg více než ty a vozím je, určitě se jich neboj. náboje jsou super, ložiska do nich stojí pár korun a jsou dobře zatěsněné. když zrušíš ráfek tak nový stojí 600 a když bys urval drát tak pokud bys nesehnal hned aero (který nemají v každém obchodě) tak tam strčíš libovolný jiný a jezdí se dál. ty kola mají svoje limity, které jdou poznat v těžkém terénu, ale myslím že by ses musel hodně snažit aby ses k nim dostal.

        0 0
    • romachain  

      Ahoj. Chtěl bych se zeptat co si myslíte jestli by byl pevnostní rozdíl, kdyby se na stejnej výplet použily dráty DT Alpine III.

      0 0
    • Mojda  

      Nevíte jak jsou na tom kola s tuhostí? Ta váha je super ale nerad bych něco co by pode mnou kroutilo, nebo jdou tuhostí srovna s průměrem v téhle cenové kategorii? vážím do 85 kil spíš o pár míň.

      0 0
      • kubad  

        Uz jen pocet dratu ti napovy ze tuhost nebude u techto kol zrovna plusem :-)

        0 0
        • Mojda  

          Tak snad nemůžeš všechno porovnávat podle počtu drátů, jde mi o tom jak si stojí třeba vedle Red Metalu 5 nebo Crossridu od Mavicu (které oba mají btw 24 drátů) Hledám něco na sportovní XC žádné závody ale žádné flákání.

          0 0
          • Vilém  

            Proste nejsou z nejtuzsich, s tim pocitej. Vozi je dva moji znami, nestezuji si na ne, jen obema odeslo lozisko v zadnim kole u kotouce, ani ne po 1000km a oba rikaji, ze by mohly byt tuzsi.

            0 0
          • kubad  

            Jasne nejde o pocty dratu ale 28 zeslabovanych je na 85kg bikera dost na hranne :-)

            24 ocelovych o dost vic napnutych u RM5 je bohuzel pevnostne nekde jinde.

            0 0
            • Evilcleaner  

              na frm5 je napnuto z výroby 120kg což se vozí i na pročkách. já třeba na těch remerxech vozím ještě o kousek více

              0 0
    • IamSpecialized  

      a co takto 7337 magic???su nieco drahsie , krajsie , 40g tazsie ale myslim ze tuhsie , lebo tie ploche spice na nich vyzeraju dost slubne…

      0 0
      • Vilém  

        Draty a naby jsou predpokladam stejne jako na modelu Viking, takze od toho bych dal ruce pryc, pokud clovek chce spolehlivy kola.

        0 0
        • IamSpecialized  

          aha , takze tie neberem :D ..lebo tiez sa chystam kupit nieco lahke , tuhe , do 400€…ale az na rok

          0 0
      • Mojda  

        Cenová hladina 7325pro je absolutní strop, víc rozhodně investovat nechci. Jaký je praktický rozdíl v té tuhosti (porovnání s red metal 5)? Chápu že tu nějaký bude ale nevím jak si to mám představit.

        0 0
    • Mojda  

      Tak jinak, jaký bude rozdíl v akceleraci, udržení rychlosti a řízením: mezi lehkým kolem s měkčím výpletem oproti kolu s tvrdým výpletem ale větší vahou. Dík.

      0 0
      • roud  

        neřek bych ani že jde tolik o akceleraci ale jak se ti bude kolo chovat v rozbitejch pasážích tam to podle mě poznáš nejvíc…

        0 0
    • Georrge  

      tak mi dneska tyhle kola přišly :) ale v OEM verzi, nejsou tam tedy ty drahé Sapim dráty ale nějaké kulaté obyčejnější (nevím přesně jaké). Důvod proč jsem vzal OEM byla samozřejmě cena, páč remerx zdražil 7325 na skoro sedum tisíc. Tím že tam nejsou ty sapimy tak jsou o něco těžší a asi budou i míň tužší, ale já to se svými 75kg nepoznám. Přední kolo váží 772g a zadní 1186g s kazetou Sram PG990 (ta by měla vážit 270g). Pokud slepíte nálepky tak ušetříte dalších 10g :) Dodávané upínáky (Novatec) váží 103g. Takže ty horší dráty udělaly asi 100g oproti tomu co udává výrobce, sice se mi to nechce věřit že by ty sapimy byly o tolik lehčí, ale co už, pořád to jsou krásně lehké kola. Váhová úspora oproti starým kolům a kazetě je skoro kilo. Až bude trochu sucho tak to projedu :)

      0 0
      • Hnoj  

        LOL. Já je furt nechávám s CX-Ray za 5.5K :-DDD

        0 0
        • raceman  

          :-)

          0 0
        • biker jura  

          :D

          0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Zajímalo by mě, jestli bys zapletl stejný kola jen s Magic ráfkama (který by měly být o 1mm širší a ještě o fous lehčí)? Jestli jo, tak co za to?

          0 0
          • pižmoň  

            Jo prej to s Magic rafky de.Kola pak stoji 6500,– ale me by spis zajimalo jestli by to za tech 6500 slo hodit na DT 4.2 ??

            0 0
          • xshreck  

            ty s magicama beru já :-)

            0 0
          • Hnoj  

            Musím tady uvést termnimologii na správnou míru !

            Tyhle kola nezaplétám já, zaplétají je u Remeše, já je jen nakupuju a prodávám dál.

            Kdyby tahle kola nakoupil po dílech a zaplétal já osobně, tak se pod 9400Kč nedostanem !

            Proto je velmi omzená nabídka setů, kdybych měl cenové možnosti zaplétat kola na CX Ray drátech za takovýhle prachy a dávat na ně libovolný ráfky, tak mi lidi utrhaj ruce..

            0 0
            • Honza321  

              ono je vůbec zajímavé, na jak nízkou cenu se Remeš dostane s dráty CX Ray až podezřele zajímavé (ráfky si sice vyrobí, ale náby, dráty a niple musí nakoupit) a na druhou stranu v Botticu jejich zaplétání zrovna technik nechválil.

              0 0
              • v POHODÌ klokan  

                Nechválil jejich kvalitu nebo způsob zaplétání? Ví někdo vlastně, jak na tom jsou ty dráty kvalitativně?

                0 0
                • Vilém  

                  Jaky draty? Ty CX ray? Pokud ano, tak je to to nej co se dela.

                  0 0
                  • v POHODÌ klokan  

                    Jo, myslel jsem CX ray. Jestli jsou nejlepší, tak taky moc nechápu, že je Remerx dokázal dostat na tahle mid-class kola… asi bychom si měli pospíšit s koupí, než je brutálně zdraží Snad je Hnoj aspoň nějakou dobu nechá na téhle cenové hladině :-)

                    0 0
                    • Vilém  

                      To je to o cem tu hnoj psal. Ted drat stoji cca 70/ks, jen materialove naklady na ty kola jsou dost nad prodejni cenou hotovych kol.

                      0 0
                    • Hnoj  

                      To je o tom, že Remeš je kupuje přímo z Belgie a má množstevní slevu, protože jich odebírá neskutečný množství…

                      0 0
              • Evilcleaner  

                jn úroveň napnutí výpletu z továrny a centrování stojí podle mě docela za hovno…:-D ale je to docela jedno, protože po 1000km se povolí tak nebo tak a stejně to pak člověk musí docentrovat a dotáhnout.

                0 0
              • Evilcleaner  

                jn úroveň napnutí výpletu z továrny a centrování stojí podle mě docela za hovno…:-D ale je to docela jedno, protože po 1000km se povolí tak nebo tak a stejně to pak člověk musí docentrovat a dotáhnout.

                0 0
        • MirosPikos  

          Můžu se tě zeptat, jaké dráty a niple jsou na OEM verzi a jak si na tom stojí oproti CX-Ray? CX budou lehčí, to je mi jasné, ale co třeba možnost utažení celého výpletu? Nevydrží niple a nebo se trhnou dráty?

          Byl jsem se projet na Kleti, nic moc hrubiánského ale ani žádný mazlení a mam zadní výplet trochu rozhozený, když ho promačkám, zdá se mi docela měkký. Chtěl bych ho dotáhnout, ale nechci to přehnat.

          0 0
    • raceman  

      tak je prave přivezl PPLlak… 703g přední, 836g zadní, 115g G3 i s šroubky :-)

      thx Hnoj :-)

      btw: radsi ty hrabice oblepuj cele, protoze jak mi to vyndaval pred barakem, tak mu na to cosi tezkeho spadlo-necekane :D a prorazilo se dno… vsecko ok, jen kdyby tam nekdo mel neco maleho, tak by se to mohlo poztracet.. hosi, kdyz nemaj svuj den(vetsinou) tak s tema krabicema zachazeji fakt strasne..

      0 0
      • mm  

        nálepky po obvodu jsou sundavací?

        0 0
      • martinpav  

        Koľko si dal za to peňazí? Alebo ešte lepšie by bolo keby mi to hodil hnoj do mailu. Prípadne aj s magic ráfkami.

        0 0
        • raceman  

          napiš mu :-)

          0 0
        • xshreck  

          magic cca 6500 … :-)

          0 0
          • Evilcleaner  

            je to ale demence no:-D retail verze těch dvou ráfků (pro a magic) se liší asi o 70kč. (magic stojí 720, pro lehce přes 600). erd obou ráfků je stejné takže vyjde lépe koupit mtb pro disc 7325 a k tomu dva ráfky magic, přeplést to a ty pro ráfky prodat:-D s trochou štěstí se člověk dostane skoro zpátky na cenu pro mtb, akorát že má o asi 80g lehčí výplet (pouze na obvodové hmotnosti) a o milimetr širší ráfek.

            nerozumím tomu. :-D

            0 0
            • xshreck  

              Co se s tím ***** :-) Když už, tak už! Přeplétat si myslím není nic moc, za to ****** to enstojí a nechat to přeplétat … :-) TO zase vyjde draho.

              0 0
              • Evilcleaner  

                přepletení trvá chvilku a pokud jsi aspon trochu šikovný tak si to vycentruješ a napnš lépe než to je z továrny (nicméně tenzometr je v tomto přípdě doporučenihodný)

                0 0
                • xshreck  

                  Myslím si že natolik zručný nejsem … a předělávat celý výplet znova, nevím jak by se to líbilo niplům :( :-) tohle si opravdu radši nechám udělat.

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    tak u nových zápletů se ten galvanický článek nestihl ještě vytvořit, takže pokud před dotáhnutím poctivě namažeš závit i hlavičku nyplu tak se nemůže nic stát ani tomu alu. navíc když už to budeš mít dole, tak si to můžeš i vytunit barevně, místo těch stříbrných nyplů.

                    0 0
                  • nox159  

                    to neni o tom jestli si vzrucný ale o tom jestli se ti chce – mi by se treba nechtelo :D ( pokud bych teda nechtel menit ty niple za jinou barvu to pak jo ;-)

                    0 0
                    • xshreck  

                      hmmm :-) kurňa. To jsi mi řekl schválně s těma niplama že xD

                      0 0
                • raceman  

                  tak ja se ti pak na to dotazeni ozvu jo? :-)

                  za nejakou odmenu samozrejme ;-)

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    dám ti stolici a tenzometr a zrob si to sam:-D

                    0 0
                    • raceman  

                      radsi bys mi to mel nazorne na tom celem paru predvest, abych to pak nekdy priste zvladl sam :-)

                      0 0
            • jonti  

              Nevis, jestli neni ERD stejne jako u Notubes rafku? preplest to na Cresty by bylo fajn.

              0 0
              • Evilcleaner  

                netuším, ale profil notubes, kor crestů, je dost nízký, magic/pro má myslím výšku ráfku 22mm. už podle tohoto faktoru bych řekl, že to bude dost jiné.

                0 0
    • nox159  

      cau mate nekdo zkusenosti s nahozenim no tube na tyhle kola – uvazuju o nich – je to takový prumer ale mel bych je za hodne levno ale musi tam jit nahotid klasicke plaste s mlikem jinak to pro me nema cenu :)

      0 0
      • raceman  

        proc by to jit nemelo? sma to mam v planu :)

        0 0
        • nox159  

          tak pujde to asi huř nez se ZTR :)

          jakou tam chces davat pasku?

          0 0
          • raceman  

            mam doma origo NT… uz tri roky :-)

            ale priznam se, ze si to asi necham nekde namontovat… nak mi to doma pumpou predtim neslo.. :-)

            0 0
      • Hnoj  

        Se schwalbe plášti 2011 to jde jen se žlutou páskou.

        0 0
        • raceman  

          a co se starými dobrými nanoraptory? :-)

          0 0
          • Hnoj  

            To jsem nezkoušel.

            0 0
          • jIrI___  

            Asi ti to nepomůže, ale NanoRaptor byl jediný plášť, který mi na FastDisc, v kombinaci s Rubena páskou, sedl hned na první šťouch dílenskou pumpou bez jakýchkoliv pomocných metod (mýdlová voda, nasazení jedné patky pomocí duše, atd.)

            0 0
        • nox159  

          super, diky :)

          par tech nových schwalbiku uz doma mam takže jeste nekde sehnat kousek te pasky no – nevíš o nekom kdo by ji mel kousek navic? ;-)

          0 0
        • pižmoň  

          Schwalbe 2011 maji nejakou spesl patku?To je super jestli to funguje! :-) Jen abych to pak nekde nevyzul..

          0 0
    • Joseph de Sax  

      jako recyklační program bych to moc nepodporoval…ale fakt splňují podmínky EU na kompletní recyklaci hliníku..a dotace už byly vyčerpány.

      0 0
      • Hnoj  

        uz jen cekam az nekomu zacnes nabizet svoje patentovane vsude-radialni vyplety :-D

        0 0
        • Evilcleaner  

          ale nasere to, že ten hlupák remeš prodá tolik setů i když jsou vlastně úplně špatné a nejdokonalejších zápletů na zemi se ročně prodá asi tolik kolik má prstů na ruce zasloužilý dřevorubec:-D

          0 0
          • Joseph de Sax  

            jak na Zemi??? doufám, že jsi chtěl původně napsat ve Vesmíru, ale pouze pohled na ty recyklační sety tě zmátl a napsal jsi, co jsi napsal.

            Jinak Hnoj, kdyby ty recyklace měl ještě naplétat, tak to už bude dotovat ze svých příjmů, tak to jenom rozbalí a určí, kdo zaplatí recyklaci online…co to je za pi…vinu, že někomu na kotoučích vyhovují měkčí a jinému tvrdší výplety. ??? spíše při těch tvrdších výpletech by to odešlo hned na těch hliníkových drátech a proto někdo v záchraně existence přišel, že měkší déle vydrží..

            0 0
            • kubad  

              A co tim chtěl básník říct?

              0 0
              • roud  

                Myslím že se snažil říct že jeho měkký výplety jsou lepší než tuhý výplety ostatních výrobců ale to ať si přebere každej sám xD xD xD

                0 0
                • Hnoj  

                  Olkyce jsme se úspěšně zbavili, místo něj přišel Pepa ze Sachsu :-D

                  0 0
                  • xshreck  

                    Můžeš prosím na minutku na icq? Se chci domluvit na něčem … :-)

                    0 0
                  • Kubiczech  

                    Prosím tě, došel ti ode mě email nebo jsem v koši? (:

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Vím o tobě, ale musím ty řidítka nějak vykoumat, ale ty na 99% nepůjdou…

                      0 0
                    • Hnoj  

                      Vím o tobě, ale musím ty řidítka nějak vykoumat, ale ty na 99% nepůjdou…

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Takže stejná situace jako každý rok. To je nemilé. Počkám, co vykoumáš. (:

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Dokud má progresscycle easton pevně v ruce, situace bude špatná :-/

                          0 0
                • Patar  

                  Myslím , že těch průměrných 96kg opravdu není k použití.Na 120 kg děláme výplety pro dětská kola 20" (Grand Hill).

                  0 0
                  • Hnoj  

                    A tohle znamená co???

                    0 0
                    • roud  

                      hehe taky mi to nějak nedochází xD

                      0 0
                      • Patar  

                        Asi jseš blbej.

                        0 0
                        • roud  

                          Nebo jsou tvoje vyjadřovací schopnosti dost chabé což je pravděpodobnější vzhledem k tomu že je tu spousta lidí co neví jaks to myslel ;o] ale i přez to o tobě netvrdím že seš blbej tak se nad sebou zkus zamyslet…

                          0 0
                          • Patar  

                            Kvasničko ,

                            ten kdo problematice jen trochu rozumí , ten okamžitě pochopí , co jsem svým příspěvkem vyjádřil. Nemá smysl poučovat někoho rozsáhlým sdělením ,proč diskutovaným zapleteným kolům mnohé chybí ke slibované dokonalosti.

                            Můj příspěvek se proto týkal reakce na Tvé sdělení , že tato kola mají výplety měkké , na rozdíl od konkurenčních produktů a to i v nižšší cenové kategorii. To , že jsem uvedl napnutí paprsků i u našich výpletů pro dětská kola , rovněž na ráfcích REMERX bylo nutné z důvodu porovnání kvality práce. Možná bylo toto mé sdělení trnem v oku Richardovi Neumannovi , kterého jsem nikdy za své počiny nekritizoval , Ty jsi ale reagoval okamžitě na jeho příspěvek.

                            Nemám tedy dále k problematice výpletů co říci.

                            0 0
                            • roud  

                              je vidět že jseš maličko mimo ty xD xD xD ale to by bylo na dlouhý debatování třeba si to znovu pořádně přečteš a pochopíš co je tu pointou xD xD xD

                              0 0
                            • Hnoj  

                              Za prvé, pokud zde trváte na uvádějí celých jmen, laskvě si je napřed přečtěte. Jsem Neuman, pouze s jením N na konci.

                              Za druhé, teď už mi dochází smysl Vámi výše uvedeného příspěvku, ale dovolím si s ním zcela nesouhlasit. A to z jednoho prostého důvodu. Asi tak 90% všech výrobců nábojů uvádí MAXIMÁLNÍ napětí drátů 1200N (Tedy 120g). Jiste, je možné dráty napínat více, ale vystavujete se tím nepřiměřenému riziku, které stejně nemá moc význam.

                              Dobře udělaný výplet na ocel drátech s (±5%) 1000N bude dostatečně tuhý pro 99% uživatelů, pokud se bude tuhost zdát nedostačující, jistě lze použít dráty typu Sapim Strong s 2.3mm koncem u hlavičky…

                              Mám dojem, že se zde neustále setkávají různí „odborníci“, kteří naprosto nemají chuť diskutovat na úrovni, natožpak předkládat smyslupné a srozumitelné argumenty.

                              ČAO ! :-D

                              0 0
                              • Patar  

                                Pane NEUMANE,

                                omlouvám se tedy za komolení Vašeho příjmení.

                                O DOPORUČENÉM napětí paprsků , uváděném výrobci nábojů vím velmi dobře. Vy ale rozhodně by jste měl vědět o míře bezpečnosti používaných produktů, která v této kategorii přesahuje hranici 3,7 x s tolerancí cca +/- 5%. Jak jistě víte , tak počáteční napětí při technologii použitých tepelných procesů značně poklesne a pak při konečné operaci docentrování PŘED UVEDENÍM DO PROVOZU toto napětí nepřesahuje toleranci bezpečnosti.

                                Pokud zapletená kola z Remerxu jsou napínána na nižžší hodnoty , nikdy nemůže docházet ke stabilizaci výpletu. Dodatečné docentrovávání je vždy zcela zbytečné , pokud je použita metoda tepelné stabilizace před uvedením do provozu.

                                Nevím o tom , že by této technologie mimo nás v ČR někdo využíval , několik lidí ale přesto o ní něco ví , např. v Letňanech. V Holešovicích ani na Letné určitě NE.

                                Další možné diskuze , prosím , pouze INTERNĚ.

                                0 0
                                • Joseph de Sax  

                                  jenom mohu souhlasit, protože ten, co nevyrábí raketoplány nikdy nedoletí na Měsíc a ten kdo za celý život vyrobil jenom ráfek, nemůže umět vyrobit zapletená kola…navíc se tato kola snaží už vyrobit po několikáté a pořád se stejným výsledkem.

                                  Díky nabídce, co nejlevněji, je výsledek nakonec v podobě: Franto podrž to, já skočím pro peníze.

                                  0 0
                                  • Hnoj  

                                    No, vezměmež to do slova: Ten, kdo vyrábí raketoplány na měsíc nikdy nedoletěl, protože raketoplány nejsou určeny pro dopravu na měsíc, ale na oběžnou dráhu Země.

                                    Pokud je p. Remeš a jeho firma skutečně tak neschopná vyrábět kvalitní zapletená kola, jak je možné, že už dávno není celosvětový trh zaplaven, cituji: „nejlepšími výplety ve vesmíru“ od JdS ?

                                    Navíc a zcela upřímně. Koho dneska zajímá spolehlivost výrobků? Remeš vsadil na kartu „spotřebního průmyslu“, což udělal dobře. Zákazníci nechtějí přemrštěnou kvalitu, chtějí aby zboží mělo „fancy style“ a bylo laciné, tedy si za rok za dva, až je omrzí koupit nové. To že občas někomu křupou dráty Remerx netrápí, protože při obřím prodaném počtu, je to jen zlomek vadných…

                                    0 0
                                    • Joseph de Sax  

                                      jo, tak to nakonec mohu souhlasit…pokud nejsou kola určená pro jízdu, tak ať jich vyrábí kolik chce, hlavně, že jdou dobře na odbyt…

                                      Já chci vždycky nejvyšší kvalitu a v tom je ten zakopaný pes, proto si kola raději vyrábím sám, než bych je měl někde koupit v kvalitě fancy style…nejsem tak bohatý, abych si mohl kupoval laciné věci.

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        Jj tak nejak to bude.

                                        Akorat by me zajimalo proc se neprodavaji tvoje super kola :-)

                                        0 0
                                        • Joseph de Sax  

                                          proč by se neprodávaly, ty je nejezdíš??? pak jsi na silnici o 2min pomalejší na 100km…a to je tak 100míst na maratonu. Dvě minuty, aniž bys pohnul nohou, když je máš.

                                          0 0
                                          • roud  

                                            A kde se ty tvoje zázračný kola prodávaj abych si je mohl hned objednat nikde na netu jsem je nenašel (ani slovo o nich) ???

                                            0 0
                                            • Joseph de Sax  

                                              pokud si je objednáš hned teď, tak je už stejně i pro tebe dost pozdě, na meďoura, co má 600Hp se taky musí nějakou dobu čekat…a to přímo u výrobce…navíc si myslím, že zrovna ty tato kola vůbec nepotřebuješ a komu prodám, tak o tom zase rozhoduji jenom já sám…a že nejsou na netu, nic nemění na tom, že se prodávají a jezdí.

                                              Bolek by to hodnotil asi takto…pi…u, tvoji staré nikdy neviděl a přesto si je zcela jistý, že jí určitě má.

                                              0 0
                                              • roud  

                                                mno zaprvé tu citaci máš špatně a zadruhé mi řekni kde se jezdí kdo je jezdí ??? jakto že o nich neni nikde nic napsáno když jsou tak super ? jinak co jsem slyšel tak na cd ti je pěkně sepsuli že to neni žádnej zázrak tak kde je pravda nechce se mi to tam dohledávat ???

                                                0 0
                                                • Joseph de Sax  

                                                  cd je oddělení asi čtyř lidí, co o cyklistice neví nic a balamutí lidi, co tam kouknou ve své neznalosti ničeho. Navíc ke škodě cd, je to diskuse obhroublá a vulgární, což již samo o sobě svědčí o nevalném vzdělání těchto aktérů v daném problému.

                                                  Že je sepsuli, tak to jenom proto, že o nich nic nevěděli a problém čehokoliv, jim je naprosto vzdálenou doménou.

                                                  Pokud věc jsi nikdy neviděl a jsi na úrovni normálního smrtelníka, tak nejdříve pokud možno přemýšlíš a teprve pak soudíš. Navíc věc je nadčasová, tak většina lidi tíhne ke standardním řešením a nikoliv k věcem, které hýbou jejich mozkovými závity.

                                                  To bych tu musel vytvořit úplně nové téma k tomuto, aby se mohlo o věci diskutovat na úrovni, alespoň trochu odborné a nikoliv v rovině dohadů a chimér…

                                                  0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    a co ti brání založit zde téma o tvých kolech???

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    Já jsem pro ;o]

                                                    0 0
                                                  • Joseph de Sax  

                                                    mně nic, ale odborná připravenost diskutérů je všeobecně na nízké úrovni a téma je specificky ve vysoké odborné hladině.

                                                    Obávám se, že 90% „znalců“ bude mít následně problém se orientovat v odborných termínech, názvoslovích a jednotkách.

                                                    Všeobecně mluvit o věcech se kterými nikdo z vás možná ještě nepřišel do styku, je ztráta času pro mně a přihrávka pro ty, kteří mají svůj laický názor, pro který si jiný nemohli dosud ani vytvořit, natož jej obhajovat.

                                                    Ale zkusit by se to třeba mohlo, když zde jsou celkově vulgarity potlačeny na neškodnou úroveň a kdo problém nechápe, nemá obvykle k němu ani co dodat.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    Treba by to nekdo pochopil. A mozna i nejaky zajemce nasel. Ale to si musis zvazit sam jestli to stoji za snahu.

                                                    0 0
                                                  • soc  

                                                    Problém orientace v názvosloví, jednotkách a odborných termínech rozhodně mít budeš, ale my už to nějak přežijeme.

                                                    0 0
                                          • kubad  

                                            Vsadim se ze by se tva kola pode mnou rozsypala :-)

                                            A jinak vozim lehci a podle me lepsi kola nez nabizis.

                                            0 0
                                            • Joseph de Sax  

                                              já ti neoponuji, protože vím svoje a bavím se o silničních kolech…pokud vozíš lepší kola, tak určitě nejsou za 20tis…

                                              0 0
                                • Hnoj  

                                  Promiňte, ale Vámi rozhodně nehodlám nic konzultovat. Až budu mít potřebu něco konzultovat, půjdu za těmi, které považuji za skutečné odborníky…

                                  Mimochodem: jste-li, takto super-skvělým-ne-li-nejlepším wheelbuilderem v ČR, jak je možné, že se zde na B-F neukazují fotografie výpletů DT Swiss a Tune s textem „THX to Patar“?

                                  Tímto diskuzi, které je extrémně neproduktivní ukončuji. Mám tady ještě horu vosích hnízd, které čekají až je sním…

                                  0 0
    • xshreck  

      už mi došly magicy :-) a bez nálepek je to o 11g lehčí! :D

      0 0
      • jIrI___  

        Kolik váží a co tam je za náby?

        0 0
        • xshreck  

          Novatec náby, váha cca 1570 bez nálepek s upínákama. Upínáky myslím něco přes 100g. Je tam aj páska.

          Díky Hnojovi .-)

          0 0
    • Trainman  

      pro zajímavost reakce jednoho shopu, kde jsem objednal 7325 a divil se, že nějak nejdou. Logistiku asi u pana Remeše moc neřeší, nebo snad fakt v půlce zimy nestíhají zaplétat? :)))

      "Dobrý den,

      ano, Remerx neustále mění personální obsazení na pozici vyřizování objednávek a dodávky jsou od 10ti k 5ti. Dříve to fungovalo na jedničku, teď to je někdy otřes. Nicméně, objednávku tam mají a naší urgenci také. Děláme pro to maximum.

      S pozdravem"

      "Dobry den,

      REMERX ma nyni tolik zakazek, ze nestiha napletat, nekdy mame dodani az 10 dni.

      Poslu k Vam hned, jakmile mi kola dorazi na sklad."

      0 0
      • roud  

        Spíš bych řek že remerx je plně vytížen vyřizováním reklamací :O(

        0 0
      • Evilcleaner  

        s remerxem je nejlepší komunikovat osobně. moje zkušenost byla velmi dobrá.

        0 0
        • Trainman  

          Ten mi 7325 asi nedá za 5kkč :)

          0 0
          • kyl  

            Zítra mi mají přijít za 5380kč.Doufám že ty kola za to budou stát.

            0 0
            • kyl  

              Tak kolečka jsou doma,ještě na ně něco obut a kazetu a můžu jezdit.

              0 0
              • kyl  

                A nejsou vycentrované ani na střed zadní stavby ani vidlice.Měl sem je ve 3 rámech i vidlicích a je to pokaždé stejné.Moc natažené ke kotouči.

                0 0
                • xshreck  

                  o kolik? :-) to jsem zvědavý jak dopadnu já .-) mě zase přijde že je nestejnoměrně dotažený výplet, už jsem si domluvil dotažení. Ale první na tom chcu aspoň po silnici najet 200–300km ať to povolí

                  0 0
                  • kyl  

                    U zadního je rozdíl 7mm,u předního 3mm.

                    0 0
                    • xshreck  

                      hmm, máš asi pravdu, měřil sjem to 2 způsoby – vzadu mám taky jak ty ke kotouči 2 a vpředu cca 3. Tak uvidíme, myslím že to snad ničemu vadit nebude na těch pár km a nechám to docentrovat, stejně bych an to musel jít aj tak …

                      0 0
                    • Peslezedirou  

                      Tak 7mm a i 3mm jsou fakt hodně!

                      0 0
                • raceman  

                  mám je od hnoje, a nevšiml sem si něcoho takového… ale trochu si mě vyděsil, radši to pudu zkontrolovat :-)

                  0 0
                  • xshreck  

                    tak já je mám taky tak, hned jsem to házel do vidle co tu mám zasebou :D a nvm, možná tam něco je … uvidí se až tam nasadím pláště, projedu … ale snad by to ničemu vadit nemělo :-) od koho je máš ty kyle?

                    0 0
                    • kyl  

                      Mám je Odtud

                      oprava:zadní kolo je ke kazetě a je to 32–25mm.Přední ke kotouči 22–25mm.

                      0 0
                      • kyl  

                        Zadní kolo

                        0 0
                        • xshreck  

                          tak to je masakr, to by mě aj nasralo :)

                          já pořád čekám na zbytek dílů, takže jsem je nasazené měl až teď. Bez plášťů. Ty to máš ale drsně dostrany ;)

                          0 0
                          • kyl  

                            Budu měnit niple za červené nebo modré tak to pak srovnám.Jako vizitka firmy ale nic moc.

                            0 0
                          • kyl  

                            Ještě jeden malej problémek u zadní náby,buď nejsou souosá ložiska nebo plocha pro upnutí kotouče není kolmá na osu.Kotouč 185mm plave 0,8mm.Na nábě SunRace JuJu to nedělalo a elixíry šly v pohodě seštelovat,tady to furt štrejchá.:-(

                            0 0
                            • Evilcleaner  

                              spíš bych řekl že máš křivý kotouč:-)

                              0 0
                              • kyl  

                                Tak teda proč když kotouč dám na nabu Grimeca nebo SunRace tak je to OK a na nábě Novatek D712SB plave?

                                0 0
                          • xshreck  

                            tak jsem to přeměřil znova, předtím sjem pospíchal. Možná tam je půl mm, ale ne tolik. Natáhl jsem na vidli gumičku, nandal kolo. pioznačil kde byl ráfek. KOlo otočil a poznačil znova, takže tam bude možná na stranu půl mm. Nějaký rozdíl tam byl, ale taky jsem mohl dotáhnout jinak upínák nebo špatně nasadit kolo.

                            Až se mi dostanou konečně dom kliky tak to nasadím a uvidí se :P jak jsem psal. Pak plánuju tak 300km a půjdou na přecentrování

                            Viděl bych to tak že kyl dostal fakt nějaký ekšus, já uvidím až to budu mět poskládané :-) ale nemyslím si teda že to bude nějaká hrůza. Zase aby se šeci nelekli a nepřestali to kupovat ;)

                            Taky je to možná podle toho od koho to je. Jinak pásku jsem měl takvou kobercovou.

                            Btw nechápu to s tím kotouče, to se mi nezdá že by ty novatecy měly nějak něco blbě…

                            0 0
                            • xshreck  

                              A zadní je přesně :-) uff, že já blbec neudělal to co teď předtím. Chyby měření :-)

                              Takže mi spadl kameň ze srdca a omlozuvám se za mystifikaci .-) a kyl je na tom ale opravdu špatně

                              0 0
                              • kyl  

                                To jo,ať to otáčím jak chcu tak furt to na některou stranu letí.

                                0 0
                                • xshreck  

                                  já předtím pospíchal, tak jsem to jen nahodil a snažil se šuplerou + krejčovským metrem. Teď mi to nedalo a hodil jsem to do volné vidle + na kolo a prostě zkoušel to. A ok. Být tebou tak jim to pošlu na reklamačku protože to máš fakt divný.

                                  0 0
                                  • kyl  

                                    Byl to boj s těma plochýma drátama ale podařilo se.Bez udělátka na podržení to nejde,mrchy se protáčejí celé.Už mi to sedí jak má.Přední nechám,pak to bude chtít stejně dotáhnout výplet.

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      a tedka zjistis ze mas krivou zadni stavbu a vsechny ta prace v haji :D

                                      0 0
                                      • kyl  

                                        Předtím jsem psal že jsem to kolo měl ve třech rámech a bylo to pokaždé stejné,tak snad nejsou všechny křivé:-)

                                        0 0
                                        • Vilém  

                                          Jednodussi je kolo otocit na obe strany. Pokud je pokazde vychylene k jedne strane, tak je to krivy ram, pokud pokazde na jinou a se stejnou odchylkou, tak je spatne vypletene kolo.

                                          0 0
                • Evilcleaner  

                  mno ty moje měly odchylku ve vycentrování pár desetin mm. ale to máš stejně jedno, do 1000km se ten výplet docela výrazně povolí, takže je třeba stejně to dotáhnout a vycentrovat

                  0 0
    • Trainman  

      Remerxíky dorazily, jsou krásně lehoučký. Upínáky relativně těžký, ale to neni co mě trápí. Dodává Remerx ke kolům i ráfkový pásky? Považoval jsem to za samozřejmost, ale evidentně není? Nebo na to jenom zapomněli? Nechci být u e-shopu za blbce, tak se ptám tu :)

      0 0
      • Evilcleaner  

        v mojich bylo nalepeno něco na styl kobercové pásky

        0 0
      • kyl  

        Já neměl nic.

        0 0
      • kyl  

        Hoď je do rámu a mrkni jak sou vystředěný,já mám zadní kolo o 7mm od osy a přední o 3mm.

        0 0
        • Trainman  

          Do rámu je vezmu až zítra, ale i tak se mi zdá nerovnoměrně dotaženej výplet a s centrováním se taky 2× nepřemáhali.

          0 0
        • Trainman  

          Tak jsem je jenom prokouk pohledem a evidentně to vystředěný není. Zdá se, že vpředu je to blíž k přírubě a vzadu ke kazetě :( Tohle ale vyřeší šikovný člověk a centrovací stolička, že?

          0 0
          • kyl  

            Tak nějak,uvidíš jak to bude vypadat v rámu a vidlici.Jinak zadní kolo je víc ke kazetě normálně a co mám přední na kotouče tak pohledově je to taky natažené ke kotouči.

            0 0
            • nox159  

              Jinak zadní kolo je víc ke kazetě normálně – jak to myslis normalne?

              kola byvaji normalne vetsinou na stred ale uz jsem se setkal i s katypem na nejakem EN/FR spešlovi

              0 0
              • kyl  

                Opticky to vypadá že strana u kazety je rovnější jak u kotouče,u kazety jsou taky kratší dráty jak u kotouče.

                0 0
                • nox159  

                  opticky ji bo otech je delsi nez priruba na kotouč… ale proc resit jak to opticky vapada?

                  resime jestli je to na stred nebo ne ;-)

                  0 0
                  • kyl  

                    No,podle toho co Trainman psal to vpadá na to optické zjištění,jinak samo že je to na střed.

                    0 0
                    • Trainman  

                      V rámu to vypadá celkem OK, nijak výrazně to mimo není, takže spíš je to moje nezkušenost s kotoučema. Jen pro zajímavost – s upínákama a bez pásek jsem navážil 1506 gramů :)

                      0 0
                      • kyl  

                        Já 1540g bez pásky a upínáků.

                        0 0
                        • kyl  

                          Upínáky byly mám dojem +102g.Pásku co mám tak 15g jedna.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Takze chces rict, ze samotna kola maji neco majo pres 1400g? Tak to ti to fakt vazi blbe:)

                            0 0
                            • kyl  

                              Píšu nahoře že bez pásky a upínáku 1540g a o kousek níž upínáky +102g a páska 15g.

                              0 0
                      • Vilém  

                        S original upinakama? nevazi ti to nejak spatne?

                        0 0
                      • Evilcleaner  

                        tyjo to je docela blbost. moje s páskama a bez upínáků měly 1560g. nevím kde by se tam dalo ušetřit 150g

                        0 0
                      • v POHODÌ klokan  

                        Tos výžil na osobní váze s kolama v ruce, ne? :-) 1400g ty kola (bez upínáků) nebudou mít…

                        0 0
                      • Trainman  

                        Tak Sorry pánové za mystifikaci, po Vašich komentech jsem převážil na jiné váze a skutečně 1540 bez pásky a upínáků. Kdo by to byl řek, že si německá váha (Soehenle) bude vymejšlet :(

                        0 0
                • JakeF  

                  Ono to taky u kazety je rovnější, pokud nemáš asymetrický ráfky, ne?

                  0 0
                  • Vilém  

                    ano. U kazety jsou kratsi draty. A to i s asymetrickejma rafkama, akorat ne o tolik.

                    0 0
          • xshreck  

            aby to nebyl takový ten haloo efekt :-) hod to do vidle, proměř to. Pak ty kola otoč atd. Nejlíp bez kotouče a kazety :-)

            ja si hodil gumicku do zadni stavby a na nohy vidle, nandal, poznacil fixou presnou polohu rafku. Potom otocil a bylo to ± stejně. Na desetiny mm si fakt nehraju :)

            0 0
    • mm  

      Dostal jsem z RB kola 7325 s obyč 2 mm drátama. je to pro mě veliké zklamání, hlavně mám ale obavu o nedostatečnou tuhost výpletu s obyčenými špicemi. Co myslíte? Díky

      0 0
      • Georrge  

        jj to je OEM verze těhle kol… jsou asi o litra levnější a o asi 130g těžší. O tuhost bych se nebál.

        0 0
      • Vilém  

        Nedostatecnou tuhost? To myslis, ze tlusci drat, je min tuhej? :)

        0 0
        • kubad  

          to je logické ne :-)

          0 0
          • Vilém  

            Jo a custom verzi techto kol zaplitaji vlasama. Ze zrzky jsou pry neztuzsi, ale zatim sem je nejezdil, tak tezko rict.

            Ale kdyz nad tim tak premyslim, tak zas tak blbej napad to neni, vlasy maji obrovskou pevnost. Nebo treba pavouci vlakno:)

            0 0
            • pepek  

              Blbost, to by s tím JdS už dávno zaplítal radiálně.

              0 0
              • Vilém  

                Sakra, snad jsem mu ted nedal inspiraci. Zitra bezim na patentovej urad, snad neuslysim „Ted tu byl…JdS“:)

                0 0
        • mm  

          zvýšení měrné pevnosti v tahu dané tvářecím procesem? alespoň u Dt špic je to v katalozích patrné

          0 0
          • Vilém  

            Muzes me navest ne nejaky takovy katalog? Nikde jsem to na strankach Dt nenasel.

            Co vim, tak treba Sapim uvadi pevnost stredni casti dratu, ktera je vztazena k prurezu stredni casti. U vic ztencenych dratu je sice pevnost vetsi, ale jak jsem psal vztazena k prurezu dratu, takze vysledna pevnost je nizsi, nez u dratu neztencovaneho.

            0 0
      • PIWNIK PONURY  

        ja kdyz kupoval RBcko, tak jsem se o tom bavil s Petrem Heinikem. Ten mi rikal at jdu do tech klasickych dratu, ze ty Aero od Sapimu jsou tak na XC pro 60kg jezdce. taxem jsem si nechal poradit, objednal to, ale pred expedici mi volal p. Bartosz, ze bohuzel maji jen ta kola se Sapimy Aero, ale ze mi je necha ze puvodni cenu. tak jsem si nechal poradit:)

        najeto zatim cca 1500 a 3× klepu, zadny problem. jestli jsou tuzsi nebo mekci nemuzu soudit, pac jsem presedlal z hardatilu na fulla s vetsimi zdvihy a neda se to tudiz moc porovnavat.

        0 0
      • MirosPikos  

        Taky jsem je dostal od RB s obyč drátama, ale nemyslím si, že by to měl být nějaký zásadní problém. Jen se mi zdají docela měkké, mohli by ti centrovat na větší váhy. Už mam na obou kolech osmu…

        0 0
        • Ruprt2  

          jak se centruje na větší váhy?

          0 0
          • kubad  

            pevnější dráty, a větší napnutí, ale zase na to potřebuješ ráfky co to snesou

            takže tak :D

            0 0
            • Ruprt2  

              toš dobře, ale to není rozdíl v centrování, ale v kolech.

              0 0
            • MirosPikos  

              Chápu to dobře, že 7325 to nesnesou? Je spousta lidí nad 90 kg, co je vozí a drží jim. Já je mam zatím nové, ale chtěl bych mít trochu jistotu, že se mi někde po šotolině v 60 nerozlítnou…

              0 0
              • kubad  

                tak rozletět se asi nerozletí, ale ta váha jim určitě nesvědčí, jsou to lehké závodní kola, a navíc jen 28 drátů, což není nic ideálního pro jezdce nad 90kg.

                0 0
                • MirosPikos  

                  Co se dá dělat, uvidím jak budou tyhle OEM držet a příště koupím něco. Třeba to bude ok. Pokud ne, tak koupím příště něco pevnějšího a nebudu už tolik koukat na váhu. Když si ale vezmu, na čem jsem jezdil před tím a vydrželo to, tak to by mělo také.

                  0 0
        • Georrge  

          já mám taky OEM verzi, mám na nich asi 800km a chtěl jsem je dát do servisu na dotažení výpletu, popřípadě docentrování, pač mi přišly trochu měkčí, ale v servisu mi řekly že jsou utažené dost, možná až trochu zbytečně. Takže jak to vlastně je?:) a osmu mělo jen zadní kolo, ale úplně lehoulinkou, takže jsem s tím nenechal nic dělat…

          0 0
    • grampa  

      Takže moje zkušenost s těmito koly, kupované s RB CRR po 600 kilometrech ve výjezdu do kopce praskl vzadu u kazety drát než jsem dojel domů praskl druhý to by nebylo nic zvláštního ale radši jsem je vzal na precentrování, u zadního to už nešlo změřit ale přední bylo našponované na 60kg!!! takže na poloviční váhu a už se nedivím že to vzadu prasklo a že to někomu přijde jako měkký výplet když to takhle posílají do světa, moje váha 83kg.

      0 0
      • Evilcleaner  

        ono to během prvních pár set km hodně změkne, je nutno to potom dotáhnout.dělají to snad všecna kola od remeše a ani z fabriky to není bůh ví jak dobře a rovnoměrně napnuto, bohužel. kola super ale takové, dodělej si doma.

        0 0
      • petrun  

        Remerxy jsou v základu opravdu rozplizlé jak houba. Když jsem na jejich zapleteném setu poprvé zabral ve stoje do kopce, kroutilo se zadní kolo jak had. Přitom když výplety člověk přitáhne tak aby se nekroutily tak jim zase popraskají ráfky :-(((

        0 0
    • petrun  

      Mám o třídu nižší Masterdisky na ráfcích 7320, dneska jsem sundaval nálepky a zjistil jsem že na zadním kole jsou u šesti drátů praskliny na obě strany přímo u nýtů v kterých dráty drží. U třech z nich je z vnitřní strany vidět prasklinami skrz ráfek. Jezdil jsem je méně než 2 roky! Hmotnost 94 kg, styl brutální, mimo drátů mi praskl před 14-ti dny i rám u sedlové trubky a před týdnem na jiném kole sedlovka. No snad připravované celopéro vydrží dýl:-))

      0 0
    • MirosPikos  

      Jezdí někdo 7325 předělané na bezdušáky? (Rubena Kit + NoTubes mlíko)? Zajímalo by mě, jestli nebude dělat problém těch 17mm šířka.

      0 0
      • Georrge  

        jezdím a problém to nedělá. Zkoušeno na 2,1 i 2,25 gumách

        0 0
        • MirosPikos  

          Díky za replay, asi to letos prubnu. Jen chci zkusit místo Schwalbe Continental :)

          0 0
    • Kubiczech  

      Určitě se to řeší někde jinde, ale zeptám se tady – jaké máte dlouhodobé zkušenosti s těmito ráfky/koly? Dnes mě opustil Fastdisc (puknutí po 3/4 obvodu) a sháním náhradu. Bohužel s nábami na 28 děr je tohle asi jediná volba, jestli chci o víkendu jezdit.

      0 0
      • mm  

        při mých 70 kg přežily vpohodě i Rychleby, Jeseníky, Beskydy. Pár dlouhých maratonů

        jezdím čistě

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.