• peetee

    Chtěl jsem se zeptat jestli si mám koupit tohoto recona..http://www­.gekonsport.cz/ak­ce/recon-silver-tk-solo-air-100mm/ nebo tohoto Epiconahttp://www­.spoke.cz/bike-komponenty/vi­dlice/_2011/6395–2011-sr-suntour-epicon-lod/ Jde mi hlavně o funkčnost, spolehlivost v terénu.

    0 0
    • Vilém  

      Jen k tomu odkazu na recona. To je akce jak blazen, sehnat se da o dost levneji. Treba kupkolo, kam jsem kouknul, jej ma pod 4000,–.

      K vyberu, tezko rict. Epicon bude lehci, funkci bych rek, ez to bude ± stejne. Jako plus bych u recona videl mazani olejem.

      0 0
      • t29  

        Každá vidle má něco, největší rozdíl bude ve váze: Epicon 1,7 kg, Recon Silver 2 kg

        Epicon mazaný vazelínou = menší citlivost (a možná větší vůle)

        Recon mazaný olejem = větší citlivost

        Epicon pozitivka vzduch + negativka pružina = pro hodně lehkého nebo těžkého jezdce bude potřeba pružinu vyměnit

        Recon pozitivka i negativka vzduch = není třeba cokoli měnit

        Epicon je lineárnější = je možné že bude častěj chodit na doraz

        Recon je progresivnější = je možné že se nepovede využit celý zdvih

        Tuhost u obou dostatečná (do metráku no problemo, pak záleží na stylu ježdění, jestli se vidle bude kroutit)

        Ještě by se hodilo vyzkoušet, jestli má Epicon a Recon jiné možnosti nastavení odskoku, to se na chodu vidle dost projeví.

        Sériový Epicon není funkčně nějaká špička, ale za ty prachy ok a vydrží. Jde předělat na olej, zlepší to chod s rizikem že bude téct. Recon je funkčně lepší a nosné části má odolnější, slabé místo jsou těsnění – prasklý těsnicí kroužek je běžná (a opravitelná) závada.

        Pokud nezáleží na hmotnosti a cena je cca stejná, bral bych Recona.

        0 0
        • M13  

          Na hmotnosti záleží vždy až na prvním místě :)

          0 0
      • Necris  

        Jestli jezdíš raději v XC stylu, tak Recona. Hraje tam pro tebe progresivita.

        0 0
        • jIrI___  

          To zas nelze říct tak globálně. Jezdím XC a progresivita mi absolutně nesedí.

          0 0
    • jachymk  

      Po roce ježdění mi Epicon nepřijde jako dobrá vidlice. Ovšem jak je na tom Recon silver nevím. Už z mé zkušenosti že je Epicon měkká a nefunkční vydlice kterou bych ti nedoporučil…počítej s tím že se ti tohle vlákno zaplaví s odkazem na stránku s „vytuněním“ Epiconem. Jestli nemáš 90 kilo asi bych do toho šel protože jestli máš něco okolo 70 kil ta měkkost se pod tebpu asi neprojeví. Něaká ta úprava tam přeci jenom asi bude protože v tak ohromné davové šílenství nevěřím :D. Svůj Epicon mám (né v tuning-testu) předělaný na olej. Bere to větší kořeny. V porovnání s Rebou je to něco jiného ale dá se. Měkké je to šíleně to nesnáším ale jsem težší váhová kategorie. Nad vidlicí bych hodně zapřemýšlel. Svého rozhodnutí lituju dost ale teď s tím nic nenadělám. Ha šetřil jsem :D a to se nevyplatilo!

      0 0
      • Vilém  

        Zase ty tvoje kecy o mekke vidlici? Ze te to furt bavi.

        0 0
        • jachymk  

          Jo asi udělám něaké video

          0 0
          • Vilém  

            No sice nevim jak chces videem demonstrovat mekkost vidlice, ale prosim, rad se podivam.

            0 0
          • Flegmatik  

            A co vlastně myslíš tím „měkká vidlice“?

            0 0
            • jachymk  

              Takové pohyby dopředu a dozadu vnějších noh při jízdě po nerovnostech a předního skřípání kotouče když se o to pořádně opřu

              0 0
              • Vilém  

                Nezamenoval bych vakl a mekkost.

                0 0
                • jachymk  

                  Takže to škřípání když se o to opřu… je vakl?

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Rozhodně spíše než projev menší tuhosti vidlice.

                    0 0
                    • LáďaH  

                      Tak v tom případě jsem jel na Foxce, kolekce 2012 a už měla vakl. :-)

                      0 0
                      • metr-x  

                        Foxky jsou shit, nefunguje to, je to drahé a blbě to vypadá :-D. A ještě to má vakl z výroby :-D

                        0 0
                  • Vilém  

                    S vetsim kotoucem a normalnim upinakem je to zcela normalni vec, pokud mas navic vakl v pouzdrech, tak i ten muze pridat na tomto projevu. Jak dobre mas serizeny trmen vuci kotouci to netusim, coz taky hraje roli.

                    Proste to co tu stale dokola opakujes o zalostne mekkem epiconu je hovadina, kterou uz ti tu dost lidi vyvracelo. Ze ji budes opakovat stale dokola, to uz je tvuj problem.

                    0 0
                    • jachymk  

                      Dost lidi kteri Epicon videli na obrazku nebo ho maji mesic. Sory ale Epicon neni dobra vidlice a dovolim si to po roce jezdeni tvrdit. To ze jste si Epicona koupili neznamena ze je to dobra volba pro kazdeho. :-/

                      0 0
                      • nox159  

                        rekni jaka se da sehnat za stejne prachy a je lepsi? ;-)

                        0 0
                      • obda  

                        Dost lidi tu ma Epicona dva/tri roky i vic. Napr. ja ho mam pres tri roky (upraveneho z TT), vaklu nebo problemu s tuhosti jsem si nevsiml. To, ze si pletes vakl a tuhost vidlice hovori za vse, o vidlicich toho moc nevis. Netvrdim, ze Epicon je nejlepsi vidle na svete, ale takovej kram jak tady furt tvrdis to opravdu neni.

                        0 0
                      • JakeF  

                        Když ses do něj hrabal a předělal ho na olej, tak se teď nediv, že tam máš vakl, kterej vazelína vymezí…

                        0 0
                        • nox159  

                          mam origo 2011 najeto mam na ni do 500km nehrabal jsem se v tom jen jsem zvedl zdvih o 2cm a mam vakl taky, tedka mi jeste dela problemy ze neleze ze zdvihu zustava zanorena nejakych 5–8mm jinak citliva je ale je hodne linearni a v tuhosti nijak zvlast nevynika ale jak si rikam za ty prachy dobra :)

                          0 0
                          • JakeF  

                            Tak jestli se ten vakl a další problémy dělá i v originální verzi takhle brzo, tak to dobře, že jsem ho na druhej bajk nekoupil… Recon je zase moc progresivní, to je k vzteku.

                            0 0
                            • Luma  

                              Recon je hnusně progresivní,mám Epicona 09 předělaný na olej a za ty peníze je to nej co se dá sehnat,teda myslím novou vidlici.

                              0 0
                            • nox159  

                              tak ja ho v zime poslu na reklamacku… mi je to fuk, at se staraji :)

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              nechapu pro koho je ten recon urcenej? to snad muzou jezdit jen 120 kg řízci

                              0 0
                              • nox159  

                                nedostanes ho k dorazu jo ? chtel bych nekdy ty vase progresivni vidlice zkusit… u linearnich R7, epikon… litam po dorazech…

                                0 0
                                • M13  

                                  U Epicona jsem dorazy eliminoval 6 ml oleje nad pístek navíc.

                                  0 0
                                • milan1  

                                  Tohle vláknbo je celé o tom, jak kdo napíše nesmysly, které se následně přebírají a berou za pravdy.

                                  Jsi velmi aktivní ve vytváření podobnách nesmyslů a proto řadím pod tebe.

                                  Linearita vidlice není žádné nepřekonatelné kouzlo, které nejde odstarnit a se kterým je třeba složitě zápasit je třeba výhradně s nadměrnou progresivitou, protože tam je problém.

                                  Vidlice se prostě a jednoduše nenastavuje na nějaký sag, který může kedekdo i špatně změřit. Sag je pouze informativní hodnota. Kdo napíše, že se vzduchovou vidlicí lítá po dorazech, ( prtoože nastavil dle sagu) tak to je naprostá šílenost. Neumí si sand po tomto svém zhodnocení přidat tlak do vidlice.

                                  No a teď jsem u toho, co se bude dít s takovou vidlicí.

                                  na trhu jsou řekněme čtyři kategorie vidlic.

                                  prvním je Manitou R 7, zde bude mít problém mnoho jezdců, protože ta vidlice je opravdu lineární až moc a umožňuje opravdu chdit po dorazech. Když se začne přidávat tlak, tak velmi výrazně ztvrdne na počátku zdvihu a u těžších jezdců jde dosáhnout stav no, sag vidlice.

                                  U Manitou R7 tohoto stavu dosahují i lehčí jezdci.

                                  O stupeň nad R7 je Fox float. Lehčí jezdci s tím nemají problém ale těžší již ano. Nastavit právě tuhle vidlici podle sagu a nelítat po dorazech, jak píšeš prostě nejde. Ale čím to? Nic takového jsem tady od nikoho nečetl a nikdo si takhle, jako ty nestěžoval a přitom bvy evidentně měl.

                                  Protože Epicon je v tomhle pořadí až za Foxem a celkem v pohodě by měl jít nastavit i v originálním provedení. Rozhodně by měl vyznít lépe svým rozsahem než Fox.

                                  No a poslední z řady je Reba a tam je problém opačný a ten se nazývá již přílišná progresivita.

                                  Trak takhle vypadá realita nezkreslená podívnými zprávami zde.

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Můžeš do některé z těchto kategorií zařadit Menju AM? Ať si aspoň trochu dovedu představit tu linearitu jednotlivých vidlic. Připadá mi lineární dost, ale po dorazech nechodím, vždycky tam zůstane nějaký ten mm rezervy, ale není to třeba 20 mm rezervy jako u Recona. Tenhle průběh mi naprosto vyhovuje a co jsem se dočetl, tak progresivitu lze zvýšit dolitím oleje do vzduchové komory. Takže podle toho usuzuju, že přílišnou linearitu lze zmírnit, ale s velkou progresivitou člověk bez nějakých velkých zásahů nejspíš neudělá nic.

                                    0 0
                                    • milan1  

                                      Lineritu si těžko představíš, podle zdejších hesel.

                                      Upřesním ti, co jsem již popsal.

                                      Nastavíš si vidlici tak abys bezpečně využíval zdvih v celém rozsahu. Na to má vliv tvá váha, agresivity jízdy a náročnost terénu.

                                      Potom můžeš teprve začít sledovat sag a jak se chová na počátku.

                                      V ideálním případě se přibližuješ k dorazu jízdou a sag se pohybuje okolo 20%. Jestli se sagem odchýlíš, není to na závadu do té doby, kdy klesne k nulovým hodnotám, to už je jízdou rozhodně vcelmi znát a v tomto případě se jedná o příliš lineární vidlici pro danou váhu.

                                      jestli u správně nastavené vidlice, která nechodí po dorazech vychází naopak extrémnně velký sag, tedy vidlici musíš jezdit výrazně podhuštěnou a ztrácíš přitom i výšku zdvihu, protom se jedná o příliš progresivní vidlici.

                                      Tohle jsou obecné základní rozlišovací metody.

                                      Magury na tvém zdvihu jsem tady neměl ale nižší zdvihy trpí spíš umrtvováním na počátku, když je třeba více nahustit.

                                      0 0
                                      • Baba-Ji  

                                        když už se to tady tak pěkně rozebírá… …na vzduchovém Totemu s RC2DH patronou se mně nějak nedaří najít nastavení, kdy by vidle zůstávala citlivá a zárověň se nepropadala do zdvihu při brždění. Sag mám tak někde mezi 25–30% a během „XC“ vyjížděk mně zústáváe tak 1–2cm od dorazu rezerva, při lehčím skákání jsem od dorazu kolem toho 1cm až půl, úplný doraz jsem myslím ještě nikdy nedal. Pomalou kompresi mám otevřenou tak někde před půlkou, rychlou něco přes půlku v rozsahu nastavení)

                                        Ono vůbec se mně zdá, že to nastavení útlumu je relativně málo účinné(rozdíl mezních hodnot nastavení pomalé komprese znát je, ale né zas tak moc, jako třeba na známého pružinovém Domainu, kdy má otevřeno nebo téměř zamčeno na druhém konci nastavení)

                                        0 0
                                  • nox159  

                                    takze mi radis vozit epikona i R7 bez sagu jo?

                                    vcera jsem foukl vice, sag nejaky 10mm na 120mm a dorazy tez byli a ne jednou :(

                                    asi budu dolivat olej nad pistek a uvidim kam se to posune

                                    0 0
                                    • milan1  

                                      Opravdu jsi přečetl co jsem npsal?

                                      0 0
                                      • Bafoon  

                                        :-D 1* výborný

                                        0 0
                                      • nox159  

                                        si napsal ze kdyz chodim po dorazech ze bych mel prifouknout a sagem se neridit nebo takhle to mysleno nebylo?

                                        0 0
                                        • Kubiczech  

                                          Čoveče, já to tak pochopil taky. Jinak další pěkné vlákno pro zanícené grafaře.

                                          0 0
                                        • milan1  

                                          Pokud ti to ještě nikdo nikdy neřekl, tak chodit poo dorazech je o dost nebezpečnější, než nesplnit požadavek na nastavení sagu.

                                          U tebe řeším jednoznačně to, že srovnávat i neupravený Epicon a Manitou R 7 ukazuje na dost velkou chybu v hodnocení.

                                          Jak je na tom tvůj konkrétní Epicon, jakou máš váhu a jak jezdíš, to řešit nebudu, ( vše má vliv, který jsem již uvedl) pro ostatní je dostatečně naznačeno, že jde o více afktorů, které by měli sami rozlišovat a nepřebírat jenom hesla.

                                          0 0
                                          • nox159  

                                            takze z toho co jsi napsal: je lepsi jezdit prefoukanou vidlici s nulovym sagem nez chodit na doraz ano? abych se teda nespletl a nepochopil to spatne… ;-)

                                            prefoukana vidlice s nulovym sagem bude podle me pro jezde nebezpecnejsi ( nedostatecna prilnavost predniho kola…) nez chodit po dorazech… :)

                                            U tebe řeším jednoznačně to, že srovnávat i neupravený Epicon a Manitou R 7 ukazuje na dost velkou chybu v hodnocení. – tohle nechapu jak to myslis…

                                            jinak teda jezdim XC a vazim 75kg :)

                                            0 0
                                            • JakeF  

                                              Ad2: A proto si musíš nechat upravit vidli v T-T, abys to vyřešil – to bude asi právě ta podstata sdělení ;).

                                              0 0
                                              • milan1  

                                                O úpravu vidlice Noxe půjde velmi těžko, protože takovou úpravu nikde nenabízím.

                                                A jestli chce jedzdit s vidlicí pravidelně na doraz, je to jeho svobodná volba.

                                                Pokud ale srovnává dost odlišné vidlice Manitou R7 a neupravený Epicon a dává mezi ně rovnítko je někde chyba.

                                                Je třeba ještě další překlad pro pochopení?

                                                Možná by neškodilo, když jezdíš Foxe nastavit ho na 20% sag a jezdit s ním v tomto nastavení. Třeba bys zjistil, že " lítáš po dorazech, dost podobně, jako to objevil tady nox159.

                                                0 0
                                                • nox159  

                                                  nedavam mezi ne rovnitko rikal jen ze jsou obe hodne linearni… a s obema pri prijatelnem sagu ( sag vetsi nez 5% chodim po dorazech… )

                                                  jinak psal jsem ze jsem mel epikona na 120mm se sagem nejakych 10mm coz podle me neznamena ze jsem mel sag 20% ale neco pod 10% a porad na dorazu…

                                                  0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    no zrovna v tomhle bych řek že ty vidle jsou dost rozdílné. Netuněnýho epicona používám na skákání a doraz ještě nezažil, sag menší, cca 20mm/120mm, kvůli geometrii.

                                                    0 0
                                                  • nox159  

                                                    to je divne…

                                                    davam mensi sag nez ty (netuneny epikon 2011) a dostavam ho na doraz v pohode…

                                                    a to ty budes jiste jezdit agresivneji…

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    no je to většinou do dopadu, 4×/bikrosovový skočky.

                                                    0 0
                                                  • JakeF  

                                                    Jestli to nebude mít trochu souvislost s tvým posezem hodně posunutým dopředu a tím pádem větší částí váhy rozložený na předním kole.

                                                    0 0
                                                  • nox159  

                                                    pri sjezdu nesedim v sedle a nemam nejak dlouhy predstavec takze myslim ze ne…

                                                    0 0
                                                • JakeF  

                                                  Jo, to jsem si neuvědomil, ale s progresivitou si poradit umíš, ne?

                                                  Schválně jsem, po dlouhý době poprvý, vzal pravítko a sag mám cca 17mm. Mám to nastavený tak, abych využíval zdvih kompletně, k úplnýmu konci zdvihu mi přijde, že progresivní je, takže i když v těžším terénu chodím pár mm pod korunku naprosto běžně, není to tvrdej doraz, takže to neřeším a naopak mi to sedí, že středně velký překážky bere dobře. Takže jo, vlastně s tebou souhlasím :). Mezi závodníkama se spíš setkávám s opačným přístupem, že jim vidle na stejný trati chodí třeba 6cm a na doraz by jí poslali tak možná z metru na placku.

                                                  OT: Jakej máš názor na vidlice Lefty? Mně přišla dost progresivní a spíš průměrně citlivá, ale jak člověk nevidí na kluzák, tak se to blbě soudí a nastavuje, tak by mě zajímalo nějaký srovnání průběhu třeba v porovnání s těma čtyřma příkladama, jak jsi psal výš.

                                                  0 0
                                                  • milan1  

                                                    S lefty ti neposloužím, nezabývám se jí.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Pokud chodíš v těžším terénu pár mm pod korunku (doraz je asi 5mm pod korunkou – verze na kotouče, model 2009) tak je vše OK podle mě..

                                                    0 0
                              • telamon  

                                já mam 75kg a recona na doraz obcas dam…progresivni je, a jsem za to rád :)

                                0 0
                              • jIrI___  

                                Asi tak nějak, osobní zkušenost :). Za mě raději Epicon než Recon.

                                0 0
                          • Bafoon  

                            a tos mi ho nabízel za 300km jetou rebu team jo? ty woe…

                            0 0
                            • nox159  

                              jasne chces neco linearniho ne? :D to ze zaliza do zdvihu jsem zjistil az tedka… :)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                To že zalézá do zdvihu je dáno tím, že máš nafoukáno nižší tlak, než je síla negativní pružinky… Jinak řečeno – máš tam na svojí váhu a tlak špatnou pružinu. To taky řeší úprava TT.

                                0 0
                                • t29  

                                  +1

                                  0 0
                                • nox159  

                                  myslim ze tim to nebude mam nafoukano porad stejne a ze zacatku to nedelalo tedka to dela… :(

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Aha, tak to nevím… A když propružíš a rychle pustíš tak by měla vyjet celá ne? Protože když propružíš a pustíš pomalu tak mi taky celá nevyjede a zůstává pár mm ve zdvihu. Aspoň tedy mě to dělá ta pružina..

                                    0 0
                              • Bafoon  

                                tak jasně ale to si vyřeším zá pár stovek u TT

                                0 0
                    • OLy  

                      no to co popisujes není mekkost vidlice. J8 epikona mam asi 3 roky jako jasne chtel bych neco lepsiho ale za tyhle penize nic lepsiho nekoupis. a po vetsinu jezdeni te vidle sem mel 9é kg a porad byla v poho a idkyž mam min porad je v poho…

                      0 0
          • Lišák  

            Udělej, prosím.

            0 0
      • nox159  

        za prachy, za ktere se da epikon sehnat je to hodne dobra vidlice… :)

        vidlice bude tuha az jak bude mit pevnou osu nebo sirsi nohy takze na tohle bych si nestezoval… :)

        0 0
        • jachymk  

          Vždyť píšu, šetřil jsem, kdybych si vzal pevnou osu stálo by to víc

          0 0
      • Kubiczech  

        Máš to těžké. Já nerozeznám v rámci tuhosti Rebu od Lyrika a je mi hej. (:

        0 0
      • Smazaný účet  

        Musím se ti smát :-D

        0 0
      • elgar  

        já mám na zimáku starý epicon 2008, vážím ± 120 kg, patronu mám nafoukanou na nejvyšší povolený tlak dle tabulky (tuším kolem 130 PSI) a při tomhle tlaku mi epicon někdy přijde jako pevná vidle. vakl též nemá (není předělán na olej). tak možná bude někde v tvé vidli chyba, možná by pomohla rozborka.

        0 0
        • OLy  

          a co ubrat tlak když ti prijde jak pevná?=)

          0 0
        • bukajcze  

          Měl jsem ho a se 130 kg jsem pumpoval okolo 110psi.

          Teď mám novýho z TT (2011) a mám tam okolo 85–90psi a chodí pěkně.

          0 0
          • nox159  

            mam taky 2011 (klasika) a foukam to na 75kg cca podbone jak ty… (myslim ze tam mam nejakych 80psi ale to bych tedka kecal…)

            nevim v cem je rozdil…

            0 0
          • kubad  

            to je nesmysl na 120–130kg je to sakra málo

            0 0
            • bukajcze  

              Když si to myslíš… pokud chceš foto, tak ukážu. A nejvíc jsem se s tím dostal cca necelej cenťák pod korunku

              0 0
    • Jakobo  

      Asi bych to našel v historii, ale když už je tu to vlákno… Zamknutý epicon je tuhý jak pevná nebo pořád minimálně pruží jak reba (pyco)? Dík.

      0 0
      • OLy  

        mam staršího pepikona a ten je pevný po zamknutí

        0 0
        • Automat_1  

          Měl sem pepikona 2010 a pružil po zamkuntí jak reba (pyco). Teď mam Recona.

          0 0
          • H4N$  

            Byla změna kolem r.2008 černé vnitřní nohy byly po locku natvrdo.

            Zlatě eloxované po locku trochu pruží.

            0 0
            • OLy  

              tož to bude tim haksny mam černé=), teda už moc ne=D

              0 0
      • M13  

        Nevím, jak pruží Reba po zamčení, ale můj úplně tvrdě nezamyká, spíš lock upraví rychlost komprese, takový ProPedal.

        0 0
        • pavlik6022  

          máš málo oleje v tlumící patroně

          0 0
          • M13  

            Nemám :)

            Je ho tam tolik, aby celá chodila do zdvihu (možné maximum).

            Teď jsem to byl kontrolovat.

            0 0
            • Vilém  

              A lanko locku mas nastaveny dobre? Myslim to tak, jestli treba zavira nadoraz. Muzes za ne zkusit popotahnout.

              0 0
              • M13  

                Mám ho dobře, bez vůle a kdybych to ozubené kolečko v locku otočil ještě o zub vůči tomu protikusu už bych to kvůli dorazu locku nezamkl.

                0 0
    • BigKarel2  

      Epicona jsem měl, a doporučit ho nemůžu…cena, váha i chod je super, ale udělala se v něm za krátkou dobu hrozná vůle (ten z TT jí prej nemá) takže tak…teď zkoušim Rock Shox Recon Race Solo Air teda 2008, zatim štěluju tlak atd…chodem mě asi véc seděl Epicon, ale tady není zase vůle… no uvidim…ale sériovýho Epicona neber právě kvůli tomu vaklu…

      0 0
    • unavix  

      Sry že se sem filcnu se svým dotazem ale nechci zakládat nový vlákno.

      Vážím 118kg,mam epicona 120mm 2008 (netuněnýho),foukám ho na 130 a příde mi tvrdej,přitom se mi ale zdá že chodí dobře na větších nerovnostech.Když sednu na kolo tak mam sag 20%.

      Kolik si asi tak mužu dovolit ubrat na foukání,zas abych nešel až na doraz. Nebo je lepší si pohrát s odskokem?Vidli mam cca 2měsíce a nejeto na ní cca 400km.

      0 0
    • folbi  

      hoj, chci vymenit moji dobitou XCR vidli za neco do 5000,– neco jsem si uz precetl, ALE MOC MOUDREJ Z TOHO NEJSEM))) Premyslim o Epikonu z TT, nebo RS recon-silver-tk-solo-air. Jezdim co se da, trailiky kolem chalupy, sem tam xc maraton(vyhlidkove tempo) a obcas tahnu prcka ve voziku, proste kde to jde – jedu)))Mam Mongoose Tyax, zadna slava, ale pro me to zatim staci, vazim 85kg. Kdyby to ram snesl, bral bych zdvih 120, jinak by 100 asi stacilo.Zajimal by me vas nazor, mam vzit jednu z tehle dvou, nebo doporucite neco jineho? diky

      0 0
      • Azmir  

        Určitě epicon TT, recon mě oproti němu nějak moc nepřesvědčil.

        0 0
        • Rudyshy  

          taky jsu majiteleln jednho epicona TT 2012 x2 a musim rict ze jede nadherne.

          lidi s kteryma jezdim neveri ze muze byt tak citliva. ..

          a to mam v parte 3 epicony od milana 2009 a 2×2011 a naprosta spokojenost.

          s defaultom sa neda porovnavat > neviem co snimi milan robi ci nerobi .. ale vysledok je uplne iny.

          0 0
      • roman 3D  

        určitě Epicon ale neupravený vynálezci kteří si myslí že stvořili nejlepší vidlici v celém vesmíru:-)

        0 0
        • Georrge  

          viděl jsi tu vidli vlastně někdy naživo?

          0 0
          • roman 3D  

            a měl jsem několikráte vlastní zkušenost ji ozkoušet potom co jsem dal na všeznalé BF a doporučil jsem ji dvoum kamarádům kteří se naštěstí už zbavili, ale pokud chce někdo houpajícího koně jak tu vidlici nazval Joseph de Saxů a dodržovat údržbu po pár km/hod. dle přiloženého papírku/návodu a mít chuť řešit problémy co jsou zde každou chvilku popisovány tak každého soudruha věc na čem chce jezdit resp. houpat se:-)

            0 0
            • jIrI___  

              Nemáš ještě nějakého dalšího kamaráda, který má Epicona TT na prodej? :)

              0 0
              • roman 3D  

                nemám, úspěšně prodáno těm co věří v nejlepší vidlici celého vesmíru a BF vytuněnou přímo na váhu bikera:-)

                0 0
            • Georrge  

              tak nauč kamarády šlapat :D

              0 0
              • Azmir  

                Jak když to neumí ani sám.

                0 0
                • Georrge  

                  to je taky pravda :)

                  0 0
                  • roman 3D  

                    musím se kámošú zaptat jestli k návodu na údržbu a samodomadodělávky když byl i návod na správné šlapání a jestli si ho přečetli a šlapali podle pokynů v brožuře:-)

                    0 0
                • roman 3D  

                  proto musím mít neupraveného a Maguru Durin, ty v návodu nepotřebují správné šlapání, upravená je pro ovce které potřebují vedení silného jedince který jim řekne jak se správně na tom má jezdit:-)

                  0 0
            • jachymk  

              :)

              0 0
    • folbi  

      Ty voe, jedna mala otazecka, vice ci mene uz tady nekolikrat resena a vy se tu malem prete-)))))

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.