Nějak z ničeho nic přestala zamykat. I při posunutí kolečka lockoutu do krajní polohy zůstane odemčená. Model race 08. Nemá někdo nějáký tip čím to může být ? Nerad bych to dával do servisu a čekal .. Dík
Nějak z ničeho nic přestala zamykat. I při posunutí kolečka lockoutu do krajní polohy zůstane odemčená. Model race 08. Nemá někdo nějáký tip čím to může být ? Nerad bych to dával do servisu a čekal .. Dík
málo oleje, nebo se něco posr… v mechanismu, ale to se stavá málo, zkontroluj olej
Chyba bude na 80% v o-kroužku na vnitřní tlumící noze. Ten bohužel moc nevydrží a tlumící olej proteče dolů do vnější nohy. Tam se vyplní prostora a vidlice přestane fungovat (pružit a zamykat) bude narážet na hladinu oleje. Sám jsem s tím měl minulý rok problém. Oprava v autorizovaném servisu cca 800Kč i s výměnou oleje..
jenže mně pruží uplně v pohodě, akorát prostě chodí stejně zamčená i nezamčená, ale tak asi to zkusím rozdělat a uvidíme
Když toho uteče jen trochu, tak pruží, ale nezamyká. Když to dole vyšroubuješ, tak ti pravděpodobně vyteče množství oleje větší než malé.
máš utaženej Gate?
máš utaženej Gate?
gatě utažený mám, ale gate nvm co je :D :D
zlaly tocitko…a v gatich ho nehledej;)
v gatích má většina lidí Star Gate:)))
To bych vztahl jenom na tu neznejsi polovicku lidstva, na slecny. Ja vcera snedl nejake docela ostre jidlo a ted mam v gatich spise HellGate..
Gate je kurvítko na vrcholu pravý nohy. ±. Zavíráš nebo otvíráš při zamčené vidli. Je to zjednodušeně ochrana proti proražení. Vyzkoušej sám obě krajní polohy při zamčené vidli a bude ti to jasný. viz floodgate
Zajímalo by mně, zda se něco stane, když se nastavuje imbusem gate při otevřené vidlici. Zrovna včera jsem s tím točil a zamknuto jsem určitě neměl:-/.
Točit můžeš, jen to nic neudělá. Nastavení gate se mění jen při zamčené vidlici.
Mi to přijde jak povolený lanko pod červíkem na noze. Stačí troška a pak už se to neotočí v plným rozsahu a vidlice se nezamkne.
stejne na zdvihy co ma rebe neni potreba zadnej lock :)
To samý jsem řešil minulý týden. Nakonec jsem odmontoval pushlock z řídítek a fungovalo to skvěle. Takže jsem povolil aretační imbusek, domáčkl tělo pushlocku k objímce, nasadil na řídítka a fachá to líp než nový. OT: tady na foru jsem viděl kolo s pushlockem rovnoběžně s řídítkama
mam souvisejici dotaz, ztratil jsem z Reby ten mechanismus, co je zacvaknut zdola prave nohy a slouzi k nastavovani gate. Cim to nahradit? Je to inbus (jaka velikost?)?
Myslis tocitko zpetneho utlumu? Staci seridit imbusem, pokud tedy nemenis zpetny utlum kazdou chvili, k cemuz nevidim zadny duvod.
aha uz to vidim, 2.5 mm inbusovy klic
tak ted jsem se stavoval u kluků v servisu, říkali že to bude asi olejem, tak ho dolili a furt to samý, tak jim to tam mám zítra hodit no..
když tak dej vědět čím to bylo já mám ten samý problém díky
čím to bylo pánové ?
vyměnili celou tu patronu a je to ok
prosimte, nezamyka, jako vubec? nebo se cca 3cm pohybovala? znamy ma taktez s rebou problem a snazime se jej vyresit
Mám podobný problém, vidlice nezamyká, v servise mi řekli, že to bude nejspíš patrona bude potřebovat vyměnit. Chci se zeptat na kolik tak vyjde výměna patrony, bylo mi řečeno, že cena se může dostat klidně na 4–5000,– ale to se mi nezdá…
4500 to je na SIDa WC, ale tam je z titanu, informace z předminulého týdne od Žitnýho. MC do Reby je cenově níž, ale cenu nevím, měnil jsem to u své v rámci RMA vloni.
Mě nabízel v servise novou patronu do Reby 09 za 1500,–.
tak dík za info, nakonec mi volali že oprava vyjde komplet na 2500,–
A nebyl to radicni problem protekleho oleje? Reseni je pak v ramci par korun…
tradicni problem se jmenuje „o-kouzek 12×3,5“
Zdravím Vás pánové, potřebuju radu. Mám rebu, chodí pěkně. Mám zamykání z řidítek. Když ji zamknu, tak se zamkne. Ale když ji odemknu tak se neodemkne, ale na té pravé noze tomu musím malinko pomoct rukou.
Bowden s lankem jsem vyměnil, tu věcičku na řidítkách promázl pro jistotu, ale pořád to samé. A ještě by mě zajímalo, jestli když swe zamkne tak je normální že tak 1–2cm trochu chodí. Jde to opravit v domácích podmínkách? Na kolik by mě vyšel komplet servis s vyměněním všech spotřebních věcí? Díky moc.
Ano je to normální, že při zamknutí chodí 1–2 cm, poplock není úplně tvrdý lock. To že se vrací hůř by mohla mít za následek pružinka v motion control. Asi nezbude nic jiného, než MC rozdělat. U poplocku je tam uvnitř taková pružinka, která má tu funkci, že při cvaknutí páčky otočí MC do otevřené polohy. Pokud to vrací líně nebo vůbec, tak je pružinka unavená nebo prasklá, prostě to chce rozdělat a zkontrolovat. Otázka je, jestli jde sehnat nebo něčím nahradit. Pokud ne, asi bude třeba měnit MC což je otázka tak 2500.
Jako prvni bych sundal to modre kolecko, vycistil co je pod nim a striknul tam trochu silikonoveho oleje. NA 90% to pomuze-lanko taha osu na stranu a ta pak ma tendenci se zadirat.
Pokud by to nepomohlo, rozdelat MC a zvetsit predepnuti pruzinky. Pokud by byla praskla (coz podle popisu neni), tak se necha nahradit hodnou pruzinkou suplikoveho* typu;)
*nejakou nalezenou v supliku…s priblizne stejnymi rozmery…ozkouseno!
Měl bys prosím nějaký bližší info o tomhle? Kde ta pružinka je, nebo jak to je vůbec dělaný? (Jestli to neni jinak než u mě, resp. jestli se rok od roku nemění systém…) Kdysi (léto) jsem MC rozdělával, protože se mi taky začala vracet líně. Pružinu jsem sice našel, ale uvnitř toho MC plastovýho děravýho bazmegu, kterej podle mě rozdělat nejde (nebo ano? moc jsem ho nezkoumal, ale přišlo mi to tak). Ani si v podstatě nedokážu představit, jak bych měl tu pružinku předepínat, a to mam občas bujnou fantazii :)
Vyřešil jsem to vnější regulací pružinkou šuplíko-propiskového typu, jeden konec je chycenej k místu upevnění lanka, druhej k bowdenu. Odemyká i při zatížený vidlici :)
Nekde ve vlaknu o tore jsem to tu popisoval,ale ted to nemuzu najit (prijemnou zabavu;))…MC se necha rozmontovat docela snadno, ten barevny diravy kus plastu je zasroubovany v hori matce, ale je tam LEVY zavit. Ja to rozdelavam tak, ze MC obalim hadrem a s CITEM!! upnu do sveraku (radeji zkousek postupne utahovat, nez si MC rozstipat). Pak staci zabrat za sestihran na MC klicem jako bys ho chtel utahnout a ten vrsek odsroubujes. Nasledne muzes zaci MC rozebita, pred sestaveni doporucuju mazkout tesneni na osce MC silikonovou vazelinou.
Az to budes mit rozdelany, tak predepnuti je hracka, na to uz prijdes;)
jo, mě šlo právě o to jestli jde rozebrat a jak. Předepnout pružinu už bude „piece-of-an-easy-pie“ :) Díky ;)
hlavne s citem! na povolovani je dobre pouzit nastrckovy klic, ktery ma navic ubrousenou predni cast tak, aby hned zacinala sestihranna dira(ubrousit tu srazenou hranu).
Tak jdu na to, držte mi palce chlapi, tota vidle je pro mě zatím španělská vesnice. Díky moc.
Zdarec
borci nemáte někdo fotku rozebraného Pushlocku,nejak prestal fachčit(byl uvnitř bordel z roztrepeného lanka)tak jsem to otevřel a vyskočil mi takový plíšek do tvaru L,bohužel netuším jak tam ma byt.
Předem díky za (věcné)rady…