RB CRR 290 nové, lehké rozcentrování zadního kola

23 nepřečtených
  • Brasi

    Dobrý den,

    mohu se zeptat? Kolo jsem vybíral opravdu dlouho a mám necelé dva týdny RB CRR 290 z důvodu mé hmotnosti(120kg), což by neměl být problém. Kolo je boží, opravdu si ho užívám, ale mám menší problém. Nejezdil jsem nijak agresivně, nebo trefil kámen atd. jižní morava žádné hory atd., ale po necelých 14 dnech pozoruji na zadním kole lehčí rozcentrování, což mě dost rozladilo. Je toto normální, nebo co každé dva týdny budu muset docentrovávat atd.

    Moc děkuji za odpověď technicky nejsem odborník, ale učím se.

    0 0
    • scota  

      Je to normální, dráty si sedly. Chtělo by to něco jako garanćní servis.

      0 0
    • Cavendish  

      Nová kola se často během prvních pár stovek kilometrů povolí a je třeba je dotáhnout. Potom už to bývá OK. Jaké mas ráfky, dráty a jejich počet?

      0 0
      • Brasi  

        REMERX TOP DISC 19mm, 32 drátů 2.0 mm

        0 0
        • Cavendish  

          No je to tak já hraně. Radši bych tam viděl 36 drátů, ale i tak by to mělo držet. Nechat dotáhnout a uvidíš. Podle mě si sedl jen výplet

          0 0
        • maajkee  

          Tak to na 120kg opravdu není dobré volba :/

          To budeš mít rozcentrovano velmi často.

          Na tvou hmotnost, pokud zůstat u remerxu, tak ti tam meli dát WER.

          To bych určitě jak to půjde prepletl.

          0 0
          • milan.v  

            Přijde mi zvláštní, že zrovna u vychvalovaného RB mu postaví kolo na jejich rámu s poddimenzovanými ráfky na jeho hmotnost, tam bych právě čekal tu přidanou hodnotu, za kterou člověk zaplatí…

            0 0
            • Martin  

              Ještě je otázka, jestli OP při objednávce sdělil, že je nadměrečný a tudíž potřebuje adekvátně dimenzovaná kola. Pánové Heiník s Bartošem kromě trubek asi nemají i křišťálovou­ kouli.

              0 0
              • milan.v  

                Jo, jestli to jen objednal přes net, oni dali dohromady a neřešil to s nimi před objednáním, pak je to jiná, to je jasné…

                0 0
                • Brasi  

                  Po emailu jsem to s nimi řešil a uvedl veškeré požadavky a pak mi bylo řečeno ano tento a tento model bude v pořádku, můžete si jej objednat.

                  0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    Nepanikař, nenech se vycukat.

                    S 92 kg také jezdím na (nemódním) 27,5" RB a (zdánlivě) podměrečných ráfcích WTB i19 (& Scylla 2,25) a dokud se minulý týden nerozhodla jedna odmrštěná větev přepočítat dráty v zápletu, tak s jedním docentrováním naprosto v pohodě >5 tisíc kilometrů a zdaleka ne vždy po pěkném povrchu a pomalu. Nelituji ani koruny, které ony záplety stály oproti základní verzi.

                    Jestli nejsi na kole totálně vykydlý pořád v sedle a alespoň ze sjezdů si umíš stoupnout a zápletům + rámu + vidlici svou aktivitou ulehčit, tak problém mít nebudeš také.

                    0 0
                    • Martin  

                      Roky jsem s přescentovou váhou jezdil na Fulcrumech RM29SL s tragickými 28 dráty… za celou tu dobu jen jeden prasklý drát, jinak slouží dodnes na městském kole. Ono to chce fakt nesedět na tom jak pytel brambor…

                      Otázka teda je, jak kvalitní je ten Remerx.

                      0 0
                    • oddie  

                      Jo, mám 85kg a Black Jack Ready 21, navíc na fullu, a ani centrovat se nemusely… A to jsem se bál, že je za chvilku odrovnám.

                      0 0
                      • roud  

                        A co tim chceš vlastně říct zakladatel řeší váhu 120 kilo čím mu pomůže to že máš 85 ?

                        0 0
    • Sigina  

      U mého kola (RB) to bylo také tak, taky si to muselo sednout

      0 0
      • Esi  

        Měl jsem to taky tak, mám 190cm a 100kg moc to nešetřim,,polni lesni cesty, turisticke znacky sem tam kořeny kameny a rafek v pohodě drží, bral jsem to tak že ho zruším a nechám zaplést nějaký širší a už na za sebou 3 sezóny a tak 8 tisic km a pořád nic, za celou dobu jsem vyměnil 2 prasklé dráty, jinak to drží úplně v pohodě. Po prvních cca 200km to chce garanční servis, je většinou zadarmo a tam ti to docentrují, nebo to uděláš sám není to žádná věda a nebo si zaplatíš trochu peněz v servisu

        0 0
    • tigermoth  

      Tohle dělá snad všechno nově zapletené. I to, co si sám zapletu po krátké době přerovnám. Je to vlastnost, ne vada. Ale gewicht je holt gewicht, pouvažoval bych po 36 drátech na zadek. Po CRR pokukuju, ale vážím jenom metrák, takže to snad bude v pohodě :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.