RB CRR 290 nové, lehké rozcentrování zadního kola

23 nepřečtených
  • Brasi

    Dobrý den,

    mohu se zeptat? Kolo jsem vybíral opravdu dlouho a mám necelé dva týdny RB CRR 290 z důvodu mé hmotnosti(120kg), což by neměl být problém. Kolo je boží, opravdu si ho užívám, ale mám menší problém. Nejezdil jsem nijak agresivně, nebo trefil kámen atd. jižní morava žádné hory atd., ale po necelých 14 dnech pozoruji na zadním kole lehčí rozcentrování, což mě dost rozladilo. Je toto normální, nebo co každé dva týdny budu muset docentrovávat atd.

    Moc děkuji za odpověď technicky nejsem odborník, ale učím se.

    0 0
    • scota  

      Je to normální, dráty si sedly. Chtělo by to něco jako garanćní servis.

      0 0
    • Cavendish  

      Nová kola se často během prvních pár stovek kilometrů povolí a je třeba je dotáhnout. Potom už to bývá OK. Jaké mas ráfky, dráty a jejich počet?

      0 0
      • Brasi  

        REMERX TOP DISC 19mm, 32 drátů 2.0 mm

        0 0
        • Cavendish  

          No je to tak já hraně. Radši bych tam viděl 36 drátů, ale i tak by to mělo držet. Nechat dotáhnout a uvidíš. Podle mě si sedl jen výplet

          0 0
        • maajkee  

          Tak to na 120kg opravdu není dobré volba :/

          To budeš mít rozcentrovano velmi často.

          Na tvou hmotnost, pokud zůstat u remerxu, tak ti tam meli dát WER.

          To bych určitě jak to půjde prepletl.

          0 0
          • milan.v  

            Přijde mi zvláštní, že zrovna u vychvalovaného RB mu postaví kolo na jejich rámu s poddimenzovanými ráfky na jeho hmotnost, tam bych právě čekal tu přidanou hodnotu, za kterou člověk zaplatí…

            0 0
            • Martin  

              Ještě je otázka, jestli OP při objednávce sdělil, že je nadměrečný a tudíž potřebuje adekvátně dimenzovaná kola. Pánové Heiník s Bartošem kromě trubek asi nemají i křišťálovou­ kouli.

              0 0
              • milan.v