• alinceb

    Šťastnou náhodou se mi podařilo koupit 2 ráfky Bayer ViliVili, ale bohužel to není pár – jeden je 32d a druhý 36d. Prozatím marně se snažím sehnat druhý ráfek, abych měl 36d pár. Nevíte prosím někdo o nějakém kameňáku, kde by se takový kousek historie mohl ještě zaprášený válet? Zatím sem se ptal v pár obchodech po Brně, ale na nic sem nenarazil:( Moc byste mi tím pomohli…

    PS: Neberte to prosím jako bazar…

    0 0
    • kubad  

      a v čem je problém dát přední nábu na 32 a zadní na 36?

      seženeš asi mnohem líp než ráfek

      0 0
    • smallbrother  

      Tyhle ráfky mám doma zapletený na 18 a 24 drátů, nechám ti je skoro zadarmo. Je to totální setrvačník. :)

      0 0
      • jIrI___  

        Kdyby alinceb neměl zájem, hlásím se jako druhý zájemce v pořadí :)

        0 0
      • alinceb  

        Na čem jsou napletené? Přepokládám, že budou už ale trochu obržděné. Kdyby byly OK, tak by se teoreticky ta 18ka dala navrtat na 36 děr…

        Kolik bys za ty kola chtěl? Kdyžtak na mail…alinceb@sez­nam.cz ;)

        0 0
        • JSt  

          osumnactku napletes radialne dopredu na 36d nabu ;-). vrtat cokoliv je zbytecny.

          0 0
        • smallbrother  

          jsou napletený na starejch 105 (ještě ta šedá). Zaplejtal to nějakej machr, na zadní nábě je 36 děr a každá třetí je vynechaná. :)

          Kdyžtak pošlu nějaký fotky, ale ještě nevím jestli si je nenechám. Obržděný skoro nejsou. :)

          0 0
          • JSt  

            nereknu ti ted jmeno, ale clovek, co delal rafky allegro pletl takovy krkolomnosti. pocet der raf vs. naba vubec neresil :-D.

            0 0
            • Patar  

              Byl to Luděk SCHLOSSER , bytem ve Zbraslavi u Velké Bíteše. Některé ráfky od něj ještě mám , včetně 40-ti děrových na tandemy.

              0 0
              • JSt  

                o jaky 40h rafy se jedna a byly by pripadne na prodej?

                0 0
                • Patar  

                  Zatím jsem našel z těch 40-ti děrových pouze model „FORTE“ 559×17 v leštěné verzi . Ráfky mám ale ve 3 lokalitách v počtu cca 600ks , potom nějaké REMERXy 622/48děr , pak některé nevrtané atd. Je tam takě dost ráfků , vrtaných pro svazky 6×4 , 7×4 , 8×4 i 9×4 od různých výrobců na zakázku. Od Luďka jsem měl v ruce také i PRESTO 6×4/ 622×13.

                  0 0
    • gargamel  

      Kdyby se našel ještě někdo, kdo by se chtěl levně zbavit vysokých ráfků na 36d, tak mu od nich pomůžu:-)

      0 0
      • alinceb  

        Pěkně ses přisockoval…:D

        0 0
        • gargamel  

          Samozřejmě jsem v pořadí…:-) ale já netrvám na Bayerech.

          0 0
      • Karaya  

        Tak třeba já mám Vili-Vili 36 děr vepředu na RX100 vzadu na Soře, zaplétáno v Bikezone, když byli ještě mini obchůdek.

        Když mi dáš na nový obyč kola, tak ti je klidně nechám :-)

        0 0
        • alinceb  

          No jo,ale ja chci ty kola na fixku, takze bych chtel,aby byl ten rafek novej-neobrzdenej…:( Proto shanim novej rafek…nebo nabu na vymenu…:) A jaky jsou ty kola na jezdeni? Kdyz uz je roztocis,tak jsou asi k nezabrzdeni,co? :)

          0 0
          • JSt  

            neni problem uzkidovat disk. grand, kerej vozim je urcite tezsi nez vili vili. ty rafky maji jedinou nevyhodu, ze strasne moc vydrzi :-D

            0 0
            • alinceb  

              :D a jiné podobné nevýhody nemají? :D Nakec mi řikal, že se na ně blbě nasazují gumy…

              0 0
              • Patar  

                Nestačilo by použít TAURUSy 5014 , které mají výšku 28mm , na rozdíl od Grandů z výškou 38mm? Kolik mají ty Vili Vili, už si nepamatuji.

                0 0
                • alinceb  

                  No ono by to samozřejmě stačilo nebo by dokonce stačilo na kole nechat stávající kola …:) Taurusy mám na druhém kole , ale ty se mi tolik nelíbí. Navíc jak Taurusy, tak Grandy mají profilované a následně frézované brzdné plochy a to se mi nelíbí. Další věc, která hovoří pro ViliVili (mimochdem jsou 30mm vysoké), je exkluzivita, protože už se nevyrábí…:)

                  0 0
                  • Luma  

                    A co Maviky myslím že to byli CXP 33 nebo tak nějak,taky byli dost vysoké.

                    0 0
                    • JSt  

                      mam tady cxp 30 a jsou 30mm vysoky. jestli to cislo znamena vysku, budou cxp 33 jeste o chlup vyssi. ale vysokych rafku je cela rada… ;-).

                      0 0
                  • Marskatin  

                    Třeba by ti je v remerxu udělali bez frézování…

                    0 0
                    • alinceb  

                      Ty kola, co mám na černé festce jsou upletená z ráfků přímo z Remerxu. Prodali mi 2 kousky úplně surové – tj. bez eloxu, frézování a polepů…To ale nemění nic na tom, že chci ViliVili…:)

                      0 0
                      • Marskatin  

                        když je miluje, není co řešit:) hodně štěstí při shánění když ta firma už snad 12let neexistuje.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          ViliVili jsem před pár měsíci sháněl a ozvali se na inzerát dva lidi, ale jeden je měl jen ve žluté barvě a druhý je měl ve stříbrné, ale byla s ním domluva jak s malým děckem, takže taky nic. Nicméně mezi lidma ViliVili pořád kolují :)

                          0 0
              • JSt  

                to si snad muzes doma vyzkouset, ne? :-)) pry to nema uplne standardni rozmer…

                0 0
                • alinceb  

                  No prý mají moc mělký gajbl, takže nejde strčit gumu na střed a pak se jí tam prosně nechce vlézt. Cože je pravda, protože na starých kolech z F1ky mám taky napletené Bayery a dostat na ně pláště byl celkem porod…:)

                  0 0
                  • parduba  

                    Taky jsem vozil bayery a jak píšeš navlýct gumu byl docela porod a skoro u všech bayerů.

                    0 0
                    • Marskatin  

                      ano stejná zkušenost na Retě feeling, nebyly to VV ale něco nižšího, nicméně ctělo se to modlit,aby člověk nepíchl a nemusel řešit defekt na cestě. Chtělo to pořádné montpáky a někdy i dva lidi

                      0 0
          • Karaya  

            Drátovej plášť se nasazuje opravdu blbě, s kevlarem je to lepší. Točí se pěkně a přitom nejsou tak citlivý na vítr jak AC420, to bude zřejmě tou hmotností :-)

            Jinak na předním jsem jednou musel odjet 7km jen s pláštěm, bez duše a nezanechalo to na něm stopy, takže jak píše Jura – jsou fakt nezničitelný. :D

            0 0
    • Steppenwolf  

      CO se vlastně stalo s firmou Bayer.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.