• default

    Cauky, uz se nejakou dobu rozhoduju na provedeni opgradu pro bike pritelky a moje oko padlo na tenhle ram: http://www.bike-discount.de/…ictures.html?… Cena je velmi slusna, funkcne neco jako Cube ASMsko, nevim jak je na tom ten tlumic, Radium RL jsem nikda ne­mel. Mam doma ne­jake komponen­ty, kterymi bych ten r­am osadil a zby­de mi vidlice RS RVL. To je prave ten pro­blem, bojim se, ze t­o ten bike hod­ne nakopne. Je fak­t, ze je to U­turn, takze se da sni­zit, ale prij­de mi to jako sko­da.
    Jaky na to mate nazor? Diky za odpovedi.

    0 0
    • Scully  

      Využiju tohle vlákno…

      Mám zálusk na AMko od Radona, ale mám takovej dotaz, když to má ±stejný chování jako CUBE 125ka tedy spíš rychlá žehlička a bez skákání. Není tam ten talas se 14cm zdvihu moc??

      Je mi jasný že čím větší zdvih tak to chodí zezačátku líp. Ale stejně abych využil naplno předek tak bych musel asi jezdit docela divočinu, tak se bojím aby to nebylo na tu zadní stavbu už trochu moc.

      0 0
      • MlokCZ  

        Rozhodně to moc není a minimálně u AMS 125tky to i sedí geometrii. Stejně pravděpodobně nebudeš u Talasu bez změny tlaku v třetí komoře (tedy nutná úprava) zcela 100% využívat celý zdvih (i když špatné to u 08 není). A ani po úpravě Talasu a snížení tlaku v třetí komoře kdy zdvih využívám úplně celý to moc není.

        0 0
        • MlokCZ  

          A navíc máš na Talasu snižování zdvihu, což je pro výjezdy super. A kdyby bylo snižování zdvihu z nějakého menšího zdvihu než 140mm, tak by pro výjezd žádný zdvih nezbyl.

          0 0
          • Scully  

            Jo dík moc. Ono to je asi jako když jsem přešel z axela 100mm na epikona 115. S tím že ten axel chodil tak 5cm a teď využívám 11cm a nemužu si to vynachválit.

            Jen jsem se chtěl ujisti o rozsahu použití toho kola jako celku. Když to totiž porovnávam třeba s Canyonem AM5kou. kde je taky talas, ale ta zadní stavba je dělaná na tvrdší zacházení. Tak tam chápu že při nějakým dropu to pujde až k dorazům, ale to se u Radona konat nebude.

            0 0
            • MlokCZ  

              Vidlice u fulla stejně při skocích k dorazu nechodí, tedy leda při špatném dopadu na přední (což může být rovnou držkopád). Při správném dopadu většinu energie vezme zadní stavba, takže na vidlici tolik energie už nezbývá.

              U vidlice dá asi nejvíc nějaká díra s ostřejší výjezdovou hranou (která je ale lepší stejně skočit nebo aspoň přední zvednout), pokud se do ní tedy rovnou nezapíchneš.

              Tedy vidlici lze dostat k dorazu snáze než tlumič i bez skoků.

              0 0
      • Forester  

        koukám, máme podobný vkus :-) … taky na něj koukám a právě kvůli tomu Talasovi. Měl jsem možnost ho vyzkoušet na jiném kole a byla to fakt parádní žehlička – teda pro mě ve srovnání Black Super Air 80. A jak píše Mlok, toho zdvihu se neboj, tím snížením si hodně pomůžeš.

        Mě zezačátku vadilo, že mi to rozhodilo posed, protože jsem si ho seřídil na 100. Tak jsem seřídil znova na 120 a už to bylo v pohodě. Při 100 skoro XC, při 140 skoro „sjezdový“ speciál :-).

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.