• Houmikus

    Ahojte,

    Chtěl bych se zeptat, zda-li někdo nedělal něco pořádného ze staré silničky / favoritky ?? Dnes se mi vrátila jedna, kterou jsem měl kdysi. Napadlo mě, jestli se z ní nedá udělat něco hezkého, třeba silnička či gravel bike.

    Jen jde o to, jaké jsou možnosti. rám je celý železný, páčky ještě dole na kostře a tak. Kdyby měl někdo nějaké fota pro inspiraci či nápad, tak budu rád. Předem díky. Kdyby k tomu byl i nějaký rozpočet, tak by to bylo úplně super.

    Jo a to kolo je tak z roku 89–92. Byl jsem ještě malý, když jsem to dostal od souseda.

    0 0
    • Espen  

      https://youtu.be/KHXYN1JH8Oc

      A můžeš se do toho pustit :-).

      0 0
    • Mig_all  

      Nedá. Pokud chces ze staré favoritky vyrábět gravela tak si rovnou vyrob i rakev, bude se ti hodit…

      0 0
      • Houmikus  

        Můžeš k tomu prosím napsat více ?? Každá rada dobrá 

        0 0
        • nooski  

          Favority byly až na výjimky strašné šroty už v době svého vzniku. Nekvalitní šunt, který dnes nemá cenu ani vlastní hmotnosti v železe.

          0 0
          • bubacek  

            Tomšíčkova pátá kniha o cestování po různých kontinentech pochopitelně ne jinak něž na kole. Tentokrát se očima autora podíváme do Volgogradu, na Ural, Sibiř, abychom letmo zahlédli Omsk a Novosibirsk, překonáme mnoho potoků a řek, z těch největších Ob, Jenisej a Lenu. Po mizerných cestách se dostaneme k Bajkalu a pak přes Dálný východ do Komsomolska na Amuru a podél řeky Ussuri až do Vladivostoku, kam autor dorazil po 126 dnech. Během 7 měsíců autor odšlapal na svém 30 let starém favoritu asi 22 000 km, 3 000 km se svezl vlaky.

            0 0
            • kubad  

              třeba to byla ta zakázková výjimka :D

              0 0
            • ronda  

              No a Marek Slobodník jel s bandou na starých chrchlákách přes celou Afriku, o Tráboších kolem světa nemluvě. Na masochismu není nic špatného.

              0 0
              • Barak  

                Nebo trasa Tour de France na velocipedu z 19. stoleti.:)

                0 0
    • Vilém  

      Z Favoritky rozhodne nejde udelat nic poradneho. Je to ztrata casu a penez.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nedá. Kola v mém profilu jsou toho příkladem.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Dobre. Tak z fava jde udelat hwzky vypadajici jizdni kolo…ale vzhled nejezdi…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Pokud se jedná o obyčejný Favorit z těch šuntových trubek, s plechovými navářkami na stojany, dynama, dlouhou zadní stavbou, vidlicí z ohýbaného plechu, tak ano jízda je o ničem. Pokud se, ale jedná o F1 závodní model, tak je jízda o něčem jiném. Samozřejmě nutné brát s ohledem na dobu vzniku a jiné technologie a možnosti než jsou dnes.

            0 0
            • ronda  

              To ale musí být ty kusovky pro repre, ty se asi po bazarech a aukrech moc neválí. Běžnější F1 je úplně stejný šrot jako nějaký cestovní favouš.

              Proč ale potom shánět vzácného Favorita (někomu konkrétnímu na míru), když ze stejných trubek se v té době dělala venku konfekce a budou nejspíš dostupnější. Takový Favorit by byl sběratelsky zajímavý jedině s „rodokmenem“.

              0 0
    • Houmikus  

      Koukal jsem na to, jaký to je typ, ale nepoznám to… moc díky všem za vše

      0 0
    • Aviatik  

      Starou favoritku jsem předělal na lehokolo.

      0 0
    • Joes  

      Pri inspiracI muj F1

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.