• Kacafirek

    Zdravím všechny.

    Mám UST pláště Continental X-King tubeless , po víkendu v Beskydech jsem si doma všiml , že mám na obvodu pár kapiček (cca5–6)zřejmě těsnícího tmelu (Slim), dirky budou tak do těch 2–3 mm .Protože pláště nejsou zas až tak moc jeté tak se chci zeptat , zda jezdit dál a spoléhat , že to tmel dotěsní a občas to dofouknout nebo sundat a lepit nebo raději koupit nové ? Co by jste mi poradily ? Díky.

    0 0
    • Georrge  

      můj RaR byl už od koupě jako cedník, bylo v něm snad milion dírek ale tmel to zatáhnul. Problém ale je, že pořád moc nedrží tlak a uniká víc, než by měl. UST gumu by to ale mělo držet v pohodě, je tlustší takže tmel líp drží. Nebál bych se toho.

      0 0
      • Kacafirek  

        Jo jo díky no nafoukal jsem to a uvidíme .

        0 0
      • fousek  

        Zkus dolejt tmel.

        0 0
        • Georrge  

          tmelu uz tam je 140 ml :) ono si to casem sedne, je to jeste pomerne nove udelane

          0 0
      • MlokCZ  

        Zlatá snake skin verze, která těsní i bez tmelu.

        0 0
        • Georrge  

          njn, gramařina, to je svinstvo :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Tohle se mi naštěstí netýká. Já mám opačný problém, nemám rád přílišné neodolné šlupky.

            A u 2012 RaR nastala taková divná situace. Obecně píšou, že přepracovali kostru na 127 TPI a tím ušetřili 30g.

            Jenže je to dle verze různé:

            • UST verze je 127TPI a má 695g (loni 725g), což je tedy hrozné terno,když 2008 UST verze RaR vážila to samé, skvělý pokrok po 4 letech sedostat zpět na stejnou váhu :-)
            • snake skin a double defense verze ale nemá 127TPI, ale pouze původních67TPI. Tady mi tedy není jasné, kde ušetřili těch 30g (uváděná váha jeo 30g nižší než u 2011 i u těhle verzí). A pokud by tam byloskutečně o těch 30g méně a zůstalo 67TPI, tak to na běhounu by mohlazačít být slušná šlupka u snake skin verze. Double defense verze bude ok,ale ta bude mít zase vyšší valivý odpor. Navíc pokud něco málo navalivém odporu zlepší 127TPI (píšou –20%, ale to píšou pomalu každýrok a vždy skutek utek), tak double defense verze bude už o hodněpomalejší než UST

            Takže i když jsem plánoval postupně opustit UST verze a přejít na snake skin, tak zřejmě to udělám jen u FA a Hans Damfa, kde jsou odolné dostatečně.

            A u RaR zůstanu u UST verze. Pro 29tku ale nezbývá nic jiného než snake skin verze, tak doufám, že nebude na běhounu už příliš velká šlupka (váhově má o 45g méně než 2011 snake skin a také zachováno 67TPI).

            0 0
            • Georrge  

              no jo tak já jsem vozil 2.25 RaRy, a za celou dobu jsem na nich neměl jediný defekt. A to jsem jezdil kde se dalo a nešetřil jsem je. A těsnily dobře, bez tmelu utíkaly jen trošku kolem patek. Tak jsem si řekl, že zkusím 2.1 gumy, že aspoň půjde váha dolů a že s odolností by taky neměl být problém. Jenže těch 100g dole je asi poznat právě na tenčích stěnách, ve kterých se pak vyskytuje více dírek a hůře se zatěsňují. Díry které jsou zatěsněné tak po nafoukání pláště na max (4atm) se zase rozlepují. Příště asi zase půjdu do 2.25

              0 0
            • ememem  

              UST verze je 127TPI a má 695g (loni 725g), což je tedy hrozné terno,

              když 2008 UST verze RaR vážila to samé, skvělý pokrok po 4 letech se

              dostat zpět na stejnou váhu :-) – to bude asi tym ze boli tie zname problemy zo strielanim, asi to uz vylahcili az moc tak neskor tam trocha pridali materialu kde bolo treba (aj tak su schwalbe ust sakra vyrazne lahsie jak vsetky ostatne) no a teraz sa zmenou tpi dostali na povodnu hodnotu. este je otazka kolko budu vazit naozaj :-)

              0 0
              • MlokCZ  

                To právě ne. 2008 byly bezproblémové, vadná série byla až u modelu 2009.

                2008 jsem měl rád, to byl nejobjemnější ročník, všechny kousky co jsem jezdil měly 56mm. A 2008 jsem odjezdil nejvíce kusů.

                A svlékání z ráfku ovlivňuje v podstatě téměř výhradně patka, takže tenhle problém nemá na váhu žádný vliv. TLR 2011 jsou v pohodě taky a to jsou mnohem lehčí než UST. Stačí když je dobře provedená těsná patka.

                Takže nejen, že ty 2008 vážily stejně, ale ještě byly objemnější.

                A kolik budou v reálu vážit, to souhlasím, že to se teprve uvidí a může to být ještě překvapení :-)

                U 2011 to ale celkem šlo, tam jsem měl kousky i těsně pod 700g, ale také kousek 750g.

                0 0
    • RUSH  

      Jezdím Maxiss Crossmark UST, unitř také Slime. Za necelé dva roky jsem neměl jediný defekt (letos mimo jiné také 5× půlmaratón – KPŽ, Krakatit).

      Kapičky se objevují též, hlavně na zadním kole. Přesto dofukuji jen tak jednou za měsíc (pokles tlaku max. o 0,3 PSI). Je pravda, že jsem se ze začátku divil co se děje, ale pak jsem si zvykl, dneska už to neřeším.

      Specialitou všech mých Crossmarků je zvláštní jev – u plášťů, které mají najeto přes cca. 2 500 km (více u zadních) se objevují jakési bouličky (prům. cca. 1,5–2 cm), které vzniknou zřejmě odlepením horní vrstvy pneu. Tyto se dají snadno propíchnout, vystříkne maličko slimu a jezdí se dál. Nicméně je to signál, abych se podíval po novém plášti.

      0 0
    • scret  

      mam X-Kinga 2,4 UST a drzel tlak v pohode i bez tmelu…

      To ze se ti objevuji kapicky je nejaky divny, to by musel utikat vzduch pres boky, coz u UST plaste se mi zda jako blbost… Nemas takhle nahodou verzi Racesport?

      0 0
    • Jarda636  

      mám X-king 2,4 i 2,2, obojí Race Sport , obojí s tmelem NoTubes cca 80ml v každé, 2,4 utíkala cca 2 dny než se zatáhla, bylo i pár kapiček, 2,2 hned v pohodě bez problémů ( do defektu, boční průřez)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.