Pustil jsem se do kontroly brzdových destiček,ale hned v ůvodu jsem narazil na problém.Nemohu povolit zajišťovací šroub(teda se domnívám,že to je zajištění destiček viz.foto).Imbusový klíč 2,5 se v otvoru protáčí.Není nějaká finta jak na to?
Pustil jsem se do kontroly brzdových destiček,ale hned v ůvodu jsem narazil na problém.Nemohu povolit zajišťovací šroub(teda se domnívám,že to je zajištění destiček viz.foto).Imbusový klíč 2,5 se v otvoru protáčí.Není nějaká finta jak na to?
Pokud jsi strhnul vnitrni 6ti hran, tak nekdy pomuze tam naklepat patricne vetsi torx bit.
Vymlel jsi hrany inbusu – nastříkal bych to nějakým uvolňovačem, klidně WD nebo Konkorem (u aut se kdysi používala s úspěchem brzdovka, ale tu nedoporučuju, musí se pak perfektně umejt, jinak kov orezne jak liška) a pak jak píše Vilém: buď tam natřískat Torx (hvězdička) nebo to zkusit utrhnout po straně něčím vhodným (důlčík, sekáč + kladivo). Po vydolování vyměnit.
Nesel by ten sroub chytnout do klesti v miste, kd ejisti desticky?
Jinak jak pise Vilem, napit torx, nebo dremlem vyriznout drazku pro sroubovak.
Hlava šroubu je zapuštěná v plastovém lůžku,tak kleště nezaberou.
Ale ten slic na sroubovak by tam asi vyriznout sel, ne?
V miste kde jisti desticky..tedy v miste, kudy normalne desticky vytahujes…
A tady z boku se nedostaneš? Mně se zdá, že tam místo je – nebo tu drážku, jak radí ostatní.
Pokud nepomohou rady shora, tak bych rozšrouboval třmen a otáčením obou půlek + WDko to povolí. Pokud je závit u hlavy inbusu, tak bych dřík šroubu upnul do svěráku a otočením půlky třmenu to povolí.
Zkusím se stím nějak porvat.Dík všem každá rada dobrá.