Převaření zadních patek (kolo favorit) - jaký materiál?

15 nepřečtených
  • exi

    Ahoj,

    chtěl bych se zeptat jestli někdo náhodou nevíte o nějakém servise, nebo dílně v okolí Pardubic (Pardubického kraje), kde by mi mohli převařit zadní patky u rámu favorit. Potřeboval bych z klasických na singlespeed. A jelikož mám možnost nechat si vyříznout jakýkoliv tvar těch patek z jakéhokoliv materiálu, tak popřípadě jaký použít materiál.

    díky moc za radu!

    cus.

    0 0
    • jecnak  

      Patky jsou tam naletovane mosazi. Tj jakykoli slusny zamecnik s autogenem ti je preletuje za jine donesene.

      0 0
    • alinceb  

      Škoda peněz dělat to u takového rámu. Mně měnil patky Bareš v Brandejse, ale rám byl Columbus Thron.

      Na těhle patkách se dá SS jezdit taky a ušetříš…;)

      0 0
      • jecnak  

        Musi ale vyhodit rychloupinak a dat normalni zavitovou osku. To je asi nejlevnejsi a nejsnazsi reseni, jestli mu jde opravdu jen o prestavbu na singla. Navic zavitovou osu s matkami by potreboval i na letmych patkach.

        0 0
        • exi  

          Kola jsem koupil komplet zapletena s rychloupínákem ve slevě. Každopádně budu měnit na pevnou osu a matky. Nicméně jediný důvod proč chci převařit patky je ten, že to není festka ale klasickej singl s cvrkem, takže tam mám silniční brzdy, ale z důvodu že tam mám pouze 28" kola místo 29", špalky nedosáhnou na ráfek. Takže nové patky budou trochu výš aby se kolo posunulo o par cm výš a mohl jsem brzdit ;) jinak už mě pár lidí řeklo ať si udělám nějakej adaptér na brzdu, že to vyjde levneji, ale jsem ochoten do toho vrazit kvůli hezčímu vzhledu o par stovek víc. Nechci kazit rám nějakou redukcí apod. Navíc single patky se mě líbí vic :)

          0 0
          • JSt  

            dej brzdu s delsima raminkama, takhle bys tomu utopil uz tak utopenej stred. ;-)

            0 0
            • exi  

              mám právě nové Shimano claris R2400 49mm a jsou na to krátký :(

              0 0
          • jecnak  

            Tohle ale vubec neresi problem. Stavajici Facko mas na kola s rozmerem 630 a ty tam mas ted 622. Takze neblbni s patkama a nahod dozadu zavitovou osku a brzdy porid nejake s delsim raminkem – neco dela myslim Force Promer stavajici vzdalenost mezi uchytem brzdy a rafkem a budes mit jasno.

            0 0
            • exi  

              koukam, mám fakt krátky čelisti na těch mej, myslel jsem že je využiju.. tak budu muset pořídit jiný ;)

              0 0
          • Vilém  

            Tak to v tom mas trochu zmatek. Brzdy maji ruznou vzdalenost sroub rafek. Taky tam muzou byt 622 kola, misto 630.

            Nez patky by bylo jednodussi prevarit mustek, pokud takto uvazujes:)

            0 0
    • JSt  

      kup za dvacetikacku zadni osu na matky a vic to neres. ;-)

      0 0
      • standoslav  

        Nebude to IN a o to všem jde; při přestavbě rámu dají 300 nebo více za výměnu patek, k tomu nástřik, bude to IN ale stejný šrot. Takto tady v 80tých letech vznikly tisíce " F jedniček " ze šrotů, i když vlastně i ten obyč. rám Favorit byl cenný. Ale za to mohli komunisti.

        0 0
    • exi  

      Díky moc za odpovědi (y) :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.