• michal xtr

    Chtěl jsem se zeptat, zda má někde s přestříkáním rámu nějáké zkušenosti. Mám rám Dema Auron, viz foto a moc se mi nelíbí, tak mne napadlo, že bych si ho nechal přestříkat na černo. Co si o tom myslíte? Pokud někdo má taky přestříkaný rám, tak sem dejte prosím fotku

    0 0
    • NooN  

      Fotku mám v profilu a stříkáno to bylo přímo v Duratecu, ale na svých stránkách psali, že po dohodě jsou schopni stříknout i jinou značku, ale to fakt nevím. Kvalita je naprosto super, ale tohle je ještě prášková barva a údajně měli přecházet na mokrou technologii, tak nevím jak tohle zvládají…? Cenově to vyšlo sakum prdum na cca 2800,– +/- . Jinak co vím, tak v Praze ještě lakuje Štěrba a ten Ti udělá cokoliv ( dělal tu vidli na mém kole), ale připrav se na trošku drsnějěí ceny a ne moc extra přístup od personálu a ta kvalita se s Duratecem taky nedá srovnat.

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Já jsem si taky rám barvil, bylo to nějakou barvou ve spreji – PRIMA se to jmenuje (asi 100 Kč). Udělal jsem 3 vrstvy a vypadá to obstojně (občas nějaká ta kapka steče, chce to holt zkušenost :).

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Jo ale je to tenká vrstva a v některých místech je to už odřený. Nedrží to tak, jak jsem myslel :( Ideální by bylo to opískování (jestli se nebojíš :) a komaxitová barva…Je tu o tom několik vláken.

        0 0
      • Arteo  

        Co to je za Tuning ty otočené nohy vidlice?

        0 0
    • kubad  

      jde to firem co ti to uděá je dost , cena a technologie bude dost rozdílná.

      ale v tomto případě bych jednoduše pořídil rám nový bude to lepší řešení

      takový team SUP je za dost dobrou cenu

      0 0
    • Arteo  
       

      Myslím,že by Ti to přestříkal kterýkoliv autolakýrník za pár peněz,pokud má základ na hliník a doneseš mu očištěný rám.Důležitý je dobrý základ,plnič a vrchní barva s tužidlem.Pak je barva náležitě trvanlivá a žádná barva ve spray nemůže v životě dosáhnout její kvality,protože neobsahuje to tužidlo.Neni po vyschnutí patřičně tvrdá a odolná.Nebo to nechat nastříkat práškovou barvou,na to musí být ale prášková lakovna,tj ná­ročnější technologie → dražší výstup.

      0 0
      • Luka  

        jestli je praskova lakovna drazsi nez autolakyrnik, tak sezeru dnesni MF dnes.

        lak v prachy sezenes od 700 i se sundanim puvodniho, autolak od 1000 bez piskovani, a to jeste se ti s tim lakyrnici nechtej delat…

        0 0
        • Arteo  

          Jak kde,šikovný garážník za to obvykle moc nechce…Do prášku jsem zatím nic nedával…

          0 0
      • Vilém  

        No prasek je o dost levnejsi. Nechaval jsem delat uz nekolik ramu a ocisteny ram udelaji za 150–200,– jak kdy.

        0 0
    • creweta  

      někde se to tu nebo jinde řešilo… a někdo tu myslím doporučoval http://www.cyklobares.cz

      vzhledem k tomu, že jsem o tom také uvažoval tak jsem si to zapamatoval, akorát já nechtěl černou, ale červenou :-) ale vzhledem k tomu, že se mi kolo rozpadá pod rukama (gripy a gripshifty) i pod nohama (minulý týden praskla šlapka při záběru do kopce) a vlastně pod celým tělem (110 kg) tak bych to viděl rovnou na nové kolo (přece jen MTB 12 let starý je starý)

      0 0
      • majky123  

        využiju tady toho vlákna a zeptám se na lak který nejlépe chytne na hliník ? Potřebuju opravit rám stříbrnou a černou barvou, jen pár odřenin

        0 0
    • jIrI___  

      U nás třeba má jedno klepířství svou vlastní lakovnu a není problém si tam nechat přelakovat komaxitem jakoukoliv součást, včetně otryskání.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.