Potřeboval prosím bych RADY NAD ZLATO :)

36 nepřečtených
  • adamsvo

    Zdravím, měl bych prosím Vás pár otázek co se týče silničního kola..chtěl bych prosím poradit s výběrem kola, nového nebo jetého (měřím 183cm váha kolem 80kg), výběr silničních treter a pedálů..dál pitný režim a strava na kole cca 3 hodiny jízda..

    Předem děkuji za pomoc

    0 0
    • KubaBajk  

      Ja safra, to je zadání.

      Tož kolo může být nové i jeté, hlavně ať Ti sedí, tretry Tě nesmí tlačit a pedály musí držet kufry.

      Pitný režim je nutno dodržovat. Hlad taky není dobrý.

      Kolu zdar.

      0 0
      • adamsvo  

        myslel jsem co se týče značky sad a doplňků, jaký pedály a tretry doporučit a tak..

        0 0
        • felix.org  

          A máš na to kolik? Kilo nebo dvě?

          0 0
          • adamsvo  

            kéž by..:) začínám se silnicí, tak to nemá cenu kupovat drahý kolo..myslel sem třeba koupit základ s dobrým rámem a postupně měnit komponenty třeba..kolo třeba kolem 20–25..aby bylo hodně muziky :) díky

            0 0
        • KubaBajk  

          Tyjo, to nejde takhle říct, funguje všechno, pedály bych bral jakékoliv jen asi Crankbrothers ne, těch se lidé zbavují nějak často…a určitě se vysype hromada spokojených užvatelů, kteří mi to vyvrátí.

          Tretry Ti nemůže doporučit už vůbec nikdo, botu musíš zkusit. Na značce nesejde, prej i ty z Lídlu jsou funkční.

          Doplňky stravy a nápoje Ti může doporučit jen ten, komu řekneš, jak chceš jezdit, jakou máš fyzičku a já nevím co.

          Pokud si to představuješ takhle jednoduše, tak doporučuju něco koupit, jezdit a zkoušet. Návod, jak mít hned na začátku cyklistiky maximální uspokojení z ní Ti nikdo dát nemůže.

          0 0
          • adamsvo  

            jo super díky moc..a aspoň co se týče značky kola a sady měl by jste nějaký tipy? no fyzičku snad mám dělám od mala hokej a kolo mě baví a do teď sem jezdit na horákovi a chci změnu..pak u těch pedálů je tam buď s vůlí nebo bez vůle? to je možnost posunu chodidla do strany nebo vytočení chodidla spíše?

            0 0
            • jandys  

              Co se týče sady tak bych bral 20 převodů,tedy 2×10. Jestli to bude shimano,sram nebo campa bych neřešil, funguje všechno pokud to nemáš v bordelu. Ohledně značky ti asi moc neporadím. Na hlíně není moc co pokazit, jasně lepší rám je lehčí a tužší, ale o tom to stejně vůbec není. Musí ti sednout velikost,takže rozhodně vyzkoušet. Výplety klidně základní shimana nebo nějaké mavic, ty by měly být bez problémů. Co se týče pedálů tak já osobně bych bral ty s vůlí, abych si nekurvil kolema ;)

              0 0
            • KubaBajk  

              Že by existovaly i pedály bez stranových vůlí?…to slyším prvně a nenapadá mě jediný důvod, proč by se takové měly vůbec vyrábět.

              0 0
          • karliner  

            Člověče, chtěl bych vidět člověka, kterej by doporučil Crankbrothers pedály na žiletku :-)

            0 0
    • kali222  

      to co clovek (treba tu geo, nebo futrovaci mravy) odladi az po x pokusech sam na sobe po nas chces vyresit v jednom vlakne a idealne hned. :D

      0 0
      • adamsvo  

        ne to samozřejmě nechci, ale uvítám každou radu do začátku, která mi pomůže, abych neudělal nějakou blbost :)

        0 0
        • Sugar67  

          Tak to je potom jednoduché – všechno si odzkoušej a musí ti to sednout. U treter to zjistíš celkem rychle, kolo poznáš až po několika hodinách, ale přibližně to poznáš hned jak na něj sedneš. Slušný obchody tě nechají na něm aspoň kousek popojet. V těch lepších ti poradí s velikostí a výběrem. No a zbytek bych neřešil – jak tady někdo řekl, funguje všechno pokud to nemáš v bordelu. Přilbu předpokládám máš z biku a tretry taky – klidně je použij taky na silničku. Pro začátek tím nic nezkazíš a pokud tě to chytne, tak můžeš jít do silničních speciálek.

          0 0
    • rasto  

      co se tyce pedalu:

      • jestli mas mtb s spd, zamer se na spd i na silnici (napr. http://www.mojekolo.cz/…daly-pd-a520 pak vyuzivat stejne boty na mtb i na silnici.
      • jestli nemas mtb pedaly, doporucuji Ti: look keo + boty s rovnou podrazkou(bez vystupku). ja vozim uz 20 let ruzne modely sidi. nemuzu si je vynachvalit.po­hodlne jako backory. odolne. drahe.
      • co se tyce kola, zde je kazda rada draha. ja svoji prvni testovaci silnicikoupil u sirera v beroune. (model 701. hlina ram s karbonovou zadni stavbou+ vidlici). jeden z duvodu byl, ze jsem chtel campu. shimano ci sram je pro medobre. ale pouze na horaka :-) navic, campa retezy vydrzi dele, nez shimano cijine. soude dle poznatku z b-f.

      co se tyce sirera, je to pohodlny dlouhy ram. vyborna koupe, kolo je neznicitelne. brousim jej denne do prace, vyplety drzi bez jedineho centrovani.

      0 0
      • JakeF  

        Jaká je výhoda silničních pedálů? Nenašel jsem žádnou, zato nevýhody by se daly přehazovat vidlema :).

        0 0
        • rasto  

          treba looky keo: drzi jako kliste. na mnohem vetsi plose, nez spd. (mam s cim srovnavat, spd mam na horaku + zimaku)

          0 0
          • JakeF  

            Pokud máš kvalitní tretry, tak je celkem jedno, na jaký drží ploše…

            0 0
            • prvniodkonce  

              Hmotnost, tuhost podrážky u silnice. Já to tedy poznávám dost ten rozdíl. Ale je fakt, že na bajku mám lowend tretry (sidi eagle) s mekkci podrazkou. Ale myslím, že i u těch nejvyšších modelů by měla být u mtb podrazka mekkci, aby se v nich dalo běhat.

              0 0
              • JakeF  

                Já mám na obojí Spešly s celokarbonovou podrážkou a řešit styčnou plochu netřeba, ani se nehnou. Přijde mi, že nejpraktičnější by bylo mít klasický SPDčka i na silnici… Silniční systém se mi hůř našlapuje, je potřeba hledat správnou stranu a musím chodit z bytu v ponožkách, protože s kolem v ruce je to po schodech v silničních tretrách dost o zdraví, navíc to cvaká na celej barák…

                0 0
                • Biker jak Pes  

                  Tak jestli tvoje hlavní nevýhody jsou, že v tretrách na KOLO neumíš CHODIT a dělá to rachot, když v tom chodíš, tak bych asi ukončil jakoukoliv další debatu. :D

                  0 0
                  • JakeF  

                    Tys někdy debatovat snad začal? Tak nevím, co tu trapčíš s ukončováním…

                    Já mám systémy oba a v silničním nevidím jedinou výhodu, zato hromadu nevýhod. A jo, že kvůli silničním botám musím chodit 4 patra v ponožkách, zatímco v bajkovejch to v pohodě sejdu, považuju za celkem zásadní.

                    0 0
                  • Fran-tic  

                    kluk prostě ví, jak pobavit :D

                    0 0
      • adamsvo  

        já jsem myslel na tyhle..ty se mi docela líbily http://www.mall.cz/…mano-pd-r540?… na kufrách je nastavitelná vůle a vypadaj docela dobře..nebo jestli by bylo výhodnější koupit třeba jeté ae vyšší řadu třeba 105 nebo ultegry

        0 0
        • retros1  

          Taky si chci kupovat svojí první silničku a koukal jsem na netu i na tretry a pedály. Na tyhle Shimano jsem taky narazil a dost o nich přemýšlím. Kolo i boty si chci koupit v kamenný prodejně, ale nejlevnější pedály tam prý mají asi za 1100,– říkal prodavač, takže bych ušetřil pár stovek. Boty a kolo na netu kupovat nebudu, tam je nutný si to vyzkoušet.

          0 0
        • felix.org  

          Ty 540 určitě stačí. Měl jsem je a pak vyměnil za 105 (5700) a nějakej zásadní rozdíl mezi nima nepozoruju. Dají se sehnat i levněji, třeba na kupkole…

          0 0
          • retros1  

            Koukám že ty 105ky jsou trochu širší a rozdíl asi 300,– Ale pro začátečníka to asi nehraje velký rozdíl co

            0 0
      • adamsvo  

        někde sem četl, že ty pedály look keo nejsou nic moc..v čem by byl ten problém? jsou leší než ty shimano SPD 105? je to tak cenově srovnatelný..

        0 0
    • adamsvo  

      chtěl jsem se prosím ještě zeptat, jaký je rozdíl mezi galuskovýma a plášťovýma kolama.. a jaký jsou lepší? díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.