Polohovací sedlovka Kind Shock KSP-IS-900 prosba o infomaci

101 nepřečtených
  • KRAJIC

    Mám dotaz k majitelům této sedlovky a sice: když sedlovku zastavím v libovolné poloze tak drží stejně jako ve svém maximálním vysunutí? Jde o to, že verze 125mm, která se dováží je pro mne příliš dlouhá tzn. při horním dorazu budu sedět o +/- 50mm výš než potřebuju. Předpokládám , že sedlovka by měla držet stejnou silou v libovolné poloze a svůj problém vyřeším nějakým jednoduchým mechanickým dorazem. Dík.

     
    0 0
    • JSt  

      tak porid nejakou s mensim zdvihem, kdyz tech 125mm nevyuzijes, ne?

      0 0
    • fousek  

      Bych zastrcil sedlovku vic do ramu, ale to mozna u tech nejlepsich kol nejde

      0 0
    • kali222  

      tak bud jeste spim, a nebo mas vytazenou sedlovku do „XC slapave polohy“ 125mm zdvihu+priruba/o­sazeni a to je ti moc vysoko.

      0 0
      • Karlos009  

        Koukám, že jsi měl asi náročnou noc, tak ti napovím: Tyhle sedlovky nejdou zaříznout. :-)

        2 KRAJIC: Podle týhle recenze by to tak mělo fungovat. Takže nový bike? Do RB jí nedostaneš.

        0 0
        • KRAJIC  

          Dostanu: mám RB MONSTER HT rok asi 2006 a díra je tam 31,6mm.

          0 0
        • kali222  

          to jsi asi reagoval na nekoho jineho, me totiz jen prislo divne mit tak kratkou sedlovku na pohodlne slapani/spis vhodnost velikosti ramu na hopsani : )

          0 0
      • KRAJIC  

        Přesně tak, proto potřebuji sedlovku fixovat před jejím max horním dorazem a potřebuju vědět zdali v této poloze bude držet jak hovado. Od konce sedlové trubky po osu drátů sedla mám k dispozici nějakých 160–170mm. Když jsem v konstrukční programu poměrově kótoval obrázek vyšlo mi u Kind Shocku od osy, kde přijdou dráty sedla po konec objímky statické části sedlovky nějakých 195mm – tzn. příliš.

        0 0
        • Karlos009  

          Takže vedle jsem já, já měl zato, že máš fulla a nejde ti zasunout kvůli tlumiči.

          2Kali222: Sorry, jsem tě podcenil. :-)

          0 0
        • vojtechposmourny  

          Aha, tak to by Ti CrankBrothers mohl vyhovovat, pokud bude stačit 75mm zdvihu.

          0 0
          • KRAJIC  

            Mucho pesos

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Jak píšu, dá se přes ebay za 4000. Nebo s dálkovym za 4600.

              0 0
              • KRAJIC  

                Toho se trochu bojím ohledně případné závady apod. A i tak nějak všeobecně o tom vím hovno.

                0 0
                • Jenda  

                  a rebelove by ti nebyli schopni dodat tu kratsi se 75 mm zdvihu? jinak nekdo tu na foru ji ma se 125 tak treba ti ji zmeri presne, prijde mi tech 195 ze je strasne moc. Ja si ji chci koupit takze mozna ze ti to pak budu moc zmerit taky (jestli se ke koupi odhodlam)

                  0 0
                  • KRAJIC  

                    Rebelům jsem psal a zamítavá odpověď – asi to ještě zkusím.

                    0 0
        • Jenda  

          takze zmeril jsi to z obrazku velmi presne – na sve jsem ted nameril 190

          0 0
    • KRAJIC  

      Hilfe! Nikdo ji tady nemá?

      0 0
      • Karlos009  

        Gazman

        0 0
        • KRAJIC  

          Díky – napíšu mu na mail – doufám, že nebude ******** a odpoví mi.

          0 0
      • hanz  

        jo drží kde jí zastavíš ale stejně naškrábej a kup joplina…netuším totiž jak chceš pokaždy zastavit sedlovku ve stejným bode. Navíc joplin jde zaříznout o kousek.

        0 0
        • gazman  

          Asi o 5 cm válí se mi jedna v garáži,musím u ní vyměnit okroužek bo teče a potom jí prodám:-)

          0 0
          • KRAJIC  

            No a kdy tu opravu a prodej hodláš realizovat? Kupce máš? Jaký to má průměr 30,9 nebo 31,6?

            0 0
            • gazman  

              Má to 30,9 musím sehnat ten kroužek,ještě jsem nezjišťoval jestli to není náký atip,ono to fachčí i bez toho,akurát je třeba raz za sezonu dolít oil,proto jsem to doteď neřešil.

              0 0
            • gazman  

              Kupce nemám a říkal jsem si že to prodávat nebudu,pokud to nebude ve 100% stavu,ale vidím že jsi kutil a tak bych ti to prodal i tak jak to je,samo že za velmi výhodnou cenu.

              0 0
        • KRAJIC  

          Mechanicky – buď nějaké ocelové lanko nebo spíš špice ve vodítku – úplně jednoduchá věc.

          0 0
          • hanz  

            no tak uplně jednoduchý to je ale je to naprosto hulvátský řešení, mě by to na kole rozhodně vadilo taková prasárna.

            0 0
            • KRAJIC  

              No není to úžasné jak jsou lidé odlišní.

              0 0
              • hanz  

                se zavřenýma očima se to dá opravdu označit jako odlišnost. Ale bejt tebou opravím si tu maverick co ti nabízí gazman. Já jsem se jí zbavil jen z duvodu maleho zdvihu, 120 mě vyhovuje o moc víc.

                0 0
        • visions  

          Jak to je u joplina?Sedlovku zasunu do rámu tak,aby když bude max.vysunutá,mi vyhovovala na běžnou jízdu a ve sjezdu snížím.Uvažuju o ní,ale nerad bych polohu pro běžnou jízdu neustále vychytával.Nebo se pletu?

          0 0
      • Wojtek  

        ne na co? je to na nic

        0 0
    • mr.antik  

      To už by bylo možná jednodušší nějak elegantně zasáhnout do střev a zkráti chod třeba na 10 cm a pak by šel třeba spodek taky zkrátit. Jen tak kecám, to by chtělo vidět ji rozebranou.

      0 0
      • gazman  

        To je utopie,nejde rozebrat natolik abys vytáhl vnitřní píst.Vložka která je pod červenou maticí je nalisovaná je to nerozebíretelné,věř tomu z výzkumných důvodů  jsem to zkoušel.

        0 0
    • krokus  

      Zajímalo by mě, jaká je reálná váha této sedlovky. Skutečně 300 g, jak se píše v recenzi na Dolekop.com?

      0 0
      • hanz  

        600 psal jsem to i tam.

        0 0
        • krokus  

          Jj, do diskuze, všiml jsem si toho až před chvílí.

          600 gramů je docela dost. Na AM kole moc gramařit nechci, musím ale opravdu dobře zvážit, jestli má tahle věc pro mě smysl. Sedlovku zas tak často zasouvat nepotřebuju.

           

          Nedělají se nějaké lehčí teleskopy? Díval jsem si, že Joplin R má asi 500 g.

          0 0
          • Archer  

            Gravity Dropper Turbo – 410g

            0 0
            • krokus  

              Zajímavé. Našel jsem ale jen modely s průměrem 27,2 (mám 31,6) – i když to by se dalo vyřešit redukcí. Možná ještě víc mě zaujal model Descender. Jednak je ještě o 100 g lehčí, váží jen 350 g, jednak by mi asi i více vyhovovalo ovládání na samotné sedlovce, nikoli pod sedlem. (Sedlovku bych na kole dost často měnil.) I když je otázka, jak moc je zrovna tento knoflík praktický.

              0 0
            • krokus  

              Zajímavé. Našel jsem ale jen modely s průměrem 27,2 (mám 31,6) – i když to by se dalo vyřešit redukcí. Možná ještě víc mě zaujal model Descender. Jednak je ještě o 100 g lehčí, váží jen 350 g, jednak by mi asi i více vyhovovalo ovládání na samotné sedlovce, nikoli pod sedlem. (Sedlovku bych na kole dost často měnil.) I když je otázka, jak moc je zrovna tento knoflík praktický.

              0 0
            • krokus  

              Zajímavé. Našel jsem ale jen modely s průměrem 27,2 (mám 31,6) – i když to by se dalo vyřešit redukcí. Možná ještě víc mě zaujal model Descender. Jednak je ještě o 100 g lehčí, váží jen 350 g, jednak by mi asi i více vyhovovalo ovládání na samotné sedlovce, nikoli pod sedlem. (Sedlovku bych na kole dost často měnil.) I když je otázka, jak moc je zrovna tento knoflík praktický.

              0 0
              • krokus  

                Sorry, nějak se mi to špatně vložilo.

                0 0
                • vset  

                  Ten knoflik moc prakticky neni ja mam ovladani pod sedlem a je to dobry na to ze kdyz chci zvednout sedlo tak zmacknu packu a pomuzu si i rukou povytahnot sedlo.

                  Sedlo vyjede samozrejme samo ale rukou je to daleko rychlejsi. Take kdyz chci nastavit  polohu mezi max a min jde to daleko lepe.

                  0 0
                  • krokus  

                    Pockej, a to delas za jizdy?

                    0 0
                    • vset  

                      Urcite nikdy jsem nezastavoval kvuli nastaveni sedlovky

                      0 0
                      • krokus  

                        Jestli tomu správně rezumím, tak sedlovku vysouváš tou samou rukou, kterou mačkáš ten knoflík? No jiná možnost asi vlastně není:-)

                        Kolik tě ta sedlovka stála?

                        A má nějaký vakl?

                        0 0
                        • vset  

                          Je to Joplin bocni vakl ma ale minimalni za jizdy nejde poznat. Stala pred rokem asi 4 tis.

                          Se sedlovkou se manipuluje jednou rukou jde to i za jizdy v terenu a je to velmi rychle typl bych na 1–2s pro zmenu poloh puvodne jsem chtel s ovladanim na riditka ale ted jsem rad ze je pod sedlem.

                          0 0
                          • krokus  

                            Joplin? Já myslel, že máš tu sedlovku Gravity Dropper (viz výše).

                            Kde jsi tu sedlovku sehnal za tyhle peníze? Někde na ebay? Dneska se tam nákup vinou kurzu bohužel už moc nevyplatí.

                            Pokud se nepletu, Joplin lze zasouvat/vysouvat max. o cca 75 mm. Není to málo?

                            0 0
                            • vset  

                              Joplin mi privezl kamarad z USA vysel tam na 3 tis.  Delka je opravdu kolem 75mm a je to  az moc. Nejlepsi je to vyzkouset na svem kole  snizit sedlovku o 75mm a sam uvidis.

                              Me osobne pri snizeni sedlo v jizde ve stoje vubec neprekazi ale na jizdu v sede je to az moc neprirozeny proto si myslim ze vetsi delka nema cenu

                               
                              0 0
                              • krokus  

                                A je to míněno tak, že v pořádném sjezdu jdeš stejně ještě za sedlo (protože je ale snížené, je to jednodušší), nebo stačí na sedle sedět, popř. být lehce nad ním?

                                0 0
                                • vset  

                                  Ano je to mineno tak ze jdu bez problemu v sjezdu za sedlo

                                  0 0
                              • pitos  

                                To cos napsal může vyhovovat třeba tobě ale rozhodně to neplatí všeobecně.Například já regulujji sedlovku až o 140mm takže těch 75 by bylo pro mě k ničemu.Těď zrovna nevím která(má ji myslím Hanz) jde regulovat kolem 120mm což je  už použitelné.

                                0 0
                                • vset  

                                  Zalezi proc to sedlo snizujes na to aby si se dostal v prudkem sjezdu za sedlo je i tech 75mm az moc a pokud chces ve sjezdu obcas sedet tak  je to na hranici pohodli a ovladatelnosti ko­la.

                                  Asi zalezi na ramu kola ja kdybych snizil o tech 140mm tak si urcite na sedlo uz nesednu a tedy sedlovka s vetsi regulaci je k nicemu zas me.

                                  0 0
                                  • hanz  

                                    todle mužeš říct jen v případě že

                                    a, nedeláš na kole kulišárny a jen se vozíš (skoro furt na prdeli)

                                    b, nikdy si nezkusil víc jak tech 75

                                    c, už ted máš sedlo níž než bys měl mít

                                    0 0
                                    • vset  

                                      No nejake extra kulisarny na kole opravdu nedelam  a na prdeli sedim pokud to jen jde. A prave proto plne vyuzivam vyhody polohovaci sedlovky hlavne pro zmenu posedu pri jizde z kopce. (samozrejme v sede). Ve stoje zasunute  sedlo uz vubec neresim v pohode se dostanu za nej a opravdu nevim na co by me bylo vetsi snizeni.

                                      Vic jak 75mm jsem na svem kole samozrejme zkousel ale nevedlo to k nicemu

                                      0 0
                                      • hanz  

                                        nejde o to dostat se dostatečně za sedlo, to jde i s vytaženou sedlovkou..ale když je sedlo ještě níž mužeš s kolem mezi stehny mnohem víc manevrovat, po­tahnout si předek do boku, odhodit zadek atd…prostě ti se větším znížením se otvíraj další obzory v hraní s kolem. Ve sjezdech nesedím nikdy(pokud nejsou asfaltový atd) a vždy mám dole sedlovku. Potom si mužu poskakovat na kořenech, pokládat se do břehů, hledat wallridy a přeskoky atd.....není pro mě cesta jen to co je predemnou vyježdený…zabava začíná s okolím té cesty a pak je 120mm super.

                                        0 0
                                        • vojtechposmourny  

                                          A to mi někdo v létě tvrdil, že 75mm je naprosto dostačujících :-) Já čekám na tohle…  Anebo tady.

                                          0 0
                                        • KRAJIC  

                                          Souhlas. Není nad to, když tě v terénu při bunny hopu vysunutá sedlovka kopne do ****** a elegantně ti sundá nohy z pedálů.

                                          0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Když už si technický sjezd vyloženě říká o snížení sedla, tak v takovém sjezdu opravdu nebudu potřebovat sedět. A pokud potřebuju jít za sedlo jen kvůli sklonu a není to nic technického, tak na to nemusím dávat níže sedlo vůbec.

                                    0 0
                                    • vset  

                                      No prave v tom je dobra polohovaci sedlovka protoze ja bezne snizuji sedlo i ve sjezdech jeste ne tak technicky narocnych aby sedlo muselo jit dolu. Jizda je pak daleko prijemnejsi protoze se ti zmeni posed.

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Změnit posed pro polohu v sedle tedy rozhodně nepotřebuju, mám ho příjemný s plně vytaženou sedlovkou. Naopak kdybych v sedě v tom sjezdu potřeboval někde šlapat, tak by mě níže sedlo hrozně vadilo. Tohle bych nevyužil vůbec.

                                        Ale do techničtějších sjezdů by to sedlo dolů chtělo a bez polohovatelné jsem většinou línej ho dolu dávat a pak toho někdy v tom technickém sjezdu lituju (a že to může i bolet a tím nemyslím, že bych letěl z kola). V tomto případě, ale nesedím vůbec a sedlo chci dolu hodně (když už ho dám dolu ručně, tak maximálně co jde) a těch 120mm vidím jako minimum.

                                        0 0
                                        • vset  

                                          Kdyz jedes se snizenou sedlovkou z kopce a dostanes se do mista kde potrebujes slapat lehce si sedlo zvednes je to otazka sekund.  A proc si myslis ze 120mm je minimum. Tomu porad nerozumim… sedlo davam v technickem sjezdu dolu abych se mohl za nej zaklonit a jestli je pak rozdil mezi sedlem a brichem 10 nebo 20cm mi muze byt uplne jedno ne?

                                          0 0
                                          • JSt  

                                            tobe mozna jo, ale treba dalsim i mne ne ;-).

                                            0 0
                                            • vset  

                                              Dobre ale kokretne v cem?

                                              0 0
                                              • JSt  

                                                viz hanz. muzes kolem pod sebou snadnej hazet. kdyz udelas chybu a das to moc na predni, se sedlem niz to spis vratis etc. etc.

                                                0 0
                                          • Zdyn  

                                            Jestli je ti jedno 10,20cm pod brichem, tak nejezdis poradny sjezdy a stavitelnou sedlovku nepotrebujes. :) Ja se nekdy dotknu hrudnikem sedla i kdyz ho mam nadoraz zasunuty.

                                            0 0
                                            • vset  

                                              10 – 20cm bylo jen obrazne ale pokud bych sedlo mel uplne na doraz a mel se ho dotknout hrudnikem tak by me spise nabralo zadni kolo… ale takovy sjezdy opravdu nejezdim a kdybych jezdil tak bych funkce polohovaci sedlovky nevyuzil vubec

                                              0 0
                                              • Zdyn  

                                                Me se taky sem tam stane , ze si skrtnu o zadni plast, ale to je vyjimka. Pri beznym jezdeni by mi dostacovalo taky tak tech 120mm snizeni. Ono hodne veci se da sjet i se sedlem nahore, ale neni to tak bezpecne a hlavne si to clovek tolik neuzije.

                                                0 0
                                        • Karlos009  

                                          Je to hodně otázka pojetí jízdy. Já mám těch 7,5cm a za ideální bych považoval doupolohový systém 3 a 10cm.  Plně vytaženou na „chrtí“ švih, o 3cm snížit na technickou stezku kdy chvilkama potřebuju jet ze sedla a pak zase hned zadupat v sedle do strmého ale krátkého stoupání a těch 10cm na delší souvislé sjezdy. Pokud jedu nějakou úplnou šílenost, stejně i tu posuvnou sedlouvku zarazím rychloupínákem nadoraz do rámu, ale to jsem udělal loni maximálně 5krát. Nějaký ortodoxní freečkař ale může považovat mezipolohu za nesmysl a někteří chrtí by určitě dali přednost nižší hnotnosti před délkou zdvihu.

                                          0 0
                                  • pitos  

                                    Abych to upřesnil…těch 140 nedávám v každém sjezdu,jen v těch těžkých a delších,když skáču nebo na FR a DH.Jinak využívám  spíše „mezipolohy“ podle náročnosti sjezdu a chuti.Osobně jezdím i třeba v terénu lesem nebo po hřebenech na horách s mírně zasunutou sedlovkou v poloze kdy ještě zvládám výjezdy a jezdí se mi dobře i sjezdy.

                                    Rozhodně to není o tom že se dostaneš za sedlo a hanz to myslím popsal dost přesně a jasně.Jestli ti tento styl ježdění je cizí tak ti 75mm bude asi stačit .

                                    0 0
                                    • pitos  

                                      Ale jestli při sjezdech sedíš a to i těch lehčích tak je to prostě špatně.Alespoň co se techniky jízdy týče.

                                      0 0
                                      • fousek  

                                        Tohle vlakno mi vysvetlilo, jak nekdo dokaze zlomit ram u sedlovy trubky, proste ve sjezdu sedet nedela dobre ani kolu ani jezdci (no mozna ze jezdcovy s nakou uchylkou jo)

                                        0 0
                                        • Karlos009  

                                          Ty úplně v každým sjezdu stojíš, jo? I když jedeš po polňačce, nebo po nějaký lesní pěšině bez větších nerovností tak si nikdy nesedneš? A proč? Od čeho to kolo má ty zdvihy a čím mu můžou asi malý nerovnosti uškodit? A o tomto on asi psal, že si snižuje sedlovku i v technicky nenáročných sjezdech aby to měl pohodlnější a sedí. Proč ne?

                                          0 0
                                          • fousek  

                                            No tak pokud je nejaka polnacka z kopce tak tomu nerikam sjezd, ale ano obcas i na polnackach jedu ze sedla, zalezi na terenu. No pokud na kole sedis jak pecka tak je sedlova trubka vic namahana nez kdyz v sede slapes. Maly nerovnosti mu samozrejme neuskodej, ale kombinace na max. vytazena sedlovka, kamenitej sjezd a jizda v sedle nebude delat zadnymu ramu dobre. Samozrejme ze cim vic je sedlovka zasunuta v ramu tim min ten ram trpi, takze urcite to bude plus jak pro ovladatelnost tak pro ram.

                                            0 0
                                          • pitos  

                                            Vím že reaguješ na fouska ale odpovím ti také za sebe.Nemyslím si že kolu při jízdě v sedě můžeš nějak zvláště uškodit,spíše jde o to že jak sedíš tak s tím kolem pod sebou neuděláš skoro nic a ten kopec prostě jen sjedeš.Ve stoje se dá s bikem manévrovat a prostě si s ním a terénem můžeš hrát.(viz. text hanz)

                                            Tady je právě  rozdíl mezi  jezdcem co bude zaměřen především na výhon nebo si jen užívá krajiny a technicky zaměřeným jezdcem co z terénu a kola bude chtít dostat maximum i při průjezdu třeba lehčího sjezdu.To v sedě prostě nejde.

                                            Osobně si v jakémkoli sjezdu i v tom lehčím bez výrazných nerovností na bike nesedám i přesto že by mi to můj zdvih v hodně sjezdech dovolil, jedině když si chci na chvilku spočnout .

                                            0 0
                                            • vset  

                                              Ja s tebou v tomto naprosto souhlasim predevsim zalezi kde a co jezdis. Pokud jezdim na enduru tak nejake silenosti zas asi jezdit ani nemuzu a proto v delsich sjezdech mapr. 8km i v terenu sedim pokud to jen jde a odpocivam.V tom mi hodne pomaha polohovaci sedlovka. Ja ji nejvice vyuzivam tam kde ostatni sedlo pres rychloupinak nesnizuji protoze bud je to zdrzuje nebo otravuje a radsi to sjedou i za cenu horsiho posedu.

                                              Myslim ze tato sedlovka se hodi predevsim pro pohodare a je urcena pro jizdu ze sedla v lehcich terenech. Pak taky se da pouzit pro jizdu ze sedla ale nebude to nikdy tak idelni jako kdyz si snizim sedlo pomoci rychloupinaku.

                                               
                                              0 0
                                              • mr.antik  

                                                ? Na šem bys chtěl jezdit šílenosti když ne na enduru? Podle mě na enduru se jezdí to, co na DH, ale pomalejc :-) Ta sedlovka je jen pro časté střídání terénu (viz u nás třeba český raj, kokořínsko apod.)

                                                0 0
                                                • vset  

                                                  No silenosti se jezdi na freeridovych kolech napr. NORCO SHORE2 ale zalezi co si kdo pod pojmem enduro predstavuje podle me kolo se zdvihy do 150 bych zaradil do endura vyssi do freeide ale je to jen odhad a zdvihy nejsou vsechno

                                                  0 0
                                              • pitos  

                                                Já to s tebou už vzdávám…máš to vše nějak jinak a popletené ale když ti to vyhovuje tak jezdi a řešit to nemusíš:)

                                                Jestli ve sjezdech jen odpočíváš tak jsi přesně ten opak technického jezdce o kterém jsem psal v prostředním odstavci.Prostě nemáš potřebu jezdit technicky a v terénu si s bikem hrát,to je celé.Jezdec který tu potřebu má tak ve sjezdu prostě nesedí ale mám pocit že ani nevíš že něco takového existuje(bez urážky).Hraní si s kolem naznamená jezdit šílenosti.

                                                Tvůj pohled na EN biky je také zajímavý.Nebudu to rozebírat jen ti napíši že dnešní endura mají běžně zdvihy mezi 150–170mm a třeba některé XC stroje mají dnes normálně 140 nad oběma koly.

                                                BTW jestli se mohu zeptat,co že to máš za bike ty?

                                                0 0
                                                • vset  

                                                  No bez urazky priznam se ze technicke tereny jsem zacal jezdit az ted v posledni dobe pred tim jsem mel horala a na nem jsem technicke sjezdy nejezdi vubec. Vzhledem tomu ze namam nikoho kdo by me zasvetil cerpam teorii z knizek a porovnavam s vasimi zkusenostmi z praxe.

                                                  Kolo mam CANYON NERVE ES7 140/140 docela by me zajimalo do jake kategorie by se zaradilo ale dost pochybuju o tom ze by se na nem dal jezdit v pohode napr. Spicak

                                                  0 0
              • Archer  

                Zkus zeptat primo u ceskeho dovozce. U GD Turbo sedlovka se zveda hned. Vystreluje nahoru :) Myslim, ze stejne to bude i u Descendera.

                0 0
    • hanz  

      napíšu to sem všechno..měl jsem joplina(75mm) a je to dostačující zdvih, nicmene v dost situacích by to chtělo víc…váha myslím 560g cca?

      ted mam ten 120mm kindshock a spokojenost veliká.

      0 0
      • gazman  

        Taky jsem mněl obě resp. všechny tři,tedy i gravity dropper,skončil jsem na KS. 75 je na větší střelbu málo,120 už mi stačí.Když jedu do bikeparku nebo na nějaké umělé překážky dávám i tu 120cítku ještě níže (zasouvám do rámu).

        0 0
    • Radek Broz  

      Přehled z březnovýho Bike magazinu.

      0 0
    • aortacek  

      sedlovka na váze 31,6/400mm

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.