• Smazaný účet

    Zdravim,mam na tlumici nastaveny SAG na 20% v poloze DESCEND.Kdyz dam CLIMB a jedu asfalt,tak tlumic pracuje v rozmezi cca na 15–40% zdvihu.Je to normalni?Je znat,ze tlumic je tuhy oproti dalsim dvema poloham.A CLIMB vlastne neni lock-out.Ale i tak bych cekal,ze zdvih u nejtuzsi polohy bude mensi tak do 30% max.

    Diky za reakce.

    0 0
    • wilda81  

      je to OK

      0 0
    • Dejv94  

      Měníš pouze režim tlumení, nikoliv pružení. To znamená že teoreticky bys měl mít stejný sag na všechny tři polohy, na Descent to trvá dýl než na Climb než se to dostane do zdvihu (uškrcení průtoku oleje).

      0 0
      • MlokCZ  

        Sag stejný není, naopak právě menší sag je další důvodem proč do výjezdu použít omezení kompresí na tlumiči (kompenzuje to nárůst sagu větším zatížením zadního kola ve výjezdu. Zadní stavba se při šlapání vždy alespoň nepatrně pohupuju a jak přiškrtíš kompresi, tak se to dynamicky ustálí na menším sagu.

        V reálu jsou ty rozdíly i dost velké. Na jednom kole mi climb mód při šlapání dynamicky udrží sag na poloviční hodnotě než mám v descent módu. Na druhém fullu asi na 2/3. Vždy záleží na konkrétním interním nastavení tlumiče i zadní stavbě jak moc se sag sníží nebo nesníží.

        Saatan:

        Záleží na interním nastavením tlumiče. Climb mód tak může být až skoro nepoznatelný (extrémně nízké interní nastavení komprese) až téměř lock (extrémně vysoké interní nastavení komprese). Vždy interní nastavení ale ovlivní všechny tři režimy (tedy když máš v climb skoro lock, tak v descent to není vůbec citlivé).

        Od 2016 je změna, tlumení u Fox tlumičů je přepracované a komprese má dva zcela nezávislé okruhy. Takže lze od 2016 mít kombinaci hodně citlivé režimy open/medium a na firm mít téměř lock. Tedy to co dříve nešlo.

        0 0
        • allrose  

          fox float ctd 2014 climb zcela zamčeno,ale ano většina se bude pohybovat dle vnitřního nastavení…občas si omylem zamknu a to je potom z kopce cvrkot

          0 0
    • Smazaný účet  

      Kluci dekuju za info.Jeste me napadlo kontaktovat ceske zastoupeni Canyonu a tam mi potvrdili,ze tlumic ma Boost Valve a interni nastaveni je na nejnizsich hodnotach.Rozdil v C-T-D polohach je tak mensi pri rovnem povrchu,proto i v poloze CLIMB tlumic vyuziva zdvih do 40%,ale je vlastne tuhy.V terenu je pak rozdil v tlumeni uz vyraznejsi.Sa­mozrejme tomu vsemu nahrava i moje vaha 94kg a velikost kola XL.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.