podložky pod brzdové destičky mechanických kotoučovek - lze?

54 nepřečtených
  • pee.tr

    Možná to je pitomost, ale nezkoušel jste někdo vložit třeba plíšky mezi brzdové destičky a pístky? I když pístky se to v případě mechanik asi nedá nazývat, ale aby bylo jasné oč jde – prostě mám obě destičky ve stavu, kdy mohou ještě pár tisíc km odbrzdit, ale berzdy již nelze dál seřídit tak, aby brzdily. Štelování pevné stany už je na dorazu a pohyblivou stanou už jít taky blíž nejde, protože krok té páky s upevněným lankem se již opírá doraz.

    Je fakt, že hlavně nevím, jestli by ty případný plíšky dostatečně vedly magnetismus a taky, jesti by se ještě destičky měli oč opřít a nebyly při brždění strženy kotoučem pryč.

    Destičky mám sice už nainstalované nové, ale napadlo mě to, než ty starý vyhodím, když mají ještě dost silnou vrstvu. Pro info najeto cca 12tisíc km (i závody v tvrdých podmínkách). Hayes MX2.

    • Jenda  

      hloupa otazka – ma to pri cene cca 250 kc za novy desticky vubec smysl resit? Zejmena pokud jsi na ne najel 12kkm, bud rad ze ti takhle vydrzej, me kdyz desky prezijou 1000 km tak muzu usporadat oslavu :-)

      • pee.tr  

        No, mě vyšly přední + zadní přes 800,–Kč (Goldfren). Ani nevím, co tyhle původní byly zač.

    • mi-psi  

      jo jde to, teď to provozuju na bb5, akorát, že mě to najelo 3tis km a sjetý sou teda víc, ale já chci aby byli sjetý na plech. Nebudu vyhazovat něco, co může ještě sloužit.

      • kyprbikecamp  

        To jsem měl taky kdysi takovou ideu. Až se mi podařilo sjet v Krkonoších přední a za pár minut zadní naráz. Během 20. minut jsem měl kejml prázdnej, jak jsem to chladil. A byl…KONEC.

      • kubad  

        to je blbý nápad, ale to časem pochopis, 0,5mm je hranice kdy se desky vyhazují, pak to může být o hubu, stejně tak jak to bastleni s podlozkama, ale přesvědčovat té nebudu

        • mi-psi  

          nemusíš mě přesvědčovat, protože není o čem. Za svým názorem si stojím a praktikuju ho.

        • pee.tr  

          Ty moje sundaný mají právě ještě určitě víc jak 1mm.

          • kubad  

            ty tvoje sou oškubané popraskané po smrti :D

            • pee.tr  

              To oškubání je zřejmě od nandavání kol a nachází se v místech, která nebrzdí.

              • kubad  

                no to je právě ten problém brzdit by to mělo všude :D

      • StuntJ  

        by mě zajímalo, jestli sjíždíš desky až na plech i na autě čí moto?

        • jIrI___  

          Srovnávat kolo s autem je trochu ujeté. Taky sjíždím desky až na plech a ani nevidím důvod, proč tak nečinit. Teda kromě pár vrypů na kotouči, které se za chvíli stejně zas vyhladí :)

          • StuntJ  

            jaký je rozdíl, jestli ti zkolabuje brzda ve sjezdu, v 50km/h, anebo v autě? Nechápu to …

            • jIrI___  

              Já tak rychle na kole moc často nejezdím. Ale i ten plech na plech něco ubrzdí.

            • Rychlej turista  

              Jediný problém vidím i ve sjetí pružinek. Těžko se shání.

              Když už se to tady řeší, které desky na Formule R1 vydrží nejvíce? Goldfreni jsou veliká tragédie, co se tohoto týče.

              • jaski  

                tam je jeste plno matrose. Az zacnou ubyvat pistky tak teprve menit :)

              • pee.tr  

                Na mých žádný pružinky nejsou. ;-)

                • Vilém  

                  Zato tam asi bude signalizace ojetych desek. S tim udelas co? Odvrtas, vybrousis?

            • mi-psi  

              ono tu zadní brzdu ve sjezdu použiješ akorát na zatáčky.. a na autě jsou 4 další.

              Mimo to asi nikomu se nestalo, že byste měli třeba na autě zatuhlý pístky v brzdě, co? To potom jezdíš taky na tři brzdy ani o tom nevíš..

              Samý bláboly, jako vždy :-D

              • kubad  

                auto na 3 brzdy? to i debil pozná při prvním zabrzdeni, takže klidek

              • StuntJ  

                No, bláboly tu zatím předvádíš ty, že auto brzdí na tři brzdy člověk pozná za pár zabrzdění …

        • mi-psi  

          Na autě ano, na motorce ne. Kotouče pod limit mám ale na obojem.

          • kubad  

            že si rozbijes hubu sám je tvoje věc ale pokud kvůli tónů sundas někoho dalšího je průser a ono to přijde :(

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

            • StuntJ  

              Bohužel takových vychytralých Čecháčků jezdí po našich tankodromech spousta a jen otázka času, kdy se něco posere a někoho sejmou :o( Jen se teda divím, že na moto na to nemá odvahu …

              • Toutou  

                Až tak důrazně, jo?

              • mi-psi  

                hele umim číst. Na moto to nedělám, protože zadek nepoužívám a na přední si to nerisknu. na quadu sem na zadku jezdil na plech furt..

    • honzar  

      Na MX1 jsem měl podložky pod každou deskou 0,6 mm. Fungovalo to, z každé desky jsem ještě obrzdil těch 6 desetin. Dát větší jsem neměl odvahu z důvodu, co uvádíš.

      • pee.tr  

        Hm, dobrý dík. Předpokládám, že ty podložky sis vystříh z plechu ve tvaru a velikosti jako mají destičky, že?

        • Kouba_2005  

          o velikosti mexického dolaru :-) … a za týden budeš zakládat nové téma vibruje mi kolo při brždění, co s tím

        • Kouba_2005  

          o velikosti mexického dolaru :-) … a za týden budeš zakládat nové téma VIBRUJE MI KOLO PŘI BRŽDĚNÍ, CO S TÍM

        • Kouba_2005  

          o velikosti mexického dolaru :-) … a za týden budeš zakládat nové téma VIBRUJE MI KOLO PŘI BRŽDĚNÍ, CO S TÍM

        • honzar  

          Použil jsem fosforbronz a do tvaru destičky.

          • pee.tr  

            No, možná to někdy zkusím, rozhodně si to ale asi nenasadím do závodů. Nemám strach, že by to rázem odešlo, ale mám strach z toho, aby mi ty desky někdy z brzd nevylítly ven celý a nějak se nesekly mezi kotouč a tělo brzdy a nebo úplně nevypadly ven.

            • kubad  

              a vo tom to je :D těch 250kč za nové za tohle fakt nestojí

            • honzar  

              Já to provozoval před osmi lety na MX1, byly to tenkrát moje první kotoučovky a pár destiček stál 350Kč. Dnes jsou i levnější než 250. A když jsem tenkrát sjeté desky vyhazoval, tak tam ještě 3 až 4 desetiny matroše i tak byly. Stejně jsem s tím rychle skončil, jelikož mě to neustálé štelování lezlo na nervy a dal hydry.

    • iron.hide  

      mal som raz hayes sole a daval som tam 2centovu mincu ako podlozku :) a pre istotu som to zalepil chemoprenom. fungovalo to ok aj sa to neskor dalo odlepit

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.