Pláště s hrubším vzorkem na silničku

9 nepřečtených
  • BLACK1E

    Ahoj, uměl by mi někdo poradit s výběrem pláštů na silničku. Před rokem jsem si za směšné peníze postavil celkem pěknou silničku na dojíždění do školy a práce. Časem jsem přestal jezdit jen po silnicích a poslední dobou už lítam cestama, kam si slabší povahy netroufnou ani s bajkem. Do teď jsem vozil nějaký rubeny asi za 120 korun a až do včerejška bez defektu.

    Jaký byste tedy doporučili plášť? Kromě lepší odolnosti proti defentum bych taky ocenil, aby vyjely mokrou trávu, což je na slickách past.

    0 0
    • tromboonen  

      No tak jsou cyklokrosové pláště, většinou 33–32 mm šířka, vzorky od manších na tvrdý povrch až po terénní vyloženě do bahna, ale jestli máš klasické silniční brzdy (ne mimni-V) nebo cantíky, tak pravděpodobně neprojdou.

      Pak jsou různé trekové (ty ale na asfaltu málo pojedou), nebo celoroční, většinou s pseudovzorkem, nějaké takové jako vlnovky, no ale na mokrou trávu to pomůže jen trochu, případně fajnovky jako Challenge Strade Bianchi (28 mm kaučuk, ale taky bez vzorku, resp. jen s rybinou).. napiš/vyfoť co máš za kolo a brzdy, plus kolik je tam kolem stávajícíh plášťů místa..

      0 0
    • Smazaný účet  

      Jestli máš novější silničku s malýma brzdovýma čelisťama, tak bych navrhoval výměnu rámu za CX, kde budeš mít dostatečnou průchodnost na 35mm plášť se vzorkem i případné blatníky, do modernější silničky zpravidla vejdou max. 28 mm hladké pláště. Sám jsem CX před časem prodal, a teď se mlátím do palice…

      0 0
      • BLACK1E  

        Vzhledem k účelu toho kola je výměna rámu nežádoucí. Každopádně už teď vím, že si časem udělám radost nějakým cx, protože to prostě fantasticky jede a suprově to rozvíjí techniku.

        0 0
        • standoslav  

          Pokud se pouštíš do takových terénů, kde jak píšeš by se leckdo bál i na MTB, jsi rozený cyklokrosař, takže CX to časem chce.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.