• BubikCZ

    Ahoj, mám na svém gravelu Roninu SL původní pláště RITCHEY SpeedMax kevlar 700 × 40c. Chtěl bych nějaké tenší, méně robustní pláště, až tak často v lese nejezdím, max. a suché polňačce (cyklostezky). Doporučili byste mi nějaké tenké pláště s gravel vzorkem? Byly by vhodné 700×32 – není už to na gravel málo?

    Díky!

    • Jakobo  

      A v cem je problem? Proti nejakym 33 mm CX nic az tak zasadniho neziskach. Ty Speedmaxy jsou dobre plaste, mel jsem dratenou verzi a ty frcely dobre a vydrzely asi 5000 km. Kevlarove budou zrejme jeste vyrazne lepsi. Pokud nechces ciste silnicni plaste jezdi co tam mas a men az budou sjete.

    • 123J  

      Pokud jsou ráfky široké venkem 24 nebo 25 mm můžeš dát i 700 X25 .

    • JFtryall  

      32 je malo, pod 35 to moc nema smysl, to je uz lepsi pak jit do nejakych ciste silnicnich. Ale treba u G One je rozdil 35 a 40mm na asfaltu naprosto zanedbatelny. V dirach nebo hodne hrubem asfaltu a polnacce jsou ale 40mm mnohem lepsi. Je to trosku skoda se okradat o sirku, protoze se daji namotavat mnohem lepsi zkratky a clovek to nemusi tak resit, pritom na asfaltu to jede i tak paradne a da se lepe pohrat s tlakem.

    • plzakj  

      32 budou fajn na asfalt a horsi asfalt. V terenu ti ten malrj objem a vyssi tlak bude drncat. Hledal bych neco mezi 35 a 32mm. Zkus treba Challenge strada bianca 33mm vulcanizovany. Nejdou teda na bezduse, ale se 120tpi jsou fakt pohodlny. Ja ted vozim 28mm Paris Roubaix a na 17c rafku maj skoro 30mm

    • BubikCZ  

      Díky moc za vsechny reakce, podle vasich nazoru jsem usoudil tam plaste nechat a proste vic slapat :-)

      • well  

        Jestli jezdíš hlavně silnici, tak tam dej klidně 700×30 (28) a co nejlehčí hladké pláště. Rozdíl to bude značný. Šel bych v tvém případě do Challange Strada Bianca nebo Panaracer Gravel King Slick.

        Kolo máš krásný!

        Já teď jezdím G-One 700×40 a nadšenej z nich úplně nejsem. Celkem jedou, ale Strada Bianca 700×33 (120tpi) jede líp (a sna to i líp drželo). Jak je teď sucho, tak na šotolině předek G-One vůbec nedrží. Jen ten komfort je zachraňuje. Chtěl bych na předek něco jistějšího, ale nevím co? G-One Bite je podle testů v písku taky nic moc, tak jestli to má cenu měnit?

        • bezdratova.sprcha  

          G-One rozhodně nejsou držáky a na prd brzdí. Kdokoli dělal test v písku u 40mm plášťů je blb, všechny tenké pláště pojedou v písku na prd, ze stejného důvodu proč jezdí blátem líp než široké. Písku pomůžeš jen objemem. Mimochodem jaké jezdíš tlaky?

          Okolo 40mm bych doporučil buďto Maxxis Rambler v SilkShield verzi, nebo WTB Riddler.

          • ˘Ö˘ Krab  

            Jestli si v písku pomůžeš jen objemem, tak by mě zajímalo, jak to dělají cyklokrosaři?

            • orm  

              Bezej :-)?

            • DoomHammer  

              Mají na to mentálně :)

            • ˘Ö˘ Krab  

              <začátek výlevu>

              Předesílám, že nemám @endurospicific#gra­velbike, takže moje zkušenost rozhodně nemůže být přenositelná. Poskládal jsem si spíš něco jako klasickou cyklokrosku na rámu RB RX, tedy hlavně na ní mám úzké pláště se vzorkem, konkrétně Mitas X-Road 33 mm.

              Na silnici jedou tak nějak přiměřeně, na úplně hladkém asfaltu trochu hučí, chování v zatáčkách v nejlepším slova smyslu neutrální, v podstatě se na ně nemusí na silnici brát ohled (za sucha, za mokra jsem na nich ještě nejel).

              Co ztrácejí proti hladším plášťům na asfaltu, to bohatě vynahrazují mimo, opět zkušenosti výhradně za sucha. Stojí za to vyzdvihnout především 3 věci. Za prvé – geniálně jednoduché přechody mezi pevným povrchem a vrstvami kamínků či písku. Za druhé – boční držení na uježděných šikmých plochách, typicky v kolejích a úvozech po zemědělské a lesní technice. Za třetí – jízdu v hluboké vrstvě suchého prachu; včera jsem trefil polygon, kde byla mocnost dokonale sypkého svinstva i 10 cm, jak vyváželi z pole kukuřici do bioplynky.

              Podmínkou je mít dobře nafoukáno, dobře zařazeno a hlavně jet. Při loudání jsou pláště třetinové, jakmile se jede, tak ožijí. Ale to nejspíš každé podobné.

              <konec výlevu>

              • moskyttt  

                Mohu požádat o reálné foto jak ten Mitas x-road vypadá na kole? Z foto na webu co jsem našel není úplně zřejmé jak moc je „kulatý“ a jak má hrubý vzorek. Hledám náhradu za schwalbe ropid rob 35C které mi přijdou zbytečně „terénní“. Moje představa je plášť co by jel slušně po asfaltu a v terénu (suchém) byl použitelný.

                • DoomHammer  

                  A co Spešl TriggerPro? Ten už je moc jemný?

                • ˘Ö˘ Krab  

                  Doma vyfotím na ráfcích.

                  Z dole přiložené fotky si možná uděláš lepší představu o hrubosti vzorku. Proti Rapid Robu má určitě hustěji figury, ty mají celkem ostré hrany, tak na asfaltu bzučí. Nevím, jestli ho na silnice není až škoda (přestože po asfaltu určitě není marný), v suchém terénu se chová podle své přirozenosti. A přijde mi – i na širším ráfku – docela kulatý, což nevím, jestli je pro Tebe dobře nebo špatně.

                • ˘Ö˘ Krab  

                  Reálná šířka na ráfku Axis Elite je 34 mm a výška asi tak 30 mm. Boční figury nepřesahují šířku pláště.

                  • moskyttt  

                    Diky, jak je to s vydrzi? Porad se mi ty Mitasky zamlouvaji nejvic a jsou za super penize oproti tem ostatnim zminovanym.

                    • ˘Ö˘ Krab  

                      Výdrž zatím nemůžu hodnotit, po cca 650 km není ještě opotřebení nijak patrné ani na zadním kole. Kupoval jsem je s tím, že za tu cenu mi stačí 1000 km při plné kondici a to určitě ladně dají.

            • bezdratova.sprcha  

              Ti nemaji na vyber, protoze jsou limitovani pravidly regulujici sirku plaste.

        • JFtryall  

          Musis taky jit trosku niz tlakem. G One ma vyhodu, ze to neni uplne papir a muzes ladit. Grip mi pripada prave hodne dobry oproti ostatnim s podobnym vzorkem a citelnost na asfaltu je paradni.

          • jerrymouse  

            G One speed – po 1300km zadni plast na vyhozeni. Cekal jsem trochu lepsi vydrz.

            • JFtryall  

              Ja mam na nem asi 600km bez vetsich znamek opotrebeni. 1300km je docela malo. 2K by to melo zvladnout.

            • Libores  

              takhle vypadá můj po 1100km, nepřipadá mi to špatný.

            • nitraq  

              Když tady vidím tři uživatele G One speed – můžete porovnat rychlost na silnici oproti silničnímu plášti?

              • JFtryall  

                Ja muzu porovnat jen 40mm Allround predek a Speed zadek a zpet na 25mm s dusi bych nikdy nesel. Samozrejme, ze top silnicni guma bude rychlejsi- hlavne protivitr a akcelerace, ale celkovyma vlastnostma jsem z tech modernich gravel pneu nadseny. Jede to paradne a hlavne na spatnym povrchu to sedi jak pribity, mokro je taky jina galaxie. Navic je ta guma odolna a snese i lehci teren a ladeni tlaku.

            • jIrI___  

              Klasika Schwalbe, zadní S-One po 800 km taky na vyhození.

              • nitraq  

                Až ho budeš vyhazovat, pošli mi ho, krátce prubnu:)) Adresu z akce trička máš:D

                • jIrI___  

                  Navzdory všem zásadám a snad i dobrým mravům putoval na přední kolo :D. Až se na silnici začne tvořit vrstva popadaných listí a polňačky budou spíše mokré než suché, nahradí je Rapid Rob.

              • jerrymouse  

                Jo no…muj vypada este hur (uz jsem kvuli tomu defektil). Bohuzel no … poohlidnu se po jinym (ted budu zkouset ten Hutchinson Sector 700×32c). Jinak je super (rychlej, dobrej grip).

              • jecnak  

                Klasika, kdyz se jezdi vysoke tlaky.

                • jIrI___  

                  Může být. Jsem kus chlapa takže foukám i tlaky pro pořádné chlapy (druhá polovina rozmezí doporučeného výrobcem) :D

                  • MlokCZ  

                    Jenže tím myslel vysoké tlaky pro danou hmotnost. Tedy, že máš příliš sjetý jen střed vzorku, protože je to přefoukané.

                    Tady máš jeden z hlavních důvodů, proč tak rychle sjíždíš pláště…

                    • jIrI___  

                      Jezdím nejnižší možné tlaky, co mi terén dovolí. Při nižších už cvakám duše a bezduše na gravela nechci. Se s tím prostě musím smířit nebo vozit hladké pláště, nedá se svítit :)

                      • MlokCZ  

                        Malý objem plášťů + duše, to je konečná…

                        Ty stejné pláště bych musel na duších také dost přefukovat, abych necvakal. Trochu přefukovat na duších jsem musel i objemnější bikové (2,25"), abych necvakal.

                        Právě u gravelu mi přijdou bezduše ještě důležitější než u biku, ale samozřejmě proti gustu…

                      • Petulda  

                        Souhlas s Mlokem. Předělání gravela na bezduše (což u mě znamenalo jen vyhodit duše a nasadit ventilky, zbytek byl ready) mi dovolilo se stejným konfortem jezdit o trochu nižší tlaky. A to mi klucí říkaj, že ten gravel bike používám spíš jako pevný XC bike :-).

                    • jecnak  

                      Presne tak.

    • orm  

      Vozi nekdo hladky tubeless plast na gravelu, sirka 32 – 35mm? Pokud ano, doporucte. Chci opravu hladky, zadny vzorek. Je to ciste na silnici.

      • jerrymouse  

        Za par dni mi prijedou Hutchinson Sector 32c, tak pak dam vedet.

        • jerrymouse  

          No…dal jsem ho na zadek a pocitove mi prijde jako kotvicka (proti Schwalbe G-one Speed 31c). Realna sirka 30.8 (na Hunt Grave 4Season Disc). Ale v casech se to neprojevilo, takze to bue jen pocit…

          Uvidime, co vydrz (bral jsem ho na zimu/vetsi najezd).

      • lac1  

        Mrkni na Panaracer Gravelking Slick, mas to v 32C. Ja vozim 38C, vaha kusu cca 320g a cena v DE cca 8–9kil s dopravou.

        • orm  

          Bezdusove jsou jen 38mm. Vozim Gravelking SK a je to super guma, ale ciste na silnici chci neco uzsiho. Kdyby bezdusova byla ta verze 32mm, tak bych do ni sel hned.

          • bezdratova.sprcha  

            Maxxis Re-Fuse jsou myslim TR i v uzsich variantach.

          • TheJD  

            Podle stranek vyrobce jsou hladke GK v bezdusove verzi ve 32c a 38c.

            • orm  

              Super. Diky za update. Naposledy, kdyz jsem se tam dival, to tam nebylo. Vzhledem k tomu, jak jsem spokojeny s gumou, tak to bude jasna volba. Diky.

    • vpa007  

      Dobrý vlákno… využiju. Už delší dobu dumám, že na svou silnicu na ježdění do práce dám na podzim trochu pohodlnější (=tlutší) gumy… aktuálně mám Vittoria Zaffiro Pro III, 700×25C, takže jakože upgrade právě na 700×32 (±)

      Jako něco jezdivějšího, ale na blbej asfalt. Ale polňačky na tom nejezdím. Fakt. Takže zatím mám v oku tohle:

      .

      Zatím to nemám vymyšlený, ale uživatelské recenze či tipy vítány ;-)

      • Mogadi  

        Ahoj, jezdim Panaracer GravelKing 700×35 a zatim velka spokojenost. Vali jak na silnici tak na polnackach a po ujeti vice jak 1'500 km je vzorek daleko min opoterebeny nez jsem cekal

        • vpa007  

          Dík za recenzi, celkem o nich uvažuju jako o horkejch kandidátech ;-)

      • plzakj  

        Urcite zvaz ty Strady. Jezdim ted 2 mesice PR vulkanizovany a jsou super. Jedou na asfaltu a mydlim to s nima po sterkovkach a bez problemu. Jednou jsem cvakl dusi o jednu stranu rafku o sutr, ale plast bez poskozeni.

    • Petulda  

      Já vozím Giant Crosscut Gravel 2 ve verzi 700×40 a jsem s nima spokojenej. Na asfaltu jedou slušně, v terénu držej až překvapivě dobře.

    • moskyttt  

      Má někdo zkušenost s tímhle? http://www.mojekolo.cz/…rat-700x37c/

      • nitraq  

        640 gramů, slušný těžítka.

        • moskyttt  

          To jsem si nevšiml. Škrtám.

          • nitraq  

            Na webu shopu to asi nepíšou záměrně:) Našel jsem u výrobce.

        • vrazdit  

          celkove za ty prachy slabota…

          ja jsem ted nahodil Panaracer Gravel king 38 a oproti minulym WTB Exposure 30 narust pohodli. snad to nebude moc pomale na dlouhe silnicni vyjizdky… oboje tubeless

    • Alojs01  

      Jezdím teď asi měsíc CONTINENTAL Speed Ride 700×42 kevlar a jsem nadšenej. Upaluje to a v terénu je pohodlnej.

      • Singlespeed  

        Střídám na stejném kole Conti Speed Ride 42 mm, Conti Ultrasport 32 mm a Tufo Status Est 24 mm. Na asfaltu rozdíl obrovský. Speed Ride 42 mm je opravdu spíše do lehčího terénu, jet s ním po asfaltu je pro mě opruz, kolegům na silničních pláštích nestíhám zejména v kopcích. Conti Ultrasport 32 mm je znatelně rychlejší, dá se s níím objet i 200 km asfaltový švih, kolegům silničářům stačím s vypětím sil. V terénu, na to, že je úplně hladký, toho zvládne překvapivě mnoho. Na Tufech to jede po silnici suverénně nejlíp, v pohodě tahám špici tam, kde jsem na Speed Ridech vlál poblitej vzadu :-).

        • Carpathia  

          Continental Ultrasport 32 vozím taky a zatím spokojenost maximální. Na pláštích mám najeto 2500 km a zatím nepozoruji žádné výraznější opotřebení.

          • Singlespeed  

            Odolnost proti opotřebení a dlouhá výdrž mě u 32 mm Ultrasportu taky převelice překvapila, z tohoto pohledu je to naprosto vynikající plášť.

            • lunochod  

              A odolnost proti defektu když s tím budu lítat mimo asfalt?

              • Singlespeed  

                Zatím jsem nedefektil a pláště ani nejsou nějak orvané, takže odolnost proti defektu a mechanickému poškození taky super.

        • nomecz  

          Asi jsi ty contiky nezkousel dat na bezduse ?

          • Singlespeed  

            Ne. Rád střídám pláště i výplety, což by s bezdušemi byl megaopruz :-).

          • Carpathia  

            Zatím o tom jen uvažuji, ale počkám asi až na nové nebo až se budu někdy v zimě nudit.

            Nedávno jsem je nahrazoval na nové ráfky (FRM Evo) a musel jsem použít na patky pořádnou dávku jarové vody a nabušit tlak na 5 atm, aby plášť do patek zaskočil. Teď ale drží jak přibitý.

        • Alojs01  

          Na tom kole jezdím většinou sám a trasy s poměrem cca 50:50 asfalt a nezpevněné cesty, tak ocením spíš ten komfort.

          S kamarádama na silnici si beru silničku a nestíhám stejně… :-)

          Gravela mám jen cca 1/2 roku. Před tím jsem jezdil jen Continental AT Ride a Schwalbe CX Comp a ten Speed Ride se mi zatím svými vlastnostmi líbí nejvíc.

          • odik  

            Mám Conti Speed Ride 42 a jsem nadšenej. Lehce podhuštěný jsou neskutečně pohodlný a když je nabuším tak mi připadá že letí.Jasně nejezdím se silničářema.

    • moskyttt  

      Nakonec mě najvíce zaujala Kenda Flintridge Pro (FlintridgePRO). Vesměs všude pozitivní hodnocení. Máte s tím někdo zkušenost? Případně tip kde koupit? V českých obchodech mají všude „jen“ Flintridge sport.

    • moskyttt  

      Nemohl jsem se rozhodnout jaký vzorek vyzkoušet a protože se od různým lidí čím dál častěji slyšel že pokud to má trochu jet po asfaltu musí to mít střed hladký vzal jsem na zkoušku altralevné Schwalbe sammy slick z kupkola.

      Zatím jen jedna vyjížďka ale na asfaltu to opri těm rapid robům opravdu jede, v „terénu“ mi to přijde v pohodě a dokonce na nějakých šikmých plochách typu lesní cesta to drží.

      • vpa007  

        Nevypadá věru zle, taky jsem na něj koukal, jako na gumu na zimu, ale je to dráťák a má šířku víc jak 35, takže pro mě nepoužitelnej :-/

        • moskyttt  

          Mají špatně popis, šíře je i na plášti 35 a šuplerou měřeno má 34 na ráfku 17. Drát to je no, váhu jsem navážil 490g

    • Joe_Pike  

      Pořídil jsem Panaracer Gravel King SK a až dorazí bezdušové záplety, tak mám v plánu namontovat a pak poreferuji… Udávaná váha 440 g, naváženo 421 g.

      • vpa007  

        Jojo, Panaracer Gravel King je aktuálně můj favorit. Akorát v černý verzi, bez SK a v šíři 32c. Ten by měl mít 290g…

    • MiKED  

      Musím říct, že se mi – za těch zhruba 400 km – osvědčily Continental Speed King CX Performance. Nejde ale o bezduše.

    • detoxy  

      Nevíte jestli Panaracer Gravelking SK 35 je bezdušový? Našel jsem ho tady . A v popisu je „Not Tubeless Compatible“, nicméně na stránkách panaraceru je TLC do 400kPa. Tak nevím. Podle bike24 je tubeless až rozměr 38, ale já bych nerad šel teď do širších než 35. Jinak by to měla být náhrada G-one Allround Evo 35.

      • orm  

        Podle me ano. Na strankach vyrobce je pro duse jen 26mm verze, ostatni jsou bezdusove. Kupoval jsem 35mm verzi ze sigma sports a byl bezdusovy.

      • deekay  

        Jak pise orm. Odkaz je na 26mm verzi. Ty vyssi na bike24 uz maji v nazvu TLC, takze jsou bezdusove. Mel jsem SK 35 jako bezduse fungoval velmi dobre (nahozeni, drzeni tlaku).

        • MiKED  

          Ale jinak jsi říkal, že je funkcí jako zahradní hadice. :-D

    • KIRBY  

      Hledám plášť na 80 % silnice , cyklostezka a 20 % polní a lesní cesta . Mám vyhlídnutý http://www.cyklohobby.cz/…2c-60tpi-dtc . Je to vhodný plášť ? Jezdíte ho někdo? Zajímá mě rychlost na silnici , výdrž a jak podrží na nezpevněné cestě popřípadě v zimě na sněhu .Díky .

      • jIrI___  

        Z mého pohledu to je na popsány styl ježdění zbytečný drapák. Jezdím na gravelu podobné poměry jako ty, vozil jsem Schwalbe G-One Speed a teď vozím Challenge Strada Bianca. S obojím spokojenost, jen ta Strada je na moje poměry už poměrně široká (psaná šířka 33 mm, reálná 38 mm). Samozřejmě do sněhu nebo bahna jsou ty moje pláště v podstatě nepoužitelné, ale na polňačky a lesní cesty za sucha/vlhka bez problémů.

      • DoomHammer  

        Za mě Specialized TriggerPro… vozím bez duší 38mm variantu, 2. sezonu se dvěma defekty (ostrý kamínek + rýsováček), na silnici a polní cestě i na lesní pěšince jedou. Za mokra to není úplně ideální.

        Nicméně na zimu nebo blato bych bral úplně jinou gumu, rychlé šlupky s jemným vzorkem budou ve sněhu a blátě mizerné všechny.

        • KIRBY  

          Díky za návrhy , ale to už je cenově jinde . Chtěl bych něco okolo 500 Kč za plášť a měl by to být takový celoroční univerzál .

      • tompca  

        Jezdim tohle, jen ve verzi 700×40c a spokojenost.

        http://www.qishop.cyklomax.cz/…0_10639.aspx

    • ovilas  

      Ahoj,

      můžu se prosím zeptat, jaké máte zkušenosti, tzn. na kolik cca hustit? Bezduš, varianta čistá silnice (předpokládám přibližná max. dop. hodnota) a varianta převážně menší terén? Zda je nutný opravdu se řídit jen doporuč. rozmezí hodnot? Bezdušák mám prvně, kolik by byla pripadne nejnižší hranice, s kterou bych se nemusel extra bát- 50 PSI v terénu mizérie.

      Díky moc!

      • Singlespeed  

        Zálwží na šířce pláště, hmotnosti jezdce a taky jeho preferencích. Tudíž každý fouká jinak.

    • Tom-T45  

      Nějaký tip na ZIMNÍ gravel plášť? Co by lepil na mokrým studeným asfaltu a zároveň by zvládl i bláto mimo asfalt. Teď mám vepředu tohle: https://bike.michelin.com/…power-gravel a dneska mě vypekl na jednom kruháči. Byl tam nějak víc vyhlazenej asfalt (možná i lehce namzlý) a jak jsem na něj vjel, tak mi ustřelilo přední kolo a skončil jsem na zemi.

      • JFtryall  

        G One Bite je na gravel plast velmi schopna zalezitost i v mokru, super citelny na mokrym asfaltu a jede to jaks taks. Na aktualni podminky je fajn, navic celkem odolne a da se to poslat tlakem nizko. Mam aktualne nejake obyc Hutchinsony 38mm a to je normalni kluziste v porovnani se Schwalbe. :-)

        • mrozu  

          Na G-One Allround jsem lehl dneska, je to vsechno stejna klouzacka, neni duvod si delat nejake iluze o plasti, ktery v tomhle slizu drzi ;)

          • jerrymouse  

            Taky jsem na něm dneska slidoval před křižovatkou :-) A to bylo jen mokro, ne namrznuto.

          • JFtryall  

            G One Bite je ale uplne jina pisnicka nez Allround. Je to fakt schopny plast i za mokra. Samozrejme pokud neni nejvetsi slabina mezi riditkama a pedalama. :-))

            • bezdratova.sprcha  

              Myslíš košík na lahev?

              • well  

                G One Bite není dvakrát pohodlný plášť, ale jinak je fakt dobrý. Odolnost proti defektu velká, je rychlý, docela drží. Já mám rád kombinaci G One Allround vzadu a G One Bite v předu.

                • fhb  

                  Mám drobný dotaz, schvalbe uvadí u tě pláštů max. nosnost do 70 kg, to jako všichni co na tom jezí váží tak málo? Asi jsem trouba že :-).

                  • paw_jh  

                    Jestli se nepletu, tak se to bere „na nápravu“. Váha je rozložená na dva pláště, takže není třeba se bát. Leda bys jezdil na jednokolce ;)

      • plzakj  

        Vozim WTB Riddler. Guma je pekne podajna. Akorat se ryclejc sjizdi.

      • TK75  

        Gravelking SK je supr, drží, v bahně je to ale horší.Zajimavé je , že Sawtooth 42 co vypadá hladce, tak minulou zimu jsem s ním jezdil a ten na sněhu a namrzlé cestě drží.Ta guma je přilnavá.Když jsem se ženou jel v lese po náledí tak Sawtooth dobrý, ale manželka se Speedmaxama musela jít vedle kola

      • bezdratova.sprcha  

        Reakce na plzakj a TK75: WTB Riddler a Gravelking SK je parádní kombinace plášťů, s tím že WTB Riddler (který velmi dobře drží ale rychle se sjíždí) půjde dopředu a Gravelking SK (který se nehodí na předek ale vydrží nesmyslně dlouho) půjde dozadu.

        A v případě toho širšího 43mm Gravelking SK dělá dost zajímavou kombinaci s WTB Resolute ve předu.

        Jinak namrzlý asfalt prostě klouže a to i na MTB pláštích. Chce to při zatáčení dávat bacha :)

        • Tom-T45  

          Díky všem za názory. Taky si říkám, jestli nechci kombinaci, která ani nejde vyrobit. Když jsem se sbíral se zěmě, tak jsem málem hodil držku znovu, jak mi podklouzla bota. Ty Micheliny Power Gravel mám možná 150 km, takže ještě nejsou ani pořádně zajeté a jsou strašně vousaté – možná to byl taky důvod, proč mi to ustřelilo. Jinak jsem s nimi zatím max. spokojený, v zatáčkách mi dokonce přišla čitelnější než Vittoria terreno dry, co jsem měl před ní. Vzadu ještě dojíždím právě tu Vittorii a už jsem chtěl objednat zase tu Michelinku, ale asi ještě budu vybírat.

          Jinak s mým nájezdem je trvanlivost to poslední, co mě na gumách zajímá. Klidně ať se sjede za 1000 km, jen když mě podrží, když udělám nějakou kravinu. Bohužel doby, kdy se člověk někde vykosil, zvednul ze země a za hodinu o tom nevěděl už asi pominuly. Teď ten pád na prdel znamená, že se 2 dny nevyspím na levém boku a týden budu kulhat jak starý dědek :-).

          • paw_jh  

            Jak dlouho jsi měl vzadu tu Vittorii a kolik vážíš? Zvažuju to do další sezóny, tak pátrám po zkušenostech. Teď mám Continental Speed King CX a po 3,5tis km a mým metráku tam je ještě překvapivě dost vzorku. Poslední dobou se držím spíš rozbitejch asfaltek než terénu, případně jezdím po písčitejch cestách, tak hledám něco s hladším středem.

            • Tom-T45  

              Zadní kolo na bezduši po cca 2000 km, váha jezdce 115 kg.Vůbec jsem je nešetřil, ty vnitřní šupiny se sice ojely celkem rychle, ale jinak ta guma dobře drží i na mokru a dobře jede. Samozřejmě jakékoli terénní ambice velmi omezené a pokud je jen náznak bahna, tak je to konečná. Konverze na bezduše pomocí Mitas sady bez problémů. Jsou trochu širší v rozměru 33 mm mají na ráfku 19 mm reálně 37 mm. Primárně na asfalt s občasným výletem za sucha mimo je mohu jen doporučit.

              • paw_jh  

                Dík za info, ojetí je pro mě docela zklamání, čekal bych, že to dá víc. Takhle vypadá ten Continental po 3000 km. Mám 100kg, většinou furt po asfaltu, foukám to na horní hranici doporučenýho tlaku.

                • Tom-T45  

                  Neviděl bych to tak kriticky. Fakt jsem mu dával čočku, jezdil jsem s ním po kamenitých polňačkách a občas jsem si zasmykoval, když jsem zkoušel nové brzdy. Pokud se k ní budeš chovat slušně, tak vydří určitě víc, na druhou stranu menší trvanlivost je daň za lepší přilnavost.d Pokud by Vittoria dělala něco s trochu hrubším vzorkem, tak bych ji bral znovu.

          • jIrI___  

            „Když jsem se sbíral se zěmě, tak jsem málem hodil držku znovu, jak mi podklouzla bota.“

            Mám obavy, že v tomto případě očekáváš od pláště nemožné.

            • Tom-T45  

              Ano, je to hledání svatého grálu dokonalých gum. Aby to drželo na asfaltu, za sucha, za mokra, v bahně, na ledu na sněhu, zároveň aby měly co nejmenší valivý odpor, skvělou ochranu proti defektu, nic nevážily, perfektní pružnost, vydržely min 8000 km a stály tak 300 Kč/ks :-D

      • SkejT  

        celou zimu letos jezdím Continental Top Contact Winter II Premium trekingový plášť kevlar 37–622

        https://www.koloshop.cz/…-37-622.html

        něco to stojí ale zatím spokojenost,do­poručuji

        • jarouš2  

          TVL za 1500 a ani to není bezduš

          • Tom-T45  

            Dá se sehnat i levněji a i kdyby ne, pokud bych si měl vybrat mezi předraženou gumou a naraženou přidělí, tak beru tu gumu :)

        • Tom-T45  

          Díky, tohle vypadá hodně zajímavě. Ani jsem nevěděl, že se něco takového dělá.

          • kamaro  

            To vypadá jak zimní gumy na auta. Jestli to je z měkčí směsi a funguje to, proč ne. Pokud někdo jezdí i v zimě, tak by nebylo špatné něco podobného nasadit. V tomto případě by ani nevadilo že to nejsou bezduše, kdoví jak by fungoval tmel v nízkých teplotách.

            • SkejT  

              přesně tak, celou zimu. Minusové teploty, led sníh. S trochou opatrností jezdím na vším co zima připraví.

              Je to měkčí směs. Bezduše nejezdím a plášťovka mě vyhovuje. Celkem ten plášť jede i po cestě.

              Ještě jsem zapomněl, že to má reflexní boční pruhy.

              Taková ochutnávka...­...třeba jsem někoho inspiroval k nakupu

              • AlienDNA  

                To vypadá zajímavě :) díky

              • vrazdit  

                vypadá to fakt dobře, kdysi jsem se na ně taky díval, ale myslím, že jsou fest těžké ne?

                jinak zatím vedeš s nejlepším selfíčkem BF, na té šesté fotce:)

              • Marskatin  

                zajímavé, zimní pláště se zimní srstí – asi nejchlupatější, co jsem viděl.

                • vrazdit  

                  nastříknout tam takto složitý vzorek s takovou hloubkou, to chce spoustu dírek…

    • xpj  

      Máte někdo zkušenosti s Panaracer GravelKing EXT?

      Potřeboval bych něco do bahnitého terénu.

      • Libores  

        Nahodil jsem je někdy koncem října a od tý doby mám na nich cca 2kkm. Připadá mi že v marastu drží celkem slušně a na asfaltu tak nějak jednou. Nemám ale s čím srovnávat na gravelu to jsou moje teprve druhý gumy po G-One, který to mají úplně obráceně, nedrží, ale dobře jedou. Jediný co můžu dobře posoudit je to, že se velmi dobře nahazují jako bezduše, perfektně drží tlak, defekty žádný a béžový boky dobře vypadají.

        • xpj  

          Díky za recenzi, asi je zkusím. Minimálně na zbytek zimy a jaro, pak se rozhodnu, co dál.

          Teď mám WTB Venture a asi budou dobrý do sucha na léto, ale drží si bahno a kamínky, které pak odhazují ještě docela dlouho. Stejné zkušenost mají i tady v recenzi: https://advntr.cc/wtb-venture-40/

          • TK75  

            Ty Venture jsem zvažoval.Kolk mají prosím tě reálnou šířku? Gravelking SK má na mém 22 mm vnitřní šíře ráfku 41 mm.

          • AlienDNA  

            Ahoj. Jak ti jdou nahodit ty WTB. Mám nově Riddlery a ani na 5Atm mi nenaskočí.

            • xpj  

              Já to koupil s už nahozenými, takže to bohužel nevím.

            • kamaro  

              Nahazoval jsem WTB Venture 622×50 na ráfky DT G540db s vnitřní šířkou 24mm a šlo to dílenskou pumpou nasucho. Ale bez mlíka mi z nich uchází tlak, za cca 3 hodiny jsou bez tlaku. Mlíko jsem ještě nenalíval, protože by mi to teď stejně stálo a vysychalo, zbytek kola ještě není připraven k jízdě.

              Jinak v nafouknutém stavu na těchto ráfcích měl plášť v nejširším místě 47mm.

              • AlienDNA  

                No tak to jsme na tom stejně. Já nalil mlíko na první pokus a nedrželo to. Bez mlíka na 2 pokus taky ne. Po 2 hodinách prázdno a patky venku.

                • kamaro  

                  Aha, tak to na tom nejsme stejně, jestli Tě dobře chápu. Já jsem to nahodil dílenskou pumpou a patky bez problémů naskočily na obou stranách (hlasité lupnutí). Nemám tam ale zatím mlíko, takže to někde může utíkat (někde pod patkou, přes bočnice a pod) a po cca 3 hodinách to ztratí tlak. Ale patky drží dobře, z patek mi ten plášť nevyskočí, což je podle mě důležité. Jakmile vyskočí z patek, tak je něco špatně, pravděpodobně Ti ten plášť do patek správně nenaskočil. Co máš za ráfek a jakou pásku (šířka) a kolikrát motanou?

                  • AlienDNA  

                    Tak to jo. Mám origo ráfky Bontrager

                    Affinity šíře vnitřní 21 mm . Taky to lupne ale pak to při úniku vypadne. Pásku mám 25mm a omotávám jednou, přes díru ventilku 2×

                    • kamaro  

                      To se zdá všechno v pořádku. Já mám pro 24mm vnitřní šířku ráfku pásku š. 27mm dle doporučení výrobce ráfku. Také motáno 1× s překrytím u ventilku.

                      Zkus se podívat jestli ti to pořádně po celém obvodu zaskočí do patek, případně to mázni mýdlovým roztokem kdyby to naskočit nechtělo. Každopádně pokud ti to ujde, tak to musí zůstat v patkách. Pokud by ti to z patek vyskakovalo a chytl jsi defekt v terénu, tak by jsi nemusel být schopen to opětovně nahodit.

                      • AlienDNA  

                        Mýdlovou vodu sem už zkoušel. Musím to zkusit ještě jednou a naperu tam víc tlaku. Tak díky za info

                    • foosi  

                      Neměl bys v těch ráfcích mít tu jejich plastovou tlr pásku? Mají bez ní dostatečně široké dosedací plochy pro patku pláště?

                      • AlienDNA  

                        Vůbec nevím o co jde :) ? To sem nikdy neviděl.

                      • AlienDNA  

                        Už na to koukám. Neříkej, že nemůžu použít jiná mám (Effetto Mariposa Caffe tubeless ventilky 40 mmˇ). A obyč pásku co normálně mám na celopéru.

                        • foosi  

                          Pokud máš dost široké dosedací plochy pro patku pláště, tak jo. Já vozil asymetrické ráfky a tam to byla nutnost. Bonus jejich pásky byl luxusně zazámkovaný plášť proti svléknutí při defektu.

                          • AlienDNA  

                            Nevím, jsou to tyhle ráfky Bontrager Affinity, připraveno na použití bezdušových plášťů, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta. Kolo Trek z profilu. Četl sem nějakou diskuzi a nejsem z toho moc chytrej :)

            • plzakj  

              Me sly super. Uz nekolikrat. 37c. 2 vrstvy pasky.

              • AlienDNA  

                Tak dneska další pokus. Nová páska a na 5,6 Atm .Ani přes noc to neušlo (bez mlíka) a když upustím, tak patka není pořád v ráfku.Mám to ještě fouknou?

        • xpj  

          Tak jsem ty GravelKing EXT objednal a snad to brzy přehodím.

    • roman 3D  

      nějaký tip na rychlé pláště 43–44mm ?

    • well  

      Dobře vypadají nové gravel pláště od Pirelli. https://velo.pirelli.com/…/700x35c/red

      • Spartacus  

        To vypadá, že by mohl být celkem rychlík, taky by mne ve 35c zajímal.

    • Prazak0  

      Jám mám na gravelu pláště 40 nebo 42 mm, z hlavy nevím. Oproti kombinaci 32/35(37) mm na krosovém kole to jede dosti rychleji. Hlavně lepší přilnavost na mizerném asfaltu, měkčí pláště vyžehlí různé menší hrby a díry, kterých jsou vozovky okresních silnic v okolí Prahy a středočeském kraji plné. Rychlejší jsem právě na tom asfaltu, samozřejmě jde tím lépe jet i jinde, jako polní cesty. Na užších pláštích to projedu, ale musím pomaleji a drncá to.

    • Fran-tic  

      zdar,

      přilepím to tu. Máte někdo zkušenosti z porovnáním 650b a třeba 45c plášťů na gravelu / respektive celých kol? Občas si střihnun nějaký mtb maratonek. Zatím jsem to jezdil na 43c pláštích, ale kdyby to bylo pohodlnější a zase ne o moc pomalejší… :) jestli to má smysl vůbec překopávat.

      • TK75  

        Hele já to plánoval a co jsem vyčetl tak smysl to má až z velikostí pláště 48 mm a více.Jestli ti tam jde 700×42 tak 650bx45 si teda asi moc nepomůžeš.Hlavně to chce ohlídat jak nízko máš střed, protože do větších terénů ti bude o kousek širší guma naprd, když budeš chytat za každej kořen.

      • JFtryall  

        Nech 700c. Nepomuzes si.

        • Fran-tic  

          Napsal jsem to jak lopata z mobilu, do rámu se mi vleze 700×45c, uvožoval jsem nad 650b x co se vejde. Ale tak nějak jsem tušil, že momentální set up je lepší a nebo rozdíl nebude podstatný.

          Tož dík za rady a ušetřené peníze :)

        • Fran-tic  

          ještě mě napadlo, třeba dt náboje musí mít vzadu road koncovku, kvůli pozici kazety v nábojích (i když jsou 142). má to ještě jiný výrobce, nebo se tam můžou strčit jakékoliv bikové kola?

          • JFtryall  

            Jakou koncovku? Ja pouzivam DT 240 z CRC1400 C i bikovy Bitex a neni problem.

            • Fran-tic  

              Jsem to nenapsal presne, ale při redukci u dt z qr na 12 osu je třeba mít redukci road označení. Jsou proste dvě redukce, obojí na 12×142 s jedna je road a druhá ne.

              Ale odpověď jsem vlastně dostal :)

    • paw_jh  

      https://www.vittoria.com/…-gravel.html – našel jsem tyhle pláště za dobrou cenu … přemejšlím, jestli to nezkusit – jezdím po rozbitejch asfaltkách, sem tam uježděný pískový cestě a minimálně po šutrech. Co si o tom myslíte, případně máte někdo zkušenost? O kus víš ve vlákně se řeší terreno dry, který maj trochu jinej vzorek.

    • TK75  

      Jen pro zajímavost:

      Jak je 38 mm Panaracer větší než ostatní

      Zleva 40 mm WTB, 38 mm Sawtooth, 38 mm Panaracer.

      • Kamilac  

        Můžeš změřit šuplerou kolik ten Pan. má? A na jak širokým ráfku?

        • TK75  

          Ráfek vnitřek 22 a guma 41

          • orm  

            Moje panaracer gravel king sk na rafku 22.5 mely 38.5mm. Je to verze 700×38C. Asi jim to take nejak lita :-).

            • TK75  

              Spíš mě překvapilo, že ty 40 mm WTB jsou užší než 38 Sawtooth.Ty Panaracer jsou v limitu vzhledem k tomu že to tam píšou 700×38(622×40).To je jako Trigger versus Tracer- oboje 38 mm a přitom Tracer je větší a Trigger je teda hodně úzká guma(na mě)tu už si nekoupím:-)

              • xpj  

                O víkendu budu nahazovat Panaracer GravelKing EXT a EXT+, oboje 700×38, tak aby se mi tam vešly :-)

                • TK75  

                  Ty EXT jsem na našem trhu vůbec nenašel.Chtěl jsem na předek.Vypadaj schopně

                  • xpj  

                    Nejsou, kupoval jsem na bike24 myslím.

                  • xpj  

                    Slibuju si od nich jistější pohyb v bahně, ne jako WTB Venture ;-)

                • myreczech  

                  mám je od prosince a velká spokojenost… drží slušně, bláto, písek… daň to má…po silnici dost berou energie…v porovnání s WTB Riddled to je hodně znát…

                  • xpj  

                    Včera jsem jel vlastně celou cestu po silnici a můžu to potvrdit. Byl jsem docela zničený:-) Ale to může být také úplně něčím jiným :-))

                    Každopádně, mám 700×38C a jsou přesně 30mm, takže teď mi po 40mm Venture přijdou docela hubené. Chci je mít na jaro a pak asi na léto dám zase Venture…

              • well  

                Panaracer měnil rozměry a teď se v tom nikdo nevyzná.

                Ty Vittorky terreno zero mám taky ve výhledu, ale i tam je starší a novější verze. Ta novější je 38c a má černé boky. Starší je 37c a má šedé. Rozdíly jsou v hmotnosti a snad i směs je jiná. Jsou to dle testů docela zajímavý pláště, velmi rychlé na pevném podkladu a pohodlné. To je jediná věc co mě štve na Schwalbe G One. Až přijde jaro, tak do nich jdu. Reálná šířka má být přes 40mm.

                • paw_jh  

                  Vittorky terreno zero už mám doma, celočerný. Zatím toho mic nenajezdím, tak s nasazením počkám. Pak vyfotím, změřím a napíšu jak se jezdí.

                  Komplet modely k dostání zde https://www.bikeinn.com/#…(tm4,dispo)+as­c&start=0

                • TK75  

                  Jsem se koukal na ty Vittorky a dost mě lákají.Dozadu Terreno Zero a na předek Terreno Dry.

            • xpj  

              Tak Panaracer GravelKing EXT i EXT+ ve verzi 700×38C mají přesně 38mm

    • Kamilac  

      Teď mám obuto Continental Contact Speed 700× 42C. A na ráfku 22mm vnitřkem mají 42mm, takže Contik rozměr drží.

      • TK75  

        Já jsem si musel zvyknout u Diverge, že spíše než šířku musím řešit výšku pneumatiky.Vzadu široký dost, ale vysoká guma je pak až na sedlové trubce.Tady klasika Diverge a Nano 40 mm.

        • Romancero  

          no to je dobrý postřeh!

          Chce to, aby výrobce udával nejen šířku plášťů, ale i vnější (reálný) průměr!

        • BB  

          Tak jsem pochopil, proč u karbon Diverge uvádějí větší rozměr plášťů. Tohle je WTB Resolute 42 mm a myslím, že by se vešly i nějaké 44 mm pláště, pokud se teen rozměr dělá.

          • TK75  

            Jo, karbon nemá dole můstek.Ten můj hliník ho má a šířka 42 se vejde, ale když má vzorek, tak narazí na můstek.Jo, doufám že časem pořídim karbon rám vel 56:-)

            Jinak ten tvůj Diverge má krásnou barvu, moc.

            Tady foto můstku

            • Chlebovnik  

              Tak ten šroub na blatník snad stačí vyšroubovat a je po problému, ne?

              • TK75  

                Jo, ale to si nepomůžu protože pak už to zase chytá za sedlovou trubku.Jinak bych to udělal

                • TK75  

                  To jen, že jsme se bavili o těch rozdílech, jinak podle mě je 38–40 mm tak ideál na gravel.Na Sequoie jsem vozil ty 42 mm Sawtooth a už to bylo zbytečně moc.

                  Teď se mi vejdou 40 takže dobrý.

                  • BB  

                    Jo, tak ten můj Diverge je přesně 56, kdyby sis na to chtěl sednout (sever Prahy). Jinak já původně měl něco od spešlu 38 mm, potom výborné Maxxis Rambler 40 mm a teď ty Resolute 42. No a terénní sjezdy (menší šutry) jsem projel všechny rychleji na těch Resolutech (aniž bych se o to nějak snažil). Na rovině a do kopce rozdíl nepoznám.

            • Romancero  

              jo jo, ta barva se mi také líbí!

              …když jsme se ptal u prodejce, tak říkal , že přestříkáním rámu bych ztratil doživotní záruku! :-(

              • TK75  

                A to by byla škoda, když jsem reklamoval já, tak tam byl ještě jeden chlápek a tomu poslali při reklamaci za starý duralový rám nový karbonový model

          • Lubka6  

            Ahoj. Kolik máš okolo toho pláště místa po stranách? Vybírám na Diverge pláště . Diky

            • BB  

              z každé strany 8 mm, ve předu i vzadu. Stoprocentně by tam šel ještě širší plášť.

      • orm  

        No, to bych nerekl :-). Ja kupoval nedavno levne trekove plaste continental ride tour 37–622 a mely realnou sirku 32mm. Stejne oznacene travel contact mely to co slibovaly.

    • jIrI___  

      Je pro letošek nějak rychlá gravelová novinka na použití 70% asfalt, 30% polňačky v šířce 35–38 mm?

      • TK75  

        Specialized Pathfinder 38 mm vypadají dobře

      • plzakj  

        WTB byway nove v rozmerech 700×34 nebo 700×40 :-) Ale neco vazi a nebudou levny.

        • Spartacus  

          Super, to by mohl být v 34C svatý grál pro kombinaci asfalt a polňačky. :-) O něco rychlejší než Riddler, ale o něco bytelnější jak exposure ( ty mně popravdě ani jednou nezklamaly a jsou rychlé, ale od pohledu to s nimi nejde poslat natvrdo mezi šutry jak s riddlerem. )

          • plzakj  

            Tj. Ja vyzkousim GK slick. Snad to brzo nerozervu.

            • jerrymouse  

              Teď je mám, v 35c. Zatím jsem je neprorval, ale mam to primárně na hnusnej asfalt na okreskách (tam jsou hodně). Mimo asfalt skoro nejezdím.

          • jIrI___  

            Ty Exposure vypadají přesně jako něco, co hledám. Ovšem cena 1500 Kč/ks už je asi větší nálož, než jsem ochoten za plášť vysolit :D

            • Spartacus  

              Sice dražší, ale podle mne velmi dobré pláště. Mám verzi tan wall 32C, na 21mm ráfku reálně měří rovných 33mm. Jízdně jsou pak podle tlaku… když přifoukneš, tak po asfaltu jedou cca jako průměrný silniční plášť ( jsou rozhodně rychlejší jak Michelin pro4 SC, ale zase na gp4000sII nebo top vittorky nemají samozřejmě ). Jsou taky pohodlné, na šotoliny a uhlazenější gravel super. Ale vyloženě větším nebo ostrým šutrům bych se vyhnul, mají tenké boky.

              Pak mám ještě Riddlery 37C, ty jsou těžší a adekvátně pomalejší, ale zase neprůstřelné.

              • jIrI___  

                Já minulou sezónu byl naprosto spokojený s Challenge Strada Bianca, jen strašně rychle zmizely před očima :)

                • vrazdit  

                  mám teď tu tubeles verzi, tuším že je to 35 mm, a přijde mi že na to co jsem na nich najel (asi 5000 km od června), tak výdrž docela dobrá, spíš mi to furt někde utíká… ale šly teda zase luxusně nahodit, proti třeba panarecerum gravelking slick…

                  • plzakj  

                    Po tech jsem koukal, protoze je to takova srdcovka, ale bezdusovy mi well rozmluvil, protoze s tim challenge nema zkusenosti. Koukam, ze mel pravdu. On asi ten bavlnenej matros s tmelem moc netesni. Az bude sucho, dam GK. Vypadaj taky hodne pohodlne.

                    • vrazdit  

                      myslim ze nejsou úplně špatné, já s tím jezdím všude možně a mlíko jsem dolíval už taky dost dávno, takže to bude nějaká mikrodírka někde tu a tam… na začátku to chvíli trvalo než se zatěsnily a utíkalo to takovýma divnýma mikrodírkama třeba na místě jak jsou ty nalivací štětiny od výroby… ale zase musím říct, co se týká jízdních vlastností, řekl bych super, a docela si myslím že i vydrží… předtím jsem měl panaracer gravelking slick 38 a před něma WTB exposure 30 a oba vydržely méně a co se týká bezdušových ojebávek/defektů tak to bylo řekl bych podobné…

                      • plzakj  

                        A kterou verzi presne mas? Vulcanized tlr? Tan nebo blackwall? https://www.challengetires.com/…tlr/tlr/1710?…

                        • vrazdit  

                          jo, je to ta TLR verze a mám v tom skinwallu/TAN… každopádně je to vulkanizovaná verze, teda asi oproti těm super handmade běhounům to je jiné, ale mě přijdou co se jízdy z těch tří výše zmíněných nejpříjemnější, a co se casingu/konstrukce týká také nejměkčí/nejpod­dajnější… už když to člověk vybalí, tak je to jiné než běžné pláště, je to úplně placaté a nedrží to jakoby do obruče, do ráfku jsem to musel postupně naohýbat a usadit, ale chytly se krásně na bezduše…

                • nitraq  

                  Kolik jsi na nich najel a jak byly schopný mimo asfalt?

                  • jIrI___  

                    Na zadním kole byl po 1500 km dohladka. V mokru samozřejmě mimo asfalt nepoužitelné, ale v suchu držely až překvapivě dobře.

              • well  

                Riddlery neprůstřelné? No nevím.

              • JFtryall  

                Panaracer je ve vsem lepsi.

            • jecnak  

              Podivej se po DE shopech, jsou tam podstatne levnejsi.

      • kalimero  

        Pirelli nebo Vittoria.

    • Romancero  

      WTB Nano 622×40 –

      má smysl pořizovat TCS verzi, která je 2 x dražší než klasika s duší? V čem je tak velký rozdíl- má tcs verze odolnější boky?

      • JFtryall  

        Nano je takovy kompromisni plast ve vsem mi prijde.

        • Romancero  

          Já ho tak beru- originál od Spešlu se na blátícku moc nechytaly a po 5 kkm jsou ojeté. Tak snad by mohl držet o trochu lépe

          • vrazdit  

            spis to asi myslel tak, ze je ve vsech parametrech trosku na hovno, rekl bych :) osobni zkusenost nemam…

            • JFtryall  

              No, trosku. :-) Rozhodne jsou k dispozici lepsi pneu od WTB.

              • Romancero  

                No nic-už je mám objednané. Dám vědět na konci sezóny, jak jsem byl spokojen

    • well  

      Projel už někdo Vittorku Terreno Zero? Nějaké postřehy? Ideálně srovnání se Schwalbe G One Allround. Děkuji.

      • paw_jh  

        S nasazením čekám, zeptej se tak za dva měsíce :). Allround jsem měl, teď mam Continental speed king cx a ten je rozhodně lepší než Allround. Po asfaltu jede líp, na písku a kamení jsem na něm jistější.

        • well  

          Dík. Já teď jezdím G One Allround vzadu a G One Bite v předu. Pláště mají před sebou tak měsíc života. VTZ už mám připravený v košíku :-).

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse