Plášť lepší než Rocket Ron

22 nepřečtených
  • pajusb

    Zdravím, mám dilema. Dojíždím zadní plášť Rocket Ron Performance a hledám něco lepšího na odvalování po asfaltu, co by podrželo alespoň trochu i v suchém terénu. S RoR (Evo)ve předu jsem spokojený a vyhovuje přesně mému ježdění, ale v zadu Schwalbe mizí před očima. Protože používám kolo i na asfalt, říkám si jestli není nějaký plášť lepší s odvalováním a výdrží. Jen aby se zase dal použít alespoň trochu v terénu. Vozím 29*2,1 případně bych nasadil i 2,2 když je to vzadu na HT. Nemusí být bezdušový, ale spíše lehčí, někde kolem váhy RoR.

    Četl jsem toho tady hodně, ale nejsem z toho moudřejší.

    Za doporučení děkuji.

    0 0
    •  

      thunder burt

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • ememem1  

        rar ani tb viac nevydrzia, snad skor race king. a kym neni blato da sa s nim aj v terene

        0 0
        • MlokCZ  

          TB mi vydrží možná i o chlup více než RK (srovnávám TB TL easy a RK protection), na obojem už mám více tisíc km. Vzorek má sice nizoučký, ale zase hodně hustý.

          A v terénu RK protection je cca srovnatelný s TB (někde je RK lepší, někde i horší). RaR je z těch tří v terénu o něco lepší.

          0 0
    • KoudakT  

      Mně vydržel Continental X-King Racesport vzadu přes 3 tis. km a to si na asfaltu užil celkem dost. Vlastnosti v terénu, řekl bych, docela obstojné, na suchu se drží statečně.

      0 0
      • capo  

        +1. Předtím jsem vozil vzadu RaRa a životnost je nesrovnatelná.

        0 0
      • novcze  

        máš zkušenost i s Performance verzí? … ze stránek Continentalu to vypadá, že by měl vydržet dýl než RaceSport verze

        0 0
        • KoudakT  

          Nemám, měl jsem na kole Racesport verzi a byl jsem s ní spokojený, takže po tom, co jsem sjel zadní, nahodil jsem znovu RS.

          0 0
    • Spider_29  

      Ikon EXO, 3C MaxxSpeed. Výdrž oproti Schwalbe výrazně lepší, na asflatě letí, v terénu drží bez výhrad.

      0 0
    • MlokCZ  

      Tady toho na výběr je už minimum. Rychlejší než RoR z plášťů, které se ještě aspoň trochu dají použít v terénu je pouze již zmíněný Thunder Burt a Race king.

      TB vs RK (srovnávám protection verzi RK, RS verze je už na můj vkus děsný papír, i TB TL easy je už tak na hraně s odolností):

      • RK má o hodně odolnější běhoun
      • TB je o hodně pohodlnější (to dělá protection verze RK, RS verze bude u RK také o něco pohodlnější)
      • TB díky té méně tuhé kostře i přes pidivzorek je gripem s RK zhruba srovnatelný (dle situace někdy lepší TB, někdy RK)
      • u TB po čase prolínal tmel na běhounu, nevím jestli to náhodou nebude u 2017 lepší (když tu někdo psal, že u novějších kousků NN se to také zlepšilo)

      Naježděno na TB TL easy i RK protection mám dost tisíc kilometrů a jezdím stále obojí. Chováním (zvlášť na HTčku když mám zrovna nasazenou pevnou jako jsem teď akorát přehodil do jara na ježdění do práce) mám raději TB.

      Ale ta odolnost běhounu mi trošku vadí. I když je pravda, že TB jsem zatím žádný ještě na běhounu neprorazil (cca 4tis. km) jako už 4 kousky RaR.

      Tmel u těch ježděných kousků časem trochu prolínal.

      Přes teplou část roku s odpruženou vidlicí jsem jezdil RK protection (a na fullu vzadu vozím také RK protection, ale tam jen vzadu) a teď s pevnou nahodil zase TB.

      A pak je tu ještě jeden kandidát na extra rychlou jízdu a to náhrada Big One. Konkrétně tedy Schwalbe G-One speed.

      Ještě nejsou ty objemné verze (2,35") v prodeji, tak se teprve uvdií. Už Big One se mi líbil až na jedinou věc a to odolnost běhounu (v testu vyšel ještě znatelně hůře než TB).

      Nový G-one speed (beru TL easy variantu) má ale dle Schwalbe odolnost výrazně lepší než starší Big One. Takže uvidíme. Pokud bude odolnost běhounu aspoň o trochu lepší i v reálu než u Big One, tak ho na celopevňáka určitě zkusím až bude dostupný.

      Bude ještě výrazně rychlejší než TB a RK.

      0 0
    • doubleingram  

      RoRo performance 2,25 jsem ted zkusil nahodit na XC dozadu a je to silena kotva, ten pujde. Pravda dozadu uz je 2,25 asi trochu overkill. Prechazel jsem z Maxxis Crossmark 2,1 kevlar a ten byl za ty prachy super, rychlost dost slusna, vydrzel asi 3k, drzel, prasil jsem ho jak svin a bez jedineho defektu. Predtim RaRa TLR EVO, asi nejrychlejsi zatim ale mizel pred ocima.

      0 0
    • Jirka24x  

      Kolik ti vydržel rocket ron? A širší plášť se dává dopředu ne dozadu.

      0 0
      • pajusb  

        Ještě tam na něm cosi je, ale řekl bych tak 1000km. Dozadu dám 2,2 nebo 2,1 širší nevadí, protože mám HT. Ten chlup navíc není tolik

        0 0
        • Jirka24x  

          Já ho mám už 2500 km a je tam tak půlka vzorku. Jasne ze nevadi ale lepší bude ve předu širší a v zadu uzsi ;)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.