• šlapatko

    Nazdar, Pánové a Dámy.Mám na Vás pár otázeček:-)

    1. Kterou 29 vidlici s pevnou osou? Cenou se mi líbí Epicon.S Rebou mám

    slušné zkušenosti v 26ce.Nejvíce se mi líbí Marzochi, cca kolem 10000kč.Jen neznám nikoho kdo by marzochi 29 jezdil.

    1. Druhá otázka zní, jde li předělat přední nába American Classic 130,

    na pevnou osu 15mm? Opravdu jsem v tomhle lama.

    1. Třetí a poslední otázka je pro vás co přešli na pevnou osu.Je to dost

    znát? Zatím jezdím klasický upínák a pevnou vidlici.Celá tahle šaráda je, díky stěhování se směr Beskydy.Tam mě pevná bude omezovat.Vážím cca 90kg a žádné prasárny nedávám.Vidle by měla jít na SUPA v profilu.

    Všem děkuji za odpovědi a přeji hezké vánoce a hlavně zdravíčko.

    0 0
    • Bafoon  
      1. líbí se mi systém osy u RS
      2. netuším :-)
      3. z RU na RWS jsem to poznal hodně, z RWS na 20mm prakticky vůbec
      0 0
    • Kubiczech  
      1. Šel bych do Reby nebo se podíval k Manitoučku, tam to ale asi bude jiná

      váhová.

      1. Nejdřív bych zkusil, jestli tě klasický rychloupínák bude nějak

      omezovat. Jestli na kole poznáš první poslední, tak bez pevné osy asi nebudeš moct žít, ale já třeba se sto kily rozdíl nepoznám a s klidem jezdím klasiku.

      0 0
      • šlapatko  

        No nejsem nijak vybíravý.Od vidlice nečekám žádnou extra funkci.Většinou ji jezdím přefoukanou a stačí mi když povolí na větší překážce.

        Po přechodu s celopevné 26ky jsem cítil menší tuhost předního a vlastně i zadního kola.Momentálně nic nepozoruju, jen občas když jedu po nějaké hraně a ptřeba při výjezdu s koleje.

        0 0
      • jeffino  

        Ono asi strašně záleží co člověk jezdí a kolik toho najezdí, pevná osa je určitě pouze jeden z aspektů např. bez kvalitního zápletu a ráfků to je určitě k prdu.

        Po roce ježdění na 29eru s klasickými RU jsem zjistil, že mi to nevyhovuje, od kola vyžaduju tuhost a držení stopy…pokud někdo brázdí polňačky, kde kola nedostanou zabrat tak je to asi celkem fuk.

        Jinak bych vzal epicona nebo rebu.

        0 0
        • šlapatko  

          No najezdím,cca 8000km ročně.Otázka je co jsou kvalitní kola.Mám záplety American Classic a jsou dost měké.Přední jsem zlomil jen zmknutím řidítek.Zadní několikrát centrované.Mo­mentálně mám na předním ráfek author a obyč 2mm dráty.Drží to lépe než tovární AC.Prostě nemá cenu gramařit.Na pevné vidlici jezdím všechno i beskydy.Jen si to tam tolik neužiju:-)

          0 0
          • Prtko.cz  

            Mám stejný kolo, stejný kola, stejnou váhu a nemám žádný problém. A na Bystřičce jsem nevěřil vlastním očím…

            0 0
            • jeffino  

              tady na foru jsou lidi co jsou s amerikánama celkem spokojení, mě trošku odrazuje nízká hmotnost, to máš ty letošní rawtype ?

              0 0
              • Prtko.cz  

                Ne, loňské ty letošní jsou o 200 lehčí, ale mají jen 95 kg váhóvej limit.

                0 0
            • šlapatko  

              Možná jen smůla.Každopádně to nejsou tuhá kola.Jinak je to model.Alphatype crest 2009.

              0 0
            • šlapatko  

              Kolik mají tvé kola nalítáno?

              edit: Prtko.cz

              0 0
    • Prtko.cz  

      Proč ta pevná osa?

      0 0
    • šlapatko  

      Tak představa je taková.Zdvih max 100mm, mohlo by stačit i 80mm.Pevná osa, zamykání s korunky.Mohla by být i pružina, ale nechce se mi shánět tvrdší na 90kg :-( Mám rád jednoduchost.

      V minulosti se mi Reba rozsypala 2×.Vždy prdnul nějaký kroužek a spojily se komory či co.začínám to brát jako nutné zlo:-)

      0 0
      • Bafoon  

        hele u modelu 2011 zatím ok, taky jsem si zakroužkoval :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.