• randomgrill

    Čau kluci, praskla mi patka na rock machine trl 40–29 2021 a nikde jí nemůžu sehnat. Všude uvádějí jen patky jinejch modelů.Psala jsem výrobci a několika obchodům ale ignore. Nemůžete mi poradit, byla by jsem vděčná. Díky 

    0 0
    • randomgrill  

      Ten konec je asi obráceně

      0 0
    • bathed  

      Model 21? Tak to porad v plne zaruce, ne? Praskle je to pres diru prehazovacky. Nemusela to byt (jen) rana, mohlo to byt prervane. Bike bych vzal, vrazil na prodejnu prodejci a at se stara!!!

      0 0
      • randomgrill  

        Ten nereaguje na maila takže jen čekám

        0 0
        • bathed  

          A v mailu jsi napsala co? Aby ti laskave sehnali patku a nebo ze CELE KOLO TIMTO REKLAMUJES a to s vyuzitim veskerych zakonnych nalezitosti a souvislosti, ktere plati v CR? … to jsou totiz dva uplne jine vesmiry!

          0 0
          • novas752  

            Sorry, ale v životě jsem neviděl z výroby vadnou patku. A to mi rukama prošlo kol tisíce.

            Prasklá patka = náraz do přehazovačky, zaviněno uživatelem, reklamace zamítnuta, zdar.

            randomgirl jen doporučím vzít rovnou i jednu patku náhradní do zásoby, až je sežene.

            0 0
            • randomgrill  

              Až seženu, přesně tohle udělám. Díky

              0 0
            • bathed  

              Vubec se neomlouvej. Reklamace byt zamitnuta muze, o tom zadna a ja taky pisu jen o tom, cim ji rozjet. To ze na 90% bude zamitnuta je myslim jasne. Jde spis o to, o jakou komunikaci se jedna: jestli o prosebnicka “posli mi prosim nahradni dil” a nebo “tady mame smluvni vztah a ja te oficialne vyzyvam, aby ses podle nej choval”.

              U toho prvniho: dily nejsou, odvetvi je v hluboke krizi. I velke znacky dnes pouzivaji shit dily, protoze jim jinak nic moc nezbyva. Ramy se vari z vsemoznych trubek a “komponentari” jsou vybrani do mrte az do roku 022. A tady te prudi nejaka nana (sorry to neni osobni), ze potrebuje pitomy dil za petikilo ci kolik, na kterem mas nula nula nic.

              A u toho druheho? No tady se jaksi odvolavas na zakonne normy. A i kdyz neuzna reklamaci, kolo v zaruce ji zpatky se zlomenou patkou vrati tezko… Ja nedelam v tomhle ranku. Delam velke technologie. A i kdyz neuznam reklamaci se slovy: jste pitomci, rozbili jste si to sami vlastni blbosti ci treba zanedbanou udrzbou, nedokazu si vubec predstavit, ze bych takto poskozeny stroj nedal dohromady, nesehnal dily a neprovedl neprodlene servisni zasah… Nas zakaznik, nas pan!

              To kolo nekdo koupil. Nekdo ho prodal. Je v zaruce. Je porouchane. Nekdo ma ze zakona povinnost to dat doporadku. Ze pak vysmahne fakturu? No a?

              0 0
              • randomgrill  

                Normálně jsem jim napsala, že se mi zlomila patka při druhým výjezdu, jestli se to dá řešit reklamačně když sem to kolo koupila tehdy a tehdy a jestli ne ať mi napíšou kde sehnat patku, nebo ať mi pošlou odkaz kde ho seženu, nebo aspoň typ. To je vše

                0 0
                • bathed  

                  Poslouchej, to není o tobě. Já ti jenom radím, aby se s tím netrápila ty, ale přehodila to na někoho, kdo si od tebe vzal peníze. To že existuje nějaký institut záruky na prodané zboží znamená také to, že prodejce musí zajišťovat servis na daný produkt. A to buď sám vlastními silami a nebo smluvně. Ty jako zákazník si krytá českým právním řádem.

                  Takže pokud je prodejce zmetek a nekomunikuje, háže bobek, měla bys aktivovat tu zbraň kterou máš k dispozici. Na nic se neptát – jako jestli se něco dá nebo nedá řešit reklamačně. Jednoduše jim to hodit na hlavu! Starejte se!

                  0 0
              • novas752  

                Otázkou je, jestli ta patka je nebo neni… Podle toho že se nikdo neozývá to spíš vypadá že neni. Nevím teda jak dlouho se nikdo neozývá, v servisech teď začíná sezóna a spolu s covidem to jsou i dost vysoké desítky telefonátů a mailů denně.

                Já jsem patku u svého kola urval loni v půlce října. Měl jsem náhradní, na místě vyměnil a jezdil dál. Hned jsem si objednal další náhradní do zásoby. Dorazila v půlce února, 3 měsíce od objednání.

                Kdybych tehdy neměl náhradní, kolo by bylo čtvrt roku nepojízdný a neudělal bych s tim nic. Taková je realita. Leda že bych si to nechal vyrobit na zakázku za těžce nesmyslný prachy v nějaký nástrojárně apod.

                0 0
                • bathed  

                  Ale to je přece úplně jiná diskuse: neumím si představit že bych si koupil nové kolo a nepřibral si k tomu náhradní pátku. Je to pár gramů a v batohu kromě jiného vozím i tohle. Dával jsem jí tam před rokem a od té doby jsem ji neviděl protože někde v kapsičce. Ale vím že tam je. Tohle je přece povídání o tom, že dotyčná holčina si koupila kolo, zlomila se jí pátka, náhradní nemá a prodejce jí ignoruje.

                  0 0
          • randomgrill  

            0 0
            • bathed  

              Jeste dotaz: na tom obrazku – nepolozilas te ulomek opacne???

              0 0
    • randomgrill  

      Tak mi po vyhrožujícím mailu napsali do pěti minut. Díky za rady

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce