• benobiker

    Ahoj, má někdo zkušenost s tlumičovým olejem Motorex 2,5W do Charger Damperu? Rozdíl oproti origu Rock Shox 3W / Maxima Racing Fluid 3W? Jde mi o konzistentnost chodu léto / zima, budu brát novej olej, tak jestli mám zůstat u origa, nebo zkusit ten Motorex…

    0 0
    • novas752  

      Rozdíl nepoznáš, je to to samý. Možná si utáhneš odskok a kompresi o 1–2 kliky víc.

      0 0
    • Mr.Duck  

      Ja teda osobne u takhle ridkch oleju nerad experimentuju kdyz nemam nic cim bych to pak poradne otestoval, mozna o neco prichazim, ale pri tom kolik ty kapaliny potrebujes to stoji nula nic pouzit ten spravny olej a vedet jak se to chova.

      Pokud ti treba neco na chodu tlumeni nevyhovuje, zkousel jsi prenastavit shim stack a porad to neni ono, pak ma podle me smysl zacit experimentovat s hustotou oleje, ale pokud chod vyhovuje tak myslim ze neni duvod nezustat u originalu.

      0 0
      • benobiker  

        Jasná, jde mi o to, že budu objednávat oleje a vazelíny do dílny na koloshopu a tlumičový olej do damperu tam mají jen to menší balení od RS 120ml, raději bych když už to litrové Maxima Racing Fluid, které tam ale nemaj a nechce se mi ho objednávat kvůli tomu jinde. Narazil jsem tam ale na ten Motorex, kterej stejnak budu brát 5W do Motion Controlu, tak mě napadla ta 2,5W do Damperu, ale nerad bych narazil, tak mě vyloženě zajímá názor člověka, co to tam měl, jestli se někdo takovej najde..:-) Jinak nebudu špekulovat a vezmu ten malej šotek…

        0 0
        • Atilla  

          Jenže maxima je taky jiná než RS. V damperu 2.0 je RS a v nových 2.1 maxima. No sadu jsem dostal s RS a nevím jestli kvůli odvzdušňeni budu teď hned kupovat maximu, takže to odvzdušňím RS.

          0 0
          • Mr.Duck  

            RS může bejt zabalená Maxima, chvíli to tak bylo. Před tím Torco (přitom Torco 7 byl rs 5..stejná kapalina)

            Každopádně jsou zaměnitelné a doporučují i do staršího Chargeru dávat maxima. Rozdíl podle mě bude zanedbatelný.

            0 0
    • Mr.Duck  

      Není to úplně přesně k tématu ale kdybych založil nový tak mě upálíte takže..

      Servisuju 2014 Pike co vypadá že nikdy neviděl servis a když jsem začal čistit vnitřek „damper tube“ – tý stříbrný trubky v který chodí píst – našel jsem tam nějaký lepkavý cosi a ne a ne to dostat ven. Nechávám to teď přes noc v lihu a zítra to z toho nějak dostanu, ale zajímalo by mě jestli to někdo viděl a z čeho to asi vzniklo..

      Možná by stálo za zmínku že seal head na tom byl tak zle že přes něj vytekl všechen olej ven – v Chargeru nebylo doslova nic a nevím jak dlouho na tom jezdil.

      0 0
      • novas752  

        Tak tam to může být leda něco z kluznýho pouzdra na pístku nebo nějaký změněný zbytek oleje (jak ho ten pístek se vzduchem furt rozstřikuje.

        Já měsíc zpátky dělal 10 let staro F40 nikdy neservisovanou. :) tlumení taky prázdný a lezla z toho žluto oranžová srajda připomínající krém na boty.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Jo vidim to podobne. Moc se tomu ven s alkoholem nechtelo ale tak uvidime rano :)

          Ten krem asi tusim co popisujes, neco takoveho jsem zazil uz parkrat ale tohle je poprve co jsem vevnitr nasel neco co alkohol nevycisti jen tak :O

          0 0
          • Georrge  

            Na nektere veci je alkohol slaby :) lepsi je benzin, ale bacha na gumove a plastove dily. A jeste silnejsi je aceton, ale tam bacha i na vypary :)

            0 0
            • allrose  

              Také se přikláním k technickému benzínu,dobru službu mi prokázal i čistič řetězu ve spreji

              0 0
              • mirorek2  

                Jj dobrý je ten čistič řetězu na motorky (černý) z lidlu, to je silný odmašťovač.

                0 0
            • Mr.Duck  

              Jo, Benzin jsem neměl a těch 50m na benzinku mi přišlo mnoho tak jsem zkusil ještě nějaký Würth degreaser a ten si s tím poradil hned. Vidle zas chodí jak nová ale byl to teda exemplář :)

              0 0
      • mirorek2  

        tipl bych, že se přetvořilo mazivo s nějakou gumou, ale těžko říct

        0 0
        • mirorek2  

          kdysi jsem podobný sajrajt tahal z nějakého teleskopu, vazelína se spojila s guferem do jedné mazlavé hmoty, šlo to dolu až benzinem n acetonem, už si nepamatuju

          0 0
      • LM  

        v Chargeru nebylo doslova nic a nevím jak dlouho na tom jezdil

        Když mi prdnul vak a vytekl olej, tak jsem se chvíli divil proč to najednou chodí „tak naprd“, pak to vzal opatrně nejkratší cestou domů, rozdělal vidli a hned začal řešit servis. Nedokážu si představit, že by na tom někdo v tomhle stavu dobrovolně jezdil delší dobu :-).

        btw: máš tam tu (nej)starší verzi seal head? Pokud jo, tak budeš muset vyměnit i kus damper tube (11.4018.063.000)…

        0 0
        • Mr.Duck  

          Hmm zajímavý to jsem ani nevěděl, díky. Zkoušel jsem na svém starém lyriku všechny seal head od prvního po C1 a na doraz to šlo bez kontaktu, I když ta c1 už vypadala dost pochybně.

          Zkusím si vzpomenout se zeptat až půjdu za klukama do RS zas.

          Jinak taky nechápu jak na tom mohl jezdit. Jednou mi rupnul bladder tak jen dojet dolů bylo dost zajímavý.

          0 0
        • Breakpain  

          Věřím tomu, že pokud zhoršení není extrémní rozdíl, ale polehounku se to zhoršuje, jsi schopný si nevědomky zvyknout…

          To máš prostě dva protipóly…já dělám naopak servis cca 2× častěji pro sichr a sametový chod ;)…

          0 0
          • Mr.Duck  

            Jenže tlumič bez oleje bych fakt nazval extrémní – podle mých standardů se na tom doslova nedá jezdit, no nevím co na to uživatel, přišel si pro kolo dneska a já samozřejmě musel na kolo – ve 400mnm žádný sníh takže skoro všechno technické se dá jezdit takže problémy ostatních lidí jsou vedlejší :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.