• elem

    Jak se vám líbí nový Trek Procaliber?

    https://www.trekbikes.com/…n-3/p/47224/?…

    Jsem teď ještě radši, že jsem nedávno koupil letošní 9.6 za 40000 Kč, ta díra je divná a dle webu plní jen 80% funkce Isospeedu, přitom váha kola jen mírně klesla. Trek dal pryč i knock block!

    1 0
    •  

      Správné kroky! V té green bych ho bral, ale za cenu starýho.

      1 0
    • MTBIKER doporučuje
      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

      19 999 Kč MOC 24 999 Kč

      GT Aggressor 29 Sport kolo, červené Skladem > 2 ks

      savings GT Aggressor 29 Sport kolo, červené

      9 799 Kč savings MOC 16 499 Kč

    • Lachtis  

      Mne se to naopak taky libi vic a hlavne tam neni zadna ficura, pracuje jen a pouze ram. Cili za mne do budoucna mnohem lepsi reseni.

      2 0
    • Lachtis  

      Jo a jako dalsi pozitivum a tim obecne davam palec nahoru Treku, ze drzi vedeni bowdenu a hadic ramem a ne.ere to hlavkem. Novy Procaliber tedy palec hore a tu cervenou bych rad videl nekdy nazivo, pekny ram.

      4 0
    • Kubánec  

      Už je na cestě :)

      4 0
      • Lachtis  

        Super, prosim, urcite pak udelat profil, at se muzeme pokochat :-). Myslim, ze fajn vyber, shanet pohodlne moderni XC HT, tak asi taky nevolim jinak.

        1 0
        •  

          O kolik zhruba vlastně spadly letos ty ceny dosluhující generace?

          Fully mají napálený solidně, to by jeden potom při prodeji zaplakal :)

          0 0
      • squalo  

        On už je někde skladem?

        0 0
        • mr.nikdo  

          Dej do Google IsoBow Trek a vyhodi Ti to aspon 2 eshopy, ktere uz stranku maji zalistovanou, ale neaktivni :D

          0 0
    • Cyklofanatic  

      Mně se to teda líbí moc. A je fakt výhoda, že odpadá servis izospeedu. I ta geoška vypadá dobře a výbava u 9.6 je obstojná. Těším se na profily (Kubánče :-))

      1 1
      • Floydie  

        Ten Isospeed byla jen casovana bomba, plnotucnej Full to nenahradi a servisni naklady jsou stejny ne-li vyssi.

        0 4
        • Simi82  

          Tak určitě…, kompletní sada na repas stojí cca litr, a náklady to má na servis vyšší než full. To ani ze srandy.

          2 0
          • Floydie  

            Mozna jsi to nepostrehl, ale jeden clovek tu zminoval servis kolem 5.000,– Kdyz si to udelas sam, tak je to samozrejme jina castka.

            0 3
            •  

              Za výměnu 2 ložisek?

              0 0
              • jecnak  

                Který stojej 400 – 700. Asi lepší oddíl.

                0 0
                • Floydie  

                  Ale kluci, podivejte se do ceniku Svece, cemu porad neverite??

                  https://www.cyklosvec.cz/…%281%29.xlsx

                  ISOSTRUT element – servis 4.280,– a to je jen servis toho bazmeku, kdyz bude neco kolem, loziska a tak..

                  Jeste nejake dotazy?

                  0 3
                  • jecnak  

                    ISOSTRUT je součást tlumiče / tlumič Supercalibera.

                    ISOSPEED je otočný čep na Domane, Procaliberu, Checkpointu atd.

                    Ještě nějaké dotazy?

                    7 0
                    • Floydie  

                      Tak to se omlouvam ;-) I tak bych tohle nechtel ani za zlaty prase.

                      0 0
                      • jecnak  

                        ISOSTRUT je ale celkem normální tlumič, který ale postrádá pouzdra. U fulla jsou vysoké servisní náklady celkem klasika. Zvlášť když máš nějakou specialitku. Viz třeba má zkušenost. https://www.mtbiker.cz/…-banany.html

                        1 0
                        •  

                          To laso od tlumáku, nechápu, kdo to vymyslel.

                          0 0
                          • jecnak  

                            Co mám AXS, tak by to šlo i rovnou spodem. V první verzi to ale bylo hadicový peklo + ještě bowden k teleskopu.

                            0 0
                            •  

                              Já mám právě násl. gen. s obráceným tlumákem, zahodil jsem twinlock a teď nevím, jak to elegantně vyřešit (páčku jen k tlumáku)…

                              0 0
                        • Archik  

                          Článek super. Jen teda trošku nevim jestli člověk pozná tu váhu kola. Prrotože zrovna ty Top Fuely v cenovce do co bych byl ochotný dát kole 80000Kč jsou kolem 15ti kilo, ale říkám si já jako člověk kterej má nadváhu a nezávodí jestli to vůbec poznám.

                          0 0
                          • Azmir  

                            Když nezávodíš, proč bys proboha kupoval Top Fuela?(možná tak toho nového)

                            0 0
                            • jonti  

                              Proč ne? Ideální kolo na výlety a lehčí traily, které už neco zvládne v terénu a pořád ještě jede.

                              0 0
                              • Azmir  

                                Papirove mozna, realne to ani nejede, ani to neni dobre kolo na traily. Trh je plny lepsich kol.

                                0 0
                        • Azmir  

                          Po takových bych chtěl kupovat kola. Všechna má kola zašily repas/servis tlumiče/vidlice přesně nulakrát. Za ušetřené peníze jsem pořídil další kola. Win/win.

                          0 0
                  • mr.nikdo  

                    :D

                    Ale jedno mas spravne. Ten cely IsoSpeed je od 1000 do 1300,– za komplet sadu ;)

                    0 1
        • squalo  

          Osobní zkušenost nemám, nicméně jsem na BF neviděl jedinou stížnost IsoSpeed.

          0 0
        • jecnak  

          Záleží jaká verze. Na starších gravelech/sil­ničkách/cx a na MTB jsou průmyslová ložiska. Na Boonovi mám přes 50000km a vše původní. Na některých novějších kolech jsou kluzná pouzdra. Stojí cca 600. Měnil jsem je na Checkpoint SLR po 10000km. Oboje jezdí a jezdilo i přes zimu, závody gravel i CX, vapkování atd.

          0 0
        • Tomcat  

          ale ale a to tu mělo v minulosti tolik lidí keců jak to nemůže být problém.

          0 0
        • Cyklofanatic  

          To si zas nemyslím. Celej ten servisní kit se dá sehnat do 1000 Kč, a výměnu u kdybys ji měl zaplatit bude max 1500 celkem. 5000 určitě ne :-).

          Čas ukáže, ale logicky ten isospeed bude asi o fous pohodlnější než samotně pružící rám.

          0 0
          • squalo  

            Kdy podle tebe čas ukáže, že je IsoSpeed OK?

            První generace Procalibera (předchůdce Superfly) přišla v roce 2015, to je téměř 10 let. Dostala ho i druhá generace a teď i nový Checkpoint a Checkmate

            https://mtbs.cz/…-procalibera?…

            0 0
            • Cyklofanatic  

              Píšu o pohodlnosti novýho Procalibru s Isobow vs. starého Procalibru s isospeedem. O tom, zda je isospeed OK jsem nikde nepsal.

              0 0
      • Adamko  

        Servis ISO je otázkou… U mého prodejce Treku jsem se ptal na výdrž a řekl mi, že neví prý vyměňoval za dobu prodeje pouze jeden na 3 roky starém kole co jezdí závody. Já mám na mém přes 1k km a rozdělal jsem ho jen ze zvědavosti a jak nový, takže je to absolutně bezúdržbové a funguje to.

        0 0
      • Adamko  

        Servis ISO je otázkou… U mého prodejce Treku jsem se ptal na výdrž a řekl mi, že neví prý vyměňoval za dobu prodeje pouze jeden na 3 roky starém kole co jezdí závody. Já mám na mém přes 1k km a rozdělal jsem ho jen ze zvědavosti a jak nový, takže je to absolutně bezúdržbové a funguje to.

        0 0
    • novcze  

      a není to na karbon hardtail těžký? … 11kg v M a to nevím jestli i s pedály není žádná hitparáda

      1 0
      • enjoy  

        120mm vidlice se 150mm teleskopkou, 2.4" pláště, na relativně základních až středních komponenetech. To mi přijde hodně v pohodě. Spíš bych počítál reálnou váhu kolem 12kg.

        Mně se to kolo ukrutně líbí, takhle jak je to navržené jako celek. I ty mírné vlaštovky, super.

        0 0
      • vysmátej bajker  

        A o kilo těžší supercaliber

        0 0
    • mr.nikdo  

      Za mne – IsoSpeed pryc: + i -.

      Nechapu porad, jak tady ma probihat tlumeni/vykyv.

      Velke + je Knock Block. Ta moderni mezera mezi krytkou hlavka a ramem – to co 14 dni musis cistit.

      0 0
      • rafi  

        Knock Block: souhlas. Měli by se inspirovat u Canyonu, který má knock block z dolní strany rámu a není s tím problém.

        0 0
      • jecnak  

        Hlavně by konečně mohli montovat aspoň na lepší modely kvalitní nerezový ložiska hlavovky. Dát na kolo za 200 a víc základní FSA, která za rok odejde je fakt bezva. Zvlášť když máš integrovaný hadice.

        0 0
        • mr.nikdo  

          To ale neni ProCal…

          No, kdo chce kam. Ja jsem pro zruseni vnitrniho vedeni :)

          0 0
    • RMX  

      Nevíte někdo kolik má v základu podložek pod představcem (cca cm)Trek Procaliber Gen3. Na ilustračních fotkách to vypadá že tam není skoro žádná.

      0 0
    • Archik  

      Mám dotázek, ten rám je u všech verzí uplně stejný ?

      0 0
      • mr.nikdo  

        Minimalne barva je jina.

        1 0
      • Lachtis  

        Pokud se nemilim, tak ano, je stejny.

        0 0
      • Doyle  

        Na tohle ti neodpovím, ale minulý model ve velikosti S měl jinak tvarovanou horní rámovou trubku.

        0 0
      • worlusho  

        Koncepčně ano, jinak každá velikost vypadá jinak a XL má i delší zadní stavbu.

        Jestli tě zajímá něco konkrétního, tak to napiš. Na stránkách Treku máš geo rámu.

        0 0
        • vysmátej bajker  

          Mně by zajímalo zda pro všechny Karbon modely je shodny rám, materiál, vedení trubickama jak u procaliber tak supercaliber.Dik.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Trubicky ano.

            Material beztak. Ram bude lehce jiny, kvuli velikosti a ohybu.

            Nezapomen, ze Trek chce snizit pocet polozek, aby usetril ;).

            Muzou jeste delat QC a dle kvality po upeceni pridelovat ramy do rady. Jako CPU…

            0 0
          • Kaizr  

            Škoda, že jsem tvůj příspěvek neviděl včera ráno. V Ralsku měl prodejce na testování všechny velikosti, tak jsem ti to mohl všechno nafotit. Nepamatuji si, že bych ve stojanu viděl na těch velikostech ňáký rozdíl – ale nesoustředil jsem se na to.

            Na Procalibru jsem prý jezdil jako první a ve skutečnosti je daleko hezčí než na fotkách.

            1 0
            • Lachtis  

              Ja myslim, ze to bude u vsech stejny, tedy material, vedeni atd, jen s veliksoti budou jine rozmery trubek apod., coz je logicke.

              Za mne je ten procaliber fakt paradni HT a dost o nem uvazuji, ze bych z fulla prehazel vetsinu dilu a hodil to na 9.5 + dokoupil kola a vidlu… ale rad bych na to nekde sednul a projel.

              0 0
              • Cyklofanatic  

                Jo je to fakt krásný. Jestli to uděláš, tak už se těšîm na profil kola :).

                0 0
          • worlusho  

            Je pravděpodobné, že jednotlivé řady budou mít trochu jinou technologii v konstrukci samotného karbonu. Procaliber 2 a 3 gen. má jednu verzi technologické konstrukce. Trubky pro bowdeny má, narozdíl od rámu 1gen. v provedení SL, který je nemá. Supercaliber 1gen. nemá trubky, Supercaliber 2gen. má dvě provedení s trubkami ve verzi SL a bez trubek ve verzi SLR. Dalším rozdílem mezi jednotlivými řadami je přítomnost systému Knock Block.

            0 0
    • Lachtis  

      Test na mtbs:

      https://mtbs.cz/…ike-technika?…

      0 0
      • Lišák  

        120kKč za HT – nepřijde vám to už trochu dost?

        2 0
        • worlusho  

          Můžeš si koupit jenom rám a poskládat si to sám.

          0 0
          • grafik  

            A to se vyplatí?

            0 0
            • worlusho  

              To víš že se to vyplatí. Postavíš si kolo rovnou podle svých představ. Musíš se pří tom jenom víc snažit. Zábavu máš potom na celý rok, ale ten výsledek za to stojí. ;) Já momentálně už čekám jenom na nový rám, abych mohl začít stavět. Dorazit by měl na konci října. Pokud tě to zajímá, udělám ti tu klidně cenový nástřel na kolik mě to vyjde.

              1 0
              • Vyry  

                Ja koupil gen2 9.5 ve sleve a predelal komponenty na nase osvedcene a oblibene. Cenove jsem na urovni 9.6 nebo 9.7, ale mam to, co chci na miru.

                1 0
                • Doyle  

                  Přesně, jsem na tom podobně.

                  1 0
                • Yetti84  

                  Taky o tom uvažuju, jaké kola a náboje byste doporučili? Mám 90 kg, ale nejezdím žádnou divočinu. Něco s dobrým poměrem cena/ výkon?

                  0 0
                  • worlusho  

                    Můžeš sehnat bontrage Elite 30 2 gen. za 18k sundané z nového kola na cyklobazaru, Elite 23 v krámě za jedenáct, pokud je tam ještě mají.

                    0 0
                    • Gru  

                      Doporuciji alespon ty kovee elite 30. 23 bych tam nedaval. 90 kg je v pohode

                      0 0
              • grafik  

                Jen rám procaliber stoji 50 000 … ? Pokud ho mas za třetinovou cenu tak beru jeden : )

                0 0
        • Gru  

          Tak když srovnáš HT od Cube nebo Orbea okolo 200 tacu, tak mi to nepřijde. Navíc i ta předchozí 9.8 byla na stránkách za 120 ale nejdráž jsem ji viděl za 108.

          0 0
        • Lachtis  

          Jo i ne… osazeni nema vubec spatne, takze proc ne?!

          0 0
    • Kubag  

      Ahoj všem měl bych dotaz mám v plánu koupit procaliber gen 3 9.5 a měl bych dotaz na vidlici je problém to předělat na 100mm vidlici ? Rozhodím tím hodně geometrii nebo budu jen níz o ty dva cm ? Děkuji moc za ochotu :))

      0 0
      • Tomcat  

        Vzhledem k tomu že jste si to nenašel v manuálu, tak neví jestli bez problémů… ;-) bude chybět …All-Travel Spacer… který si musíte někde sehnat.

        Víc než 20mm navíc bude někomu kdo víc jízdí spíš jiný věci třeba… brzdy

        0 1
    • Alfons na kole  

      Ahoj, kdybyste si mohli vybrat, byla by to nová generace Treku Procaliber 9.5 nebo gen 2 s isospeedem?

      Rád bych si po 20ti letech pořídil kolo a zatím to vypadá na Procaliber 9.5, navíc je teď za 1200 euro. Ale hrozně se mi líbil isospeed prvek a vlastně i vizuálně mi ta gen 2 přišla hezčí.

      Myslíte, že těch 1200e by mohlo ještě klesnout a nebo raději neváhat?

      0 0
      • hawrda  

        gen 3, má to trailověší geo a teleskop

        0 0
      • jecnak  

        Starší generace je pohodlnější. IsoBow je spíš marketing. Levný funkční teleskop se dá koupit třeba na Bike-discount.de pod 2000.

        2 0
      • firon  

        XC bez teleskopu nebrat

        0 3
      • Tomas_82  

        Na delší vyjížďky v lehčím terénu gen2, na závodění a ježdění v rozbitějším terénu gen3. Myslím, že cena už nijak výrazně neklesne.

        0 0
      • squalo  

        Gen2 se doprodává, takže s případným nákupem neotálet.

        Osobně bych volil určitě gen3 kvůli geometrii, která je celkově vhodnější na jízdu v terénu.

        Znovu to napíšu, gen2 má velmi nízký stack (tzn velký rozdíl mezi sedlem a řídítky)

        0 0
        • Alfons na kole  

          No já to mám na klasickou jízdu po krajině, bez závodních ambicí. Někde jsem četl, že i ta gen 3 má díky stavbě poměrně dobré pružení vzadu, ale měl jsem za to, že s isospeed to je ještě pohodlnější kolo. Proto si také nejsem jistý, že využiji teleskop, ale nikdy jsem to nezkoušel. Jinak gen 2 jsem našel za 35k vs 30k za gen 3.

          Obecně hledám pohodlné kolo na časté dojíždění do práce (cca 20km) podél Vltavy do Řeže a s cyklovýlety za radostí z pohybu v krajině a ten Trek mi po dlouhém pročítání vychází jako skvělý poměr ceny a výkonu.

          Nicméně kolo asi nebudu šroubovat na jeho limity.

          Celkově provádím obnovu kol mého i ženy (asi Radon AL 8, neb jezdí mnohem méně).

          0 0
          • hawrda  

            Ten teleskop využiješ, zvykneš si rychle.

            Vo co? :D

            0 1
            • Kucci  

              Nebo ho ani jednou nepoužije, protože ho na výlety po krajině nepotřebuje, jen ho začne časem otravovat klepání, pazvuky, vůle a údržba.

              0 0
              • hawrda  

                Ale použije, je to návykové už jen při sesedání či nasedání :).

                Slušná sedlovka ho otravovat nebude.

                Udržovat se čas od času musí vše.

                1 0
            • firon  

              Přesně. Neměl jsem to, vyzkoušel a už bez toho nemohu jezdit. Stejně to mám s elektronickým řazením. Možnost snížit těžiště na dlouhých sjezdech nebo nepřekážející sedlo v těžším terénu výrazně zvyšuje komfort.

              1 0
              • jecnak  

                Hlavně bezpečí – eliminuje to prakticky polety přes řidítka.

                0 0
          • smash_mouth  

            Jestli pouzijes teleskop prijdes o pohodli … ale mluvim o pripadu kdy mas karbon sedlovku, u AL nevim nemel sem.

            Mel jsem Gen2 rok a pul a te dmam Gen3 pul roku.

            Jezdim na tom hodne prudky veci, skoro jak na enduru takze pro mne upgrade na Gen3 s hlavkem o 2st polozenejsim byl posun, kolo to trochu umravni neni tak brutalne rychly v reakcich ale jen lehce. Rekl bych ze s teleskopem byl Gen2 pohodlnejsi o trochu nicmene v porovnani s karbon sedlovkou je to nebe a dudy pro karbon. Ale jak jsem uvedl vejs, jezdim dost z kopce takze teleskop je must.

            1 0
      • Kucci  

        Já jsem si nedávno pořídil 9.5 gen 2 (uviděl jsem reklamu na výprodej a nemohl to kolo dostat z hlavy), dosud jsem jezdil na hliníkovým 29 hardtailu s klasickýma dušema.

        Jízdně kombinace karbonu a isospeedu (kola foukám na stejný tlak jako ty na starým, cca 30–35 psi) pěkně tlumí nerovnosti, ještě líp než jsem čekal. Jak se bude dlouhodobě prát s moji váhou (pokud se mě nepodaří ji konečně srazit) nevím. Občas (na podélných pevných nerovnostech) mě ale připadá jako by se zavlnilo do strany, jestli je to teoreticky poddajnějšíma bezdušema, karbonovým rámem, nebo ohebností isospeedu nevím, hádám ten isospeed.

        Brzdy mě přijdou ne úplně ideální, i po prvních 100 km je stále náhlý přechod ze stavu kdy mě připadá že brzdím tak napůl do zablokování kol. Zkusím dát slx brzdy co už dorazily, ale začínám přemýšlet jestli to nebude i vlastnost plášťů? Ray/Ralph, na který jsem zvyklej ze statýho kola, mají o něco větší kontaktní plochu, řekl bych, než ty Trekovský.

        Budu ještě ladit polohu při jízdě, řídítka mě přijdou moc nízko, včera jsem to nakonec vzdal a šel po 50 km na bus jak mě bolelo za krkem (ještě teď to cítím), to je ale dost individuální – já prostě potřebuju/chci vidět před sebe, kór v noci když zatmím, se světlem na helmě; někomu ale nemusí vadit koukat se pořád do země těsně před kolem.

        Z vidlice mírně prosakuje olej, ale dle servisu je to normální.

        0 0
        • hawrda  

          Tak otoč představec, případně jiná řidítka.

          0 0
          • Kucci  

            Tady je představec rovný, otočení by moc nepomohlo :-). První v pořadí je představec (ať nemusím sundávat z řídítek vše – dal jsem tam silikonový gripy, sundání bude ojeb), pokud nebude stačit, tak zvednutý řídítka

            0 0
            • squalo  

              Přesně o tom je nízký stack, na který jsou Alfonse upozorňoval výše a před časem jsem varoval někoho jiného.

              Ale tak hlavně, že je to ve slevě. Vzpomínám s jistou nostalgií na dávné doby Krabovi, kdy když někdo vybíral kolo, tak se nejdřív řešila geometrie.

              0 0
              • Alfons na kole  

                Ono asi nejde jen o to, že je to ve slevě, ale že se na BF dlouhodobě Procaliber prezentuje v různých diskuzích ana základě osobních zkušeností jako skvělé kolo se skvělou geometrií a rámem. A když je pak ještě ve slevě, člověk po něm samozřejmě zatouží.

                0 0
                • Tomas_82  

                  Ono hodně záleží, jaký máš typ postavy. Pokud máš kratší nohy vůči zbytku těla, pak to u tebe bude naopak výhoda.

                  0 0
                • squalo  

                  Ano, je to fajn kolo, pro někoho bez pivního břicha a s ohebnou páteří.

                  Když se ohneš,dotkneš se prstama země?

                  Pro řadu lidí, by bylo vhodnější Cube Reaction, které má naopak stack velký.

                  Ono to pak dopadá nějak takhle:

                  https://www.bike-forum.cz/…5744-trekous

                  0 0
                  • hawrda  

                    gen 3 snese i trochu toho břicha :D

                    0 0
                    • squalo  

                      Je to tak.

                      Přikládám mojí tabulku, všechna kola jsou eLka. Procaliber gen2 má ve sloupci M stack 600 mm. Suverénně nejnižší hodnota.

                      Problém nastane, když si to začnou (za potlesku bike fóra, což je strašné) kupovat lidi na ježdění do hospody, protože je to ve slevě a na BF jim to ještě odsouhlasí.

                      Přitom je řada vhodnějších kol jako Scalpel Ht, Cube Reaction nebo MMR Rakish

                      2 0
                      • ferlikster  

                        Co se stane s geo když na Gen2 dám 120mm vidlu (třeba takovou FOX 32) ?

                        Stack/reach asi nic, ale jak se pohne head angle – nemáte někde chuť to spočítat… ? :)

                        Jsem s mojí Gen2 9.6 spokojen, nicméně trochu mě šimrá vzadu v hlavě možnost odlehčení a funkční upgrade (kola, vidle, brzdy, teleskop).

                        0 0
                        • skaj  

                          Zvysenim vidle se obecne zkrati reach, zvysi stack, zvysi stred, polozi sedlovka a snizi head angle. Pocitat se mi to nechce, prakticky mam vyzkousene, ze se to musi zkusit na konkretnim kole pro konkretniho jezdce a konkretni jizdni styl, jinak stejne zjistis prd. Posunuti jsou v radu cm a zalezi, jak moc jsi byl predtim pocitove nahrane… Pokud to jo nesedi, da se vse kompenzovat anglesetem v hlavku (pokud ram umoznuje).

                          Ja jsem snad kazdy kolo co doma mam nakonec „overforknul“ a vzdycky to dopadlo dobre. Takze bych se toho nebal:)

                          0 0
                          • ferlikster  

                            Nakonec Copilot pomohl…

                            **Metric Gen2 Stock | Gen2 120mm | Gen3 **

                            HA (°) 68.8 67.0 67.0

                            SA (°) 73.8 73.3 74.3

                            Reach (mm) 455 450 460

                            Stack (mm) 610 615 614

                            BB Height (mm) 305 310 309

                            Wheelbase (mm) 1160 1170 1171

                            Víceméně rozdíl mezi Gen2 a Gen3 (mimo zdvih vidle) je sedlový úhel a reach.

                            0 0
                        • smash_mouth  

                          Nestane se nic zasadniho, menil jsem Rebu za SIDa. Reba supe citliva ale chtel jsem vice tuhosti od 35mm. prekvapive jsem to ani moc nezaznamenal, muze to byt i vyssim sagem nevim

                          0 0
              • Kucci  

                Geometrii jsem studoval. Rozdíl oproti současnýmu kolu je o 2cm kratší hlavový složení (kde procaliber má myslím víc podložek pod představcem než mám na starým, nejsem teď doma u kol abych to přesně spočítal) a o 1,2 stupně ostřejší úhel (jo, měl jsem si spočítat o kolik to ještě sníží ten). S tím že to nebude dobrý na první dobrou a řešením minimálně představce jsem počítal.

                0 0
      • vysmátej bajker  

        G3 je trochu rychlejší a obratnější na teleskop někdo nedá dopustit někdo si ho všimne jen při mytí kola na cyklostezky asi jedno jaký :) po tom hliníku budeš mít radost z obou.

        0 0
        • Alfons na kole  

          Tak já teda asi zkusím tu gen 3. Ta cena mi prijde dobrá, i když na začátku nez jsem se o to začal zajímat, dával jsem si limit 15–20 :)

          3 0
    • Cyklofanatic  

      V tvém případě bych šel spíš do gen2.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.