• LTCar

    Ahoj,

    Co si mam koupit za brzdy?

    MAGURA Kotoučová brzda MT2 3000,– predni zadni

    FORMULA kotoučová brzda R1s 6000,– predni zadni

    SHIMANO brzdy kotoučové BR-M785 XT 4300,– predni zadni

    Nebo mate lepsi zkusenosti s jinou znackou?

    Jedu na podzim do Rumunska a chci zdolat na kole Tarcu 2190 nad morem.. Zpet je to cca 30km poradnej sesup tak at brzdy neshori.

    Dik

    0 0
    • hovanec  

      Šel bych do Shimana. Ty 785 jsou dost povedené a když dáš 180 kotouč, tak ubrzdíš i bagáž. Rozhodně bych nasadil sintrované desky, ty ostatní při takovém sjezdu spálíš. Standardně tam jsou polymerové. Když tam narveš tyhle:

      Brzdové destičky Shimano BR-M985 kovové + chlazení

      tak bys měl mít dost brzdného účinku a dobré chlazení.

      0 0
    • MirosPikos  

      Do podzimu budou na trhu nový XT, počkal bych si na ně a koupil jim RT86 kotouče ;)

      0 0
      • goofy  

        Už tu jsou ;-)

        0 0
      • hovanec  

        Taky možnost, ale co se dá od těch nových čekat? V čem budou lepší? Podle článku, co jsem četl, nepřinesou nové brzdy XT 2016 nic zásadního. Akorát budou dražší. :)

        0 0
        • antt  

          28OO,– za xt 2o16? Se nevyplatí servisovat starší, určitě nezklamou

          0 0
          • jIrI___  

            5600 za pár…

            0 0
            • Muraj238  

              Já kupoval XT brzdy před pár měsíci komplet oboje za 3003 Kč. Dvakrát tolik za nový model, který vůbec nemusí být lepší, než tady tenhle ozkoušený a osvědčený? Díky…

              0 0
              • Vilém  

                Nikdo te nenuti, to si kazdy musi posoudit sam, zda mu to za to stoji.

                Kazdopadne uvazuju alespon o vymene pak, protoze ty stribrny se mi proste nelibi. Ty co jsou na novych mam na Saintech (taky XTR trail) a ty jsou k sezrani:)

                Hacek je ten, ze mam razeni s i-spec a to u nove verze udelali zase jinak, takze stejne asi smula.

                0 0
                • hovanec  

                  Přesně tak. Kdo na to má a má zároveň chuť si koupit novinku, tak proč ne. Jen si nemyslím, že tam bude zásadní rozdíl, co se týká funkce – účinek+servis. Ale s černými víčky vypadají fakt hezky. :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jj ty stříbrné jsou fakt na XT děs.

                    0 0
                    • hovanec  

                      Mě nijak nedráždí. Ale už jsem přemýšlel, že bych ty víčka stříknul do matné černé. Nicméně to bude asi až za dlouhých zimních večerů..

                      0 0
                      • figur  

                        Tím jsem už prošel http://www.bike-forum.cz/…br-m785.html

                        0 0
                        • hovanec  

                          Hele. Super! Jen mi prozraď, jak jsi sundal ten chrom. Nebo je to jen zdrsněné a následně nastříkané? Brousit to až na ten plast by byla slušná paplačka, pak základ na plasty…Už to vidím.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            nekde jsme videl ty plastky s omytou barvou, acetonem by to mohlo jit.

                            0 0
                          • figur  

                            Jak jsem to dělal i s laciným fórkem nakonec:

                            Úprava krytek pák XT BR-M785

                            Sundání krytky dle http://cycle.shimano-eu.com/…30796605.pdf .Poloha pák jako při odvzdušnění,pozor na tenký O kroužek uvnitř větší díry krytky.Já ho před stříkáním vyndal.Vysáklo pár kapek oleje ale bez vlivu na funkci.

                            Odmaštění jsem udělal 3× v koncentrovaným Jaru kartáčkem pod tekoucí vodou a vyfenoval.Následuje upnutí dle fota a 2× přestříkat sprejem černý matný na auta.Po zaschnutí natřít nápis XT stříbrnou barvou Hammerlite hladký – OBI i jinde (ten odstín sedí skoro přesně na řadící páčky a loga SH XT sady).Já to dělal otiskem vyrobenýho polštářku natřenýho barvou (jako z razítka Trodat,lze asi i malým štětcem,kdo má pevnou ruku),protože jsem ty krytky měl už namontovaný a nechtělo se mi to sundávat.Když to zůstane v tom přípravku,bude to mnohem jednodušší,protože je to dost náročný na přesnost.Jinak je to hned umatlaný,steče to z reliéfu XT a musí se to opravovat,aby to k něčemu vypadalo.

                            Brousit ten nápis je podle mě nesmysl,jednak nevím co je pod povrchem,jednak ztratím rovinu a brousit termoplast se dá dost těžko,protože to bude chlupatit.A hlavně to nic neřeší,protože vevnitř to asi stříbrný nebude,takže se to stejně bude přetírat – slepá cesta.

                            Ten nápis XT je piplačka,ale myslím,že to stojí za to.Výsledek vypadá jakoby to tak mělo být od počátku a dost připomíná krytky nových pák XT 2016.A navíc se pobavíš vysvětlením,že se jedná o zvláštní edici…

                            0 0
                            • hovanec  

                              Takže jsi to stříknul přímo na ten chrom bez zdrsnění? Týjo…to nevím…nebude se to loupat?

                              0 0
                              • mr.antik  

                                no spíš to odmaštění jarem… radši nějakým ředidlem

                                0 0
                              • figur  

                                Na co zdrsnit plast?Jen ti to zchlupatí a jak to budeš brousit kolem toho loga?Je to dokonale hladký,drží to a o loupání nemůže být řeč.Nutné jsou slabé nástřiky a nechat zaschnout.Je to hned.Odmaštění ředidlem může povrch naleptat a už s tím nic nenaděláš,proto jsem do toho nešel.Nehledejte problémy tam,kde nejsou.

                                0 0
      • Radek Broz  

        Už je mám doma;)

        0 0
    • LTCar  

      Takze shimano,proc ne. No a je jasny, ze pokud je novy model XT 2016 beru je.

      Urcite pak napisu zda to neschorelo.. Ted tam mam taky shimano a kdyz perfektne srovnam kotouc a brzdic a dam nejakej kopec dolu a dole dam brzdy tak me pak skrta zase kotouc o desticky. To me dost stve protoze to zvoni…

      0 0
      • Lister  

        U XT 2016 by mne třeba zajímalo jestli je zpětně kompatibilní s původní verzí I-spec.

        0 0
        • PolsondeSide  

          Pokud sjedeš kopec a brzdis, každé brzdy chvíli cinkaji o kotouče než vychladnou. To je normální jev.

          0 0
          • Lister  

            Jednak ne každé kotouče mají tuhle tendenci a pak by bylo dobré neplést I-spec a Ice tech

            0 0
            • PolsondeSide  

              Mám na kole nejvyšší řadu kotoučů a tento jev to má takže vím o čem mluvím a také si cti předchozí příspěvek než budeš kázat. Je tam jasně psáno že ho sere skrtani destiček po sjezdu. Jo a u těch nových XT bylo někde psáno že vznikne nový i spec takže nebude kompatibilní s verzí A/B.

              0 0
        • Vilém  

          Pochybuju, alespon podle fotek, ktere byly zatim zverejneny.

          0 0
        • Radek Broz  

          Potřebuješ i Spec 2, který byly už na XTR.

          0 0
          • Lister  

            Takže kompatibilní to mezi sebou nebude vůbec? Moc se mi teda nelíbí představa, kdybych chtěl přecházet na 11spd Shimano, že bych to nemohl dát na předchozí XTR trail brzdy (988).

            0 0
        • vencacampa  

          Mozne je i kombinovat 2016 paky se Sram razenim.

          Zde je odkaz na veskere moznosti:

          http://problemsolversbike.com/…tch_adapters

          0 0
    • LTCar  

      Co je i spech a i tech?

      Asi neco s chlazenim co…

      0 0
      • PolsondeSide  

        I spec je systém uchycení na jedné objimce zatímco ice tech je systém chlazení destiček a kotoučů, snazší odvod tepla při przdeni.

        0 0
      • Lister  

        Nevím, tyhle zkratky neznám :-)

        I-spec je systém uchycení řadících páček Shimano přímo na brzdovou páku Shimano a Ice tech je konstrukce kotoučů která má zajistit lepší chlazení a distribuci tepla.

        Jinak ty brzdy máš na jiné kolo než v profilu? Jinak totiž moc nechápu proč měnit XT brzdy za XT brzdy, to si moc nepomůžeš.

        0 0
    • LTCar  

      Ne v profilu mam asi napsane xt protoze uz pri koupi jsem vedel ze budu menit. Meli totiz problem a ja je nechtel.. brutalne totiz cvakaly desticky. Kdyz jsem treba zabrzdil na krizovatce tak to bylo jako kdyz me praskl drat v kole. Ted tam jsou nejake zakladni shimana. Dal jsem do nich misto zavlacky sroubek co drzi desticky a trosku to pomohlo ale musel jsem dat jine desticky ted uz to nedela ale chci jine. Me stare v breaky shimano LX 2006 brzdily o hodne lepe… taky jsm musel dat adapter na center lock ty original kotouce byly s nejtama a melo to velkou vuli. No jsem puntickar nasypu do kola dalsich 20 hlavne abych byl spokojenej.

      0 0
    • LTCar  

      Jenom klid. Mechanik je super jen je problem ve me. Delam si takove veci sam. Mam servis na ctyrkolky a abych se odreagoval od sve prace uklidnuji se na kole.. chci jen to nejlepsi a chci aby to fungovalo. Do zavodni ctyrkolky nasypu nekolik set tis rocne a dost me bavi jak je na kola vse levny. To co u kol stoji 1000 u ctyrkolky 10.000,–…

      0 0
      • MirosPikos  

        Onehdá si jeden technik z Cykloadamu na Suchdole liboval, jak má Africu Twin, a že ho řetězovka vyjde levněji jak na kolo. Možná by ses měl vykašlat na tu blbou modu čtyřkolek a osedlat pořádnou pilu :)

        0 0
    • LTCar  

      No jo motorky jsou v pohode. Ja delam specifickou znacku ctyrkolek a ty neco stoji. Nekdy i jako dve pekne vybavene fabie. No a jelikoz jsem si porad vozil prdel dost se to podepsalo na kondici.. Tak prislo na radu kolo…

      0 0
      • PolsondeSide  

        Nechápu co tu řešiš. Když těm čtyřkolkám tolik rozumíš tak snad není problém si seřídit brzdy na kole. Není to o modelu ale o seřízení. Sám vozím Deore 615 k plné spokojenosti, stačí si o tom trochu počíst a hned pochopíš…Jsem dost těžkej, brzděj vyborně a žádné pazvuky neznám a to mám RU.

        0 0
        • LTCar  

          Na serizeni brzd nemusim nic cist. Povolis dva srouby a vystredis brzdic. Predni je ok. Zadni ovsem udelam svezu se a uz zase skrta. Vse je dotahle na momenty… Nic v tom nehledej. Jsem hold narocnejsi. Taky je problem v jedne veci. Jak mam kotouc na adapteru na centru tak dost zvoni pri kontaktu o desticky. Kdyby byl prisroubovanej na sredu kol tak je to urcite lepsi. Ja mam tyhle brzdy: Shimano BRM355

          0 0
          • kubad  

            Se nediv do 4 kolek sypes kopec peněz ale na kole mas Low End brzdu za par set korun . Ale ibubtech to funguje pokud není mechanik lama

            0 0
            • PolsondeSide  

              Souhlasím, pokud si takový puntičkář, proč kupuješ „průměrné“ kolo? Nedává to smysl, aby jsi hned na novém kole osazoval jiné brzdy. To jsi mohl rovnou investovat 30 koláčů do kola na sadě XT a mít pokoj. Taky mám adaptér a pokud je řádně utažený škrtat by to nemělo. Kamarád měl neorigoš šroub a ten stále při záběru povoloval a škrtalo to. Možná máš hnutý kotouč od prodeje. Nicméně tolikrát se tu psalo, že pokud někdo chce przdy, které skutečně od počátku dělají co mají bez další pazvuků, volím Deore M615, SLX, XT, Zeet, Saint, XTR. Prostě kup kotouče ICE Tech a třeba ty SLX.

              0 0
    • THORX  

      Ok jdu do XT

      0 0
    • AussigBiker  

      Mam XT a letos 3 takovy kopce v Rakousku a bez problemu. Taky jsem nahodil XT kotouce Ice Tech a v pohode, dolu to letelo 20 min 50–70 km/h, ale s brzdama zadnej problem, problem byl jenom v pilotovi :). Ty Ice Tech kotouce nemam jeste moc projety, ale zda se, ze fakt zahrejvaj min, respektive dyl. Jeste bych dodal, ze dole bylo treba 26 stupnu, nahore pak treba 7 stupnu.

      0 0
    • LTCar  

      Objednano Shimano XT M8000 2016… plus desticky, plus kotouce.. cca 8000,– s dph

      Dekuji vsem za nazory.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tý jo dokonce 2016 :)

        0 0
      • Rubi  

        na felta z profilu vcelku ulet, ale pokud ti neni lito davat ty penize, tak proc ne… :)

        tu samou praci by odvedly slx s xt kotoucema za polovinu ceny…

        0 0
        • Mysee  

          Tak mu to neberte. :) Jestli je to ale na Felta tak brzdy za půl kola. :D

          0 0
          • MirosPikos  

            Tak časem dokoupí k brzdám kolo :)

            0 0
            • Mysee  

              Jojo něčím se začít musí. :)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak na nej budme hodni a ridme se heslem : co neubrzdis to neukecas :). No co holt nekdo rad utraci. A mysleme politicky, podpora ekonomiky no ne.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Spis testovaci kralik na neotestovane. Jestli to bude mit stejne ohlasy jako nova rada brzd XTR (kde to ma pozitiva snad jen v karbon pacce).

                  0 0
      • Lister  

        To už bych si asi raději koupil XTR trail 9020. Těch pár stovek navíc už to nevytrhne.

        0 0
    • LTCar  

      Nemam zadnou takzvanou srdcovou znacku. Driv jsem jezdil author modus a byl jsem spokojenej. Co se tyce Felt bikes tak jsem velice spokojeny s vahou ramu. Konstrkcne pekne kolo a ty priznane TIG svary muze zavidet kazdy vyrobce… nejedna se zadne trubkove kolo ale je to povedeny kousek z paradnich zakazkovych profilu duralu 6061. Paradni hlava a ne obic rovna trubka.

      O lakovani se zminovat nebudu. Je bez chyby.

      No az me omrzi koupim si jinej ram a prehazu komponenty. Zadnej problem.

      Preju vsem kolama dolu…

      0 0
      • Rubi  

        zrejme i to prodejce pekne podal :)

        0 0
        • LTCar  

          To vubec. Vybral jsem si ho sam. Cerno orange to je moje…

          Tak me rekni tvoji predstavu super kola…Treba si ho koupim taky. Spis myslim ze to bude jen tlachani o nicem. Spis bude nejlepsi kolo to co zrovna ten a ten ma. U me to tak neni me je to jedno na cem se vypotim.. kolo me musi sedet, trosku vystredni, dobra technika, a samozrejme kvalita. U felta mam pocit ze jde o kusovou vyrobu a ne nejaky seriovy shit kde je kazdemu jedno kriva samolepka pod lakem spatny svar atd. Na mem ramu jsem stravil nekolik minut hledanim neceho spatneho a nic jsem nenasel. Svary 1trida a lakovani je jak od stroje. Dokonale. Pak co geometrie me sedi…

          0 0
          • Rubi  

            no prave ze felt neni kusova vyroba, ale tvoji mluvou je to „seriovy shit“… obzvlaste u tehle nizsich trid nemuze byt o kusove vyrobe ani rec… a zrovna mtb podle me maji jen jako hodne okrajove, vzdyt nemaji ani fully

            0 0
            • l.smetana  

              Ale no tak, nekaž mu to :)

              0 0
              • Rubi  

                aha, zrejme nejsou vhodna pro nas trh, na ceske felt strance ani zminka, jen samy triatlon

                0 0
                • Smazaný účet  

                  asi minuta hledani http://www.feltbikes.cz/…29-27.5.html tak asi tak

                  0 0
                  • Rubi  

                    jasne, sypu popel na hlavu, ja je cilene nehledal, zadal jsem felt, vyskocilo www.felt.cz a tam mtb uplne mrtve, tim to pro me haslo…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      tak abych te uplne nasral tak i tam nabizeji asi dva modely fullu :D ne v poho chapu

                      0 0
                      • Rubi  

                        jj na jejich uzasnych strankach se to samo zaklikava jak chce, takze vyskocily jen 29 HT, takze sem nazorne predvedl jak se nema pracovat s internetem, tak proste tu posledni vetu o fullech prehlednem…:D

                        0 0
                  • LTCar  

                    No a tohle jsou spatna kola?

                    0 0
                    • Rubi  

                      to sem nerekl nikde, jen se ti snazim slusne podat, ze tve kolo temer lowendove tridy neni zadny zakazkovy unikat, jak to podle tvych popisu zni, nic vic…

                      0 0
                      • LTCar  

                        LowEnd? Co tedy patri do te highend tridy? Cannondale?

                        0 0
                        • kubad  

                          nejde o značku kola, ale o model, snad si nemyslíš že levný model rámu jedné značky je ve stejné kvalitě jak drahý model?

                          0 0
                        • Rubi  

                          ono kazda firma dela lowend ramy vis? a cim vyssi model, tim se do ramu vklada vic financi a testovani atd atd

                          0 0
            • Smazaný účet  

              snaha byla.

              0 0
            • LTCar  

              Tvoje kolo jsem zlomil asi 3× , nebo to byla tenisova raketa? Ted nevim, kde cerpas svoje informace o znackas kol, ale rict me jako mam koupit to z tebe nedostanu? Rekni znacku, zajedu se na ni kouknout a pak ti reknu zda mas dobrej vkus… Hlavne, ale nerikej Head… To by jsi me pobavil.

              0 0
              • Vilém  

                Davej !

                0 0
              • Rubi  

                head mam na trenink, je to obyc ram z ciny, stejne jako tvuj felt, zadnou vedu bych v tom nehledal, na levny ram, ke kteremu mam dobry pristup jsem nahazel nejake zbytkove komponenty, koupil na bazaru vidli a kola a vznikl pekny zimak :)

                na zavody sedlam Specialized s-works epic 29 XTR rocnik 2013 a jsem vcelku spokojeny, i ten specialized crux z meho profilu mi vcelku sedi, takze zajed se kouknout treba do toho socialu, je to v kazde dupe a na kazde cyklostezce a dej vedet ;-)

                0 0
                • LTCar  

                  Jestli muj ram delal nekdo v cine jde z domu. Nastesti vim, ze neni z ciny ani z thaiwanu.

                  Kořeny značky Felt sahají do roku 1980, kdy Jim Felt, tehdy jako motokrosový mechanik, navrhl a postavil triatlonové kolo pro motokrosovou hvězdu Johnyho O´mara, který na něm později vyhrál mistrovství Kalifornie v časovce.

                  vývojové centrum felt vývoj kol ve větrném tunelu team-argos-shimano-chronometr rám felt nine karbon

                  Tímto se se Jimmi přesouvá k cyklistice a do roku 1994 funguje pod rozjíždějícím se programem Eastonu. Od roku 1994 následovalo osamostatnění a vznik firmy Felt Bicycles pod patronací firmy Answer Products. Vzhledem k úspěchům Felt v roce 2000 ukončil spolupráci s Answer Products a načal tím zcela novou éru značky. Felt expanduje do Evropy, zakládá pobočku v Německu a rozšiřuje svoje portfolio o horská kola a BMX kola.

                  felt cruiser shelby

                  felt na olympiádě

                  Felt energy woman team

                  felt MTB downhill

                  Felt úzce spolupracuje na vývoji s profesionály. Toto je znatelné zejména v oblasti silničních a časovkářských speciálů, které jsou ve větrných tunelech nejen testovány, ale přímo vyvíjeny! Ani v oblasti MTB Felt nezaostává a jako správný vývojář nabízí svá patentovaná řešení.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Alespon zdroj jsi mohl uvest.

                    0 0
                  • kubad  

                    hmm tak to máš fakt blbé, tvůj rám z Číny bohužel je

                    jinak nic proti Feltu , dělá celkem pěkné a kvalitní kola

                    0 0
                  • Rubi  

                    pekcej, nechces mi tvrdit, ze si myslis, ze tvou modelovou radu felta testujou ve vetrnem tunelu? :D

                    0 0
                    • pepino  

                      Nejen testuje, přímo vyvíjí, jim tam musí lítat papíry všude.

                      0 0
                  • Mysee  

                    Kdopak ti to nakukal. Myslíš, že velevážený Felt testuje i všechny ty lowend kola a rámy a vyrábí je v Německu, jak si pak mohl nakoupit za tak málo?

                    0 0
                  • Vilém  

                    Jinak sice uz postarsi, ale verim, ze v tomto pripade stale platny, odkaz. Where was my bicycle made.

                    0 0
                  • Lister  

                    Kam si pro to tvoje kolo mám přijít, když teď jde z domu?

                    0 0
                  • Rubi  

                    nevim nakolik je tento zdroj overeny (je to pak i na wiki), ale s litosti ti oznamuju, ze tvuj felt je soused meho headu a proto musi z domu pryc!

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    tak sem zvedav jestli je fakt frajer a felt jde z domu :D, no jo ale rikal pokud z ciny, jestli z taiwanu tak je v pohode :D

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      aha tak i z thaiwanu tak to je v pytli :)

                      0 0
                    • Rubi  

                      ted je v garazi a porcuje ho flexou…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        :D stejne chtel porcovat uz vidli ne? tak to vezme jednim vrzem

                        0 0
                        • LTCar  

                          Jsem nechtel dat za kolo vice jak 30 a zase jako vzdy skoncim u kola za 100 papiru… Uz sem nebudu chodit stoji to moc penez. :-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            no prave kdybych si skladal podle fora tak uz mam bankrot jak recko :D

                            0 0
                          • Rubi  

                            kdyz vemes tohle RB nacvaknes si tam XT brzdy a jsi na 28K a mas super kolo, na ktere alespon tady v cr nikdo nemuze nic rict :) a hlavne nebude z asie

                            0 0
                            • Esi  

                              zrovna ho jdu zítra objednat ale XT brzdy tam dávat fakt nebudu, těch pár gramů rozdíl pro moje použití nemá význam, brzdný účinek Deore a XT je skoro stejný spíš bych řekl že stejný, jen nechám samozřejmě vyměnit ty gumy protože Oceloty jsou opravdu snad z ocele za 800 ušetříš 700g točivé hmoty a to stojí za to

                              0 0
                              • Rubi  

                                to je jen reakce na zakladatele… jinak deore bohate staci…

                                0 0
                                • PolsondeSide  

                                  souhlas, já deorka obohatil o ICE TECH kotouče a paráda.

                                  0 0
                                • Esi  

                                  jojo pochopil jsem:-) deorka nechám pokud by to při mé zanedbatelné hmotnosti 102Kg v Alpách nestačilo tak tam dám na předek desky s chladičem a ICE tech kotouče :-)

                                  0 0
                    • LTCar  

                      Zitra overim a pokud to delaji v cine bude k mani na akru od korunky..... :-)))) Podle toho co je v tom clanku je vsechno z asie. Na cem budu jezdit? Nejakyho SUPa nebo co?

                      0 0
                      • kubad  

                        hod se do klidu velká většina produkce rámů je čína/taiwan těžko bys vybíral nástupce :D

                        třeba České RB by se mohlo líbit no

                        0 0
                      • Vilém  

                        A odkud myslis, ze je SUP? :))

                        0 0
                      • Rubi  

                        SUP je taky z asie, jen se sklada v koprivnici… pokud bys chtel neco z cr, tak tusim ze RB se vari u nas…

                        0 0
                      • Mr.Duck  

                        Haha, no tak to ti popreju hodne stesti :) Je jedno kolik za to das, moje 10× drazsi kolo je z Taiwanu, prakticky vsechny high-end kola sou z taiwanu. Vybirat podle toho, kde je to vyrobeny…no jestli ti jde vic o to, nez jak se na kole jezdi, tak enjoy :)

                        0 0
                        • Esi  

                          tak tak můj starý Author má na rámu hrdě napsáno made in taiwan :-)

                          0 0
                      • mr.nikdo  

                        Posledni Felt, ktereho jsem mel v ruce, mel hrde napsane Made in Cambodia :-D.

                        0 0
                  • Pavel  

                    Stejně se to všechno vaří v Číně. Anebo Taiwan… ;-)

                    0 0
              • pepek  

                Pro Tebe jedině Cannondale, ti dělali chvilku i čtyřkolky.

                0 0
                • Mysee  

                  +1 :D nene!

                  Ale tak každej musí být se svým kolem nadmíru spokojenej, že koupil to nejlepší. Nějak si to obhájit prostě musíš.

                  Jinak mi ten felt přijde jak obyčejná tuctovka, navíc Force doplňky to spíš kazí. Ale proti gustu …

                  0 0
                  • Lister  

                    Ale tak každej musí být se svým kolem nadmíru spokojenej, že koupil to nejlepší.

                    Proč myslíš? Ani u u jednoho kola nemám ten pocit, koupit si opravdu to nejlepší by chtělo trochu jiný rozpočet.

                    0 0
                    • Mysee  

                      Přidej si do toho ještě vzhledem k rozpočtu. Setkávám se s lidma, který prostě za minimum (5–10) považujou to nejlepší kolo. A že je to prostě top.

                      0 0
                  • Rubi  

                    jak tuctovka, to je handmade z Hawaie, vychazi z puvodnich nakresu Jima Felta…

                    0 0
    • THORX  

      XT 2016 budou skladem až 28.8. 2015 ne? Jaký je rozdíl mezi 2016 a 2014

      0 0
    • THORX  

      Takže kdybych chtěl zítra objednat XT brzdy a XT kotouče ICE 86 půjde to namontovat hladce na můj bike? Jde mi hlavně o ten kotouč a budu potřebovat adaptér?

      0 0
      • Lister  

        Na který bike.

        Vždyť žádný nemáš?

        0 0
      • Lister  

        Jestli máš náboj s 6 dírama (není to CL s maticí) tak ti tam ty kotouče půjdou. Pokud tedy nejsou dvě verze XT 86 kotoučů, ale jsem viděl, tak by měly být na šrouby.

        0 0
    • THORX  

      Kellys THORX 10 2015 LE

      0 0
    • LTCar  

      Tak nikdo snad nevi, kde presne se vyrabi. Na strankach Felt je uvedeno: asie…

      Tak je jasny Thaiwan, Cina…

      http://2009.feltracing.com/09/content.aspx?…

      0 0
      • Lister  

        Prostě každý rám berou z jiné fabriky. Ty lepší třeba od Meridy nebo Giantu ty levnější z nějakého běžně dostupného katalogu.

        Pošli odkaz na tu aukci na aukru.

        0 0
      • pepek  

        Prý to vaří tento Ju-chi-wong

        0 0
    • LTCar  

      Tak co treba 4 EVER?

      FILOSOFIE 4EVER

      Značku 4EVER jsme poprvé uvedli na cyklistický trh před deseti lety. Jako jedni z mála jsme od počátku preferovali vlastní montáž před dovozem hotových kol z Asie. Důvodem byla především kontrola nejen nad výběrem zboží, ale také nad samotným procesem výroby. Od první chvíle jsme se snažili investovat do kvalitních technologií a hledali jsme spolehlivé obchodní partnery. V současné době nabízíme široký sortiment kvalitních jízdních kol a každý zájemce si může u nás vybrat kolo dle vlastních požadavků.

      Pro výrobu rámů používáme nejkvalitnější materiály. Všechny rámy jsou testovány a mají certifikát splňující požadované normy. U karbonových rámů využíváme nejmodernější technologie Carbon High Modulus. U duralových rámů speciální technologie SWT – bez typických housenkových svárů. Klademe důraz na kvalitu montáže. Stojanová výroba zaručuje dodržení přísného režimu montáže všech komponentů.

      Poskytujeme záruku 36 měsíců na celé kolo, nikoliv pouze na rám

      Koupil bych tenhle ram. Co na to mistni chytraci?

      0 0
      • Evilcleaner  

        nevím jestli se řadím mezi místní chytráky, ale pokud od 4everu čekáš že se bude vyrábět výrazně na západ od místa vzniku tvého současného rámu, tak tě ujišťuju, že to bude max o jednu provincii. pokud chceš něco co je děláno u nás, tak si kup rb, duratec apod.

        0 0
      • Rubi  

        zrovna 4ever se montuje (/montoval, doufam ze jeste ano) u nas ve vedlejsim meste – Studence a mohu te ujistit, ze se tam obsolutne nic nevari a ramy pochazi z asie a u nas se to jen sklada dokupy… („Při výrobě a vývoji rámů lidé z firmy 4EVER spolupracují s nejlepšími továrnami a odborníky v Asii i v Evropě.“ zdroj)

        bez do RB, uz jsem to psal…

        0 0
        • Mysee  

          jojo jen u výrobců typu RB si může připadat, že má něco českýho, navíc si může připlatit za vlastní barvy a geo.

          0 0
          • mr.antik  

            Pokud se mu líbí rámy z profilovanejch trubek, tak mám obavu nikde než taiwan nebo čína na to technologii stejně mít nebudou.

            0 0
            • Rubi  

              duratec mel skvele profilovanou zadni stavbu zvlaste u cyklokrosek…:D

              0 0
              • Vilém  

                Myslim, ze zohybani trubek a profilovani trubek je neco jineho, nebo to alespon ja za neco jineho povazuju.

                No, moc se jim to nepovedlo, pravda:)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no hlavne se mu nesmime vrtnout do te jeho ctyrkolky, jak zjisti ze mam ram svareny v asii tak nevim nevim.:D, teda pokud nema japonce. predpokladam ze proti tomu nic nema.

                  0 0
    • Radek Broz  

      Tak jsem teď trochu hledal a asi by to mělo být tak, že novej je zpětně kompatibilní se staršíma brzdama. Mám tu i XTRka (ne trail) a vypadá to, že by to do nich mělo jít.

      0 0
      • Radek Broz  

        Mělo být na Listera. Jinde jsem zase četl, že to kompatibilní není. Asi to řazení taky objednám, tak ti to pak vyzkouším.

        0 0
        • Lister  

          Díky.

          Ono to stejně ale asi nakonec nepůjde kvůli smyku – práva páka snad není kompatibilní se staršímy modely a nový asi na rám slušné nedám. Jdu si to prostudovat.

          Jo jsem dinosaurus co má víc převodníků.

          0 0
          • Lister  

            Tak shimano má na svých stránkách dvě verze páček. Buď Ispec II nebo Ispec B. Takže si člověk může vybrat. Až teď jsem zjistil že mám dokonce ještě vsechno Ispec A („překvapivě“ když B je od roku 2014) ale to by neměl být problém, protože B řazení se na A páku namontovat dá.

            Kombinaci nová páka a Ispec A nebo B řazení to už bude horší. Jedině sehnat ten nový spojovací díl a namontovat na staré řazení.

            0 0
            • Vilém  

              Jen doplnim, ze po male uprave jde i A razeni na B paku. Musi se upilovat zobacek na A razeni a prevrtat dira, pripevnovaci dily se pouziji k verzi B.

              Jak je to s kombinovanim ispec II brzd a starsiho razeni, to netusim.

              0 0
    • R4DY  

      Ahojte ake brzdy by ste mi poradili na reigna ? premyslal som nad saint… alebo kombinaciou hope v4 dopredu a x2 dozadu.

      0 0
      • pierogross  

        Ahoj. Ve slovenském Bikerovi 02/16 v megatestu vyhrály Shimano Zee, což je levnější verze Saint. Já bych to taky viděl takhle.

        0 0
      • kesu  

        DH brzdy z vlastní zkušenosti:

        1. Hope V4: odpudivě drahý, perfektně dávkovatelný, výborně se plní, příjemná páka, váha malinko nad XT – celkově top
        2. Magura MT5: odpudivý materiál a zpracování páky, levný, naprosto top účinek (kam se hrabe saint), dobrý tvar páky, neuvěřitelně špatně se plní. Váha jako XT. Trošku digitální.
        3. Shimano Saitn/Zee, zavzdušňují se při dlouhým visení za pření kolo, páka tvarově odpad. Plní se hůř než hope ale výrazně lépe než Magura. Nejtěžší.
        4. Guide trošku zaostává účinností na výše uvedenými. Jinak vzhledem k ceně proč ne. Ale já Avid blokuju.
        0 0
        • pierogross  

          Seš dobrej. Svůj pohled beru zpět. :)

          0 0
        • wladeq  

          …+ moře náhradních dílů pro Hope vs u shimana je většinou problém sehnat celou páku nebo prase zvlášť + jejich poruchovost

          Máš srovnání V2 a V4?

          0 0
          • scota  

            Shimano náhradní díly až na vyjímky nedodává. Občas můžeš koupit celý třemen nebo celou páku.

            0 0
          • kesu  

            Hele moc ne, rozdíl v účinnosti bude pouze minimální a nejel jsem je hned za sebou. V2 mi účinností dostačovaly a neměl jsem k nim výhrady. Ale od té doby udělali jinou páku (rozhodně lepší) a tu máme na V4. Takže přímé porovnání nemám.

            0 0
            • wladeq  

              Stará páka stála zaho*vno úplně, Evo páka byla o dost lepší, na V4 je ale zase jiná, novější, páka, i tak myslím, že v nich, jako v celku, až takový rozdíl nebude, aby se oplatilo měnit V2 za V4. Díky

              0 0
              • kubad  

                s V2 existovaly páka

                Tech2

                Tech2 Evo

                rozdíl mezi Tech2 a Tech2 Evo byl podle Hope 10% takže není důvod psát že stála za hovno

                Tech3 – je až u V4

                0 0
                • wladeq  

                  No, dyť tohle sem napsal…já neEvo páku neměl, ale tehdá jsem že všech stran slyšel, že to není žádná hitparáda, Evo je jinde…btw. na celých 10% vcelku zvysoka s… ;-)

                  0 0
        • wilda81  

          Tvar páky je silně individuální věc, tohle bych do hodnocení netahal.

          0 0
          • wladeq  

            Individuálně ti 90 procent lidí řekne, že ta páka hope je prostě lepší ;-)

            0 0
            • wilda81  

              To je možné, ale jak můžeme vědět, že kesu a ty nejste mezi těmi deseti? ;)

              0 0
    • lukasmohapl  

      jen se zeptám : jaké jsou SLX M665? :-) Mohu je mít z druhé ruky. díky za radu.

      0 0
      • Rubi  

        nanic, to neber, radsi novejsi deore(615) nebo slx(675) stejne jako xt (785)

        0 0
      • Mr.Duck  

        Jestli za dobry peniz, proc ne. Funguji bez problemu, a nemyslim ze by nejak vyrazne zaostavaly za soucasnyma 2pistkovyma brzdama.

        0 0
        • lukasmohapl  

          okolo litra?:-) Takže to jsou jednopístky?

          0 0
          • Vilém  

            Vsak pise o 2 pistkovych, takze jsou 2 pistkove.

            0 0
          • Mr.Duck  

            Za litr proc ne, vic uz bych asi nedal, jen proto ze za dva uz podle me pujdou sehnat M615 ne? Ktere nejsou vyrazne lepsi, ale preci jen nove.

            Jezdil jsem na M665 Whistler bikepark bez problemu, jsou to dobre brzdy.

            0 0
            • Evilcleaner  

              no řekl bych, že deorka m615 (ne mix deore/alivio m506) za dvojku jen tak nekoupí a taky bych je jezdil raději než staré slx m665 což ovšem neznamená, že to jsou špatné brzdy. pokud jsou za tisícovku a v dobrém stavu i s nějakým deskama, tak je to dobrá cena – ve své době to byla dobrá brzda a nesrala se.

              0 0
              • scret  

                nedavno byla akce na koloshopu, kdy jedna 615ka stala tusim 950Kc… Takze za dvojku obe… Tedy beru to samozrejme bez kotoucu…

                0 0
                • Deathwing  

                  momentalne jsou 615 skoro za 2400 a za 2600 a nejaky drobny uz sezenes SLX

                  0 0
                  • scret  

                    no, ono to je taky tim, ze shimano predstavilo uz SLX 2017, ktery bude na podzim, v zime? Tak samozrejme „stary“ SLXo musi jit cenove dolu…

                    0 0
                  • lukasmohapl  

                    presně! bral bych asi z kupkola, kde je rozdíl bratru 350kč…a tak nevím zda má smysl šetřit a koupit za ty penize jeden kotouč, nebo koupit SLX..

                    0 0
                    • scota  

                      SLX (M666 a M675) jsou skoro jako XT akorát mají na pístech v destičkách závlačku a páka je lisovaná. Myslím, že mají nejlepší poměr cena/ brzdný výkon. M665 neznám. S kotoučem SM-RT56 se mi je párkrát podařilo nepěkně zahrát, ale to byly sjezdy 10 km a více v horách s pořádným sklonem.

                      0 0
                    • Deathwing  

                      Aktuálně je má levnějc koloshop za 2640 i cycology 2666. Kupovat Deore kvůli pár stovkám se podle mě nevyplatí

                      0 0
    • rs.bike.samuel  

      Mám nedávno koupené XT8000 s chlazením a fakt super, předtím jsem měl Avidi 5 a s těmi to vůbec nemužu srovnávat. Být tebou koupil bych ty XT

      0 0
    • R4DY  

      Takze rozhodujem sa medzi hope e4 a shimano saint co odporucite ? Kotuce mam hope floating disc

      0 0
      • wilda81  

        Hope mi skrtaly se Sainty o třmen. Musel jsem jej trochu zbrousit. Takže za mě buď e4 nebo v případě Saintu vyměnit i kotouče.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.