• blaf

    Cau,

    nakupuju novou/jetou silnici. V tomhle vlakne bych chtel konzultovat moje aktuální nabídky a varianty. Zatím uvažuju jak nákup nového kola tak bazarovky.

    Momentálně mám nabídku na Focus Cayo EVO 2.0 2013. Je to na el. Ultegre 10sp. Koupene pred rokem, najeto 10tis. treninkovych a 1tis. zavodnich km. Kolik byste odhadli, ze to muze mit hodnotu?

    Dik za tipy a rady

    0 0
    • blaf  

      Up

      0 0
    • Delkim  

      35–40 tisíc

      0 0
    • karliner  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • delfyn  

      30–35tis nový stojí 60tis a máš to jetý bez záruky 50% ceny

      0 0
      • blaf  

        a kde jsi ho videl za 60? a opravdu ho maji? pokud vim tak uz nikde neni, puvodni moc cena byla 76, zaruka na komponenty jeste rok, na ram 4

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Souhlas, 60 nebyla běžná prodejní cena, stejně jako těch 76, co uvádíš jako původní MOC. Pokud prodejce dal 15 nebo 20 procent slevu, což není nic výjimečného, na 60 ses mohl dostat.

          0 0
        • Delkim  

          MOC doporučená cena nehraje takovou roli, každý to většinou stejně kupuje s nějakou slevou…

          těch 35 tisíc jsem psal i já, strop 40 tisíc

          jednou je to ojetý a tak to prostě je

          ale ty ho spíše chceš prodat než koupit, ne? jsi to mohl napsat narovinu :)))

          0 0
          • blaf  

            Ne, já vážně kupuju… To cos napsal ty si myslím bylo ok. 30 je podle mne už dost málo. Je ale pravda, že jsem se teď snažil to cayo sehnat nový a bez snažení bych dostal slevu 30% jen už není moje velikost :( Na předobjednávku 23% taky bez problémů. To ale vychází stále moc :( No zkusím to ukecat.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Tak není to snad jediné kolo, které máš ve výběru, ne?

              Jaký máš finanční limit? A co naopak požaduješ? Podle toho bych se tak nějak zařídil…

              0 0
              • blaf  

                Můj původní limit byl 40 s tím, že když bude nějaká super nabídka tak přidám…

                Můj problém je, už jsem to řešil jinde, že potřebuju větší úhel sedlové trubky než má většina kol. Většina má do 73, já ideálně potřebuju 74, co vím tak Focusy, Bmc a Storcky mají 73.5. Bmc a Storcky jsou cenově jinde. Většina značek jako spesl, giant, Scott,… kvůli tomuhle padá takže Focus je pro mne v tuhle chvíli jediná varianta.

                Mam nabídku na nové Cayo (ne evo, starší ram) na ultegře 11sp za 39tis.

                Potom jeté cayo evo 2.0 viz zakládající příspěvek. Chce za něj 44. O ceně jsem zatím nesmlouval.

                Nové Izalco pro 2.0 2013 za 52tis jenže velikost 56 a na tu se nenaskládám.

                Nové cayo evo 1.0 2014 za 66tis. To je už těžce přes limit.

                Možná bych dostal cayo evo 3.0 2014 na mech. Ultegře 11sp pod 40tis.,na to jsem se ale neptal a ani si nejsem jistý jestli to chci, hlavně kvůli internímu vedení řadících lanek.

                Původně jsem plánoval mechanickou sadu, že bych za tyhle peníze dostal elektriku mne ani nenapadlo, ale když jsem takovou nabídku dostal tak mě to hodně láká.

                0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  S tou elektrikou nevím… Elektrická Ultegra 6770 je podle mě vzhledově přímo hnusná. Kdybych měl volit mezi elektrikou 6770 a mechanikou 6800, bral bych tu mechaniku 6800 už jen kvůli 11sp. a nakonec i tomu vzhledu. Otázka taky zní, kolik lidí umí elektriku seřídit, jak často se něco seřizovat vlastně musí, popř. kolik servisů je na to už nyní vybaveno a kolik by to stálo…

                  0 0
                  • Amoondre  

                    a dalsi vec co si clovek musi hlidat baterka, jako by sme uz nebyli otrokmi baterek …

                    0 0
                  • jecnak  

                    Seridis to velice jednoduse pres tlacitka na bowdenu a je to vyrazne jednodussi jak klasika. Baterka je na cca 1500km a vic podle stylu jezdeni a teploty. Druha vec je kalibrace.

                    0 0
                    • blaf  

                      Proč ses ty vlastně rozhodl pro mechaniku?

                      0 0
                      • jecnak  

                        Kvuli cene a moznosti opravy ci upravy kdekoli mimo civilizaci. Stavel jsem kolo po dilech a tam je cenovy rozdil mezi mechanikou a elektrikou prilis velky a dle meho mineni nestoji za rozdil ve funkci.

                        0 0
                        • delfyn  

                          už z podstaty kola mi přijde že elektrika na něj nepatří. Já bych hlasoval jednoznačně pro mechaniku, zejména když funguje super tak proč měnit.

                          0 0
                          • jecnak  

                            Projed se na nejakym kole s elektrikou nejakou delsi jizdu a pak to pochopis.

                            0 0
                            • delfyn  

                              já neříkám že nemůže fungovat o něco lépe, jen že mě to na kolo nesmí:)

                              S elektrickým řazením jsem nejel, klidně bych ho projel, ale stejně si budu stát za svým.

                              0 0
                              • blaf  

                                Ja už tolikrát říkal, že si stojím za svým ;)

                                0 0
                            • blaf  

                              mohl bys prosim porovnat elektriku a mechaniku? potkal jsem par lidi s elektrikou a vsichni si to chvalili, ale sam jsem to jeste nejel, teprve si domlouvam pujceni testovacky

                              0 0
                              • jecnak  

                                To se neda moc popisovat. Proste to radi na zmacknuti tlacitka. Podobny rozdil mezi tim ridit normalni auto a elektro, zkratka jina technologie.

                                0 0
                          • maajkee  

                            Přesně tak, kolo je přeci úžasný v tom, že funguje bez jakýkoliv elektrický či benzínový energie.

                            Pro závodníky, kterým to seřizujou a platěj mechanici a najezděj na tom kole 20, 3é tisíc ročně proč ne. :)

                            0 0
                            • blaf  

                              jo, a komp vozis? ;)

                              na kole chci jezdit a ne se v nem vrtat po kazdem desti, co jsem potkal par lidi tak rikali, ze to daj jednou rocne do servisu a celej rok na to nemusej sahnout, proste to funguje… a to mne na tom laka

                              0 0
                    • Člověk a jeho svět  

                      Ta kalibrace probíhá jak? Díky.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Co jsem tak pochytil, tak se pripoji k pc a znovu se ridici jednotce rekne, kde jsou ktere prevody – jakoby se zkalibruji servomotorky pro jednotlive prevody a ulozi se ta poloha do pameti. Jak presne to ale probiha a proc by se to delalo netusim, nikdy jsem ten software nevidel. Jedna se o ciste servisni zasah na rozdil od uzivatelskeho serizeni/kalibrace, ktere je treba zde http://techdocs.shimano.com/…30707675.pdf

                        0 0
                • delfyn  

                  můžeš dát odkaz kde jsi řešil proč chceš 74st, to by mě docela zajímalo. půl stupně to doladí sedlovka předsazení ne?

                  0 0
                  • blaf  

                    Resil je mozna silne slovo, proste jsem uz tady v jednom vlakne popsal jak na tom jsem. Zadna velka diskuze se kolem toho nerozjela.

                    Momentalne mam kolo s uhlem sedlove trubky 72.5, mam na nem sedlovku otocenou zamkem dopredu a sedlo i tak posunute dopredu. Zmena uhlu o 0.5 stupne posune sedlo v mem pripade o cca 7mm dopredu. Podle toho jak jsem si to spocital by mi pri uhlu 74 stupnu vyslo sedlo pri rovne sedlovce uprostred, pri 73.5 ho budu muset jeste posunout dopredu. 73 si myslim, ze bude na rovnou sedlovku malo, musel bych posunout sedlo uplne dopredu… Kazdopadne si chci Tarmaca pujcit jak kvuli overeni, ze 73 nestaci tak kvuli vyzkouseni el. razeni tak potom budu vedet vic.

                    0 0
                    • jecnak  

                      A to resis kvuli nevhodne pozici pri slapani (koleno neni nad pedalem?) a nebo prilis dlouhemu posedu?

                      0 0
                      • blaf  

                        Kvůli pozici při šlapání.

                        0 0
                        • blaf  

                          I když tomu teda nerozumím. Podle mne jsem proporčně normální.

                          0 0
                          • jecnak  

                            A to ti vyhazuje nejaky kalkulator a nebo je to vysledek mereni primo na kole? Kufry jsou nastaveny korektne?

                            0 0
                            • blaf  

                              k tomuhle nastaveni jsem dospel casem podle toho jak jsem se citil na kole, ted jsem byl na bg fitu a tam mi potvrdil, ze to mam ok, korektnim nastavenim kufru myslis osu pod kloubem palce? tak to mam, ale prece neni spatne to mit pred nebo za ne?

                              0 0
                            • blaf  

                              jo a vlastne ta vzdalenost spicka sedla – BB sedi i na vystup z kalkulatoru z competitive cyclist

                              0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Canyony maj taky 73.5, bude toho vic.

                  0 0
                  • blaf  

                    Na canyon jsem se díval a vyřadil jsem je kvůli uhlu. Možná jsem se ale překoukl. Ted se tam nemůžu dostat, ale podívám se na to ještě.

                    Spousta značek má 73.5 i víc, ale v malých velikostech. Na mne vychází velikost 56 – 60, jak u jaké značky a tam už toho tolik není.

                    0 0
                  • blaf  

                    Tak mas pravdu, díky za tip

                    0 0
                  • blaf  

                    tak jsem se na to kouknul vic, a Tebou odkazovane kolo je pro letosek nove, vloni meli Ultimate CF (ten mel podle me sedlovku polozenejsi) a Ultimate CF SLX (ten ma 73.5, ale je to moc drahy), Ultimate CF SL ma taky 73.5, jestli pujdu cestou mechaniky tak to bude jeden z kandidatu, v pripade elektriky uz to musi byt SLX a to uz stoji moc :/

                    0 0
            • blackjohn  

              Můžu se zeptat, kde dostáváš takový ceny? Pokud to není tajný :)

              0 0
    • blaf  

      nenasel by se tu nekdo kdo ma silnici s Di2 z Prahy nebo okoli (idealne na vychod) a nechal by mne na tom par km projet? kdyztak se pls zeptejte jestli o nekom vite

      nasel se jeden kus v me velikosti a ja se potrebuju rychle rozhodnout jestli to vezmu nebo ne

      0 0
      • blaf  

        jeste jedna vec, nevite jak je to s moznosti prechodu z Di2 10s na 11sp? teoreticky by to melo jit jen vymenou kazety a preprogramovani ridici jednotky, ale je to mozne i prakticky?

        0 0
        • Ma7ous  

          řešíš až moc velké detaily, které tě potom budou stejně ukradené, když jsem vybíral silnici tak jsem zkoušel 11 campu a 10 shimano a jestli je tam 10 a nebo 11 pastorku je prakticky jedno, špíš 11 žetez bude zase o kus dražší než 10 řetez a ten budeš měnič mnohem častěji než kazetu, a není si problém koupit miche shimano kazetu a poskládat si ji podle sebe

          0 0
          • blaf  

            asi mas pravdu, ve me se porad jen mele touha mit to nejnovejsi, i kdyz to stale neni top, s tim mit to za rozumnou cenu, asi ale pujdu do 10sp

            0 0
            • Ma7ous  

              nejlépe se kupuju silnice tak, že se vyzkouší a ideálně vše co tam chce člověk mít, merida sice není žádná top značka, ale taky mají dobré testovačky a nebo spešl, v Plzni mě třeba půjčili i Focuse, takže je to o domluvě

              jinak k těm top věcem, tak jsem po tom bažil, ale každá věc se jednou posere, a je pěkné mít zapletená kola co nikdo nemá, ale mizivá dostupnost dílů a servisu mě přivedla k tomu si kupovat normální věci, člověk ušetří peníze i nervy

              0 0
            • jecnak  

              Taky jsem to resil kdyz jsem stavel novou Madonu a celkem te chapu, ale dospel jsem pak do stadia, kdy jsem si uvedomil, ze vlastne je to jedno. Ono totiz aktualne prichazi tolik novych veci – kotouce, bezduse, elektrika – a neni jasne co se chyti a co ne. Jestli navic nezavodis, tak bych to uz vubec neresil.

              0 0
              • blaf  

                jo mas pravdu, 10sp mi v klidu staci, jen ted jeste nevim jak s tou elektrikou, ale to nebudu vedet dokud to nezkusim…

                0 0
                • jecnak  

                  Popravde s jakoukoli Durou neudelas chybu. Dodnes jezdim na 7402 a porad slape jak hodinky. Ze ma 8 pastorku nijak zvlast nevadi. Samozrejme s 11 se lip drzi kadence a je vetsi rozsah a nova at uz 7800 a nebo 9000 co mam chodi lehceji, ale porad chodi vse tak nejak podobne.

                  0 0
                  • blaf  

                    takze tve doporuceni zni spis mechanickou Duru nez el. Ultegru? asi jo, kdyz jsi vzal mechaniku :)

                    0 0
                    • jecnak  

                      Spis Duru. El. je sice fajn, ale po prvnim efektu nadseni prejde.

                      0 0
                      • blaf  

                        Proč myslíš, že nadšení přejde? Uvědomíš si, že to vlastně nefunguje tak dobře nebo, že to za ty prachy nestojí? Nebo jaké jsou důvody pro znění?

                        Když jsi kolo stavěl sám tak věřím, že el. vyšla draze, navíc asi Dura, že? Já bych bral „jen“ Ultegru a kolo s ni mne vyjde levněji než s Durou. Takže u mne je co se týká financí výhodnější jít s el..

                        0 0
                        • jecnak  

                          Na kole jsou pro me dulezitejsi veci nez super pohodlne razeni, treba kola, vaha, pohodlne riditka a omotavka, pedaly atd.

                          0 0
        • jecnak  

          Obvolej si Spesli test centra kvuli pujceni. Co se tyce prechodu, tak z 10 na 11 budes muset resit casto i orech.

          0 0
      • Ma7ous  

        bike galerry měla loni zkušební model kola s Di2 ultegrou na půjčení, tak se zkus poptat jestli to nemájí i letos

        0 0
        • blaf  

          ono neni problem si pujcit testovacku na di2, problem je si ji pujcit hned tenhle vikend, mam zamluvenyho Tarmaca, ale ten bude az pristi vikend, a ja se dnes dozvedel, ze se naslo jedno kolo, a tak bych to potreboval co nejrychleji vyzkouset, abych se rozhodl jestli jo nebo ne

          0 0
          • Ma7ous  

            nj pokud na nákup spěcháš tak to je jiná

            0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Vždycky jsem chtěl mít všechno hned. Často jsem se pak bil do hlavy… Jen taková drobná rada ;)

            0 0
            • blaf  

              to je jasny, ale nekdy kdyz clovek prilis otali tak se bije do hlavy, protoze se na nej uz nedostane :(

              0 0
    • blaf  

      nebo jeste toto, s cenou by sel urcite niz, jak moc nevim, zajimavy jsou na tom kola, sada Dura 7900, ram sice 2011, ale spatnej asi nebude, Cayo je asi pohodlnejsi, ale co uz, vy**** se na elektriku?

      to je zase dilema, krom mechanika vs. elektrika pribyva jeste jety vs. novy :/

      0 0
      • Ma7ous  

        osobně bych se jeté silnice nebál, osobně jsem první silnici koupil novou a přechod na karbon už jsem si koupil jetou a oproti nové jsem žádné rozdíly neviděl,

        jinak ten tvůj inzerát vypadal hodně dobře, dokonce si i Focus vzpomínal jako preferovanou značku, a pokud se neplatu tak dává 5 let záruku na rám, takže slušný prodávající by tě dal i doklad

        osobně bych šel do tohohle,http://ww­w.wilier.cz/ko­lo-granturismo-forces60/d-70813/ ale záleží na terénu kde budeš jezdit

        0 0
        • blaf  

          jezdit budu klasicky cesky silnice… coz je spis pro Cayo, melo by byt pohodlnejsi nez Izalco coz je zavodak

          Focusy maji aspon trochu vyhovujici geo, proto je preferuju, ten Wilier ne :(

          bazaru se ani moc nebojim, spis nevim jestli el. nebo mech.

          0 0
    • blaf  

      Tak z Focusu seslo takze vybiram dal.

      Momentalne mam kandidaty:

      sada Ultegra 6800 11sp

      řídítka a představec FSA SL-K

      kola FuRa 1 2-way fit, FuRa 3 2-way fit nebo Mavic Ksyrium Elite (nejspis FuRa 3 nebo Ksyria kvuli cene)

      U Canyonu se mi nelibi prumer krku vidle, vymena predstavce bude komplikovanejsi a nakladnejsi, ale asi to neni zas takovej problem. Ram je letos novej, asi si toho bere dost z SLX z minulych let takze by mel byt vybornej. Jako vsechny ramu od Canyonu.

      O Fondriestu toho moc nevim.

      Nejde mi o to, aby to kolo bylo nejaky ultratuhy, radeji at je trochu lehci a pohodlnejsi. Jak je na tom z tohodle hlediska ten Fondriest?

      Co vy na to? Kteryho z tech dvou?

      0 0
      • šimlos  

        Tak Focus nakonec ne,škoda,bylo by nás víc :-). Já bych vzal ten Canyon a vůbec bych neváhal.Dobrá cena za takhle kvalitně a vyváženě osazený kolo,lepší asi nenajdeš.

        0 0
        • blaf  

          Posledni Cayo na UDi2 mi nekdo koupil. 2014 na el. je uz hodne pres rozpocet a nakonec jsem se rozhodl, ze to ani nepotrebuju. Chodilo to krasne, bylo to strasne pohodlny, ale zatim se za to moc priplaci. Pak jsem jeste zvazoval izalco na Dure, ale to mi taky uteklo. Holt se nemuzu rozhoupat.

          Tak ted tohle plus jeste muzu koupit Cayo Evo 2014 na Utegre za vyhodnejsi cenu, ale to kolo je dost o kompromisech. Ten Canyon i Fondriest jsou jinde. I cenou teda :)

          Na tom Fondriestu se mi libi, ze si muzu nadiktovat co na to chci (v ramci rozpoctu). Canyon je tak jak je, ale ono na nem neni nic spatnyho. Snad jen, ze to nema carbon riditka.

          0 0
          • blackjohn  

            Ten Canyon je matnej? Pokud jo, tak by to mohlo bejt nádherný kolo…

            Fondriesta jezdí kamarádka a je s nim dost spokojená, ale víc ti bohužel neřeknu. hezká je ta černo zelená varianta.

            Dost si navýšil rozpočet :)

            0 0
            • blaf  

              vypada matnej, bylo by fajn to videt na zivo, to se ale asi nepovede

              rozpocet jsem zvedl, kdyz jsem zacal uvazovat o Di2 a uz jsem ho potom nesnizil :)

              0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Jen technicka oba ty ramy maj sedlovku se setbackem, kterou asi budes menit. Canyon kulatou, to pujde i kdyz se zda ze je povedena, Fonrdiest ma sisatou, tam nedas nic jineho. A C. je vyssi nez F.

        0 0
        • blaf  

          to je pravda, jsem na to nejak pozapomnel, dik za upozorneni

          takze to bude Canyon

          0 0
        • blaf  

          tady pisou „Aerodynamická sedlovka dává skoro zapomenout na offset.“ takze by to mozna nemusel byt problem, zahnuta je, ale mozna ne moc, kazdopadne pocitam s tim, ze si to pojedu do Kolina vyzkouset a potom uvidim

          0 0
    • blaf  

      tak vyber pokracuje

      v tuhle chvili jsem rozhodnuty pro Canyon Ultimate CF SL nebo SLX, geometrie maji stejne takze to ted neni dulezite, nevim jestli vzit vel. 58 nebo 60

      Podle calkulatoru z Competitive cyclist bych mel mit TT 56 coz vychazi na vel. 58., ktera ma TT 566mm. U tehle velikosti mam problem s nizkou hlavou, diky niz nejde dostat riditka vys nez 8.5cm pod sedlo (krk je uz serizly od Canyonu) a ja bych rad dostal riditka vys.

      Proto uvazuju o velikosti 60, u ktere bych se dostal na drop cca 6.5cm coz uz je akceptovatelne. Ta ma TT 583 coz je celkem velkej rozdil proti vel. 58, ale v hodnotach Reach se lisi „jen“ o 11mm. To uz neni takovej rozdil a mohl by to vyresit o 1cm kratsi predstavec.

      Moje otazka zni: Je v mym pripade mozny uvazovat o vel. 60 nebo je to absolutni nesmysl?

      Vystup z calkulatoru

      Measurements

      Inseam: 86.5

      Trunk: 66.5

      Forearm: 36

      Arm: 66.5

      Thigh: 64

      Lower Leg: 59

      Sternal Notch: 155

      Total Body Height: 189

      The Competitive Fit (cm)

      Seat tube range c-c: 56.0 – 56.5

      Seat tube range c-t: 57.8 – 58.3

      Top tube length: 55.9 – 56.3

      Stem Length: 11.6 – 12.2

      BB-Saddle Position: 78.0 – 80.0

      Saddle-Handlebar: 55.1 – 55.7

      Saddle Setback: 5.6 – 6.0

      The Eddy Fit (cm)

      Seat tube range c-c: 57.2 – 57.7

      Seat tube range c-t: 59.0 – 59.5

      Top tube length: 55.9 – 56.3

      Stem Length: 10.5 – 11.1

      BB-Saddle Position: 77.2 – 79.2

      Saddle-Handlebar: 55.9 – 56.5

      Saddle Setback: 6.8 – 7.2

      The French Fit (cm)

      Seat tube range c-c: 58.9 – 59.4

      Seat tube range c-t: 60.7 – 61.2

      Top tube length: 57.1 – 57.5

      Stem Length: 10.7 – 11.3

      BB-Saddle Position: 75.5 – 77.5

      Saddle-Handlebar: 57.6 – 58.2

      Saddle Setback: 6.3 – 6.7

      0 0
      • jecnak  

        Pri podobnych parametrech jako ty vozim neco mezi French a Eddie Fit. Predstavec 100mm. Doporucoval bych vyzkouset pokud uz mas nejake referencni kolo, na ktery jsi zvykly.

        0 0
        • blaf  

          referencni kolo by bylo, ale ne uplne vyhovujici, je na mne moc nizke, problem je, ze neznam presnou geo

          namereno mam toto, ale to neni presne:

          TT – 570 – 575mm

          ST(c-t) – 600mm

          HT – 175mm

          SA – nevim, „vodovaha“ v mobilu ukazuje 72.5 – 72.7, ale tomu moc neverim

          blbe je, ze podle TT se to blbe porovnava, reach stavajiciho kola neznam a pri mereni mi tam tak cm lita, ale rekl bych, ze to tak nejak odpovida Canyonu v 58, na stavajicim kole mam ale riditka s reach asi 13cm, na novem planuju nechat compacty, ktere maji kolem 8cm a tim se to vlastne o dost zkrati tak by mozna ta vel. 60 mohla byt ok, tezko se to ale posuzuje kdyz nemam s cim poradne porovnavat :(

          ty mas tu Madonu v 60, geo H2? ta je jeste o cca 2cm vyssi nez Canyon 60, to by se mi libilo

          mohl bys sem napsat svoje miry? a jaka riditka vozis? vim, ze je to vsechno individualni, ale jen tak pro info, diky

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Jestli mas takovyhle reach na riditkach, tak se nedivim ze potrebujes otocenou sedlovku. Pritom Saddle setback vyse ti vychazi normalne.

            0 0
            • blaf  

              tak ja nevim, asi jsem to meril blbe, ale prislo mi, ze to blbe nemam

              jestli pojedete v nedeli do Podebrad tak bych se k vam pridal a muzete se mi k tomu vyjadrit nazivo

              0 0
          • jecnak  

            Mam letosni ram Madony 5.9 s H2 ve velikosti 60 s jinou nizsi krytkou hlavovky, 10cm 6stupnu predtavec a riditka Ritchey WCS EVO Carbon nejaky starsi model ale maji mensi drop i reach. Me nekdy odchyt v Podebradech a muzes si to zkusit.

            0 0
            • blaf  

              ok, diky

              svezu se s vama az pojedete do Podebrad

              0 0
      • zarkow  

        Jestli máš 189cm, šel bych 60tky.

        0 0
    • blaf  

      tak vyber stale pokracuje :)

      po delsim rozhodovani jsem Canyon zavrhnul, chci to kolo vyssi kvuli mensimu rozdilu sedlo – riditka a Canyon uz potom vychazi moc dlouhy

      trochu jsem se upnul k Treku Madone(H2 geo) a Domane 5.x, ted jsem do vyberu vratil Focusy, ale Izalco Ergoride a Basso Loto nebo Laguna

      nemate nekdo porovnani tech kol? jake vybrat, kdyz by se neuvazovala cena? cena samozrejme roli hrat bude, ale zatim neni dulezita, jde mi spis o hodnoceni ramu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.