Nová doba -Nová (ne)úroveň výrobků včetně cyklo průmyslu

8 nepřečtených
  • Elix

    Asi tomu nějak nerozumím, ale když si dnes jako BFU (běžný franta uživatel) koupím běžný 29" bike okolo 20tk., tak skoro všechny mají vpředu 32z pilu a vzadu klasiký ořech HG na 11 nebo 12z kazetu, tak to asi budu kmitat nohama jak křeček ve válci a kolo se sotva pohne směrem dopředu ?

    Shimano sice nabízí ve své sadě Cues přesmyk i plechovou snýtovanou dvojplacku 40/24z, ale výrobcům se to jaksi nechce montovat:

    1– není to dnes cool, 2– money-nižší zisk. Zlaté starší Shimano Alivio s tužším duralovým pavoukem a systémem HTII.

    Jinak to vedení lanek/hadiček (nejlépe hlávkem, kde se lanka/hadičky budou šolichat a v carbonovém rámu to fakt chceš) vnitřkem rámu je fakt cool řešení, kdy je ve většině rámu (čest výjimkám co mají decentní otvory) zespodu nedovařené mezera, z které ty lanka/hadičky trčí ven, a kde toto místo bývá nejvíce zablácené, ale zase může prodejce argumentoval tím, že je to důmyslný odvodňovací kanálek.

    Chápu, že chtěl Sram se svými " dravými vrabčáky " (pohon 1×12) udělat progress a zadupat Shimano, ale to křížení řetězu v krajních polohách je fatál brutál, který popírá strojařinu jako takovou o hladkém chodu mechanismu, To snad člověk mění ty z boku od řetězu obroušené 1 převodníky co 2tis. ne ? Jako je argument, že když to jezdí profíci, tak to musí být vrchol technologie, ale nikdo už neřekne, že profi jezdí i vpředu 38z. nebo 40pilu, kterou i do značkového rámu zkrátka nedáš.

    A 100let starý patent pana Campagnola a jeho rychloupínáků – což v praxi znamená osičky malého průměru a tenké stěny, kdy jsou uloženy jen na krajíčku patky vidlice a stáhnuté z boku drátkem upínátkem, tak snad nemá cenu komentovat.

    Cyklistice zdar v roce 2026

    1 8

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.