• myreczech

    povedlo se mi za rozumný peniz pořídit na ybeji SuperYkse 2016…jen na tom jsou také celkem mrxky kola…asi chlapík pořídil nové kolo stará funkční kola si nechal a mě tam nechal ty Cannondale 2.0 CX…to že jsou těžká, to vem čert, ale výplet drhne o třměn, asi by to vyřešíla redukce na 160 kotouče…nicméně si chci udělat radost a nechat uplést/koupit kola…chci DT Swiss 350 SP, abych tam mohl dát RWS 9 mm FW a 10 mm RW…prostě využít toho potenciálu co ten rám má…pouze rychloupínáci…

    máte někdo zkušenosti s novými koly od DT?

    uvažuju o CR 1400 DICUT® 25

    https://www.dtswiss.com/…00-dicut-25/

    nebo pak o výpletu 350 straith pull + ráfky jen nevím jaké vybrat (na HTčku mám XM401)…napadají mě XR 331, XR 361 no a ted mají nové cross ráfky RR 481…budu to mít převážně jako gravel bike…schody s tím běhat nehodlám…

    Díky za nápady…Mirek

    0 0
    • tomxxx  

      A nepremejslel jsi zaplest nejakej cinanskej karbonovej rafek? Vyslo by te mozna levneji nez ty 1400, minimalne srovnatelne s 350 nabama a competiton nebo competiton race dratama. Jinak pokud budes zapletat z hliniku, nedaval bych tam bikove 331 ani 361, to mi na CX a gravel neprijde vhodne. Koulni po relativne novejch rafcich v road sekci mezi endurance nebo crossroad. Sice bude s rafkem pres 400g, ale ty bikove papirove rafky na tohle fakt nejsou. A sirku rafku neber vic nez 22, i to je s nekterejma gravel plastema na hrane, zalezi co tam budes davat.

      0 0
    • antt  

      a co třeba Quai na DT nábách?

      0 0
      • tomxxx  

        A to je levne? Nebo proc tyhle rafky? Mimochodem vypadaj dost strasne.

        0 0
        • antt  

          naopak na kole vypadají perfektně, měl jsem i možnost je projet a docela jsem nechápal, jak to šlo ochotně za padálem. Zakladatel po moc levných kolech nekouká, co tak pozoruji, tak jsem hodil odkaz na nějaké použitelné a zajímavé záplety :P Nic víc

          0 0
          • tomxxx  

            Ze zakladatele vypadlo, ze 5000 za rafek je moc, takze skoro 30 za zaplety asi tuplem.

            Ma aspon ta divnovlnka na rafku vyhodu, ze mas vsechny draty stejne dlouhe?

            0 0
            • antt  

              máš možnost prostudovat na tom webu, proč to tak je. Viděl jsem je na pár akcích, měl je v ruce, svezl se a za mě super. Jen ta cena vyšší a přitom docela v pohodě, na to, jak se to tváří a jede (:

              0 0
      • myreczech  

        zajímavé to je, ale asi by to tomu kolu neslušelo a cenově to je mimo to co snesu…

        to bych raději šel do Ričiho…aspoň by to mělo štábní kulturu..:)

        https://www.probikekit.co.uk/…1643285.html

        0 0
        • antt  

          naopak ten výrazný vnitřní profil, se mi zdá, že oživí kdejaký stroj (:

          0 0
    • deekay  

      Resil jsem vlastne to stejne co ty. Vymenu origo CD kol za neco jine.

      Ted mam DT 350 SP CL s RWS osama, CX ray draty a DT470db rafky. Zapletal mi to kubad a na to, jaky dostavaji ceres to zatim drzi vyborne. Bezduse taky ok – jak WTB CrossBoss, tak Panaracer Gravelking SK sly pri trose snazeni nahodit dilenskou pumpou.. Jak to vypada, vidis u me v profilu.

      Jinak velka vyhoda tech rafku co mam je, ze stoji uplny prd, takze vymena pri pripadnem zniceni tolik financne neboli.

      0 0
      • Cavendish  

        +1

        0 0
      • tomxxx  

        Ja proste jen nechapu, ze si hodne lidi zaplejta „levna kola“ (ok na BF pomery levna) na plochejch dratech, to mas hned 3× vyssi cenu za draty, coz mi neprijde uplne malo.

        0 0
        • deekay  

          Protože s těma dratama mám dobrou zkušenost z mtb a vím že to drží a vydrží. Nevím moc jaký dražší kola bych vymejslel. Dt240 nemá smysl cenově oproti 350 za to co to přinese a pokud narazíte na to, že tam nemám karbon ráfky tak prostě proto, že se mě nechce pak platit min. 5000 místo 800, kdyz to rozstipu. Nejezdí ti cx závody, jezdím na tom normálně v lese a dostává to zahul.

          A pokud to někdo zaplétá na silnici tak to chápu tuplem, protože ve výsledku ti aero dráty ušetří víc námahy než lehčí ráfek.

          0 0
          • tomxxx  

            Za silnici to jeste chapu, na bika a CX mi prijdou plochy draty jako vyhazovani penez, kdyz nekdo resi rozpocet, to je vse.

            0 0
            • deekay  

              Tak já nemam problém zaplatit něco co vím, že vydrží. Oproti tomu se mě nechce vyhazovat zbytečně za spotřební materiál.

              0 0
      • myreczech  

        nádherná kroska…o něm jsem uvažoval novým…ale přišel mi do cesty ten SuperX a vyšlo to…

        přemýšlím spíš o těch DT Swiss RR 481 db, raději svařované než lepené…kola pak s tím vycházejí na cca 1700g, ale asi zas budou neprůstřelný…

        no zkusím nejdřív s tím co mám z HT a uvidím…díky…

        0 0
    • th74  

      já mám na gravel DT ER 1400 SPLINE ročník 2018 a absolutní spokojenost. S plášti šířky 42 je nijak nešetřím a zatím žádný problém s rozcentrováním či něčím jiným. Ceny v Německu jsou příznivé a za mě nedává smysl plést něco podobného, kde budou DT náby a ráfky. Ty CR 1400 DICUT jsou jen trochu bytelnější a určitě budou fungovat výborně.

      Já ještě řešil, že zapletu něco silničního s karbonovým ráfkem, ale nakonec jsem skončil v PRC 1400, protože za cenu setu v Německu bych nic lepšího nezaplet.

      0 0
      • Maka123  

        Já si pořídil Dt swiss 1600 SPLINE na doporučení Boticco (na mých 100kg) a oproti továrním kolům obrovský rozdíl.

        0 0
      • myreczech  

        ta Salsa je krásná…taky jsem koukal po něčem podobným, ale bylo to mimo můj rozpočet…tak jsem browsil po bazarech, ebay, koukal po Cannondalech, jelikož chci držet brand (mám ještě SuperSixe) a strašně se mi líbí jejich geometrie…takže jsem se koukal po SuperX a ten můj byla jen haluz…chtěl za to kolo €1600, tak jsem mu nabídl litr a on kejvnul…za 5 dní z Pažíře přišlo…

        je to vlastně tohle…se Force klikama a jinejma kolama…

        https://www.cannondalebikes.cz/…od-force-cx1

        chci to vlatně jen na ježdění ted v zimě,kdy mám SuperSixe v trenažéru a nechci ho tahat doho marastu, na blbnutí v lese a vůbec…první cx kolo co mám, nepolíbenej, proto tak trochu zmatenej…

        koukám po bike24 a buď půjdu do těch CR1400 nebo něčeho na DT RR 481 + DT350 na míru…zatím zkusím vzít svoje XM401, hodit na ně CX bezduše a od toho se asi odpíchnu…

        0 0
        • th74  

          Pokud budeš blbnout po lese cyklokrosovým stylem, tak určitě oceníš nízkou váhu a dobrou tuhost kol. Ale je to jen na tobě, ať CR1400 tak DT RR 481 + DT350 jsou dobrý nadstandard.

          0 0
        • milan.v  

          Je to takové zvláštní, prodávat za 1600 a kývnout na 1000, to ve mně moc důvěry nevzbuzuje… :o/

          Neříkám 1500, 1400, ale taková sleva?

          0 0
    • detoxy  

      Krásný kolo!

      0 0
    • jecnak  

      DT 350 naby zapletene 24 + 24 na dratech dle penezenky. Rafky treba RR 421 (niple s podlozkami jsou v cene). Kdyzak se ozvi, upletu.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Při tom rozpočtu bych ještě popřemýšlel o těch karbonech… Vyjádřil jsi obavu nad rozštípáním a následnou opravou, ale karbon ráfek je odolností někde jinde než 25mm hlína… Vybral bych něco kolem 35–40mm, DT 350 a při mosazných niplech a výpletu 28/28 to budou vyloženě nezničitelná kola – pro CX využití. Navíc to tomu kolu dodá další šmrnc ;)

      Sám jsem měl z karbonových ráfků obavy, ale je to o parník pevnější a bytelnější než většina hliníkových výpletů. Jezdím sice silnici, ale nevyhýbám se různým pavé sektorům, lochnu v asfaltu už jsem taky nějakou nabral a karbec se ani nehne.

      0 0
    • Fran-tic  

      Ahojte, dotaz na zaplety. Na gravel vybírám nová kola (druhou sadu k původním těžkým bytelnym, které nechám na cestování) a rozhodují se mezi fulcrum racing 600db a nebo dt swiss r24. na dt budu muset cpát redukce, tak ve výsledku vyjdou o 800 kc draz. Nějaké srovnání? mám to spíš nás rychlou jízdu po cestě, občas sotolina, terén minimálně.

      0 0
    • Kubiczech  

      Dovolím si to trochu obnovit: nějak laboruju se zadním ráfkem na cyklokrosogravelu. Zatím všechno, co jsem vozil, skončilo popraskáním, ať už uvnitř nebo kolem niplů. Měl jsem DT, NoTubes, Remerx, dříve stejně skočily Mavicy, teď aktuálně Hope. Moje hmotnost něco přes metrák a jízdní styl evidentně dost na prase.

      Otázka: pomůžu si karbonem? Nextie, Lightbicycle… S jakým ráfkem máte dobrou zkušenost?

      0 0
      • Cavendish  

        Tak zrovna No Tubes, lehký DT ani Mavic nejsou moc vhodný pro pořádného chlapa. Karbon by ti měl určitě pomoci. Na gravel vnitřkem něco mezi 20–23mm. Mosaz niple a pod to podložky a musí to jít.

        0 0
        • koko0925  

          Kluci jak je to s těma karbonama u cx a gravelů? Mám za to, že se tyhle ráfky vyplatí jen u galusek. Nižší váha a méně masa, jelikož stěna nemusí být tak pevná, jako pro plášťové provedení. Ale vy mluvíte o plášťových verzích, že jo? Protože galusky v této kategorii nejsou praktický pro běžný ježdění, dle mého.

          0 0
          • Cavendish  

            Na CX se vozí v drtivé většině galuskové ráfky. Není to ani tak kvůli váze, ale kvůli tomu, že u CX potřebuješ mít co nejnižší možný tlak. Klidně k 1.4bar. Tohle se ti s bezdušema nepovede. Tam si pořád limitovaný tím, že ti může podfouknout plášť. Galuska je nalepená, tu si můžeš žvejkat jak chceš a má pouze 33mm.

            U Gravelu je to trochu jinak a tam podle mě není s plášťovými karbon ráfky není problém. Nehoníš tam tak nízké tlaky jako u CX a přínos v tom, že máš k dispozici široký ráfek pro pláště 38–45mm. Je tuhý a proti hliníkovým ráfkům pořád lehčí a pevnější.

            0 0
      • tomxxx  

        Karbonem si pomuzes, kdyz nekoupis zas nejakou zbytecne lehkou ptakovinu. Co si mel presne za typ od DT a NoTubes?

        0 0
        • Kubiczech  

          Většinou bajkové ráfky. DT už přesně nevím, ale od No Tubes jsem měl Archy a moc toho nevydržely.

          U Nextie jsem dost na pochybách, jestli jít do modelů určených na gravel nebo vzít něco crosscountry s tím, že možná bude odolnější…

          0 0
          • Cavendish  

            Archy mají limit 107Kg. Takže v podstatě žádná rezerva. DT bajkové jsou sice pevnější, ale pořád je to ,,papír". Osobně bych vzal od Nextie ráfek NXT35GR a musí to prostě vydržet.

            0 0
      • myreczech  

        hele na CX jsem si taky nakonec udělal radost a zapletl karbon…a nelituju…mám skoro metrák a už dostaly i dost zaprasíno…zatím bez problému…po sezóně jsem je jen docentroval…žádné velké drama…jen aby zas byly v půlmilimetru…;-)

        ráfky od LB…vyšly cca na 5500 kus…spoko­jenost…DT350 klasika…tam není co zkazit…

        https://www.lightbicycle.com/…lincher.html

        0 0
        • rosomak204  

          Taky na ně koukám na gravel patku mám vzít bez háku?

          0 0
          • myreczech  

            hele sám mám bez…hookless…a jezdím občas na nich Continental 5000 28 mm, foukam na 6 a úplně v pohodě… normálně jezdím 38 mm pláště na tlaky tak 1,8–2,2… také bez problémů…

            0 0
            • rosomak204  

              Díky asi si to pak nechám složit přímo od nich snad se jim dá věřit pokud bych zaplétal u nás tak bych vzal nextie

              0 0
    • jIrI___  

      Jaký je rozdíl mezi těmito záplety? Na pohled vidím rozdíl v nábojích, čím se od sebe liší a které byste vybrali na gravel?

      DT Swiss CR 1600 Spline

      DT Swiss CR 1600 DICUT

      0 0
    • well  

      Mám CR 1600 spline a jsou to fajn kola. Teď bych asi vzal spíš GR 1600 se širším ráfkem, ale nelituji. Už mám na nich najeto přes 5500km a centroval jsem je jednou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.