Nosič kol na tažné zařízení

22 nepřečtených
  • Cyklista13

    Nosiče kol na tažné zařízení jsou zde velmi často probírané téma, ale potřeboval bych aktuální názory. Zatím jsem vybral dva adepty, a to nosič Thule Velocompact 926 a Atera M3 Sport, oba dva na 3 kola + adaptér na 4. Četl jsem nejrůznější diskuze včetně těch tady, zajímaly by mě nejnovější názory lidí, které je přímo používají. Jasná volba by měla být Thule, ale myslím, že i kdybych koupil Ateru, tak to není chyba. Jiné značky či typy mě nezaujaly. Díky za Vaše komentáře.

    0 0
    • Fran7  

      Na THULE seženeš cokoliv jako náhradní díly, na ateru nevím. THULE mám já i celá letní parta a nedáme dopustit, dříve jsem měl z půjčoven různé značky a THULE nedám dopustit.

      1 0
      • Alojs01  

        Jezdil jsem několik let Wjenzka a kromě sundavacích ramen byl ve všech směrech lepší, než thule. Kdybych jezdil stále se stejnýma kolama (naučený jak to tam porovnat), tak bych za thule neměnil. Za ty prachy v porovnání s Wjenzkem mě vyloženě zklamal.

        0 1
        • jIrI___  

          V čem konkrétně ti přišel Wjenzek lepší? Nedávno jsem byl v místní prodejně nosičů a tam se při zmínce na Wjenzka vyloženě vysmáli s tím, že odpad neprodávají (vozil jsem ho spokojeně mnoho s mnoho let). Uvažuju, jestli teď pořídit zase Wjenzka či podobný low-cost nebo pustit žilou a pořídit Thule.

          0 0
          • Alojs01  

            Snadneji se skladalo/sklapelo to ucko na ramena, uchyceni na kouli sroubem, casto jsem nosic nekomu pujcoval a jak je kazda koule trochu jina, u thule jsem musel uchyceni pokazde serizovat, dotahnout a povolit sroub u wjenzka bylo s tu chvili jednoduche. I ten system sklapeni mi vyhovoval. A uplne nejvetsi katastrofa thule je nastavec na 4.kolo, to mel wjenzek na uplne jine urovni.

            0 0
          • ratel  

            https://www.bike-forum.cz/…ule-na-tazne

            Osobní zkušenost.

            Navíc momentálně řeším problém s elektrikou, někudy tam asi teče voda při silném dešti…

            0 0
        • pavlik6022  

          Mám wjenczka 3+1 10 let, pořídil jsem na něj sundavaci ramena z Thule což jsou asi nejpraktičtější ramena na uchycení.prevrtal žlábky na kola a vozím 3 endura.na prvním třetím a čtvrtém místě. Auto mám Vivaro tourer . Odrezal jsem dorazy na sklápění nosiče a pokud mám na nosiči max 2 kola tak otevřu i páté dveře. Šlo by to i s plně naloženým ale s otocenyma riditkama .Je to trochu samodomo ale funkční

          0 0
          • pavlik6022  

            Nejlip se ale vozí kola v autě :)

            1 2
          • milan.v  

            Jasně deset a jedna úprav a je hotovo…

            Ne každý si s tím ale chce hrát, resp. nemá vybavení, prostor, schopnosti, čas věnuje něčemu jinému…

            1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 1
    • Alojs01  

      Koukni ještě na Hakr. Mají teď nové modely, která mají tu největší výhodu, co zatím mělo jen Thule (sundavací ramena), ale levnější.

      0 0
    • RichP  

      Máme Ateru Strada evo 3+1 a super. Vybral jsem ji kvůli systému uchycení, sklápění kvůli pátým dveřím a hlavně skladnosti oproti Thule (vejde se mi na šířku do kufru)

      1 0
    • milan.v  

      Tady je vlákno se zcela aktuálními modely a informacemi…

      https://www.bike-forum.cz/…zne-zarizeni

      0 0
    • JimboJones  

      Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s nosičem kol SVC Vision 3?

      Viz https://www.youtube.com/watch?…

      V Auto Kelly ho teď mají za 5 tisc a pamatuji si ho za 10, tak je to hodně lákavá nabídka. Viz https://www.autokelly.cz/…475;40112016

      Jde mi o to jestli lze upravit na rozvoz kol pro moderní endura, vel. L. A jestli se 3 endurka vedle sebe nebudou „dotýkat“, tak že by se o sebe mlátily a musí se pak něčím vystlat.

      Díky

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 2
    • yorg  

      Někoho by mohl zajímat tento článek https://autosalon.tv/…ti-i-kvalite

      1 0
    • dik  

      Mam Thule Velocompact 926 3+1. Co je horsi, jak uz nekdo psal je ten oblouk na ktery se uchycuji ramena. Ten system ma podle me lepsi Atera. Jeste me stvou zamky na tech ramenech. , pri utahovani objimky k ramu kola se mi otaci klice v zamku. Furt musim dotacet ten klicek abych mohl utahovat ty objimky.

      Ale jinak ostatni je v pohode. Co ocenuju je ze kdyz nosic nandam a neuzamknu na kouly tak drzi. Ramena a jejich uchyceni jsou super. Vejde se do kufru. Mam Ford S max

      0 0
    • Jakobo  

      Zdar. Mohl bych poprosit nekoho znaleho, zda na auto Suzuki Swift 2013 s odnimatelnym taznym (fotky dole) lze nasadit tento nosic z odkazu https://www.finn.no/…em/422886333?ci=5

      Je to nejaky standard? Vubec se v tom nevyznam, ale podle toho cepu zamezujicimu rotaci ci co to vypada podobne. Navic nemam klicek, abych tazne vysunul a podival se, co je uvnitr, to pak ale nejak vyresim.

      Hodne blby je, ze s timto taznym se asi nedostanu do kufru, co? Predem dik.

      0 0
      • yorg  

        Mrkni zde https://www.suzuki.cz/…ift_2024.pdf na stranu 9.

        1 1
      • enjoy  

        Hele, bohužel tohle s jistotou nevím.

        Ale co vím určitě, že tenhle nosič kol(Thule Euroride 940) je na dnešní kola úplně nepoužitelný a doporučuji se mu vyhnout.

        0 1
        • Jakobo  

          Nastesti nejakou exotiku nemam, mne uz davno ujel vlak. Prevazet budu kola typu trek, gravel, nejaka silnice, vsechny by mely mit plaste do 2" a klasicky ram. Tedy zadne tezke ecko nebo celopero a siroke plaste. Melo by to stacit. Ta cena za pouzitej (2500 Kc) je dobra a i v pripade, ze to preposlu dal na tom moc neztratim. Ono to vypada, ze to skutecne nejaky standard bude, pac Thule tento typ uchytu dodava i s vlastnim jmenem Thule, nejen Toyota. Mel by to byt vyrobni typ s kodem 9078101. Na takove male auto jako Swift mi tento system prijde lepsi, odpada dalsi mezikus – tazne a sverka, ktery to cele prodluzuje, nevyhodou je nemoznost naklonu, nelze otevrit zadni kufr.

          0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.