• jonti

    Crossmax SL

    WTB Nano 2,1

    Notubes

    Tak si to sedlo, že nemůžu nijak dostat ten plášť z drážky. Stalo se vám to taky? Jak ho sundat? Hrubá síla nějak nestačí.

    0 0
    • 120petr  

      Narvat tam plastovou montpaku a musi to jit..

      0 0
    • mr.ricardo  

      neboj se toho, hruba sila je spravna cesta :) zkus kolo polozit na zem a plast prislapnout co nejbliz u rafku, aby patka vyskocila. pokud je uz uvnitr plast suchej, tak trochu mydlovy vody nebo NT mlika

      0 0
    • MlokCZ  

      Stává se mi to u TLR Schwalbe na UST ráfku často. První patka ještě nějak jde když to rvu rukou co to jde, protože se v tu chvíli lépe zapřu o tu druhou zaskočenou patku.

      Ale ta druhá patka, když se to hůře chytá…

      Naposledy jsem se trápil s jedním pláštěm asi 5 minut a už jsem chtěl na to vzít nějaký brutálnější nástroj.

      Plastovou montpáku se mi tam narvat moc nedaří, je moc tlustá.

      0 0
      • jonti  

        Nenarvu tam ani sroubovak. Asi ten plast uchytim do zveraku a zavesim se na to.

        0 0
        • MlokCZ  

          S upnutým svěrákem to musí jít už snadno. Bohužel tuhle vymoženost v paneláku nemám, vedu jen volně stojící svěrák.

          0 0
        • Kubas.1  

          ty vole co to máte za pláště…věšet se za ně ve svěráku aby povolily :-D

          0 0
          • MlokCZ  

            To je ta kombinace UST ráfku a těsnějších TLR patek. A je to přesně jak to má být, díky tomu to spolehlivě funguje a drží.

            0 0
            • Jery01  

              Funguje a drží, ale jak to sundáš, když ho nařízneš a budeš muset dávat duši? To by mě zajímalo, protože jsem se s těma kolama matlal celej večer, než jsem ty pláště vůbec nasadil a potom jsem zadní musel sundat, protože RUBENA SADA nefungovala. Takže nervy v kýblu.

              0 0
              • MlokCZ  

                Duše by nebyla problém v případě nouze (za 4 roky ježdění bez duší jsem nepoužil nouzově duši ještě nikdy, nebylo třeba). Ta první patka vždy nějak jde a pro vložení duše tu druhou patku dolu dostat nepotřebuješ (i když pro pečlivější prohlédnutí pláště, jestli tam náhodou nejsou nějaké trny je lepší ten plášť sundat úplně).

                A taky proto nevozím šlupka boky, abych plášť jen tak neříznul.

                U UST ráfku + TLR (nebo UST) pláště žádné takové problémy s nahazováním nejsou.

                0 0
                • Jery01  

                  Nikdy nevíš… Je tak trochu problém sundat a nandat i tu jednu patku. CRidy a Pacestar se vážně nedá. Aspoň mně to nešlo vůbec dobře.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak pokud jde pouze o nasazení na ráfek do středového žlábku, tak to jde u UST ráfku naopak velmi snadno, na to nepotřebuju ani montpáky. A sundání z ráfku ve chvíli kdy jsou patky už ve středovém žlábku to samé.

                    0 0
                    • Jery01  

                      No jo, ale na normální ráfek to „nejde“. A neumím si představit, co bych dělal venku.

                      0 0
              • vsn  

                na CrossMaxech ST /2011 sundám Schwalbe TLR i rukou … vycvaknout patku trochu silou rukou jde, pak strovnat na střed a sundá se to samo :)

                0 0
    • BigKarel2  

      Kde nepomůže síla, pomůže větší síla…

      0 0
      • Pumsc  

        Asi tak,DEMENCE jménem Pacestar mě donutila vzít si na to oplastovaný šroubováky a stejně jsem si udělal díru do tubeless pásky:-D,tímhle končí moudra že kevlarový jdou nasadit rukou…

        0 0
        • Jery01  

          Velký souhlas!

          0 0
        • Plechovka  

          Naprostý souhlas.

          Mám ráfky a SunRims DS2 a na ně šly vždy pláště hůře. Celou dobu jsem vozil RaR nebo RaR+NN s dušemi. Nové pláště jsem nasazoval za pomocí monták, po roce už šly většinou nandat jen rukou.

          Teď na podzim jsem koupil opět RaR, ale TLR (s tím, že je zatím opět budu vozit s dušemi). A začalo peklo. Nandat to byl neskutečný porod, musel jsem vzít kovové montpáky, a použít skutečně brutální násilí. Nedokážu si představit opravu defektu v terénu, natož třeba teď v zimě.

          0 0
        • obda  

          JJ, Schwalbe TLR a NoTubes paska je opravdu zazitek. A na rafku WTB SPeedDisc, na ktery to slo blbe uz s dusi, tuplem.

          0 0
          • nox159  

            zluta no tube paska je v pohode, ostatni tam neni treba cpat takze bez problemu… :)

            0 0
            • jIrI___  

              UST ráfky No.1 :D

              0 0
              • nox159  

                nerikam ze ne

                porad je to tezsi drazsi ale samozrejme bezpecnejsi jaka je s tim manipulace nevim nezkousel jsem poradne…

                ja jsem ze ZTRkama spokojeny… :) ale ust jsem nevozil

                0 0
            • obda  

              WTB SpeedDisc jen se žlutou páskou? To by mne zajímalo. Já jsem se držel doporučení ze stránek NoTubes, tedy páska přes díry pro niple, vyplnit žlábek těsněním do oken a pak klasická gumová páska NoTubes. Všechny pláště (zatím jsem zkoušel NN Pacestar TLR, Maxxis Crossmark a Conti MK Supersonic) šly zatím nafouknout úplně normálně dílenskou pumpou.

              0 0
              • nox159  

                proc ne mam tak mavic 717 a pohoda

                1. usetril jsem za pasku
                2. usetril jsem gramy

                a doma i v praci mam kompresor takze by me ani nenapadlo to nahazovat dilenskou pumpou :)

                0 0
    • lupa  

      tak to je dobré téma :-o hele také mě to jednou nešlo až jsem šel za kámošem co je fakt dobrej mechanik a hle:-) za 5 vteřin bylo svlečeno:-) samozřejmě jsem dostal pohlavek s tím že žádnej plášť nejde nesundat :-) nicméně furt mě to nejde:-))))

      0 0
    • Paja  

      Stejna zkusenost, NR + Mavic 819, jedine reseni je jeste hrubejsi sila…zatim jsem vzdy zvitezil, ikdyz obcas na pokraji sil ;) a to uz jsem to jednou sundaval v lese o pulnoci, cestou z hospody pri teplote kolem nuly – tato zoufala situace ale aktivovala skryte silove rezervy ;D takze plast byl dole natotata;)

      Na druhou stranu zas u NR nejspis nehrozi nejaky podfouknuti natoz svleceni plaste…

      0 0
    • Atilla  

      Na zimním bikování v –15 se povedlo týpkovi lehce cvaknout duši a pořád mu to ucházelo. Můj nápad, že mu jí přehodíme byl fakt blbej. Kombinace drátové patky širokého pláště, úzký ráfek a DH duše odolávala 20minut 5ti lidem a 4 montpákám a 2 šroubovákům. Celý les věděl, že nám to nejde a zvířátka se učila vulgarismům:)

      0 0
      • jaja.k1  

        //DH duše odolávala 20minut 5ti lidem a 4 montpákám a 2 šroubovákům. //

        Tak to buďte rádi, že ráfky nemají nožičky!

        To by se pak zvířátka teprve divila.

        0 0
      • Kubas.1  

        jo, to znám taky :-) na starým pevňákovi, klasickej XC ráfek, přezouvání na Minion 2,5 a Maxxis DH duše…výsledek 2 zlomený montpáky, jedna zohlá, propíchnutá duše od šroubováku a půlhodina v prdeli :-)

        0 0
    • Joseph de Sax  

      já používám vždycky montpáku, kterou otvírám huby děckám u zubaře a jde to sundat dobře…

      0 0
    • Ruprt2  

      Jak už tu zaznělo, tak upnutý svěrák je na to asi nej.

      0 0
    • smith22  

      na co montpáky?léta už používám toto šikovné náčiní

      0 0
      • Toutou  

        To asi každej, ale na některý pláště to chce skill.

        0 0
      • Ruprt2  

        na toto by se dalo reagovat fotkou, jak vypadali moje ruce po tom co jsem podobný plášť sundával. Ale každou blbost nefotím, ale krev tekla.

        0 0
    • jonti  

      Nakonec to vyresil upnuty sverak. Ted tam pujde nobby nic s dusi, uz tam byl taky a nikdy nebyl problem.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.