• martin7

    tuto anketu dávám zde proto, že jsem se s kámošem po mnoha pivech a vypálených švestkách nemohli shodnout (pohádali jsme se jako psi), která značka kola má nejlepší renomé (ne reklamou), ale opravdu je akceptovaná a uznávaná. Řešili jsme pouze výrobce rámů u silniček. Tzn nezajímalo nás jaký zapletený kola, jestli shimano nebo campa apod. Dále samozřejmě neřešíme cenu. Jelikož jsme se vsadili, co vyhraje, tak prosím hlasujte, hlasujte. Samozřejmě jsme sem nemohli umístit všechny značky, tzn, dohodli jsme se na následujících (znova upozorňuji po mnoha pivech a slivovicích), tzn. opravdu to nejlepší tady může chybět. Moc mě zajímají vaše tipy.

    Anketa: značka s nejlepším image?

    36x
    33%
    6x
    6%
    3x
    3%
    8x
    7%
    4x
    4%
    5x
    5%
    17x
    16%
    30x
    28%
    0 0
    • Krys  

      Nemôžem inak: Maxbike.

      0 0
      • martin7  

        taky mám Kellyse, a jsem fanda Spešlů, ale ten tam taky není. Můj favorit je někde jinde, ale nechci jakkoliv někoho ovlivňovat mým názorem. Jde přede o sázku :-))

        0 0
      • Flegmatik  

        To byla první značka, která mě napadla, když jsem zmerčil téma vlákna. Takže za mě taky: Maxbike! Ostatní jsou šlupky s nekompletníma Shimano sadama :)

        0 0
    • beeker  

      Řekl bych ESES – Spešl a Scott…:-))

      0 0
    • Pumsc  

      kde je olpran??!:-D

      0 0
    • Blade  

      Author a v závěsu Kellys.

      0 0
      • jIrI___  

        Mezi ně bych ještě šoupl Pells.

        0 0
    • mates555  

      mně tam chybí třeba klein..:-)

      Ale myslím,že na tuto otázku se objektivně odpovědět nedá…:-)

      0 0
    • rbcrx9  

      A co třeba RB nebo Fort?

      0 0
    • Lister  

      těch opravdových klasik ti tam chybí požehnaně…

      0 0
      • martin7  

        to je mi jasný, ale anketa má pouze 8 míst. tzn něco jsme vybrat museli. Samo, že je to trochu (pro někoho trochu víc neobjektivní), nicméně cílem není zjistit absolutní pravdu, cílem je zjistit taky jiné názory, přání apod. Taková malá sondáž do jiných názorových skupin, protože v naší partě jsou názory jasný.

        0 0
        • karliner  

          no ale spousta opravdových klasik tam chybí a třeba mi není moc jasné, co tam dělají značky bez historie jako třeba trek, giant, kuota nebo litespeed, ale je to vaše anketa, tak co ;-)

          0 0
          • Snowball  

            Kedze ide o najlepsie RENOME, tak by som rozhodne litespeed ani giant nevynechaval. Trek tiez vie urobit bike, aj sa starat o teba ked si ho kupis (nehovorim teda tu…). Nehlada sa totiz ani najdrahsia, ani najsnobskejsia znacka.

            Este by som mozno pridal Bianchi, ked uz sa spominali ti Taliani.

            0 0
            • Snowball  

              jaj sory, pozeram bianchi tam je. slepota. :o)

              0 0
            • karliner  

              urobit kvalitní bike dnes umí stovky firem, punc klasiky a uznání (renomé) přinese jenom tradice historie, včetně závodní…

              anebo marketing (viz Trek, Giant apod.)

              0 0
              • Snowball  

                To bude individualne, co kto rozumie pod tym renome. Pre mna ma ako uzivatela vacsi prinos nez historia to, ci je sucasny produkt funkcny (napriklad maestro), alebo nie, a tiez ci ma necha obchodnik pri reklamacii na holickach, alebo nie, a to zavisi aj od znacky, lebo maloobchodnik sa k tebe sprava v urcitych suvislostiach aj podla toho, ako sa k nemu sprava dovozva, a ten sa k nemu sprava v zavislosti od toho, ako sa k nemu sprava sam vyrobca.

                Je pekne ze si kupis nejaky rucne urobeny bajk na mieru z nejakej dielne na druhom konci sveta, ale ked to rozbijes tak je ine ci potom tam musis bajk na opravu osobne doniest, alebo mas takmer celosvetovy servis s urcitymi standardami, a mozes sa spolahnut ze bude fungovat, aj ked nepojde o ultradrahy model… cize renome je asi pre snoba ine a pre bezneho cykistu-smrtelnika ine.

                A ci niekto na nejakej znacke cosi vyhral alebo nie, to uz mi je uplne fuk.

                0 0
              • treatt  

                No, ja prave vzhledem k tomu, ze tam ty skutecne kultovni veci chybi (a Colnago je poslednich par sezon uz fakt mrtve), tak jsem zvolil prave Litespeed. Ne, nema sto let za sebou, ale renome ma u me velke za to, co dokazou s titanem. Tedy rekneme technologicka reputace, kterou ocenuji…

                A pak me u me strasne uznani firma, ktera vznikla pred par mesici a kterou jsem objevil na Eurobiku, na kterem jeste nemeli hotove ani ceniky :) http://www.stijncycles.com/ Strasne uznavam tu filozofii, v dnesni karbonove dobe ma typek nostalgii po krasnych klasickych ocelovych kolech, tak si udela pruzkum, zjisti, ze slitiny udelaly za tu dobu taky pekny pokrok, domluvi se s Columbusem a zacne delat vlastni kola…ktera jsou neskutecne ladna a prekrasna. O opravnenosti takove myslenky svedci to, ze jeste predtim, nez rozbehl vyrobu, uz ma prodanych nekolik kusu ramu – a kdo tohle muze rict? :)Mit cash navic, hned bych si nechal jeden postavit…

                0 0
                • Volf  

                  Nevím jestli je Colnago mrtvé, ale ve vší té pryskyřicové konfekci je toto přímo balsám, na moji dušičku : http://www.colnago.com/collection.php… 55 a to prosím váží 7,1 kg ocelák !!!!!!

                  0 0
                  • Volf  

                    oprava na správný odkaz: http://www.colnago.com/collection.php…

                    0 0
                    • Snowball  

                      krasna klasika, akurat tie ich rovne ocelove predne vidlice som nepochopil, nechapal som to pred 15 rokmi a nechapem to ani teraz. Jedine vymenit za karbonatkovu, alebo nechat zohnut :o))))

                      0 0
                      • JSt  

                        co na tom nechapes? ze se min krouti nez zahla? to je snad k dobru veci. ;-)

                        0 0
                        • Snowball  

                          ked sa na hrbolcoch „kruti“ viac dopredu ako rovna, tak to je prave k dobru veci ;)Totiz taku zahnutu co dobre pracuje mam, a je uzasna. Velmi ocenis na zlom povrchu, a malo frekventovane bocne cesty prave ten zly povrch mavaju. Ze sa kruti viac alebo menej, to je fakt druhorade ak nie si zrovna Abdu.

                          0 0
                          • JSt  

                            taky mam takovou zahlou, ktera „pekne“ pracuje. super zejmena v zatackach :-)).

                            0 0
                            • Snowball  

                              tak si ju mal mat z columbusu (ocel) a nemal by si vyhrady. Aspon ja nemam.

                              (najprv som myslel ze ci to nemas neslavne znamu vidlicu zn. morati :D

                              0 0
                              • Vilém  

                                A cim je nechvalne znama?

                                0 0
                                • Snowball  

                                  historie :D

                                  0 0
                                  • Vilém  

                                    Na tu ti prdim. Chtel jsem vedet co zase vyplodis za moudro. To ze tuto znacku povazujes za manekynskou a predàazenou uz davno vim, ale zajimalo s cim prijdes. Kdybys zacal treba o jejich klikach, tak ok, tam nejake problemy meli, ale o vidlicich jsem nic neslysel, tak jsem se chtel od pana moudreho nechat poucit.

                                    0 0
                                    • Snowball  

                                      ja ju praveze v prvom rade povazujem za nespolahlivu a teda nebezpecnu. Za predrazenu a manekynsku az potom. Nastastie sa tiez da povazovat za definitivne (ako tu s oblubou hovorite) zarizlu, takze uz cim dalej tym viac neskodnu.

                                      O vidliciach som zaznamenal podobne zmienky o totalnom zlyhani ako o tych klukach, ale kde, to ti teraz fakt nemam naladu hladat.

                                      0 0
                                      • Vilém  

                                        Nj, takze klasicke placnuti do vody. JPP:( Muzu te ujistit, ze prasknout, nebo poskodit se muze vsechno, ale to ty brat stejne nebudes. No nic, je to tvuj boj. Snad neni moc tech co te tu jeste berou vazne a nebudou se ridit tvyma poznamkama.

                                        0 0
                                        • Snowball  

                                          pozri, ja ti to neberiem, mozno je morati tvoja srdcovka, alebo mas vztah k nejakym inym rucne robenym kuskom z veloprodukcie, ale s tymi vidlicami morati je to fakt, kdesi som cital ze praskla, mozno aj tu na BF, ale hladat ti to nebudem. Mozes skusit sam. Kazdopadne ti to moze byt jedno, ak si tu vidlicu neplanujes niekde zhanat a jazdit (co pochybujem)

                                          0 0
                                          • mates555  

                                            Jediný o čem se tady psalo bylo,že praskali krky při testech..bylo to od vyjiskřovaných čísel což se vyřešilo ještě před uvedením do prodeje…co si tak pamatuju:)

                                            0 0
                                            • Snowball  

                                              ty ako 20rocny si mozes pamatat tak akurat ze si vtedy tahal po ulici kacera :D

                                              0 0
                                              • mates555  

                                                píšu,že se psalo na BF…troubo

                                                0 0
                                                • Snowball  

                                                  never seckemu co sa pise na nete! To ti mama nepovedala? To mala hned ako ta pustila k PCcku :D

                                                  0 0
                                                  • mates555  

                                                    to sedí od někoho,kdo tu neustále argumentuje velem…

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    ..a tim jak nekde cetl:)

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    argumentuje?? Kde? Kedy?

                                                    0 0
                                                  • treatt  

                                                    No, je dobre, ze sis toho uz vsiml i sam..neargu­mentujes, jen meles kraviny :)

                                                    0 0
                                        • Greyhound  

                                          Kdepak, já ho vážně beru a mým nejtajnějším bajkerským snem je už dlouhu vyrazit na vyjížďku se Snowballem, abych viděl jeho kolo, odkoukal techniku jízdy, dozvěděl se něco o tréninkových metodách a nechal si promluvit do duše ohledně manekýnských praktik a tak vůbec…

                                          0 0
                                          • Snowball  

                                            skus napisat do tej relacie Posva pre deba, tam vedia dat dohromady fakt vselikoho. Zevraj teda. :D

                                            0 0
                                          • Zerocool  

                                            Jsem tady dlouho nebyl. Snowballa neznám. To nějaká nová rozumbrada?:)

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              staronova :(

                                              0 0
                                              • Snowball  

                                                Si chcel povedat dufam VEČNÁ.

                                                0 0
                                              • Zerocool  

                                                Tak to jo, no hlavně, že se více dozvím a zdokonalím své znalosti. (se smilem nebo bez??) :):):)

                                                0 0
                                                • cekanka  

                                                  Ten stejný Hejslovák jako stihac, Madviedok, Medvídek, Medvyjedok, Testarossa a Tassajara. Je to taková ****, že si jeho jméno asi nechám vytetovat na čelo.

                                                  P.S. Jak jsem psal, že mi nevadí, tak poslední dobou se opět chová jako naprostý samoser

                                                  0 0
                                                  • Snowball  

                                                    kamosko, vzhladom na svoj vek sa k mojej osobe vyjadruj s podstatne vacsou zdvorilostou, lebo nemam chut pocuvat nejake pubertalne vyrony sopliaka co mu na kolo zaraba tatinek s maminkou, ok? ;)

                                                    0 0
                                                  • cekanka  

                                                    Promiň, ale budu tu o tobě psát co chci. Pouze jsem zerocoolovi osvětlil, co že to jsi za vola a jestli se ti mé příspěvky nelíbí, což předpokládám, tak si je nečti. Nikdo tě nenutí. Navíc nechápu, proč se tu oháníš věkem? Jelikož nemám žádnou podloženou informaci o tom, kolik je tobě, nemusím k tobě chovat žádnou úctu. K Milanovi, který je možná starší než ty, se taky chováš velice uctivě, že?

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    no jasne, dalsi maly srac s velkou odvahou za klavesnicou PC… keby som ta stretol nazivo tak budes mat plne gate.

                                                    0 0
                                                  • cekanka  

                                                    Ano máš pravdu. ****** se smíchy je velice snadné. Radši mi sděl tvůj jistě požehnaný věk, ať si tě mohu začít vážit.

                                                    0 0
                                                  • cekanka  

                                                    Mimochodem taky ti tak vadí, že to nově tady v krajní větvi tak nerozeznatelně řadí příspěvky?

                                                    0 0
                                            • Greyhound  

                                              Spíš než rozumbrada člověk co sice (nejen o kolech) něco ví a občas napíše i něco k věci, ale zřejmě se buď nudí nebo má chorobnou potřebu tady pod rouškou anonymity provokovat a verbálně exhibovat.

                                              0 0
                                              • Snowball  

                                                no ja sa snad budem pyrit, greyhounde ty mi lichotis… :D

                                                0 0
                                                • Greyhound  

                                                  To nebyla lichotka, ale zařazení do kategorie sofistikovanej blbec-provokatér což není čím se chlubit, protože takoví jsou pro mě úplně nejhorší.

                                                  0 0
                                                  • Snowball  

                                                    Sofistikovany provokater, to znie dobre! Mozno si dam narobit vizitky :D

                                                    0 0
                                                  • karliner  

                                                    tvoje charakteristika by se dala zkrátit do jednoho slovenského výrazu, kterému ale rozumí i Češi

                                                    *****

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    mam obavy, ze je to chorvatsky vyraz, a ze mas jeho pouzivanie uplne zle zazite, lebo ja s nelietavou hydinou nemam nic spolocne :DDD

                                                    0 0
                                • McBlacky  

                                  je moc drahá pro snowballa :)

                                  0 0
                    • treatt  

                      No jo, to je taky posledni Colnago…a je fakt, ze jsem se na nej pohledem opravdu potesil ted na Eurobiku…

                      Nicmene zbytek produkce Colnaga je nesmysl. A je to smutne videt zemrit legendu – jako at se na me nikdo nezlobi, ale ciste bily ram, karbon jakych je videt na ostatnich stancich desitky, obycejne logo delane tak, ze prosvita karbonova struktura – tedy cerna na bilem podkladu, navic je to tezke jako prase (na super recordu s velmi lehkymi koly pres 8kg), to navic sakumprask malem za dve ste tisic…proste nesmysl. A opravdu smutne…

                      0 0
                      • karliner  

                        Já bych to neviděl tak extrémně, třeba Harleye taky nejedou, nebrzdí, koncept mají zastaralej, designově jsou (většina modelů) hluboko v minulém století, jsou předražený, ale skoro každej kluk o nich sní. Od toho legendy jsou, kdo chce mít dobrý poměr cena/výkon, hledá úplně jinde.

                        0 0
                        • Snowball  

                          ty si kedy naposledy videl harlej? :D

                          0 0
                        • treatt  

                          Ale tak s timhle uhlem pohledu naprosto souhlasim a taky jsem samozrejme snival o Colnagu jako juniorek :) jenze proc? Kvuli ctyrlistku na vidlici, kvuli nadhernym ramum, to byly skvosty, dokonalemu lakovani (lakyrnikovi Colnaga pry prezdivali „Uchyl“, jak byl ujety v tom, jak si s tim hral), proste nadherna rucni prace. A kdyz pak prijdes na letos na jejich stanek a uvidis takovou naprosto vulgarne sedou produkci, kterych vidis za ten den na Eurobiku opravdu stovky, je z toho smutno. A pro me smrt legendy.

                          0 0
                          • karliner  

                            Já na to koukám tak, že si jenom vzali time-out :-)))

                            0 0
                            • treatt  

                              No tak to by byla lepsi varianta, to je jasny :)

                              0 0
                    • patman  

                      priznam se, ze bych radsi tohle :-)

                      „CINELLI XCR“: http://www.cinelli.it/…ici_zoom.php?…

                      0 0
                      • karliner  

                        moc hezké, sice celkový dojem trochu kazí použitá vidlice, ale to by šlo doladit

                        0 0
                        • patman  

                          treba tou od colnaga, at je to cele v oceli :-)

                          0 0
                          • karliner  

                            Štěrba kdysi dělal krásné vidlice, které by k tomu pasovaly. Ale teď nevím, teď se zřejmě soustředí na výběr arogantních blbů a jejich zaměstnávání ve svém shopu.

                            0 0
                            • treatt  

                              To je fakt a byly v chromu..a s bodem c.2 nelze nez souhlasit..

                              0 0
                • Snowball  

                  to ze kolko ma kto uz zavaznych objednavok je stary (velmi stary) obchodnicky grif, niekedy zalozeny na realite a niekedy zas menej… :o)

                  Nehovorim ze nie su pekne, ale ked chces, pozri si na kona.cz medzi silnicami model Kapu – lestene (chromovane?) spojky(!)

                  0 0
                  • treatt  

                    Vzhledem k tomu, ze jsem videl fotky z provozu a nepredpokladam, ze by takovy ramy nekdo jen tak rozdaval, tak na tom neco bude..

                    Jinak Kapu pekny je, o tom zadna, ale je to preci jen jeste jina kategorie..

                    0 0
                • Smazaný účet  

                  korejci? s českým lvem v logu? :)) pěkné rámy, kolik za ně? nenašel jsem ceník.

                  0 0
                  • Snowball  

                    v cechach ziju nejake levy? Kde, v prazskej zoo? :o)))

                    0 0
                  • treatt  

                    Ne, nejsou to Korejci…Stijn je z Belgie, ten zalozil firmu spolu s druhym typkem, ktery je tusim z Korey, ale to nevim jiste, kazdopadne pouze puvodem, zije take v Belgii (jestli si spravne pamatuju)

                    Cenik najit nemuzes, protoze ho jeste nesestavili :) zatim udelali jen par kousku, ktere stihli privezt na Eurobike a jednu malikou vytistenou brozurku. Jinak tento lev neni cesky, ale Belgicky :) – ten nas ma dva ocasy ;)

                    0 0
                    • Snowball  

                      no teraz je to jasne, cize myslis ze ma toho korejskeho partnera, aby zacali v Belgicku vyrabat hiendove ramy a nasledne naucili korejsku hisociety ze sa ma ako trendovej kratochvili zacat venovat tvrdemu silnicarskemu treningu? :D

                      0 0
                • Snowball  

                  :o))) Ved to ju korejska firma – nemam absolutne nic voci Azijcom, ale oni klasicku stavbu ramov asi len (znova) objavuju, zatial co v Taliansku, v Beneluxe alebo aj v Cechach mas kopu firiem co to robi uz roky. Ked len po tomto tuzis, napochoduj k Baresovi, nech ti ukaze co vie urobit, alebo chod k Sterbovi, ma este nejake zbytky na sklade z tych cestnych pretekovych ramov co robil.

                  Toto co si dal link je pekne ako vyzera na nete v grafike, ale co spominam ja si mozes chytit do ruky a posudit na vlastne oci ako sa im to podarilo alebo nie.

                  0 0
                  • treatt  

                    „A pak me u me strasne uznani firma, ktera vznikla pred par mesici a kterou jsem objevil na Eurobiku, na kterem jeste nemeli hotove ani ceniky :)“

                    Myslel jsem, ze z toho, co jsem napsal, jasne vyplyva, ze jsem videl jejich stanek na Eurobiku. Tim padem jsem videl i jejich ramy na vlastni oci a vzal si je do ruky, takze to opravdu neni jen neco nalezeneho na netu. A nezlob se na me, ale tyhle trubky, takhle zpracovany, nemaji opravdu nic spolecneho s tim, co se delalo u nas pred 15ti lety…

                    A jak jsem psal uz vys, neni to korejska firma, ale belgicka..v Koreji maji cast vyroby, protoze v EU by je takova rucni prace vysla nesrovnatelne draz­..

                    I kdyz jasne no, neni to italska rucni pracicka, to je taky pravda :)

                    0 0
                    • Snowball  

                      :D Komik. Jasne, ze to co vystavia bude ultrapozorne spracovane, uvedom si kolko stoji zacinajucu firmu stanok na eurobiku.

                      Akoze ked nemas sajn co za ramy robil napriklad ten p. Sterba, tak nedristaj, pretoze tie boli tiez na kadejakych vystavach a urcite by si sa zan nehanbil.

                      0 0
                      • treatt  

                        Komik, si precti, co som pisal…mluvil o slitinach..

                        A az se jednou na takovou vystavu podivas, tam uvidis, ze vubec neni vse ultrapozorne zpracovane..ani trochu ne. Az me to zarazilo, ze se Cannonum vesele povaluji vytazena lanka po ramu, pulka veci je nedotazenych…treba takovy Focus vystavuje svuj nejlepsi ram na Lightweightech a pritom vlezy do ramu pro vnitrni vedeni lanek je neskutecne zpraseny, jsou tam otrepy a ukydla barva atd atd..

                        A nevim, kde beres presvedceni, ze nemam sajn o kolech Sterba..na par z nich jsem se projel, tak nedristaj, oka?

                        0 0
                        • karliner  

                          jenom s tím kokotem ztrácíš čas…

                          0 0
                        • Snowball  

                          ok, kup si stijn a budes stastny… akoze by som chcel vediet co ty mozes byt za fajnsmekra, co mu neni dobry ram od sterbu z columbusu SLX napriklad, a ci by si rozoznal ze jazdis na sucasnych alebo 15 rokov starych trubkach. Alebo jedine ze by… zas jeden manekyn! :D

                          0 0
                          • treatt  

                            No, mozna manekyn, hele takove hodnoceni od mesiase inteligence a socialniho chovani jako jses Ty, opravdu boli..asi se nad sebou budu muset vazne zamyslet, jeste ze tu jsi, abys mi otevrel oci!

                            0 0
                            • Snowball  

                              OK, neni zaco, kludne aj nabuduce. Toto bola no problem diagnoza, lebo podla toho jak tu ochkas a jajkas nad tymi zazrakmi to bolo dost jasne od zaciatku ;)

                              0 0
                  • JSt  

                    nagasawa, yamaguchi, kalavinka atd. atd.

                    sterba, bares nejsou spatny. nedavno jsem mel v ruce drahovku od baresa (ocel natupo) a treba vidla se mi libila dost. ti japonci, ale budou minimalne na stejne, spis vyssi urovni.

                    0 0
                    • Pebe  

                      tomu to nevysvětlíš, bude si pořád omílat svoju

                      0 0
                      • Snowball  

                        preco, ja nepochybujem ze v Japonsku mozu mat mimoriadne schopnych ramarov. Zober si aki su tm blazni do keirinu, na com myslis ze jazdia? Pointa bola v inom: 1) Korejci nie su Japonci, a 2) naco vzdychat ze Colnago robi alebo nerobi to alebo ono, ked z praktickeho hladiska to same mozes mat za 1/10 ceny a to vyrobene v CR. Alebo potom mozes mat aj to Colnago. Alebo to korejske, ked uz inac nemozes.

                        Furt mam taky pocit ze mas cosi voci mne. Som ti zenu rpetiahol? Sestru? Mamu? Akoze ak nahodou ano, ja za to nemozem. :D

                        0 0
                        • treatt  

                          No tak jestli s takovou pristupujes k zenam, jako sem, tak si pretihol leda neci nafukovaci sestre nebo mamu…

                          A krom toho o Colnagu sla rec ve zcela jinem duchu, koukam, ze ani neudrzis myslenku…

                          0 0
                        • JSt  

                          tak mi rekni, kdo mi tady za desetinu ceny colnaga uvari ramec z gilco trubek. mozna mu udelam kseft ;-).

                          0 0
                          • Snowball  

                            gilco neviem, ale u sterbu mali kooopu ramov z columbusu, tebe by tipujem SP bohate mohlo stacit, a mali aj z SLX, len uz je to preriedene.

                            0 0
                            • JSt  

                              je mi celkem jedno, co mel sterba. chcu gilco trubky za desetinu ceny colnaga made in cr. ;-)

                              0 0
                              • Pebe  

                                navíc to že Štěrba něco měl neznamená že to pořád má a o té 1/10ceny Colnaga taky dost pochybuju.

                                A když už by i tu cenu tak stáhli, pochybuju že to bude mít dráhové patky a bez navářek ;-)

                                0 0
                                • Vilém  

                                  Tady je vyprodejovy cenik ramu z roku 08. Aktualni to urco nebude, ale v te dobe tam byl jeden sterba ram z SLX a cena 10750 z 21t. Urco to vsak nebylo neco takoveho jako vystavuje zde.

                                  0 0
                                  • Snowball  

                                    jo jo jo, hlavně levně!! To by ste ale nemohli byt brouci pytlici (vid priamo tu v teme, konkretne v prispevku karlika 5.10. o 11:10) a museli mat realny pohlad na vec, hlavne teda na svoje moznosti a skutocne potreby, resp mat sajnu co este dokazete pri svojom popojizdeni vyuzit a co uz nie.

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      Co to zase placas? Rec byla o 1/10 ceny proti Colnagu a o tom, zes tvrdil jak u sterby neni problem. Tzn, ze pochybuju ze ten Colnago ram stoji 200000,–. Pochybuju take o tom, ze sterba jeste nejake klasicke ramy ma a pokud by byl ochoten neco jako je treba v tom druhem odkazu vyrobit, tak cena by urco nebyla 1/10 colnaga. Takze si laskave nech svoje poznamky pro sebe a bav se k veci.

                                      0 0
                                      • Snowball  

                                        ked mas problem to pochopit, tak ja to specialne tebe vysvetlim: Sterba robil kvalitne ocelove ramy plne pouzitelne na preteky, cize to naroky na tvoju cykloturistiku splni viac ako dostatocne. Ramy sa tam dali obstarat za nejakych 4–10 tkc, ciastocne zrejme este stale aj daju. A nielen z jeho vyroby. Ze takyto ram za 1/10 nakladov na nalestenu taliansku produkciu splni pri tvojom pouzivani zrovna to same co to colnago (mimo teda toho pozerstva, to je fakt ze taku paradu s tym nenadelas) ti garantujem. Keby si si tie ramy projel identicky osadene, nerozoznal by si ich.

                                        BTW ten link co ste tu dali, odporucam vam prestat snivat o racingovych trubkach, lebo hoci je to ocelovy ram, pri beznom nasadeni je realne taky ram zlikvidovat pre velmi tenku stenu trubiek (ktora tam je kvoli nizkej hmotnosti) za dve sezony, a takyto ram absolutne nema vyznam pre nikoho ineho ako pre spickoveho jazdca podavajuceho na nom svoj zivotny vykon v casovke / hodinovke / na drahe a pod.

                                        0 0
                                        • Pebe  

                                          hehe :-)))

                                          mimochodem sestru ;-)

                                          0 0
                                          • Snowball  

                                            wtf? halucinujes? ci to je odpoved na to, ktoru pribuznu som ti fikol? Tak pak ok.

                                            0 0
                                            • Pebe  

                                              ono by se stebou dalo celkem diskutovat, kdyby jsi uměl uznat svojí chybu. Chápu, že je to pro tebe asi otravný, protože by jsi to musel psát v každém příspěvku. A tak bohužel když už jsi v koutě začneš osobně napadat a to potom stojí diskuze za hovno.

                                              0 0
                                              • Snowball  

                                                OK, ta chyba mala byt kde?

                                                0 0
                                              • Snowball  

                                                btw na uplne podrobnosti si zial nespominam, ale mozno to bola len nevinna prstovacka. OK? ;)

                                                0 0
                                        • Vilém  

                                          Nic takoveho nehodlam kupovat a i kdyby tak je ti je po tom prd, zda na to clovek ma nebo nema vykonnost. Rec byla o tvem tvrzeni ohledne ceny. Ze jsi to zase otocil jinam a zacinas kolem sebe kopat, to je vec dalsi. Delas tu zasveceneho hodnotitele, ale troufnu si tvrdit, ze osobni zkusenost s timto mas nulovou.

                                          0 0
                                          • Snowball  

                                            ze to 15 rokov jazdim by mohlo stacit? :DD

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              Prestav si to, ze zepar ocelovejch ramu uz jsem jezdil a doted jezdim, takze co? Chces jeste o necem poucovat?

                                              0 0
                                              • Snowball  

                                                Aj silnicnych? Tak potom si nic nepochopil a kludne si kup hlinikovy author, rozdiel nespoznas :D

                                                0 0
                                                • Vilém  

                                                  Ano i silnicni jsem jezdil. Seru na tvoje rady, ty si nech pro sebe, jak uz jsem ti rikal vyse. Rec od zacatku byla o cene ramu colnago a cene odpovidajiciho ramu od Sterby. Takze to laskave neodvadej nekam jinam.

                                                  0 0
                                                  • Snowball  

                                                    Bez si koupit Kolnaago, lebo nezaspis. A budes na svojom placatom okruhu od toho dna o 0.05 km/h rychlejsi :D

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Ty si bez koupit nejaky prasky na hlavu. O nicem co tu stale meles nebyla vubec rec. Zadne colnago master ap si kupovat nehodlam, jen jsem po tobe od zacatku chtel abys vysvetlis svoji teorii s 1/10 ceny, na coz se ti evidentne odpovidat nechce, takze opet jen ponizujes. Nekdo te vyvede z omylu, podlozi tvoji nepravdu nejakym argumentem a ty zacnes napadat jak maly decko.

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    Ak si to prehliadol, mas to obsirne vysvetlene v mojom vcerajsom prispevku zo 14:31

                                                    Ci to vysvetlenie nie je postacujuce, lebo tebe slo len o to pozerstvo, v ktorom som ako pisem aj uznal, ze tam sa cesky ram nechyta? :D

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    A ty jsi zase nepochopil, ze od zacatku byla rec o colnago ramu, na ktery byl odkaz vyse. Takovy ram, myslim, zpracovanim, lakem atd ti proste sterba za 1/10 ceny neudela. Nebyla tu rec o nejakem zavodeni atd, pouze o krasne provedenem ramu z dobreho materialu.

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    no to mas pravdu, pan Sterba ram Colnago skutecne neudela, a ak si do toho siel od zaciatku s tymto, tak to si bol od prvej chvile hodne mimo.

                                                    Ale zas si mozes pozhanat samolepky colnago, a ked si to nalepis na hlinikovy author, pri jazde ti to bude sluzit uplne rovnako :D

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Nic, koncim, nema to smysl. Evidentne ze sebe delas nechapaveho hnupa, tak te necham pri tom.

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    Aj ty mne.

                                                    0 0
                                                  • treatt  

                                                    Kdo prisel s tim, ze Ti Sterba udela stejny ram, jako Colnago, akorat az desetinovou cenu, jsi byl Ty, kocourku!

                                                    0 0
                                                  • Snowball  

                                                    neprekrucaj, pisal som ze u Sterbu su za 1/10 ocelove rucne do spojok robene ramy ktore ti urobia rovnaku sluzbu ako to colnago. Ak si to pochopil inac, potom tvoj problem a porucha je v tvojom prijimaci :D

                                                    0 0
                                        • McBlacky  

                                          s tím bych nesouhlasil. Sfinx dělal MTB rámy z Dedacciai EOM 16.5, což byl top nabídky a opravdu kvalitní ocel a rozhodně to nebyl bajk na 1–2 sezony. Pár lidí co znám ho závodilo poměrně dlouho a jediný který prasknul byl Otův na Schodech, což ale bylo později uznáno jako chybné navaření návarky na bovden, které poškodilo materiál.

                                          0 0
                                          • Snowball  

                                            Hovoril som o cestnych ramoch, je pravdepodobne, ze trubky na stavbu mtb ramu su dimenzovane dost inac. Lepsie trubky na cestny ram maju v najtensich miestach menej ako 0.5 mm.

                                            Ked pisem ze ram zlikvidujes po 2 sezonach, neznamena to ze praskne.

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              I mtb sady trubek maji pod 0,5mm stenu. Staci kdyz se kouknes treba na specifikace na strankach columbusu. U silnicniho kola se pouzije mensi prumer trubek zadni stavby, zbytek byva vetsinou stejny. Teda aspon v pripade columbusu. Na jednom horaku mam trubky Tange Prestige Ultralite a tam existovala silnicni a mtb verze sady, ktera se lisila i ztencenim. I pres papirove steny ten ram ma cca 15let a stale zije bez uhony a opravy.

                                              0 0
                                              • Snowball  

                                                tak na tom by som sa po 15 rokoch kazdopadne bal jazdit. Seriozne.

                                                0 0
    • pajan  

      Myslim, že to je hodně neobjektivní anketa… každej bude hlasovat pro to, pro co má slabost a co se líbí… Kdyby sis prošel historický záznamy, vývoj a dálší bláboly, tak by ti z toho vyšli nějací favorité, ale jedna značka to IMHO nebude nikdy :-)

      Toť můj názor

      0 0
    • Snowball  

      Tak podvedome asi Colnago, ale mal by som vnutornu dilemu ci nie ta De Rosa… ale chyba ti tam Merckx! Keby som vyberal kolo asi by som totiz vybral toho.

      0 0
    • McBlacky  

      je divný stavět maloseriovky proti megafirmám.

      0 0
    • rasto  

      hlasoval jsem pro italskou kultovku, colnago.

      ale koupil bych wiliera.

      0 0
    • grafik  

      leader fox

      0 0
    • Honza729  

      ESKA, Favorit, SOBI 20.

      0 0
      • Volf  

        Ani ti nevím proč, ale mám takový neurčitý pocit, jestli by to neměla být Merida :-)

        0 0
        • Honza729  

          Taky jsem nad tim premyslel…jenze titulek zni Nejuznavanejsi. Jo kdyby se thread jmenoval Nejpropagovanejsi nebo jeste lepe Nejspravnejsi a jedine prave a schvalene, tak pak bych mel ten pocit taky. A urcity.

          Tak jsem tam narval aspon Sobiho, at ma radost. :)

          0 0
    • Snowball  

      inac sa cudujem, ze ako cesi ste vynechali uplne duratec a rb, ked uz nic ine aspon do hlasovania do poctu :o)

      0 0
    • khenia  

      a co treba INTENSE nebo Cannondale??

      0 0
      • treatt  

        Intense? Silnicni ramy? Intense, ktery jedine, co dela na silnicnich ramech je lipnuti nalepek a pekne hnusnych jeste k tomu? (aspon 07 a 08, letos jsem se na silnicky ani nedival)?!

        Tak to asi ne… (a rikam to s tim, ze sam mam bajka Intense)

        0 0
    • mastihuba  

      bych to dal tomu nejstaršímu za zásluhy :)

      0 0
    • JMT  

      Kanondejl a spesl

      0 0
      • Snowball  

        Tie maju obe akurat tak renome neprimerane predrazenych znaciek. Vidim cannondale a rozmyslam, je to manekyn alebo pretekar? A poslednou dobo to same specialized.

        0 0
        • McBlacky  

          to že je to pro tebe pocitově drahé neznamená, že si to ostatní nekoupí. Zkus si srovnat třeba HT od spešla a treka ve stejný cenový relaci a zase takový rozdíl tam není. Dneska každá „lepší“ značka je drahá ve srovnání se šrotem typu Radon, Canyon, Haibike, 4ever, Dema… atd.

          Prostě jsou značky levné, střed a drahé jako u aut. Nadává snad někdo, že u základu BMW nemáš stejnou výbavu jako u základu Kia, přestože je to min 2× dražší?

          0 0
          • Snowball  

            To nie je ziadne pocitovo drahe, a nejde len o topmodely. Drahe su tam aj bezne kola. Ano, pytaju si peniaze naviac za znacku, a to ma vyznam dat niekde kde su v niecom napred, ale vo velkej vacsine napred nie su voci skromnejsim znackam v nicom, cize tam potom platis len za tu nalepku na rame. Co IMHO urobi len somar alebo snob.

            BMW nie je dobry priklad, lebo BMW sice uctuje za znacku, lenze kazde jedno bmw je vynimocne, ci auto ci motorka. To napr. spec rad hardrock alebo rockhopper nie su v nicom mimoriadne.

            0 0
            • McBlacky  

              tak o spodních patrech nabídky se tady já nebavím.

              když se řekne spešl tak cyklofandu automaticky napadne Epic, SJ, Tarmac, Rubaix, Enduro, Demo…

              by mě zajímalo v čem jsou po tisíc chrlený 1,3,5ky vyjímečný. Je vidět, že marketing BMW si tě našel :)

              0 0
              • Snowball  

                Presne ti mozem napisat v com su rady 1, 3 a 5 mimoriadne: pre teba su to auta ako kazde ine, pre nadsenca sportovej jazdy je vynimocne, ze si zachovali oproti sedej strednej triede klasicku koncepciu so zadnym pohonom, pricom absolutne prevazujuca vacsina znaciek presla na predny pohon. Co to znamena bud chapes sam, alebo si mimo a nebudem ti to vysvetlovat. A tiez maju vyborne jazdne vlastnosti, pretoze maju dobre podvozky aj motory. Dizajn sa niekomu paci viac a menej, ale aspon maju odvahu byt invencni.

                Prave rad 1 je pre naozaj sportovu jazdu zvlast zaujimavy, hoci to vyzera ako obycajne auto. For je totiz v tom, ze auto je to nevelke a nie tazke, ale zaroven stale ma zadny pohon (co mimoriadne ocenujem, ze ani v tejto kategorii nepreslo bmw na predny, tak ako to urobil mercedes pri modeloch A a B), a motory BMW su povestne. Napriklad BMW 135 coupe je mimoriadne auto. Podobne Z4 coupe predoslej generacie, zial teraz sa uz robi len s pevnou skladacou strechou.

                Cize autam moc nerozumies. A obet marketingu ja v tomto pripade urcite nie som, si dovolim skromne tvrdit…

                0 0
                • McBlacky  

                  nechci se tady hádat, auta jsou docela můj koníček, ale už méně ta po roce 2000.

                  pokud jde o design a invenci, tak BMW v klasických řadách jsou velmi konzervativní. za vybočení bych z poslední doby označil jen X6.

                  Koncepce s pohonem vzadu je uznávám tradice značky, ale ne vždy je toto plusem, nebo jinak, kromě ideálních podmínek na suchém povrchu je to horší o sněhu a náledí radši mluvit nebudeme. kultivovanost jízdy v záběru na nerovnostech a v začáčkách vozu se zadním náhonem lze přid nešních technologiích poměrně shodně dosáhnout i náhonem na předek.

                  Výborné jízdní vlastnosti – tady jde o soubor. Já dnes už oceňuji spíše to jak se cítím po dlouhé jízdě a jak je auto uspořádáno v interiéru, než o to jestli dokážu jet podlahu vysoko nad povolenými limity. Situací kdy opravdu spěchám a potřebuju drtit okresky 150+ je za rok minimum. S přihlédnutím s hustotě provozu je to často nemožné. Pro běžné režimy, řekněme 60/100/150 stačí motory i podvozky 80% produkce ostatních značek – pokud se nebavíme o základech typu 1,2HTP 1,9SDI a podobně.

                  0 0
                  • Snowball  

                    Dizajn – a co tak rozporuplne prijata predchadzajuca rada 7? To nebol dizajnersky pocin, a dost odvazny vzhladom na maximalne konzervativny segment? A co Z4? A Z8? A aktualna 3ka a 5ka, zovsedneli ti natolko ze uz nevidis, ako premysleny dizajn maju? Mne nie. A nova 7ka je znova kus prace na tomto poli aj na vsetkych ostatnych, ktore nevidiet na prvy pohlad.

                    Ty chapes pod autom prostriedok na prepravu, nie na sportovu jazdu a na jazdenie pre pozitok. Len preto mozes napisat, ze predny pohon je porovnatelny so zadnym… ked mas pre to cit, v ziadnom pripade nie je. Ale to by bolo nadlhsie.

                    A sportova jazda, to asi nebude o zimnych podmienkach, tam je volba jasna (subaru a spol.)

                    btw sportova jazda vobec neznamena nutne rychla jazda. Ale to je tu ozaj zbytocne rozoberat. Mozno mas najazdene vela a aj rychlo, ale tipujem ze zvacsa po dialnici v sluzobnom aute :D

                    0 0
                    • McBlacky  

                      bylo by to opravdu na dlouho. Na to já osobně nemám čas.

                      mohla by z toho být solidní debata k pivku…

                      0 0
                    • Greyhound  

                      Shodou okolností jsou auta taky můj koníček takže opatrně :-D Máš to z vlastní zkušenosti nebo jen načtený z časáků? Já jsem mj. řídil už několik BMW, poladěný EvoVIII, Boxstera S, CTRVII a taky posledního Fočuse RS. A zrovna ty poslední dvě s předním náhonem mi přišly pro sportovní pro požitek perfektní.

                      0 0
                      • Snowball  

                        jazdim od zaciatku s autom so zadnym pohonom a otec ma k tomu viedol rozmyslat co robim za volantom.

                        Pre mna je neprirodzene jazdit na aute s prednym pohonom stylom ze zatiahnem do zakruty rucnu brzdu a pod. Chapem, ze s mnohymi autam s prednym pohonom sa da jazdit rychlo, ale pre mna je ten styl neprirodzeny a ani nemam zaujem sa to ucit, nemam z toho ziadny pozitok. Hoci som videl zavody veteranov kde (stary, nie novy) Mini cooper robil neskutocne veci, chlapik bol pan jazdec, ale mne je to proti srsti.

                        Ked uz si na mna reagoval, tak sa aj ja spytam, co za bmw to mas?

                        ozaj co je to CTRVII?

                        0 0
                        • Greyhound  

                          Na CTRVII doporučuju se jít zeptat na stránky honda klubu, přidej k tomu pár mouder typu „Pre mna je neprirodzene jazdit na aute s prednym pohonom stylom ze zatiahnem do zakruty rucnu brzdu“, budou z tebe mít určitě radost, rádi ti všechno vysvětlí, ty se zabavíš a my od tebe budeme mít konečně pokoj :-D

                          0 0
                        • grafik  

                          … ten tvů kočár má vzadu zcela jistě nálepku š120

                          0 0
                          • Snowball  

                            nastastie nie

                            0 0
                            • Flegmatik  

                              Grafik se upsal. Chtěl asi napsat Š1203, ta se snad vyráběla i na Slovensku.

                              0 0
                  • martin7  

                    Jelikož dělám v automotive a na výrobních linkách BMW jak v Dingolfingu tak i jinde, např v USA ve Spartanburgu jsem strávil opravdu hodně času, tak co se občas děje např. při výrobě 7 Series, tak by hodně lidem vstávali vlasy na hlavě. Např přetrhaný kabelový svazky při montáži je jen zalepí izolačkou apod… Samozřejmě toto se děje i jiných ( asi nejvíc u Forda ve Valecii (Focus), nicméně co se kvality dílenského zpracování týče, tak bych si na základě svých zkušeností vybral Mercedes nebo Audi (kdybych na ně měl)

                    0 0
                    • Greyhound  

                      Já byl na VŠ na letní brigošce v BMW v Mnichově a kvalita se tam hlídala teda dost nekompromisně. Z němčiny jsem se proto naučil tak akorát „jungs, qualitat machen oder eine grosse katastrofe!!!!“, protože to nám tam opakovali pořád dokola, za nekvalitní práci se prakticky okamžitě vyhazovalo a řev albánce důkladně kontrolujícího kvalitu výrobku na konci pásu když narazil na nějakej nedostatek byl přímo hysterickej. A co teprve ta jeb**ka když se na mnou vyrobenej zmetek přišlo až v další fázi výroby :-DD

                      0 0
                    • karliner  

                      Taky mne vždycky pobaví, jak spousta lidí slintá nad tzv. německými auty a jejich nadpozemskou kvalitou :-))), přitom je montujou arabové, turci, poláci, slováci a buhví kdo ještě…

                      0 0
                      • Greyhound  

                        Kdo to montuje snad není až tak podstatný, podstatná je organizace výroby a hlavně kontrola kvality, o které jsem psal. A ta minimálně na lince kde jsem pracoval byla taková, že ani nešikovný netáhlo jako já nemělo šanci se od standardu kvality odchýlit.

                        0 0
                      • Honza729  

                        Taky me vzdycky pobavi, jak spousta lidi pise o necem, o cem nema ani sajn. Presne jak pise kolega pode mnou: je uplne jedno kdo co montuje, dulezita je prubezna a vystupni kontrola plus vysoke standardy. Byl jsem v Cine se mrknout na vyrobu elektroniky. Kdybys videl, jaci lidi tam montujou zarizeni, na ktere se pak v Evrope a Americe cekaji fronty a lidi je uctivaji malem jako modlu, pobavil by ses.

                        Jenze to bys musel dohlednout dal nez za svuj nos :)

                        0 0
                      • Snowball  

                        Uprimne ti zelam, aby si sa niekedy dostal do zavodu VW v BA na exkurziu alebo prosto vidiet vyrobu a cele ako to bezi. Mohol by si byt rad ze ti auto montuju zrovna Slovaci, dokonca slovensky zavod mal v ramci VW uz zozaciatku take meno, ze tam montovali tie narocnejsie verzie zo sortimentu, a aj v sucasnosti sa tam robia aj Audi Q7 a dalsie nie zrovna lowend modely, neviem ci nie nahodou aj porsche cayenne nie, lebo to je pribuzny VW touareg, ale to nechcem tvrdit, nemam tam az tak blizko.

                        Ja tie koncernove auta VW az tak nemusim, ale keby som uvazoval o nejakom, absolutne by som nemal nic prosti tomu zmontovanemu u nas.

                        Ale celkove, mam z tvojho prispevku dojem nejakeho latentneho fasounka.

                        0 0
                        • karliner  

                          Ano, obzvláště Touareg se jim povedl ;-)

                          0 0
                          • Snowball  

                            ak k nemu mas nejake emocionalne vyhrady, verim ze by ta to preslo v okamihu ked by na tej kapote mal znak porsche a vzadu napis cayenne… a keby si k nemu mohol mat kluce :D

                            0 0
                            • Honza729  

                              No, tady se musim, ac je to neco jako uznat Paroubka, zastat Karlinera: Tam co jezdim na servis (autor. VW) mi vzdycky kdyz mam tendence vymenit auto rikaji: Pane Honzo, hlavne ne Touareg, kdybyste videl tu zmrsenou elektriku, jak nam chodi z VW importu kazdy tyden opravne sw a manualy…to byste zaplakal. A pry to plati i pro Cayenne. Ale to je chyba spis nemeckych soudruhu nez slovenskych montazniku.

                              0 0
                              • Snowball  

                                ja nehovorim ze nie, ale keby to malo znak porsche, nepochybujem ze by karlik bol v 7. nebi aj keby mu to chciplo pri kazdom tretom patniku :D

                                0 0
                                • blue.sun  

                                  No, ne každý učůrává nad znakem Porsche. Mně osobně tahle modla nic neříká.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    Clovece, s tvym profilem tak jak ho mas vyplneny tady pozor. Byva tu pro bruslare nebezpecno :-)))

                                    0 0
                                  • Snowball  

                                    tak si pozri nejake hesla, napriklad 356, 959, ale aj niektore 911 neboli marne, a potom cela plejada pretekovych placiek napr. na Le Mans, alebo trieda C… P je v autach asi ako Colnago v cyklistike. Nemusi sa ti pacit, ale legenda to navzdy zostane.

                                    0 0
                              • martin7  

                                souhlas. S elektrikou je tam problém. Rozdíl mezi Tuaregem a Cayenne je jen (s trochou nadsázky) v designu a motorech a samo v ceně. Vždyť se vyrábí na stejný lince

                                0 0
                                • Honza729  

                                  Skoda, Touareg se mi moc moc libi… :-(

                                  0 0
            • Greyhound  

              „..lenze kazde jedno bmw je vynimocne, ci auto ci motorka.“ to je ovšem tvůj subjektivní názor a přesně si vystihnul proč si lidi kupují značkové výrobky i když pro to není zjevný racionální důvod – čím je výjimečné za tu cenu třeba takové BMW 120d když btw. v posledním AutoCaru prohrálo srovnávací test s Golfem?

              stejně tak může být pro někoho výjimečná určitá značka kol (nebo jakéhokoliv jiného výrobku) a proto kdo si takový výrobek koupí nemusí být nutně „len somar alebo snob“ jak tady furt dokola otravně omíláš, podporuješ jak je na tomto případě vidět nesmyslnejma argumentama a zas**áš tím jinak zajímavá témata.

              0 0
              • Snowball  

                vid prispevok vyssie. A mal som dojem ze uz nemienis na mna reagovat, ako si minule tvrdil…

                0 0
                • Snowball  

                  btw BMW 116d je teraz firemne auto roka a 118d zelene auto roka

                  Súťaž, ktorú spoločne zastrešuje odborný časopis Firmenauto a organizácia DEKRA, vyniesla na prvú priečku v kategórii kompaktných vozidiel BMW 116d.

                  http://www.carenthusiast.com/…t+drive.html

                  http://www.infoline.sk/…to-roka.html

                  0 0
                  • Greyhound  

                    Já v tom hodnocení vidím zmínku o značný nepraktičnosti, naopak vyzdvižení prestiže a jen tři hvězdičky z pěti za performance a hlavně value for money. Čili typické atributy podle tvojí logiky tak jak jí aplikuješ na kola předraženého low end značkového výrobku, které by si koupil „len somár alebo snob“.

                    Většinou argumentuješ docela pěkně, ale kvůli tomu svému tunelovému vidění jak to trefně popsal Blacky (a chuti provokovat bych řekl já) ti trochu uniká podstata a v tomto konkrétním případě je i ta argumentace dost slabá.

                    0 0
                    • Snowball  

                      sportove auta (myslim teraz skutocne sportove, ktore poskytuju radost z jazdy :o) malokedy byvaju prakticke

                      Ze to tomu ten redaktor vycita, ok, jeho nazor, aspon vidis ze som schopny pripustit nazor aj protireciaci mojmu a napriek tomu dat nan odkaz.

                      A u usporneho motora hladat nejaky vysoky performance, to je asi trochu mimo, si treba vybrat iny motor na to je u tejto znacky viac ako dost moznosti, a urcite budes spokojny, samozrejme spotreba potom nebude 4.5l.

                      0 0
                      • karliner  

                        Moc se mi líbí karikatura typického Čecha od Shootyho. A po přečtení řady tvých příspěvků už vím, podle koho ho vymaloval…

                        0 0
                        • Snowball  

                          vidim ze to nevies prezit… ten link som sem daval totiz ja. No asi sa shooty trafil. Preto ho mame radi :o)))

                          0 0
                          • karliner  

                            Ale jdi ty šmudlo :-)))

                            0 0
                            • Snowball  

                              Ale nejdem, karliku ;) My ho totiz fakt mame radi, ak teda nepoviem rovno ze ho zboznujeme! A najviac sam pan premier :D

                              0 0
                • Greyhound  

                  „priespevok vyssie“ podepisuju, sám bych to líp nenapsal, ostatně přesně z těchto důvodů jsem si taky BMW (starší) koupil a jsem z něj nadšenej:-D

                  nicméně na tom co jsem napsal to vůbec nic nemění, akorát teď nemám čas to dál rozvádět a ani chuť tady dělat off-topic

                  0 0
          • Marccoo  

            Šrot?Canyon by byl stejně drahý jako spešl,ale přímím prodejem šetří min. 30procent ceny.Když mi volal manažer z canyonu,tak jsem se ptal proč nemají dovozce třeba tady v čechách a on mi povídá že by museli dát cenu min o 20 procent nahoru na netu kvůli marži druhéhé prodejce nebo dovozce a pokuď by neměli celoevropskou síť tak nepřímí prodej je nemyslitelný.

            0 0
    • Snowball  

      inac kdesi som videl fotku karbonoveho cestneho bicykla ferrari, neviem, ci to robi colnago alebo ako to je, ale to bolo ppc kolo a znacka uz lepsia IMHO nemoze byt! :o))

      Stalo asi tolko co fabia… ale bolo fakt ppc :o)

      0 0
      • Snowball  

        Takze je to Colnago.

        0 0
        • McBlacky  

          to bych sem zrovna netahal, je to jen modifikace modelových řad. viz obr. níže

          0 0
          • Snowball  

            Praveze si myslim, ze to o renome znacky hovori dost vela, ak ti automobilka typu Ferrari dovoli dat ich meno a znak na tvoje ramy.

            0 0
            • McBlacky  

              jo mladej pane za peníze je všechno k mání…

              0 0
              • Snowball  

                Tak to sa mylis.

                0 0
                • McBlacky  

                  tohle konkrétně bych si tipnul, že je.

                  koneckonců já se marketingem živím, takže něco o tom, jak se tvoří hodnota značky a kde jsou mantinely když jde o peníze vím.

                  0 0
                  • Snowball  

                    Povedzme to tak, ze na author alebo amulet by si toho cierneho konika dostaval velmi velmi tazko… a ked to nechapes, tak sa divim, ako sa tym mozes ty uzivit.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      bavíme-li se čistě teoreticky tak author by klidně mohl. Jako leader místního trhu s přesahem do regionu CEE, na svoje top karbon modely.

                      zkus myslet mimo svůj tunel a dívat se okolo jinak než rudýma očima

                      0 0
                      • Snowball  

                        no ved chod to cisto prakticky vyskusat, vyber sa tam niekde do Modeny ci kde to sidlia, zaklop na vrata tovarne a povedz co chces. Tipujem ze sa nedostanes ani cez vratnika, aj ten ta vysmeje a vykopne veelkym oblukom.

                        Cosi si pisal ze mas s marketingom skusenosti, tak sance mas velke, je to predsa leader 10milionoveho trhu ci jako, a ukaz co vies :D

                        0 0
                        • McBlacky  

                          to že ty neumíš pochopit, že lze jednáním dospět k pro obě strany výhodné dohodě je spíš tvoje chyba. Ty máš image oni mají prachy – co je na tom tak těžkého pochopit?

                          to s tou továrnou už beru jako vtip. Při své práci používám sofistikovanější metody komunikace.

                          0 0
                          • Snowball  

                            si nepochopil, ze hovoris o niekom kto tie prachy nepotrebuje a preto sa s tebou ani nebude na tuto temu bavit. Nazval by som to absencia triezveho odhadu realnych moznosti, co nie je nic neobvykle, no specialne v marketingu to je zavazne minus.

                            Si klasicky typ porevolucneho cinovnika vychodoeuropskej reklamnej agentury (resp organizacie ktora si o sebe mysli ze nou je) co sa domnieva ze za peniaze sa da kupit vsetko.

                            0 0
                            • McBlacky  

                              ti přijde, že brandovat Segway, Acer apod značky je pro Ferrari opravdu přínos. Segway chápu jako spojení s inovátorem, ale Acer – typický low end v segmentu, ikdyž branduje svoje top end produkty.

                              a nedělám v reklamce. střílíš vedle.

                              0 0
                              • Snowball  

                                to je uplne jedno kde robis, uroven ta co pisem.

                                0 0
                              • Pytlik  

                                Presne tak. Takovy srackovy notebooky jako Acer potrebovaly zvednout image znacky a upoutat na sebe pozornost, takze marketaci dostali celkem dobrej napad a koupili si pro svoje top produkty znacku Ferrari. Sice ntb zustava nedotazenym poruchovym kramem, ale k vyjimecnemu BMW se cerveny ntb Ferrari prece tak krasne hodi, ze Snowballe? Mimochodem rict o komkoli, kdo dela byznys, ze „tie prachy nepotrebuje“ me fakt rozesmalo…Chces snad rict, ze vsichni ridici pracovnici, kteri jsou placeni dle zisku popr obratu to delaji z lasky ke slovutne znacce Ferrari? Tak to se vazne prober z te naivity…

                                0 0
                                • Snowball  

                                  ty si ten typ co by za prachy predal aj vlastnu mater, ale spolahni sa, ked talian robi pre ferrari a par dalsich znaciek, je to aj o hrdosti, dokonca vlastenectve. Co su tebe asi nezname pojmy.

                                  0 0
                                  • Honza729  

                                    Hele a kdyz Slovák dělá pro VW, je to znak čeho ?

                                    0 0
                                    • Krys  

                                      Pracovať pre VW v Bratislave alebo pre U.S. Steel v Košiciach je prakticky priama podpora slovenskej ekonomiky.

                                      0 0
                                      • Honza729  

                                        Ale to nema s narodnou hrdostou nic spolocne, nie ?

                                        0 0
                                        • Krys  

                                          Ja neviem. Mám Slovensko rád, ale že by som bol nejaký extra vlastnenec sa povedať nedá.

                                          V každom prípade Slovensku viac pomôže zvárač v Bratislavskom VW, ako nejaký nacionalistický agitátor.

                                          0 0
                                    • Snowball  

                                      je to znak toho ze mas slusnu pracu pre slusnu firmu za slusny plat, cize si to vazis, a znamena to tiez ze si splnal iste naroky lepsie nez niekto iny.

                                      0 0
                                      • Honza729  

                                        Cize umis lepsie utahnut skrutky nez niekto iny :)

                                        0 0
                                        • Snowball  

                                          ty si tu tovaren predstavujes iba ako robotnikov. Asi si v zivote nerobil na inej pozicii. Je tam kopa VS ludi ktori maju co robit aby vyroba slapala ako ma. Nemas o tom sajn.

                                          0 0
                                          • Honza729  

                                            Ja jsem v zivote delal lecos. Ale radsi to sem psat nebudu… a o VS lidech na techto pozicich si taky myslim svy.

                                            0 0
                                            • Snowball  

                                              ja si myslim sve o takych mudrlantoch ako ty, lebo na rozdiel od teba som v tom VW bol a videl a zazil.

                                              0 0
                                              • Honza729  

                                                Jak rikam: Nevis co mam za sebou…

                                                0 0
                                                • Pebe  

                                                  bych to klidně zkrátil na

                                                  Jak rikam: Nevis

                                                  ;-)

                                                  0 0
                                  • Pytlik  

                                    A mas pro to „spolehni se“ nejaky argument, nez jenom to, ze to tvrdis? Asi ne ze…jako obvykle, kdyz tady neco placas. Zkus alespon nekdy do „diskuze“ vnest trochu nezaujatosti, stran se osobnich utoku a podej par nezpochybnitelnych argumentu a mozna si tady i par lidi zacne myslet, ze jsi normalni…

                                    0 0
                                    • Snowball  

                                      promin, ale ked sam nemas ani trochu sajnu o Talianoch aki su vlastenci, aki su hrdi na svoj narod a krajinu, tak je mi u ****** co si zrovna ty o mne myslis.

                                      0 0
                                      • Pytlik  

                                        A ja naivka jsem cekal nejaky argument…

                                        S tim italskym vlastenectvim to zase nebude tak horke…Je zde dlouhodoba snaha o odtrzeni bohateho průmyslového severu kolem Padske niziny, ktery trpi a vyzivuje chudy parazitujici jih. Nemusis tomu verit, ale co jsem mel moznost s par Italy (ze severu) mluvit, tak kdyz na to prisla rec, tak zrovna na svuj korupci a mafiny ovladany stat zas tak extra hrdi nejsou…

                                        BTW: V oblasti Dolomit se snaze domluvis nemecky nez italsky, coz taky tvuj nazor o vlastenectvi a narodu zrovna nepodporuje, ze…

                                        0 0
                                        • Snowball  

                                          no vies pytliku, iba ty si bol v dolomitoch na dovci…

                                          0 0
                            • Gorgov  

                              hehehe

                              0 0
        • JSt  

          peknej zigul ;-)

          0 0
    • Bully  

      Ja to vidim podle nadsenych vykriku v hodnoceni nasich bajku rozhodne na erbeeecko. Je prece nejtuzsi, jednoduche a funkcni a hlavne naseee, zadnej shit z Taiwanu prece.

      A odpoved za me- je mi to taky fuk :o)

      0 0
      • sakamoto  

        No chybi tam kopec klasik ale kdyz sme u silnicek s urcitym nejlepsim renome neda mi nespomenout nicolai argon, poneti silnicniho kola trochu jinak a nejtuzsi konstrukce v testech. Ale myslim ze Rbso nebude daleko :P

        0 0
    • Mr.Duck  

      To je samá silnice :P Jediná značka co by mě tam zaujala je Giant, ale se silnicí by to nemělo nic společnýho :P Půlku těch značek sem v životě neviděl, ty asi nedělaj moc FR kol co? :-|

      0 0
      • Vilém  

        Kdyz si prectes zakladajici thread, tak bys zjistil ze se jedna jen o silnicky.

        0 0
      • kubad  

        tuto anketu dávám zde proto, … Řešili jsme pouze výrobce rámů u silniček

        citace z úvodního příspěvku tak se nediv jedná se opravdu jen o žiletky :D

        0 0
        • Mr.Duck  

          Sem se chtěl jen ujistit! Fakt! Beztak by rači měli začit vyrábět pořádný kola, ty silnice sou na točný hrozně nepohodlný!

          0 0
    • jakub  

      faboryt nebo ezska

      0 0
    • Omen  

      Nevím zda tu bylo i Moratti ale to si myslím na dobu svého působení udělalo renomé celosvětově dobré ne?

      0 0
      • Kubiczech  

        Odkdy dělá olejářský magnát Moratti silničky? (:

        0 0
        • Vilém  

          On si to splet s Bugatti:)

          0 0
          • Omen  

            Pardon páni bozi, že jsem napsal Moratti místo Morati.

            0 0
    • Snipp  

      Pinarello ne to je jasne muj mazel:))))

      0 0
    • orca  

      Myslím že otázka by měla být položena „KDE“ má nejlepší renomé.

      To nad čím se v čechách rozplíváme jinde berou jako tuctovku a obráceně.

      jinak mi tam třeba chybí Canonndale ale to je vedlejší … na každém kole se musí šlapat :-)

      0 0
      • martin7  

        určitě máš pravdu, chybí tam víc lidem víc značek, nicméně jsem byl limitován počtem 8, tak jsem si musel vybrat. Samosebou , že různí lidé různý vkus, různé země různý vkus. Když se zeptáš Itala na víno, tak ti asi těžko odpoví např. Bordeaux. I v kolech je národní patriotismus zřejmý

        0 0
        • prvniodkonce  

          Asi jsem talián :)

          0 0
        • Snowball  

          Tak zrovna u cannondale by som povedal, ze to renome islo hoodne dolu, pretoze uz maju aj lowendove modely, cize byvala nafuknuta prestiz je fuc, a ked este aj presunuli vyrobu kamsi do Ciny, tak fakt nie je o co nejak mimoriadne stat. Ked zoberiem, ze na lefty je problem si nejak rozumne vymenit predstavec ked potrebujem iny a celkove servis nie je standardny a teda moze byt problematicky… ziadne plus pre prakticky zivot.

          Pri cannone rad spominam na jeden V raven ci co to bolo, v casopise v roku asi 94 predstavene ako neviemaky celoodpruzeny zazrak, v cene dost cez 100 tisic (a vtedy bolo 100 tKc iny peniaz ako dnes…), a ked na to dnes pozriem, malo to bod otacania zadnej stavby vysoko nad stredovym zlozenim, ram sa musel zatvarat pri kazdom slapnuti do pedalov, prosto konstrukcne nezvladnute.

          Cize o tejto znacke hovorit ze ma nejake mimoriadne renome, to je podla mna mimo.

          0 0
          • kubad  

            naštěstí je tu všem fuk co je podle tebe mimo

            0 0
            • treatt  

              Tak tak :)

              0 0
              • karliner  

                já tedy taky cannondale považuju spíš za marketingově navoněnýho americkýho authora, než za nějakou kultovku :-)

                0 0
                • kubad  

                  projdi si jejich modely v minulém století, podívej se na jejich kola, vidlice kliky, je tam spousta dílů a věcí které nasadily do serie jako první a následně po mnoha letech se začínají prosazovat i u jiných značek, myslím že cannon znamená inovaci, průkopnictví, nápady, občas i trochu mimo, ale to k tomu patří, takže s katalogovým Authorem bych to ani náhodou nesrovnával.

                  jiná věc je co se u Cannondale děje v posledníc letech :-(

                  0 0
                  • karliner  

                    Ale jo, trochu jsem nadsadil, ale víc než na kohokoliv jiného (asi proto, že jsou hodně vidět) na ně platí cimrmanovské „pionýři slepých uliček“ (headshok, lefty, různé systémy fullů z 90.let) :-)))

                    Ale větší stopu v historii než Author zanechali, to jo, teď jsou to už naprosto srovnatelné značky, pouze má cannon více peněz na marketing.

                    0 0
                    • Greyhound  

                      tvrdit třeba o lefty, že je to slepá ulička je trochu odvážný tvrzení, spíš bych to nazval paralelní cesta se svými výhodami a nevýhodami. jestli se nepletu tak ve svých top verzích je v poměru zdvih/váha/tuhost lefty špičková. jezdil jsem foxe i lefty tak trochu vím o čem mluvím a nemám proto v tom zas tak kategoricky jasno jako ty, asi stejně jako s tou kvalitou německou německejch aut ;-)

                      0 0
                      • karliner  

                        Já ti nevim, ale tak trochu si myslim, že kdyby to byla taková bomba, tak by ji asi lidi víc vozili a cannondale by to více montoval na svoje kola a možná by to dokonce zkusili montovat na svá kola i jiní výrobci a protože se tak neděje, tak si myslím, že to je slepá ulička vývoje (třeba jako paralelogramová vidlice). Přes to všechno věřím, že určitě má nějaké výhody a někomu třeba vyhovuje více, než běžný model vidlice.

                        0 0
                        • Volf  

                          No a když pomineš úzkou závodnickou špičku, která ke kolu přistupuje jako ke spotřebnímu závodnímu nástroji, tak hnusnost jednonohé vidlice a potřeba jiné hlavové mufny je možná tím dalším limitem, proč není v oblibě ostatních a to nemluvím o přímo prasácké ceně.

                          0 0
                          • Pebe  

                            tak sloupek se dá koupit i na normální rám s 1 1/8' hlavou

                            0 0
                            • karliner  

                              za cenu převyšující zbytek kola dlužno dodat :-)

                              0 0
                              • Pebe  

                                zase tak drahé to není

                                0 0
                                • karliner  

                                  chybí k tomu vidlice, jestli se nepletu ;-)

                                  0 0
                                  • Pebe  

                                    však jsem psal, že se dá koupit SLOUPEK ;-)

                                    0 0
                          • Greyhound  

                            Hnusnost je ryze subjektivní parametr, cena je problém hlavně u nás a pokud ji posuzuješ samostatně, ne jako součást kola. Jestli se nepletu tak vidlice třetích výrobců Cannondale montuje jen na lowmodely, moje hypotéza je, že je to hlavně z důvodu toho, že chce právě podchytit i tržní segment lidí, který z mají s HS/lefty nějakej problém. A kdo chce drahýho cannona tak jedině s lefty, protože i kdyby funkčně stála za nic jako že nestojí tak k němu prostě patří ;-D

                            Proč se nemontuje na kola jiných výrobců souvisí podle mě hlavně s obchodní politikou Cannona, lefty je zrovna jedná z mála věcí, čím se mohou odlišit od ostatních výrobců, já na jejich místě bych to proto z důvodu ztráty exkluzivity třetím výrobcům taky nenabízel. Ale třeba o to nikdo fakt zájem nemá, ale to nevíme nikdo.

                            Já netvrdím, že je lefty/HS nějaká bomba, jen nesouhlasím s radikálníma názorama, že je to slepá vývojová větev, od základu špatnej koncept a předraženej hnus. Už jsem to tady kdysi psal, je to podle mě podobný jako tvrdit, že Porsche je předraženej křáp, protože koncepce sporťáku s motorem vzadu a pohonem zadních kol je z podstaty špatná a nikdo jinej to nedělá. Přesto jejich výrobky funkčně patří k špičce a prodávají se za odpovídající cenu.

                            Kromě toho, že se tady vyjadřujou lidi co jak sami přiznávají o historii značky nic neví je ten důvod k mojí obraně Cannona i osobní zkušenosti – headshok na mém starém Cannonu z roku 99 s vypínáním na řidítkách byl ve své době z hlediska váhy, chodu a zejména tuhosti špička, to mi nikdo nevymluví. A ke všemu ještě po 10letech a 40Kkm stále funguje. Pokud bych pokračoval tak to kolo mělo na svojí dobu špičkově profilovanej a zpracovanej hliníkovej rám made in US se zabrušovanejma svárama a kvalitním lakem, Evans na tomhle rámu vyhrával světovej pohár, osazený bylo vlastníma komponentama Coda (třeba kovaný kliky Coda s dvěma převodníkama, tj. 2×9) a ze Shimana mělo jen šaltr a přesmyk. Jo, stálo tehdy dvojnásobek kol co si tehdy kupovali kámoši, ale taky minimálně dvojnásobek jak fyzicky tak morálně vydrželo.

                            Opravdu by mě zajímalo jestli někdo někdy bude moci něco podobnýho o nějakám Authorovi kde není žádný vývoj a poskládaný je to dílů nakoupenejch někde na Taiwanu, proto čtu jak někdo dává tyhle značky na jednu hromadu tak mě to tak vytočí, že tady klidně udělám takovýhle slohový cvičení, byť už jezdím na jiném kole a Cannona už si asi nekoupím, protože z mýho pohledu šla ta značky taky trochu do kopru jak psal kubad :-/

                            0 0
                            • karliner  

                              Ani jsem netušil, že tě svojí mírnou nadsázkou srovnávající cannondale s authorem takhle vyexcituju :-)))

                              0 0
                              • Greyhound  

                                no je pravda, že toho smajlíka jsem s tou krví před očima přehlídnul;-) ale v pohodě, už jsem chillnul a vyklidnil prohlížením „starých katalogů“ :http://www.vintagecannondale.com , tam si můžeš prohlídnout i ty první ukrajiny ze sedmdesátých let :-D

                                0 0
                            • Snowball  

                              len taka drobnost: zvary boli brusene? Nie vytmelene?

                              0 0
                              • Greyhound  

                                nejsem takovej odborník, ale podle mě jsou ty housenky zabroušený, ne zatmelený

                                0 0
                        • Snowball  

                          hlavna vyhoda je, ze ked jazdis po okruhu dolava (alebo doprava?), tak nemusis otacat riadidlami. Zataca to totiz aj samo :D

                          0 0
                          • kubad  

                            do prava když už, ale to by ses na tom ale musel svézt abys pochopil že to Headshock dělat prostě nemůže, a Lefty taky nedělá :-)

                            0 0
                            • Snowball  

                              nie headshock, ale lefty, a ktosi tu pisal ze to robi… Akoze ja som na tom nejel, a myslim ze to ani nebudem skusat, asi by som sa totiz musel odznova ucit bicyklovat :o))

                              0 0
                              • mates555  

                                "Snowball || 06.10.2009 11:22:58 || || 212.5.206.xxx

                                never seckemu co sa pise na nete! To ti mama nepovedala? To mala hned ako ta pustila k PCcku :D"

                                o pár nesmyslných řádků vejš..

                                0 0
                                • kubad  

                                  :D

                                  0 0
                                • Snowball  

                                  ano spravne, nesmies verit vsetkemu, ale mozes verit iba niecomu, podla toho ci ide spolahlivy zdroj alebo nie. A ja tym co pisali ze to zataca verim, ti boli spolahlivi, mali aj v profile fotku ako kruzia v miernom naklone. Vsetci!

                                  0 0
                                  • mates555  

                                    týjo..to s tím kolem může bejt docela sranda co…:-)

                                    ano…maminka,velo a internet má vždy pravdu…to je jasný

                                    ono je rozdíl mezi pocitama co si z toho internetu vyčteš a mezi technickejma datama,kdy prostě něco povolí,prasne nebo nefunguje…

                                    0 0
                              • kubad  

                                ne několika Lefty sem od roku 2001 najezdil odhadem 40t km

                                a nezatáčí to samo :D

                                0 0
                                • Snowball  

                                  to nemozes vediet, lebo medzicasom si si uz asi zvykol. Teraz to zataca samo ked presadnes na kolo s normalnou vidlicou, vsak? :o))

                                  0 0
                            • JSt  

                              musis mu vysvetlit, ze kanon dodaval k lefty standardne trosku kratsi bowden na leve strane, ktery ono zataceni kompenzoval ;-).

                              0 0
                        • kubad  

                          to že si Cannondale udělalo svou vidlici a nikomu jinému ji nedá je jejich marketing, proto nejsou na jiných kolech, pak taky cena není zrovna levná, ale Cannondale není jen o vidlici přece :-)

                          co kliky BB30 které začali seriově používat v roce 2001

                          a dnes je to velký hit u spousty velkých výrobců kol, co Scalpel, full který pruží jen pružností carbonu, co jejich silničky, spojení carbonu + al, použití 1,5" hlaváče jako jedni z prvních?

                          a když pujdeme dál do historie, tak je to sváření hliníku o které se spoustě ostatním výrobcům jen zdálo, ale je toho spousta nechce se mě to všechno rozepisovat

                          0 0
                          • Snowball  

                            niektore tie riesenia su bezosporu prinos, aj ked o lefty aj headskocku by sa dalo polemizovat. Pravda je, ze ich hlinikove ramy z 1. polovice 90. rokov boli spicka. Tiez to nahradenie klbu pruznostou karbonu sa mi velmi pozdava, konstrukcne ciste riesenie, znizujuce aj hmotnost atd atd. Ale: niektore firmy maju postaveny imidz na svojej inovativnej schopnosti, tym odovodnuju vysoku cenu v porovnani s konkurenciou. Lenze co povies na to, ze v podrobnom teste spickovej verzie toho scalpela sa docitas, ze to kolo hupe dost neprijemnym sposobom… cize nedotiahnute kolo. Preto osobne radsej volim konzervativnejsie riesenia/vyrobcov, ktore su vsak overene a funguju.

                            Vyborny priklad u canona je ta ich motokrosova motorka, ktora bola natolko revolucna, ze uz je pomaly zapomenuta.

                            0 0
                  • Greyhound  

                    tak to podepisuju. chápu, že se někomu nelíbí, připadaj předražený atd., ale srovnávat Cannona s Authorem je úlet, to může napsat jen někdo kdo o historii značky nic neví.

                    0 0
                    • karliner  

                      Moc toho o historii nevím, to je fakt, ale vím, že začali vyrábět nejdříve nějaké cestovní kola (model ukrajina) nebo co a až po několika letech se vrhli na mtb ;-)

                      0 0
                • Volf  

                  Já si zase myslím, že jsou to hlavně strašně ošklivá kola a rozhodně bych si žádná z nich nikdy nekoupil, ale co se jim musí přiznat je to, že v záplavě dnešní konfekce jsou stále rozeznatelnou a nezaměnitelnou značkou. Ale i to by mě nepřimělo ke koupi.

                  0 0
                  • karliner  

                    U silniček se odlišuje třeba tím, že žádný jiný výrobce nedokáže na rám narvat vícekrát svůj název (snad jenom Specialized, ale ten využívé i obrandované komponenty).

                    0 0
                    • Pebe  

                      myslím že třeba s Duratecem si nemají co vyčítat :-)

                      i když chápu, stále to není RB ani Bianchi ;-)

                      0 0
                    • patman  

                      dokáže, PELLS :-) i když se to už lepší, ale co se týká potisku komponentů, tak jsou imho jednoznačně vepředu :-)

                      0 0
                    • >vodouch<1  

                      Ale dokáže – tohle je bezkonkurenční.

                      0 0
              • Snowball  

                haha, jeden dobre miereny prispevok, a uz je tu schodzka kanondalistov :D

                0 0
                • patman  

                  no bud rad, ze nezacinaji domlouvat zajezdovy autobus na slovensko ;-)

                  0 0
                  • Snowball  

                    kluudne, my tu mame nahodou super trate, aj ked teda neviem, ci by si tie kanony nezaspinili, lebo nejak po dlhej dobe konecne sprchlo. Ale vcera som nandal novy Z-max 2.35 classic, tak sa tasim aka to bude hlboka orba :o))

                    0 0
    • Zerocool  

      Ukrajina foreva!

      0 0
      • karliner  

        se dřív říkávalo – chceš-li poznat co je dřina, kup si kolo ukrajina

        0 0
        • Zerocool  

          navíc single, takže IN:)

          víš, jak bys měl natrénovanou sílu…

          0 0
          • Snowball  

            no, ked pozriem po dedinach, tak tie ukrajiny preziju 95% sucasnych hi-end+hi-tech karbonovych ramov :D

            0 0
        • šlapatko  

          Víš co je to makačka? Kup si kolo skládačka.

          0 0
    • Sweeta  

      Zajímalo by mě, jak je na tom, co se uznání týče Cervélo. Mně osobně se hrozně líbí a přijde mi, že například v profesionálním pelotonu má celkem slušný zastoupení, ale potkat ho třeba u nás mi zase přijde téměř nemožný, takže je to pro mě zároveň taková velká neznámá…Jaký je váš názor na tuhle značku?

      0 0
      • treatt  

        V profipelotonu jsou udajne povazovane za top…ale osobne to nemam :) jinak jsou to ultimatni kola a treba na Eurobiku kazdemu proste musela padnout brada, jsou uchvatne..

        Pro me je to podobna kategorie jako Time, coz je znacka s trochu podobnym pristupem, akorat mi je jeste blizsi…nova NXR je naprosty sen

        0 0
    • Pilda  

      Nevím co je pro Vás „značka kola“ pokud to ma být jak je s hora uvedeno tak není žádna značka kola ktera vyrabí kompletní bicykl.. Vždy se dodnes jedna o rám a vidlice třeba Cann..ale ostatní součástky jsou vždy od jiného výrobce.

      Budu rád když takovy bicykl naleznu.. :-)

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce