Nechcete nekdo Mondeo? (Off topic)

277 nepřečtených
  • fantozzi

    Mame v praci 1 volne auto, ktere bud vratime leasingove spolecnosti za nevyhodnych podminek, nebo ho prodame.

    Tak kdybyste, prosim, o nekom vedeli…

    http://www.tipcars.com/…0091291.html

    Diky za pripadnou pomoc.

    0 0
    • smarda84  

      Forda? NIKDY !!!!!

      0 0
      • alinceb  

        Nikdy bych si nekoupil auto od „F“ – tedy Fiat, Ford a Fšechny Francouzký! :)

        0 0
        • smarda84  

          Kam patří Ferrari? Jestli ho mám vzít nebo radši ne.

          0 0
        • pepek  

          A co teda? Fau-vé je taky mimo, zbývá Dacia.

          0 0
          • Pavel  

            Dacia spadá pod Fšechny Francouzký

            0 0
          • Lišák  

            Zbývá auto pro české patrioty-Skoda Germany.

            0 0
          • alinceb  

            Toyota, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Volvo…něco na vyber tam jeste zbylo…;)

            0 0
          • smarda84  

            No jo,ale to je zase od Frantíků.Takže asi nám nezbude nic jiného než ty naše kola.

            0 0
    • Smazaný účet  

      Blbě se mi to tevírá ten odkaz. Co že je to za motor a obsah? Jakej rok, kolik najeto?

      0 0
      • Vilém  

        444tKc, 34500km, Mondeo Winner 2.0 TDCI, do provozu 6/12

        0 0
        • HarryTP  

          Za to je nová octavie

          0 0
          • maajkee  

            No jo, ale to není Mondeo.

            0 0
            • jIrI___  

              Pravda, oktáva je takové lepší mondeo :)

              0 0
              • Mig_all  

                +1

                0 0
              • LukynZ  

                Mozna nejnovejsi octavka vs prvni mondeo :D

                0 0
              • Ondra P.2  

                hehe, Mondeo se s oktáfkou nedá srovnávat, mondeo je o minimálně třídu výše. Ford má fakt dokonalý podvozek, motorově bude záležet na obsahu. Né nadarmo je mondeo označováno za top ve své kategorii.

                Oktávka je ale taky dobrá :)

                Jinak to mondeo by před focením bylo dobrý vevnitř vyluxovat a vyčistit :)))

                0 0
                • Bafoon  

                  Jinak to mondeo by před focením bylo dobrý vevnitř vyluxovat a vyčistit :))) první co mě napadlo, když sem viděl fotky :-)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Přesně tak, když už bych chtěl auto za takový prachy, tak bych ho rád vyvoněný :)

                    0 0
                    • fantozzi  

                      Ted uz je jak ze salonu :-)

                      0 0
                      • madcat  

                        To bylo ale sakra drahý umytí!

                        0 0
                        • fantozzi  

                          Tech 15.000,– si na tom prihodil autosalon.

                          Prodavame to na 2 frontach

                          primy prodej pres Tipcars a tady na b-f: 444.000,– Kc

                          inzerat autosalonu Ford na sAuto: 459.000,– Kc

                          0 0
                    • fantozzi  

                      Jinak tady jsou fotky uz po vycisteni, pozadali jsme o prodej i dealera Fordu:

                      http://www.sauto.cz/…ndeo/9294136?…

                      0 0
                • alinceb  

                  Né nadarmo je mondeo označováno za top ve své kategorii. …zas to nepřeháněj. Mondeo rozhodně není TOP ve střední třídě, ale spíš je označováno, jako že má nejlepší poměr cena/výbava.

                  Půl roku sem jezdil v OII 1.9TDI a přesednutí do Mondea je fakt nebe a dudy. Podvozek je někde jinde a i pohodlí v autě mi seděly víc. Výkon porovnávat nebudu, protože Mondeo mělo jasně silnější motor.

                  Oct má zase ale preciznější dílenské zpracování a použité vnitřní materiály. Mondeo působí trošku lacině (nevím, jak je to třeba u verze Titanium – v té sem neseděl).

                  0 0
                  • maajkee  

                    Oct má zase ale preciznější dílenské zpracování a použité vnitřní materiály. Mondeo působí trošku lacině

                    Jak vystřižený ze Světa motorů :) U Fordu prostě ani u auta za skoro mega ani nedokázali okopírovat materiály z blbý oktávky, kde jsou prostě top.

                    0 0
                    • alinceb  

                      Když ono to tak fakt je… u Mondea třeba už z výroby nejsou pořádně spasovaný dveře. Plasty a lakování v interiéru jsou takový nic moc…

                      0 0
                    • kubad  

                      ale di ty kecko v ochcávke sou slušné materiály, ale top je sakra jinde

                      0 0
                  • Polka  

                    Ja teda nevim, jsem prosty uzivatel/ridic, ale na ten vnitrek octa/mondeo mam presne opacnej nazor, ale asi se nevyznam v tech materialech O:)

                    0 0
                    • fousac  

                      Mě to taky přijde všechno stejný.. Mondeo, Oktáva, BMW (3e36, 3e46)…

                      Rozdíl sem poznal v Lexusu, tam měl týpek pravý dřevo, v mondeu mam jenom plastový.. ;)

                      0 0
                      • felix.org  

                        Máme v rodině BMW 5 E60 a tam se po 80k km začala loupat povrchová úprava plastů na volantu a záhy začaly praskat kryty xenonů… To by se u auta za mega a půl asi stávat nemělo. Takže všechno to stejný nebude, někdy i značně dražší rozhodně nebude znamenat lepší :-)

                        0 0
                        • pepek  

                          Musíš prý používat origo vodičku do ostřikovačů-a s celodenním svícením prý soudruzi z BRD taky nepočítali-stejně, jako i všichni ostatní.

                          0 0
                    • fousac  

                      Mě to taky přijde všechno stejný.. Mondeo, Oktáva, BMW (3e36, 3e46)…

                      Rozdíl sem poznal v Lexusu, tam měl týpek pravý dřevo, v mondeu mam jenom plastový.. ;)

                      0 0
                  • felix.org  

                    Asi tak. Kvůli materiálům v interiéru a jeho designu jsme si v roce 2009 nekoupili Focuse.

                    Stejně tak bych si dneska nekoupil Sportage, ačkoli z venku je to auto pěkný…

                    0 0
                    • kopečák1  

                      Já byl nedávno na VIN fotu a borec měl kancelář u prodejce DACIA… to byl teprve pocuc… takovej smrad z plastů sem snad nikdy necítil…

                      0 0
            • Azmir  

              Ale má to velký kufr :)))))

              0 0
          • alinceb  

            S dvoulitrovým turbodieslem a v plné palbě?

            0 0
            • Kupko  

              Oktavka ma taky turbodiesel :-) :-)

              0 0
              • Nikovlas  

                Odkaz místo slibů :-)

                0 0
              • alinceb  

                To nepopírám, ale za 444k zcela zaručeně nebude nová, s dvoulitrem a v takové výbavě, jako to Mondeo z odkazu…

                0 0
                • karliner  

                  Jenže oktávka je největší, nejrychlejší, nejhezčí a nejúspornější auto na světě.

                  0 0
                  • reza.traktor  

                    a nejspolehlivejsi!

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    to už je takovej českej hantec.. jak může být něco lepšího než oktávka f tédéí :)))) takový auto neexistuje…

                    0 0
                    • Kosta  

                      oktávka ftédéí na hlínách

                      0 0
                    • pustipav  

                      Mám problém – při jízdě z kopce se mi přeplňuje nádrž, nevím co s tím a kam to vylejvat…

                      0 0
                      • Kosta  

                        nádrž za auto → na nejbližší benzínce vyčerpat

                        0 0
                        • pustipav  

                          1000 km Pragl – Split, 3 kola na strese, plnej kufr piv, leča, konzerv a 3 kartony májky, 5 l/100…

                          0 0
                          • karliner  

                            Tos jí ale musel pěkně šlapat na krk..

                            0 0
                            • pustipav  

                              A jeste by jela, nebyt tech mracitek, ktery tomu zvedly odpor…

                              0 0
                            • xshreck  

                              5,18 za posledních 3189km. Nějakm i to žere :(

                              0 0
                              • felix.org  

                                Jak s tím jezdíte? :-) já když se dostanu pod 6, tak mám radost. Včera Zadar – Brno, na dálnicích tempomat na 140 a jel jsem za 5.6.

                                0 0
                                • Lišák  

                                  By mě taky zajímalo. Pod 5,2 jsem se ještě nikdy nedostal.

                                  0 0
                                • Pumsc  

                                  no ale ty máš PD ne?:),starý 66 a 81kw jsou fakt dost úsporný…samo že ne 3.2 a podobný chujoviny jak na škodaclub nebo kde…

                                  0 0
                                  • felix.org  

                                    Jo, PD 77kW.

                                    0 0
                                    • ¨MZ  

                                      Na delší cesty, když se nejede furt po dálnici, se s PD 77kW ani přes 6 snad dostat nedá, většinou tak 5,2–5,5. Aby byla spotřeba přes 6, tak to už je o papíry. Pod 5 jsem jel jenom jednou (4,7), mimo dálnice přes Příbram do Budějovic a zase zpátky a při striktním dodržování 50/90 by to šlo i níž. Jinak samozřejmě pouze na dálnici při 150–160 to bude určitě přes 6, spíše k 7, ale to jsem nezkoušel nikdy.

                                      0 0
                                  • kali222  

                                    a jsou tyhle motory jeste v o2? nebo uz v o2 jsou vse pd?

                                    0 0
                                    • Pumsc  

                                      ee tam už ne,jen pd

                                      0 0
                                      • kali222  

                                        :( tak to je mala tragedie, protoze sem si usmyslel, ze si jednou poridim o2 s predpotopnim TD, padlama a zvalchovanou po kroupach, aby mi nekdo neocesaval to, k cemu mam vztah. samo irelevantni vztah.

                                        0 0
                                  • Bafoon  

                                    po těhle motorech koukám a bohužel auta který je maj jsou už cca 10let starý nebo mají krutě najeto (350+)

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      ono nemusíš koukat jen na Očka, golfy a i volva třeba v40 měli rotačky tdi

                                      0 0
                                      • Bafoon  

                                        prahnu po mpv a nechci transportera :-)

                                        0 0
                                        • McBlacky  

                                          bud tdi rotačku nebo mpv :)

                                          0 0
                                          • Bafoon  

                                            zatím mi vychází nejlíp prostorově 807/C8/fiat tak už jen dostat do toho vw motor :-D

                                            sharan, galaxy, alhambra ty by šli sehnat s 81kw motorem, ale uvnitř mi to přijde výrazně menší než to psa

                                            0 0
                                            • McBlacky  

                                              navíc ta koncernová trojka není úplně bez mušek.

                                              záleží jak starý a kolik do toho sypat při koupi a po koupi. Já bych asi šel do Ulysse, velký, levný a má to jtd motor, ten si nechá libit fakt dost. Jeden máme v rodině a otec je totální prase, servis nula, najeto randál a jede to pořád. Proti psa bude fiat výhra…

                                              0 0
                                              • alinceb  

                                                Fiat a koza nejsou majetek!

                                                0 0
                                              • Bafoon  

                                                představa je 200K za auto a 50K si nechat na rezevu.

                                                Trošku jsi mě teď zaskočil – měl jsem za to, že jtd=hdi (čemuž jsem se právě chtěl vyhnout). Nastuduju… PSA jedině starší do 2002.

                                                0 0
                                                • McBlacky  

                                                  já teda měl do dneška za to, že jtd je označení motorů, který vyvinul fiat a nevím jak poslední roky, ale dřív platily 1,9ky za držáky.

                                                  0 0
                                                  • kopečák1  

                                                    Asi půl roku sem vybíral auto a co si pamatuju uživatelský recenze na 1,9JTD, byly veskrze pozitivní. Hlavní problém ale vidím v tom, že auta postavená kolem těchhle motorů schnijou mnohem dřív, než se motor podělá.

                                                    0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    Dobře zamotané :-) 1,9TD od peugeotu je držák to jo. Pokud tedy nepraskne hlava, což se děje poměrně jistě.(350tis, 580tis) Tenhle motor tu mám už 4. tahá mi osobáky i dodávku. Jak je to tedy s označením u Fiatu nevím a zjistím.

                                                    To Ullyse u vás je jaký rok? HDI se začli dávat právě kolem r.2002

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    nechci se hádat, ale 1.6 a 2.0 je PSA a s drobnou odlišností i Ford, co jsem tak četl

                                                    0 0
                                                  • McBlacky  

                                                    Bafoon a Lumyr vy to teda celkem motáte :)

                                                    použil jsem UTFG a skutečně jtd je common rail od Fiatu a byl první common na trhu. Od roku 2002 je obchodní označení multijet a zvýšil se tlak plnění.

                                                    PSA s fiatem na svých jednotkách spolupracovala. To, že fordovský common raily jsou konstukčně hodně podobný hdi je známá věc.

                                                    Ono teda mezi námi Fiat byl i první kdo seriově nasadil TDI, jak se to dostalo do VW není jednoznačný, najdou se i názory, že to koncern licenčně odkoupil. Tady teda čekám flame koncernistů :)

                                                    závěr je takovej, že Fiat byl před nedávnem špice a dneska je na chvostu a nemá ani komplet modelovou řadu. Bohužel kastle jim nejsou, ale motory dělají super.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    beru zpět, fiat v tom nejede

                                                    0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    No vidíš :-) a už to necháme koňům :-)

                                                    0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    http://cs.wikipedia.org/…/Common_rail tak bych to měl chápat dobře JTD už má Common rail jako HDI od PSA. Otázka co má s PSA společného.

                                                    0 0
                                              • Smazaný účet  

                                                no kamarád má služební C4 takový to mpv a po 2,5 letech už ho v servisu dost dobře znají (pevná zadní náprava měněná protože se ohla, čidla od abs má snad 3× nový komplet atd..) Jednou se mechanika ptal, kde je problém a jeho odpověd mě fakt pobavila. Řekl mu, že je to auto na roviny okolo Paříže, ne na denní provoz na horách, ať se nedivý :-). Ale motorově (2.0 nafta) po 150t pořád držák.

                                                0 0
                                                • obda  

                                                  No vidíš, já mám C4 GP v benzínu (motor 1.6 VTi 120 od BMW/PSA) a zatím v pohodě – až na spotřebu ;). Najetých tuším 85kkm a ABS čidla s nápravou si zatím taky nestěžujou. A to nejsem s C4 GP sám. Je fakt těžké hodnotit podle jednoho kusu.

                                                  0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    nehodnotím auto, ale hlášku mechanika. Ty čidla jsou ale běžná věc co mu řekli

                                                    0 0
                                            • oddie  

                                              To si dej, 807/C8/UlysseII, to je slušná hromádka neštěstí. Jak je to velký, tak to dokázali Francouzi s Italama narvat kurvítkama až po střechu. Nebýt toho, už bych to dávno měl…

                                              0 0
                                              • Bafoon  

                                                jojo, tohohle je v recenzích plno :-( Nenapadá mě podobný mpv s dobrým nafťákem, leda křížit druhy :-)

                                                0 0
                                                • oddie  

                                                  Ty nafťáky nejsou zas až tak úplně nejhorší, kdyby…

                                                  Kdyby na to starý 2,0HDI nenacpali tu debilní 16V hlavu, ačkoliv výkon zůstal pořád stejnej (na takhle těžké auto dost malej). Kdyby u starého 2,2HDI nebyly tak šílené problémy s vyndáním vstřiků a rozvody. Kdyby u všech verzí nebyl ten debilní FAP. Kdyby do modernizovaného 2,0HDI 100kW nenacpali debilní swirl, který z dnešní řady motorů zase s velkou slávou vyndali. Kdyby k tomuhle motoru nedali dvojhmoťák se spojkou, co mají oproti předchozí verzi nepochopitelně podstatně kratší životnost a vyšší četnost závad…

                                                  Před časem jsem chtěl koupit jednu 807 s padlým motorem, že si ji opravím. Nakonec z toho sešlo, majiteli se zdála mnou nabídnutá částka nakonec příliš nízká, tak z toho cuknul, a já jsem s odstupem času rád, že cuknul, protože bych si dnes pravděpodobně drbal hlavu i přes tu rezervu, co jsem si tam nechal.

                                                  0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    no dík :-) takže další co doporučí Transportera 2,5TD 5válec? :-)

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Těžko něco doporučovat. Ty Transportéry jsou zase starý a drahý.

                                                    0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    Dacia je nová a levná :-). Se svým rozpočtem (80–200, +50na rezervu) budu mít všechno staré. Den ode dne to mám jinak, ale ted bych řekl, že budu vybírat z tria Sharan/Alhambra/ga­laxy 81kw 1,9tdi (kvůli motoru) a nebo 806/Evasion/ullyse 1,9/2,1td (kvůli motoru a prostoru). Auta jsou zlo :-(

                                                    0 0
                                                  • alinceb  

                                                    Známej měl Lagana MCV jako rodinné auto a byl s tím spokojenej. Teď ho vyměnil za Lodgy 1.5DCi. Sice to je škaredý jak noc, ale funkci to asi splní dobře… takový lowcost řešení…:)

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Z toho 1,5DCi bych měl asi trochu obavu. I když nevím jeho aktuální osazení a opravitelnost, dlouho jsem se s tím nepotkal.

                                                    0 0
                                                  • alinceb  

                                                    Kluk, co se nám stará o auto, mi říkal, že má jen nějak špatně dimenzované uložení kliky, a že cca. po 100tis. se může stát, že odejde, klika poskočí a potká se to (to je moje laická interpretace – v motorech se moc nevyznám). Jedna DCi jezdí v rodině v Cliu (85tis. najeto) a jednu měl kamarád v Meganu (140tis. najeto) a s klikou problémy nebyly.

                                                    Jen u toho Clia se prý taky ucpává EGR – poměrně často.

                                                    EDIT: Jestli je to ale stejný motor jako v Dacii, to netuším…:)

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    806 mám, s 2,0HDI – RHZ. Osmiventil 80kW, bez FAPu. Nejlepší motor, co tam byl. Bohužel, dával se pouze v r.2000 – tedy jen jeden rok, pak jej nahradili tou 16V spraseninou RHW, a neobtěžovali se to homologovat s Euro III, takže to má zapsáno pouze Euro II jako ty staré komůrkáče. Výhoda oproti těm starým komůrkáčům: mechanická odolnost (nepraská hlava, je líp dimenzovaná klika), žere to míň než 1,9TD při stejném stylu jízdy (prakticky to ale žere víc, protože to líp jede), je to tišší, dá se do toho vecpat tempomat… Nevýhody jsou jasné – sehnat takhle staré naftové auto v původní pořizovací ceně přes milión v dobrém stavu je dnes už prakticky nemožné. Pak samozřejmě je to hranaté a ošklivé, což mi je celkem šumák, ale někdo je cimprlich na design. Co se týče SAG s 81kW rotačním TDI, tam je situace ještě horší, jsou stejně staré, orvanější, doprasenější a dražší.

                                                    0 0
                                                  • Bafoon  

                                                    díky, zajímavé. zkusím se nezávazně poptat, abych měl alespon nějakou verzi. Jinak bych se zeptal – P306 1,9td a hřeje se mi motor. chladič a termostat ok, do vody to netlakuje, olej ve vodě také není. Krom toho mne napadá ještě možnost sundat chladič klimatizace, jestli mi nebere vzduch(není ucpaný) pro motor.chladič. (byl bouraný na předek) Páč jinak ta klasika – tesnění/hlava co :-)

                                                    0 0
                                                  • roman 3D  

                                                    právě prodávám c4 gp s 1,6 hdi a po problémech s turbem,EGR a plno dalších sraček co tahle motorizace obnáší a jak tak na to koukám jak jsou na tom moderní ropáci tak budu schánět nějakej spolehlivej benzín bez turba a předělám to na plyn

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Znám dost lidí, co si šíleně naběhli i s tím plynem, aby to nebylo z bláta do louže…

                                                    0 0
                                                  • roman 3D  

                                                    no právě, hdi 1,6 od psa už nechci ani vidět, dvoulitra do Partner Tepee či Berlinga nedávaj, tak jsem i přemýšlel o novým Doblu od Fiata ale jak je na tom jejich motor nevím

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Taky nevím. Zatím to tak nějak zkusím dotlouct s tím stávajícím do doby, než děti vyrostou, MPV nebude tak potřeba a bude stačit kombík.

                                                    0 0
                                                  • roman 3D  

                                                    já bych klidně nějakej ten kombík zkousnul ale s autem jezdí víc moje drahá polovička a ta vyžaduje mpv či něco jako tepee nebo mutispace kde sedí vejš a má rozhled, no a děti zase vyžadujou sklápěcí tácky na předních sedačkách, není to jednoduchý:-), kámoš nedávno sehnal v belgii 2007 alhambru 1,9 tdi bez fapu s najetejma 57000 Km, auto jak nový ale to se druhýmu nepoštěstí, mám na to kolem 220tis. a tápu co pořídit

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Kamarád má na prodej pěknou C8 HDI s automatem :)

                                                    0 0
                                                  • roman 3D  

                                                    tak tu má můj kámoš taky ve 2,2 hdi v plný palbě se samozavíráním šoupaček, problém je automat, já c4 GP mám s robotem BMP6, je to někdy příjemný, člověk se neunaví na dálku ale je to jaksi trošku víc nepřesný, už bych to znova nechtěl, ani teda čistej automat nevyhledávám

                                                    0 0
                                                  • mandel  

                                                    Jo taky bude k prodeji tátův p807 rv.07, 2.0HDI 100kw s najetejma kolem 215×xxkm. Je tam toho dělanýho poměrně dost, ale nejde tam klima.

                                                    0 0
                                                  • oddie  

                                                    Je jich na prodej hodně a cena jim padá strašlivě, před 6 lety to stálo skoro milion a šestileté to stojí pod 200, a to do toho ještě majitel za těch 6 let nasypal aspoň kilo na opravách.

                                                    0 0
                                                  • mandel  

                                                    No my jsme ho naštěstí koupil jako 2 roční dovoz z Francie a ta nabídka se tenkrát nedala odmítnout, ale za ty roky co ho máme je v něm nasypáno strašně, hlavně teda do podvozku a nedávno spojka s dvouhmoťákem.

                                                    0 0
                                                  • MaPa  

                                                    S-max/Galaxy III?

                                                    sry, špatně zařazeno. @roman

                                                    0 0
                                                  • miki  

                                                    proč plyn?? to už vyjde levněji E85

                                                    0 0
                      • xetron  

                        Si tak občas říkám, že v každé oktávce musí být genetická stopa Chucka Norrise, nebo se alespoň podílel na vývoji, protože jinak to není možný :-D

                        0 0
                  • gu-staff  

                    A nejhnusnější ze všech podobně velkejch/vyba­vených…

                    0 0
            • mirabike  

              no právě ten TDCI je „kamenem úrazu“… jinak je to auto super..

              0 0
              • karliner  

                V čem?

                0 0
              • fousac  

                V čem?

                0 0
              • Bafoon  

                V čem?

                0 0
              • gu-staff  

                r.v. 2012 je motorově naprosto v cajku.

                0 0
              • KubaBajk  

                To je nesmysl.

                Kdysi tam namontovali idiotské vstřiky (tuším Delphi) a ono to furt platí, že ano.

                Rozhodně raději jeté Mondeo než novou Oktávku.

                0 0
              • alinceb  

                V rodině je jedno TDCi – roč. 2009 a nevím o tom, že by byly problémy s motorem. Auto jezdí na střídačku buď „dálky“ (LBC-PHA) a nebo jen po LBC. Najeto lehce přes 200tis. (koupeno jako dvouleté z rajchu se 100tis. tacho).

                Další stejně staré má známý. Nedávno jsem ho potkal v náhradní Insignii, když bylo auto na servisu podvozku, a dost se těšil, až se mu Mondeo vrátí. Na Insignii nadával…

                0 0
                • Polka  

                  Ja mam 2006 a dpf do pryc, pak turbo v hajzlu, ted vstriky, bude zbyvat spojka a buhvi co jeste. No a pak si zase koupim nakej malej benzinacek a bude :)

                  0 0
                  • alinceb  

                    To asi záleží dost na nájezdu a stylu ježdění. No a pak taky kus od kusu.

                    Můj servisák má TDCi v Tranzitu a taky na to nadává. Naposled ho, myslím, zastavil ucpaný EGR…:)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      nejsem servisák, ale tohle si nechávám kontrolovat každej rok… Taky mě to zastavilo – když se nejezdí dálky a dusí se to.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Tak tak, EGR ventil se neucpe z ničeho nic najednou. Většinou je to dost poznat na tahu motoru. Případně zloběj i otáčky na volnoběh.

                        0 0
              • xetron  

                TDCI byl kámen úrazu na začátku výroby tohoto motorou… Ale to už je pěkně dávno nevím přesně 8–10 let? Byl to motor co si Ford udělal sám a přesně jak bylo psáno tak vstřiky byly jak časovaná bomba… Dělaly se 2× do 100 tisíc snad… Jenže pak už to podchytili a motor lítal jak drak… Mělo to snad v té době 110kW což byl tehdy vrcholný výkon ve 2litrech naftě… Takže to, že ty motory nebyly nejspolehlivější je částečně pravda, ale to už je ta tam a TDCI bych už vůbec neřešil…

                0 0
                • fousac  

                  Tak nějak, ročníky 05–07 už měly jiný vstřiky, čerpadla, turba a další prkotinky a problémy s nima vcelku nebyly..

                  Teda pokud člověk nehonil halíře na naftě z druhý ruky z JZD..

                  A občas tomu naložit pořádnej kouř (doslova), aby se vyprášily saze z vejfuku a pořádně rozproudil olej turbem..

                  Od 2007 do mk.3 už se dávaj zas jiný motory, už ne Ford, ale PSA..

                  0 0
                  • Stingray  

                    To je právě to, ta zkurvená česká nafta. V Dojčlandu jezdily většinou i ti TDCi v pohodě..

                    Jinak Mondeo 2010 v dvolitr dehet, pohoda. Víc místa jak v Superbu (až na pár litrů v kufru…) pohodlný, super podvozek, já jsem spokojenej. V nejbližším okolí mi jezdí deset fordů a cena výkon, nemají moc konkurence.

                    0 0
          • Lišák  

            Měl jsem jedničkový mondeo, mám jedničkovou oktu. Vyjma okamžitého zrychlení (okta má stříkačku) a spotřeby(6,5–7/5,2–6), obě nafta, je ve všem lepší mondeo.

            Nemohu polemizovat o nových vozech, jen jsem tady dal svoji zkušenost.

            0 0
          • gu-staff  

            to jo (i když v základu), ale na rozdíl od Mondea jde o nižší střední třídu…subjektivně o dost hnusnější zvenku, a hlavně vevnitř…ale každýmu se líbí něco jinýho.

            0 0
    • Mira2261  

      Za 100k koupím ihned ;).

      0 0
    • Mira2261  

      Není nad Hyundai dříve i30 ale byla nízká a zřala 6–7l benzinu na sto (1.4cvvt 80kw) přešli jsme o Vánoce na novou ix35 (1.7crdi 86kw) diesel jezdím za 4,2–5,5l na sto.

      0 0
      • felix.org  

        Gratuluju vašim k „autu“. Co to má společnýho s tím, že se prodává Mondeo?

        0 0
      • scret  

        ale asi tezko ve 4×4 co?

        0 0
      • mr.ricardo  

        :))) teenageruv mokrej sen

        0 0
      • Vilém  

        A co jako?

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ono jestli někdo bere kvalitu auta jen podle zpotřeby, tak to pot쨚 koště.

        0 0
        • Mira2261  

          I30 jsme měli 3roky a ix35 budem mit brzo rok a ani jediná závada.

          0 0
          • felix.org  

            Ty bavíš :-D

            0 0
          • Smazaný účet  

            A najeto?

            0 0
            • Mira2261  

              I30 za ty 3 roky 60k km a s ix35 zatím 11k km.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ale 3 roky a 60 tisíc neni žádná vypovídající hodnota o kvalitě auta.

                Tak pak za 15let a 200 tisících napiš jak vám to kvalitní české SUV i30 jede. :)

                0 0
                • Mira2261  

                  To už bude jiné auta zase časem plánuji porsche 356 speedster nebo nějakou 911 nejlíp rs.

                  0 0
                  • KubaBajk  

                    :DDD v 19ti hmm…dvě možnosti:

                    1 – lžeš,

                    2 – tatínek koupí synkovi autko

                    0 0
                    • Mira2261  

                      Tak to porsche není zrovna blízka budoucnost :D,ale já nikdy nelžu.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Tak to hodně štěstí. Si velmi cílevědomej. Takové tu potřebujeme.

                        0 0
                      • KubaBajk  

                        Já Ti věřím, že Ti ho taťka koupí, v klidu.

                        Pak budeš moct závodit v noci ve městě, balit slepičky na auto a posírat borečky z vesnic ve vytuněných Civicech.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Nezávid. Třeba je fakt schopnej si na to, ehm, slušně vydělat…

                          Až vyleze ze školy, tak má příležitost.

                          Všude na něj čekaj, nástupní plat pro začátek nějakejch ušmudlanejch 30 tisíc.

                          0 0
                          • KubaBajk  

                            Nepotřebuje ani školu ani nástupní plat pokud je papík trošku ve vatě. Dělat synáčka umí každý, takže věřím, že mu jej buď koupí papík, nebo si na něj „vydělá“ v papínkovej firmě.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Nekaž mi to.

                              Tyhle řeči bych měl vést já coby zatrpklý, lenivý, závistivý komunista. :)))))

                              0 0
                              • KubaBajk  

                                To nemá se závistí nic společného. Takový chvástal může závidět spíš obyčejným lidem, že ví o čem je život a mají v těch hodnotách tak nějak jasno. On z toho vyroste.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  A bude ho to asi bolet.

                                  Taky sem si myslel, že si předemnou sedne svět na prdel.

                                  0 0
                                  • Bafoon  

                                    Neboj, třeba ten čas ještě příjde.

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Tak tady dostává první lekci. :)

                                      0 0
                                      • Bafoon  

                                        Taky sem si myslel, že si předemnou sedne svět na prdel.

                                        0 0
                            • kali222  

                              dobre, ale kdybys mel „papinka“…

                              :D takova rodinna firma by byl muj sen. do zivotopisu bych si napsal, ze sem jim chodil trhat papiry od 15 a mel bych v CV praxi jako krava. kdyby to nepomohlo k sehnani poradny prace… po skole bych firme zacal udavat vlastni smer a koučoval bych mnohdy jedineho zamestnance. :P zadnou firmu nemame k moji smule. :D

                              0 0
                              • KubaBajk  

                                No, on je syn podnikatele a „syn podnikatele“.

                                Syn podnikatele maká a nechvástá se na cyklistickém fóru tím, že si koupí porsche.

                                „Syn podnikatele“ je opak, ocas.

                                0 0
                        • scret  

                          hmm, dneska jsem videl cca 18leteho mladicka v novy 911ce… v Usti!

                          Asi jsem si vybral spatny rodice:))

                          0 0
                          • KubaBajk  

                            Buď rád zato, že jsi normální člověk a ne zbohatlý blbeček, kterému se točí v hlavě jen majetek.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              hele nechápu tu zášť (typicky čská zabedněnost a závist). Když má člověk nápad a umí ho prodat, proč ne.. Ty si prostě myslíš, že všichni jsou tuneláři a synáčkové bohatejch rodičů, ale chyba je v tobě. Kdybys byl co k čemu, taky bys moh ty peníze mít…

                              0 0
                              • scret  

                                cece, vetsinou temhle lidem jde pak vse taknejak snaz a jeste s tim, ze si muzou vic uzivat, vic volna, vic penez…

                                Manual. praci jeste nikdo nezbohatnul, penize delaj penize:)

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  hele to ti neberu, někdo to hold má lehčí někdo těžší.Ale keci co tu vede kubabajk jsou výlevy ubožáka a ukazuje to jen typickou českou závist.

                                  0 0
                                  • KubaBajk  

                                    No ty vole…Ty máš hned jasno. V pohodě. Četl jsi to co jsem psal níž?

                                    0 0
                              • KubaBajk  

                                Nene, tohle jsem samozřejmě čekal.

                                Žádná zášť, žádná závist. Vždyť jsem výše psal, že schopný podnikatel je člověk hodný uznání a nikdy jsem nikomu nezáviděl ani nezávidím ani korunu. Nečteš asi všechno, jen něco.

                                Pokud bych chtěl léteřit na chudobu (což nedělám, jsem relativně spokojený, určitě ne chudý) tak, jak říkáš, jedině na sebe, že jsem nebyl šikovnější.

                                Ale 19tiletý synek, který tu mele, že si koupí Porsche…nezlob se, ale to je legrace.

                                0 0
                                • karliner  

                                  Kluk si z vás udělal srandu a teď se dusí smíchy, jak to tu všichni řešíte :-)))

                                  0 0
                              • jIrI___  

                                Tak tak.

                                0 0
                          • Smazaný účet  

                            Takovej ten kluk co vymyslel ten facebok neni taky moc starej.

                            Ale je šikovnej.

                            Měl nápad.

                            Nebo ten Pepík kterej vymyslel ty bumový boty, takovou hovadinu kterou nosí hodně lidí…

                            0 0
                  • Smazaný účet  

                    To víš že jo. A pak ještě soukromý letadlo.

                    0 0
                  • bruco  

                    V mierke 1:24?

                    0 0
                • kali222  

                  :DDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

                  tohle je klasickej pristup v nasi zemicce, kde si lide neuvedomuji, ze automobilka nevyrabi auto pro lidi, kteri si to auto koupi jako x-ti majitele pri stari 10let. vyrabi auto pro lidi,kteri na nej maji jako nove a za 2–5let budou porizovat jine. auto by po 5 letech melo spis nebyt, nez byt. :) to ze by to byla mnohdy skoda a nekteri (jako ja treba) by na auto nejspis nikdy nedosahli je vec druha. :) proto, kdyz nekdo lamentuje nad 10let starym autem, ze to se teda moc nepovedlo…tak to znamena ze si koupil vuz u ktereho nema na jeho provoz(na jeho uchovani v provozuschopnem stavu). jinymi slovy, aby takovej vergl opravdu fungoval 100%, tak by stal treba 200 dni z roku v servise, kde by se neustale kontroloval/o­pravoval, protoze prave tohle jedine ten zdarily strep muze uchovat STALE provozuschopny (pomineme-li, ze vse se neda odhadnout ani nejde do nekonecna rozebirat a opravovat) a kdo na tohle nema, tak proste nema na provoz vybraneho kusu. :)

                  0 0
                • scret  

                  i30 ale neni zadne SUV:)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Sem se upsal. ix35.

                    A je v tom rozdíl?

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Sem se upsal. ix35.

                    A je v tom rozdíl?

                    0 0
                    • scret  

                      zcela uprimne, nase rodina jsme taky hyundaiacky a nejsou to zly auta… Treba konkretne i30 je proste za ty prachy hooodne dobry auto…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Kilometrů máte najeto kolik?

                        0 0
                        • scret  

                          tak auta jsou to novy a davame to vzdy cca po 6letech pryc..

                          A jestli mas pocit, ze v dnesni dobe jsou auta kvalitnejsi a ta min, tak tenhle nazor nesdilim, dneska je to vsechno stejnej vergl…

                          0 0
          • Flegmatik  

            Supr!

            0 0
      • Flegmatik  

        Supr!

        :-)

        0 0
      • Mr.Dawe  

        Nejprve je třeba ze sna vzbudit :D

        0 0
      • KubaBajk  

        Hehe IX35, auto ze sna.

        0 0
        • Mira2261  

          ?????

          0 0
          • KubaBajk  

            Co ?????

            Za ty prachy suverenné jedno z nejhnusnějších „aut“, jaké na českém trhu lze vyčmuchat.

            0 0
    • fantozzi  

      Jeste pridavam detailni popis…

      0 0
      • felix.org  

        A proč je v tom autě takovej bordel?

        0 0
        • jIrI___  

          Protože služebák :)

          0 0
          • fantozzi  

            Sluzebak sice ano, ale u nas je to 1 vuz = pouze 1 ridic.

            0 0
          • fantozzi  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • fantozzi  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
          • fantozzi  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
    • Ruprt2  

      Dám sto!

      0 0
      • Ruprt2  

        Můžu jít až na 110

        0 0
        • fantozzi  

          Zkusim to nadhodit vedeni – dam urcite vedet! :-)))

          0 0
    • Bafoon  

      Pěkný auto. Škoda, že cena několikrát převyšuje částku, kterou jsem ochotný za auto dát. Jo takhle kdyby to bylo za bajk to by byla jiná :-D

      0 0
    • Pumsc  

      Fuj to je *****:-D,na tom sem dělal spojku,všechny šrouby na podvozku bez povrchové ůpravy,nic nešlo povolit,auto z roku 2008,ford lagric největší…za servis necháš 2× tolik co jinde,když je to zprdele dělaný

      0 0
      • karliner  

        Já myslím, že se časem ty auta opravovat naučíš…

        0 0
        • KubaBajk  

          . (protože jinak by takovou hovadinu nemohl vyslovit)

          0 0
        • Pumsc  

          :-D,jenže to není o mě:),když u auta musíš oddělat plynový pedál abys vyměnil kabinový filtr,tak je něco špatně(c-max),o spoleh­livosti ani nelmluvím…staré tdci mělo čerpadlo serva a chladicí kapaliny společné,takže po čase si měl servo kapalinu ve vodě,nebo nemrzku v řizení-fatální následky,jsou to rozpočtový auta…

          0 0
        • Pumsc  

          jo a mimochodem,nedělej ze mě kokota když mě neznáš,dík:),v t­omhle stavu-viz. foto,jsem si na svým bmw z roku 1995 vymměnil olej,všechny filtry,svíčky…takže mám představu o tom jak dobře udělaný může být auto:),na rencka nebo forda mnohdy nestačí ani 2 ruce…

          0 0
          • KubaBajk  

            Ty bláho…nezlob se na mě, ale první co mě napadlo, když jsem to uvdiěl bylo kuře.

            0 0
            • Pumsc  

              kvůli těm chlupům?:)

              0 0
              • KubaBajk  

                Nene, tak je „to“ růžové, tvar odpovídá a ten „palec“ vypadá jak pokrčené stehno kuřete na prkýnku…

                0 0
          • raceman  

            au :(

            0 0
          • witmar  

            :-( drsne… tam máš novou kuži z jine casti tela??? nekde jsem slysel ze se to tak dela..

            0 0
            • Pumsc  

              ano,z břicha,měl jsem tam ruku všitou cca měsíc,aby se vytvořila tkáň na prstech-zbylých kostích…

              0 0
          • xshreck  

            cos dělal …

            0 0
            • xetron  

              vsadil bych si že měnil olej na francouzovi…

              0 0
            • Smazaný účet  

              tipuju spáleninu a pobyt v praze na vinohradech. kámoš to měl podobně.

              0 0
              • alinceb  

                No vypadá to hrozně. Zajímalo by mě, jak vypadá ta ruka teď…

                0 0
                • Pumsc  

                  furt stejně:),za týden jdu zas pod kudlu,to už mě budou dělit na jednotlivé „prsty“

                  0 0
                  • alinceb  

                    Z té první fotky to vypadalo, žes přišel minimálně o palec a možná i ukazováček…

                    Jestli ti aspoň část zachránili, tak máš teda fakt kliku. Jak dlouho jsi na nemocenské? A co pojišťovna?

                    0 0
              • Pumsc  

                vedle,vedle,utrhl se se mnou zvedák i s autem-jedna strana,takže auto lehlo na bok,no a mě zůstala NAŠTĚSTÍ jen ruka někde ve dveřích nebo co,takže maso na kosti pryč z palce,ukazováku a části fakáže,budou kratší +,– o článek no,ruku sem měl přes měsíc zašitou v břiše,to bylo největší peklo…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  z pekla štěstí, tyjo.

                  kámoš mi tenkrát vyprávěl jaký to bylo… on měl obě ruce zašitý, bylo jich tam takovejch víc. no a byly tam pěkný sestřičky. občas chodily na pokec, sedly si na kraj postele… no a hoši si pak nemohli vůbec ulevit. borec co tam byl s nim už jednou nevydržel, a když za nim přišla přítelkyně, vlezli do koupelny… za chvíli odtamtud vylez, krvavý břicho, stehy povolily… tak si to panáček prodloužil. :-)

                  pak mu na dlani rostly chlupy, což bylo terčem mnoha košilatých vtipů… ;-)

                  0 0
        • McBlacky  

          já bych zase až tak do něj nekéroval, protože má bohužel pravdu. Co se občas bavím s člověkem co dělá servis, tak vybrat dneska auto takový, aby se nesralo, aby spotřebák z pohledu člověka co kupuje auta kolem 100–130 najeto (reál) nebyl za ranec a šel vyměnit líp než stylem, sundáme motor, převodovku, palubku, předek, nápravu… než se k tomu vůbec dostaneme, tak takových je zle málo.

          0 0
          • Smazaný účet  

            no přijde mi že snad kromě Dacie a pod. (tady smekám nad jednoduchostí) takový auta už ani nejsou. I ta pitomá žárovka je kolikrát dost velkej problém

            0 0
          • ZuzicK  

            Lakatoš :-) Nejde jen o auta, tuhle neřest mají téměř všechny spotřebiče.

            0 0
          • oddie  

            To mi připomíná, kolega nedávno sehnal nadšence (dá-li se to tak říct), co mu na C5 2,0HDI vyměnil spojku s dvouhmoťákem za 3tis za práci (na dílech neměl nic, materiál byl ode mě). Mít to samé auto, jak si servis dělám sám, tak za ty tři litry si to nechám vyměnit taky…

            0 0
      • krabica  

        Můj mechanik Fordy doporučuje, levné a snadno sehnatelné náhradní díly. Práce sice více, ale vzhledem k tomu, že je levný, tak se mi to vyplatí. :)

        0 0
      • mr.antik  

        kdo si kupuje auto za 450 tisíc se asi nebude válet pod autem asi nebude řešit zatuhlý šroubky při výměně spojky :-)

        0 0
        • Pumsc  

          to ne,ale zaplatíš ty hodiny:),+třeba setrvák kterej stojí asi 30k a odejde klidně po 80tis…prostě sem chtěl napsat že to auto stojí za hovno,a zapoměl jsem že jsem na b-f no:)

          0 0
          • scret  

            tvuj nazor?

            Ktery z tehle rodin.aut – Multivan, Trafic Generation, Viano?

            Zkusenostma ostatnich a brouzdanim po netu jsem dospel k rencku:) mam Trafica 2008 2,0 DCI a ted zvazuju koupit Generationa ve 2,5DCI 07… Vim, ze modely do 06 se prej kazili…

            Diky

            0 0
            • Pumsc  

              2.5dci je odvozena z 2.2dci která se dávala do Velsatisu a Espace,a to byla katastrofa.Nevím jestli něco změnili ale obávám se že moc ne,+převodovka(tu­ším pk6),jsou tam titěrné jehlové ložiska,odchod hlásí hučením na neutrál,repas 15–30tis.Viano moc neznám,pár cdi k nám jezdilo,nebyl problém,myslím že motor bude dobrý,ale hnije kastle,i u nových aut…takže bych volil Mulťáka 1.9 77kw,vcelku spolehlivý,opravy řešitelné,ceny náhr. dílů ok,je na to hafo věcí,občas turbo,vymačkané vstřiky do hlavy,jinak ok…

              0 0
              • scret  

                mysleno auta od r. 2007… tzn. Multaky budou 2,5TDI a ty prej katastrofa… novejsi 2,0 TDI BiTurbo udajne taky zadna hitparada…

                Takze Trafica radeji 2,0DCI? toho mam od r.08 (nove) a slape jak hodinky… od lonska zvyseni vykonu ze 115 na cca 140k… a je to o dost lepsi…

                kazdopadne diky za zkusenosti…

                0 0
                • Bafoon  

                  trafica 2,0 dci má jedem můj zákazník už třetího, po 650tis je prý pro sichr mění :-)

                  0 0
    • Frostty  

      Fordem tam, vlakem zpět.

      0 0
      • Pumsc  

        ano

        0 0
      • xetron  

        A oktáfkou kolem zeměkoule…každej měsíc… ;) (v rámci humoru prosím o pochopení či ignoraci)

        0 0
        • Frostty  

          S ochcáfkou, ať je jaká je nemáme sebevětší problémy, bavíme se o punkové 1. generaci a nějaký pátek brousíme 2. generaci. Bohužel fungl nový fordy se nám sypou, sic v rámci záruky, ale za ty prachy kuva…no až další rok otevřu téma „nové kombík pro osobní účely“, tak nevím co fakt vyberu.

          0 0
          • xetron  

            No dobře, ale dneska výroba auta už je opravdu kus od kusu a sypou se i oktávky, sypou se fordy a v mém okolí se sypou i nové BMW… Ve firmě 05–2010 se jezdili 2 Bmw X5 3.0D jedna dělala převodovku po 2 letech, turba při 180tis a na servisu byla dost často, pak se přešlo na 2× bmw X6 tam zase jedna měla svoje půlroční období kdy strávila na servisu tak 2 měsíce, elektronika, imobilizéry, DVD jednotka, hydraulika v motoru, podvozek na zadní nápravě… šílenosti.

            Sám jezdím bmw 320d z přelomu 07/08 zatím bez problému, 130kW se spotřebou kolem 6l, jenže jsem zjistil že je to nejporuchovější dvoulitr bmw co se týká rozvodů. Prostě praskají a předejít se tomu dá tím, že vyměním rozvody, napínáky, klikovku prostě spoustu věcí co se nevyplatí investovat a tak můžu čekat…

            Je fakt že znám pár Oktávek 1. generace co vydržely spoustu věcí a šílený nájezd. Druhá generace je samozřejmě taky celkem úspěšná a já proti škodovkám nic nemám, ale upřímně se mi víc líbí Ford i po interierové stránce než O II.generace…

            Zajímavé bylo, když jsem se bavil s chlápkem co dělá ve firmě dopravní asistence a říkal že mají náhradní auta VW, Škoda, Seat a ze všechno nejmíň problémů mají prý Seaty… A to ty náhradní auta brázdí silnice pořád a pořád jiný řidič…

            0 0
            • Pavel  

              K té oct I a II. Měli jsme doma dvě, I a II a jednu jsme chtěli poslat z domu. Šla ta II (přeci jenom I je kombík, se silnějším motorem a „fplnépalběnah­línáchpyčo“). A podle všech, kterých se má žena ptala (ta II byla její), jsme udělali jen dobře (méně elektroniky, méně závad)… Pravda, mělo to pro mne jednu výhodu – v té její oct jsem někdy fungoval i jako řidič, Subaru mi půjčovat nechce… :)

              0 0
            • Vilém  

              Kvuli rozvodum menit klikovku?

              Takze vymena rozvodu bude tak za 100tKc, ne?

              0 0
              • fantozzi  

                Nekdy kvuli rozvodu toho musis vymenit mnohem vice, zalezi hodne na predmanzelske smlouve :-)

                0 0
              • xetron  

                Je to sekec mazec… Navíc je to zezadu, takže se u toho většinou hází motor ven, i když teda prý už mají novou metodu a to že shodí převodovku a lezou spodem…

                Je to velký problém, jsou mezinárodní petice, BMW se k tomu nechce přímo přiznat, ale když se ti to trhne a máš motor z toho roku, tak dostaneš nový motor (jenom motor,bez turba a blbostí okolo), odezvdaš starý a výměna s prací by se měla pohybovat kolem 120–140 tuším (běžně ten motor stojí samostatný přes 10tyček Euro)

                Jinak teda když tomu chceš předejít a mění se i ta klikovka tak je to s prací kolem 80 co jsem tak četl…Ale to není standardní výměna rozvodů, ty měly být původně doživotní :-)))) ale stane se že soudruzi udělají někde občas chybu

                Mám z toho panickou hrůzu, ale jezdím a snažím se na to nemyslet :)

                0 0
                • McBlacky  

                  máš celkem nervy, není lepší to střelit?

                  0 0
                • Vilém  

                  Nemile:(

                  Jen ta klika mi furt neni jasna, co na ni odejde? To maji retezove kolo primo na klice, bez moznosti vymeny a proto se to musi vymenit cely, kdyz se kolo obeha, nebo jak to je?

                  0 0
                  • Pumsc  

                    jo,ozubene kolo je vyfrezovano primo na klice,nechápačka

                    0 0
                    • Vilém  

                      Tak to ano, prave mi to furt nebylo jasny, jak to spolu souvisi.

                      0 0
          • fousac  

            Nedávno sem se bavil s pánem ze škodovky, a řikal, že i když se jako zaměstnanec může dostat k autům za fakt směšný prachy, tak že začíná mít hrůzu z představy, koupit si auto mladší dvou let.. Doba, kdy embéčko bylo záleřitostí dvou tří generací už je fakt pryč a nový auta se začínaj šidit a šulit jak se dá, snaha směřuje k autu, co vydří 2 roky a 200tkm a pak už se nevyplatí ho udržovat při životě..

            0 0
            • Kosta  

              no embéčko sice bylo záležitostí 2–3 generací, ale kolik se toho tehdá najezdilo, auto mělo přes 100k a už se šlo pomalu na GO motoru, dneska si v bazaru v klidu koupíš auto s nájezdem 200k ani nemrkneš… ale druhá část nejspíš bohužel platí…

              0 0
    • witmar  

      rozumného člověka odradí už jen foto vnitřku, jak je všechno zajebané bordelem…

      0 0
      • fantozzi  

        Jak jsem psal, ted uz je samozrejme vycistene :-)

        http://www.sauto.cz/…ndeo/9294136?…

        0 0
        • felix.org  

          Hned to vypadá úplně jinak :-)

          0 0
          • Beeda  

            tak vycisteni za 15t neber to;-)

            0 0
            • Pumsc  

              :-D

              0 0
            • fantozzi  

              Financne samozrejme plati varianta 444.000,– :-)

              Ten autosalon to necistil…

              0 0
              • Kosta  

                to mají členové b-f slevu, jo? :D

                0 0
                • McBlacky  

                  já myslím, že se to ve finále prodá lehce pod nebo nad 400tkč, takže sleva 15tkč pro BF je pořád slabotka :)

                  0 0
                  • fantozzi  

                    Pokud se to neproda, tak se to vrati leasingovce :-)

                    0 0
                    • McBlacky  

                      moc nechápu ten smailík.

                      Pokud vy ukončujete předčasně, tak snaha prodat od vás jako firmy vede k tomu, že chcete vyšší vyrovnání ne? Když to vrátíte, leasingovka prodá za nižší cenu, protože jí jde o likviditu.

                      Pokud by to byl operák, vrátíš a nic neřešíš…

                      0 0
                      • fantozzi  

                        No je to jeste o hodne slozitejsi…je to operak.

                        Prave ze vratis a neresis to byla nase predstava, ale skutecnost je uplne jina.

                        Predpis splatek minus cena za kterou to prodaji (a oni se s tim nemazli, klidne to streli za 350t + manipulacni poplatek 5t) a zbytek ti douctuji.

                        0 0
                      • fantozzi  

                        Jeste citace z leasingovky + jak to vypadalo ke konci kvetna…

                        Princip předčasného ukončení je následující :

                        Předmět nájmu se prodá a rozdíl zůstatkové hodnoty „ZH“ k datu ukončení a prodejní ceny „PC“ jde k tíži nájemce.

                        Možností je tedy několik:

                        1. Vozidlo si za zůstatkovou hodnotu odkoupí nájemce či fyzická osoba

                        zprostředkovaná nájemcem a dále s vozem naloží dle uvážení – odkup za zůstatkovou hodnotu.

                        1. Naše technické oddělení zajistí okamžitý výkup vozu a rozdíl ZH a

                        PC (viz výše vysvětleno) půjde k tíži nájemce – příloha.

                        1. Můžete si zkusit najít výkup vozu po vlastní ose a tím přímo

                        ovlivnit doplatek společnosti (přeci jen fyzicky s vozem může být výkupní cena vyšší, než mohou technici zajistit od stolu, pouze s přihlédnutím na stáří vozu a dostupné info z pořizovací faktury)

                        0 0
                        • Bafoon  

                          ty bláho tak za 290K to je peklo :-O

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            za 290K ho prodají spřátelené společnosti, která ho formou dražby prodá za lepší cenu. Celkem hezky nastavenej obchod

                            0 0
                            • McBlacky  

                              oni to pak za 330 prodaj známýmu a všichni až na fantozziho si budou pochvalovat super kšeft.

                              0 0
                        • McBlacky  

                          to bych se snad i snažil sehnat někoho kdo za mě ten operák dojede do řádného termínu, i kdybych mu měl měsíčně dát něco ze svojí kapsy. Protože jinak na tom prořežete výrazně víc :/

                          Teda to záleží na jak dlouho ho máte, kdyby na tři je to lepší asi fakt prodat a s pár desítkama tisíc se rozloučit, kdyby na dva tak zbývá rok a to by se dalo. Záleží jak to máte postavený a jestli firma jen seká náklady nebo jde do likvidace atd.

                          0 0
                          • fantozzi  

                            Auto je navic – neni kdo by ho po odchodu kolegy ridil…

                            Jinak vsechny ceny jsou na vyuctovani bez DPH, tzn. ze odhad prodeje 290t je 350t vcetne DPH.

                            Ke dnesnimu dni dela vyuctovani 522t vcetne dane a pokuty:

                            1. kdyz vratime leasingovce a ta odecte 350t (hucime 172t)
                            2. kdyz prodame za 444t (hucime 78t, ale vedeni souhlasi)

                            Proto se jej snazime prodat po vlastni ose. Jinak ja jsem pouhy zamestnanec, zadny prospech nebo kseft z toho nemam :-)

                            0 0
                            • Beeda  

                              vlastene nevim proc se v tom angazuje, leda ze neproda se auto, dalsi zamestnanec z firmy…

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Nebo chce i z pozice zaměstnance jednoduše pomoct zmírnit ztrátu firmy. Ale chápu, to se moc nenosí :D

                                0 0
                            • McBlacky  

                              a jak dlouho byste museli ještě platit operák, než to půjde vrátit bez penále? To je přece princip operáku ne – cáluješ měsíčně a po ukončení vracíš bez placení.

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                je to na tom obrázku co poslal 2016

                                0 0
                                • mr.antik  

                                  tomu říkám teda operativní…

                                  0 0
                                • McBlacky  

                                  sry, už to tam vidím.

                                  tak to je jasný, to je out a je lepší to prodat. No v reálu na tom půjdou za víc než sto, ale to je život

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    hele a to jsou na to tak slušný odpisy, že se to pořád vyplatí? Když my vrátimě auto (leaseplan) tak ještě dojde faktura za „nadměrný“ opotřebení, auto 2× přeplacený a ještě nezůstane v majetku firmy…

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      to já nevím jestli se to vyplatí, to musí vědět oni. Operák obecně je nejdražší, to je známá věc. Ale já se s ním setkal spíš na 1–2 roky nárazově, nebo klasicky pro top repky kdy musíš mít pořád nový auto tak to po roce vracej a berou nový. Když se řeší auta dlouhodobě tak je finančně lepší klasika. Pro osobní použití to nedává smysl vůbec.

                                      0 0
                                      • madcat  

                                        To by mě zajímalo, jestli na toto téma (výhodnost operativního leasingu ve srovnání s normální koupí auta za keš) není někde nějaký pojednání, nebo případně vlastní zkušenost někoho ze zde přítomných (kromě fantozziho, ten už zde zkušenosti uvedl)? Taky to teď řeším ve firmě a prostou úvahou, bez jakýhokoliv počítání, mně zatím vychází, že operák je ekonomická volovina, ale třeba to někdo počítal taky a vyšel mu opak..? Zatím jsme vždycky všechny auta kupovali za keš bez jakýhokoliv externího financování apod., ale jsou tu nějaký nabídky od leasingovek, tak to chcu nějak porovnávat…

                                        0 0
                                        • alinceb  

                                          Právě záleží jakej máte u služebáků nájezd a jak často kupujete nový, kolik jich máte atp.

                                          My sme na počet lidí poměrně malá firma (40lidí) a fakt se u nás na náklady celkem kouká a přesto přecházíme na operák. Když sem nastupoval před 2 roky, tak se auta kupovala „za hotové“. Teď už se bere všechno na operák.

                                          Důležitý je, že kupuješ kompletní službu – tj. auto vč. pravidelného servisu, výměny gum, případných oprav…

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            tak neřeším koupi za hotové, tady výhody leasingu chápu. My jsme větší firma a právě nyní přecházíme z operáku na klasickej leasing (oboje bylo na 4 roky).. A u tohohle modelu mě pořád nedochází výhodnost operáku..

                                            0 0
                                            • alinceb  

                                              Hlavně to, že prostě platíš měsíční fixní náklad + palivo a dál nic. Dá se to dobře plánovat v cashflow a nemusíš zaměstnávat několik lidí papírováním, správou vozového parku, řešením co pak s ojetinou…

                                              0 0
                                              • McBlacky  

                                                ale celkově jsi v nákladech výš. Fleet manager má signifikantně méně práce to je fakt, takže pro lemply co podepíšou jednou za čas smlouvu a pak sjíždí v práci porno a FB je to ideální.

                                                Důležitý je to finančně obhájit před generálem/finan­čním, pokud tomu nerozumí nebo to nechce řešit, dá se to udělat tak, že operák vyjde líp. Stačí nahodit do klasiky hororový scénáře servisu, drahý servisní prohlídky, nejdražší gumy, sem tam postrašit ztrátou při odprodeji po ukončení a je to.

                                                0 0
                                                • alinceb  

                                                  My žádného fleet managera nemáme…:)

                                                  0 0
                                        • sodek  

                                          jestli se nepletu, operák se jinak odepisuje z daní nebo z majetku (sorry nejsem účetní) – to může být pro firmu důvod, proč operák. Bez ohledu na to, že je to dražší varianta.

                                          0 0
                                          • McBlacky  

                                            auto na operák se neodepisuje protože to není tvoje, je to čistě tvůj náklad

                                            0 0
        • apache6000  

          Za tuto cenu neprodeje

          0 0
      • nitraq  

        Spíš než celkovej bordel by mě odradily krabičky od cigaret ve dveřích. Bordel v autě má kdekdo a vyluxovat se to dá, smrad budeš odstraňovat hůř.

        0 0
        • fantozzi  

          Jedna se 100% o nekuracky vuz, za to rucim.

          0 0
          • l.bily  

            Ochcavku porovnavat s modeom? Ste o tridu inde, porovnavajte to se superbem, mal som mk3 najazdene 440o00 tisic len jeden vstrek a turbo, olej za hubicku, bratr ma mk4 220000 všetko povodne, ja mam bmw 530 2009 a skuste tam vymenit olej filtr, robota na 2 hodiny a dole musi ist milion veci , oproti tomu plyn pedal u forda je hracka cim lepsie auto tyma narocnejsie, felicia to nieje, ale za tu cenu je to nepredajne

            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce