Názor? Zdvih a jaká vidle na toto Enduro

116 nepřečtených
  • Blackbiker

    Zdaretz:-)Tuhle fotku jsem stáhl z MTB-News.de, jelikož jsem u nás nikdy a nikde toto XLko neviděl:-).Zítra mi má přijít, tak bych rád slyšel váš názor opět a znovu ohledně výměny vidlice(na kole bude 130mm Manitou Splice Elite).Po vašich radách a názorech jsem měl favorita s pevnou osou-Rock Shox Pike 426 U Turn nebo 545 Air U turn. Asi bych bral 426ku-kvůli ceny:-). Ale když pořád sleduju to kolo s tím Pikem, nemůžu se ubránit pocitu, že zdvih je trochu menší(140mm) než by měl být.Proto bych radši volil 150mm. Už kvůli zdvihu zadní stavby.Co vy na to?Díky předem za komentáře.Prostě která z těch 3 žehlí nejlíp a je dle vás na tuto velikost nejvhodnější.Díky, 199cm Blackbiker Jezdil jsem tu Nixonu na Reignu a měl jsem pocit že zadní stavba tlumí a pruží líp:-) Mám tyto další favority:

    0 0
    • Blackbiker  

      jo fakt supr, teď jsem se díval jak jste kdo hlasoval a blbec si omylem zahlasoval sám pro pika-i když je to můj favorit stále:-)takže můj hlas taky:-)

      0 0
    • kesu  

      bral bych pika,nixon 160mm na tohle bude uz asi pomerne dost a ten 145mm chodi podobne piku,bral bych asi pika

      0 0
      • Blackbiker  

        okej dík za tip-pike je vidle fakt doost:-)povedená-ale na enduro/freeride byl vždy machr Bomber-ta Z1 taky nevypadá zle:-)Každopádně asi Manitou vylučuju z výběru

        0 0
        • hanz  

          správně si podotkl že byl..kdeže před-před-před-předlonský sněhy sou.....:-))) na pika bomber rozhodně nemá..a pokud má stejnej uhel hlavy jak 06 tak se ti s čímkoliv vyžším jak pike bude to kolo zavírat…jezdil jsem ho.

          0 0
          • Blackbiker  

            Hanzi-jasně rozumím-zavirat!ale nejzedil jsi určitě XLko 21"-mi se zdá ta geometrie jiná než u např.18" rámu.Já se projel na tom Reignu 20" a 145 mm Nixona se mi zdálo akorát.Jasně-pořád Pike favorit-nedá se vnitřně zvednout oten centimetr???

            0 0
            • hanz  

              xl jsem opravdu nejezdil ale nejsem si jist že bude mít ten malej rozdíl na rozvoru mít vliv na uhel vidle tak aby to bylo jiné než u jiných velikostí..marušky navíc jsou známé tím že sou vysoké. Jako i kdyby se to zavíralo tak znám spoustu lidí co jezdí ještě horší kombinace a zvykli si a jsou spokojeni…jen to říkám abys nad tím trošku zapátral, mě osobně zavírací kolo celkem vadí.

              0 0
              • Blackbiker  

                Horní rámová trubka je delší u 21 oproti 20ce rámu o 1,7cm(630mm), sedlová trubka o 2,5 cm(533mm), rozvor o 1,85 cm(114­5,5mm), hlavovku má 175mm, a teď jak koukám tak od náboje po hlavovku-dle jejich geometrie je výška vidlice 545mm! Takže to vypadá na delší vidlici co ty na to??? Som z těch rozměrů volaký zmetěný:-)

                0 0
                • hanz  

                  jestli je to s 545 tak to by bylo v pohodě..to by ti tam sednul aj ten fox dole co ti tu někdo nabízí..ten má 545 taky

                  0 0
            • Pavlos  

              nixon ma ale patky pro uchyceni kola trosku vys nez pike;)

              0 0
              • kesu  

                hm ale je to k nicemu pike ma na 140mm vysku 518mm a nixon na stejnejch 140 ma 520,namerene hodnoty u pika 2006 a nixna 2007

                0 0
                • Pavlos  

                  kolik ma ten nixon zdvih? jakou vysku ma pri max zdvihu?

                  0 0
                  • kesu  

                    pri 160mm ma 540,pri 145 tudis 525 a pike ma tech 518 pri 140 ale ten nixon na 145mm ma podobnej zdvih jako pike me taky nechodi celejch 160 ale tak 157cca

                    0 0
                • hanz  

                  na pikovi naměřeno 525…06 air u-turn

                  0 0
    • maple  

      podle mě není nad fox, prodávám jednu úplně novou, nedotčenou VAN 36 R v bazaru, má 160mm, pružinu, komplet alu, regulaci tlumení a předpětí pružiny. Ideál na reigna.

      0 0
      • hanz  

        ideal na reigna aby se začal zavírat.....

        0 0
        • assassin  

          hanz: uz se to tu resilo, ale furt mi to nak nejde do hlavy:) kdyz bude vidle delsi, tak kolo pada vic do zatacky? verim ti ze se ti tak kolo chovalo, ale logicky si to neumim vyvetlit… me prijde ze ja mam kolo extra nakopnuty a zavira se mi ale rekl bych ze to je tim ze ma vidle velkej ofset, ze kdyby byla jeste delsi – vic polozena ze by to bylo stabilnejsi.....

          takhle se to projevuje ze to fakt hrozne rychle zataci, v podstate nedokazu jet bez drzeni riditek…

          0 0
          • goofy  

            Je to jednoduche. Zkus si postupne pokladat vidlici. Pri malym uhlu zjistis, ze proste patky jsou vys nez je telo vidle (beru extremni pripad). A ted zkus s tim zatacet. Ty patky nahore proste strhavaji to kolo dolu do boku. No a kdyz je to min, tak to pusobi tak, jak popisujes. Dalsim aspektem (a nemalym) bude predsazeni vnitrnich nohou oproti krku. Aspon tak jsem to dle selskeho rozumu vydedukoval ja.

            0 0
      • TinkTink  

        No to skutecne neni idealni vidlice na Reigna – ta vidle je na nej prilis vysoka.

        0 0
    • mr.antik  

      to je hrozný lešení… To bys na to musel dát 888 aby to vypadlo rozumně

      0 0
      • Blackbiker  

        no máš pravdu-je to „hrozný lešení“, ale to opravdu můžu docenit maximálně já-2 metry,to není postava na bika!A přesto jezdím:-)

        0 0
        • mr.antik  

          no já mám opačný problémy… Ale tady, jak vidím tu sedlovku a představec, tak ten má snad víc než dva metry…

          0 0
        • assassin  

          taky zalezi na tom co jezdis, ja mam 191cm, 17palcu ram a jezdi se mi ok…

          0 0
          • Blackbiker  

            To je fakt – je to o tom co jezdíš. Chci jet s bikem Xc s kamarády i si udělat radost v lese na freeridu. Prostě Reign XL je můj univerzální monsterbike:-)a fakt je velkej! my dream:-) velkej boy, velkej stroj:-)čus

            0 0
            • cat  

              Tak takto na nem jezdim. Jeden den 50 km. druhej den FR/bixka. Ale kdyz jedu dal nadavam ze je to kratky, tezky…Zas v lese se o to trochu bojim. Je to o kompromisech. P.S. XL musi bejt neobratna mrcha.

              0 0
    • feuerman  

      šel bych do pika každopádně

      0 0
    • Tomcat  

      No endruro je velice širokej pojem prostě jeto něco co tvoří přechod od XC k FR. Stím že to musí bej takový aby se natom dalo nejen do kopce ale taky i dál a přitom stále víc odolné než XC.

      Takže endura začinaj na nějakejch 110 a končí na 150

      Osobně bych to pike a podobný nešel protože toho moc v krutu nevydrží. Taky bych se vyhnul systému vzduch\vzduch a pro tlumení raději olej.

      0 0
      • feuerman  

        pike nevydrží kroucení jo…? tos mě pobavil

        0 0
      • Blackbiker  

        tak se zkus Tomcate zamyslet-co bys tedy zvolil když ne Pika?Buď konkrétní

        0 0
        • Tomcat  

          Lyrika jenže ten je asi na tebe i mne drahej, další po čem bych šáhnul je zmíněný Nixon, potom ta Marzocchi.

          Pike je pro mne spíš maratonská vidle proste jen prodloužená verce XC špejle.

          0 0
          • Pavlos  

            stou druhou vetou nemuzu souhlasit

            0 0
          • hanz  

            pike je imho o dost tužší jak nixon na 145-ti natož ten novej na 160ti..trochu si protiřečíš

            0 0
            • Tomcat  

              No ja Nixona testoval s „trochu“ jinou osou 0:-)

              0 0
            • kesu  

              no to mas pravdu srovnaval sem pika 454 na 140mm,RVL na 130mm a nixna na 160mm a rekl bych ze nixon je asi ve dvouch tretinach mezi nima bliz k pikovi..

              0 0
      • hanz  

        počkej..tím systemem vzduch-vzduch a poznámkou o tlumení si chtěl říct co? jakože vzduchový tlumení není zrovna fit?

        0 0
        • Tomcat  

          No nemám rád ani vzduch na pružení, ale pro Enduro proč ne. S tím tlumení prostě vzduch ne, na XC to je je jedno.

          hmotnost tím moc neuspoří, nastavení je taky pro technoidy, nehledě že nějaká hladkost chodu?

          0 0
          • Pavlos  

            tlumi olej ne???

            jezdil sem pike 426 uturn (pruzina) jezdim pike 454 air u turn (dual air)

            kdybych se mel rozhodnout tak beru zase dual air

            0 0
            • Tomcat  

              Kdybych se mel rozhodnout tak beru titanovou pruzinu a olej.

              Bavime se o enduru, tedy o kategorii kde ta vidle není jen na to aby pobrala největší štosy, ale taky aby trochu luxovala takže , oddálý únavu jezdce a zvyší přilnavost kol s terénem. Ten kompromis je v tom že to je omezono materiálově tak aby to bylo lehké.

              Vidlice který sou jen vzduchový sou ikdyž to je třeba Totem za 28 dost tupý. Proste to pozdní odtržení je dané tím, že to je vzduch. To samé i s tlumením. Myslím že vzduch\vzduch má své místo v opečných koncích kol a to závodním XC a závodním DH.

              0 0
              • Pavlos  

                co to porad meles s tim tlumenim? Tlumi olej!!!

                no praveze dual air system je super si tu vidli nafouknes tak ze je stejne citliva jako pruzina (nerikam ze ma stejny chod)

                0 0
                • Tomcat  

                  nemuzebejt stejne citliva vidlice kdeje dual-air, nebo jen na pruzeni vzduch, pokud tam ten vzduch je ve vyssim tlaku nez atmosferickem je potreba ho utesnit aby nedoslo k vyrovnani tlaku tedy je potreba tesneni ktere bohuzel ma vyssi treni, proto nemuze byt stejne citliva „vzduchovka“. Cela pruzici a tlumici sestava vzduchovych vydlic ma bohuzel vyssi treni tedy nizsi citlivost.

                  0 0
                  • Pavlos  

                    jezdil jsi nekdy dual air?

                    0 0
                  • kesu  

                    hele nech uz toho je to fakt blbost system dual air je na principu dvouch oddelenych komor kde jedna ma vetsi objem a pusobi jako hlavne a jeji objem se zmensuje pri chodu vidlice dolu zatimco objem te druhe mensi se zvetsuje a tudiz zvysuje citlivost vidlice pomaha totiz prekonat odpor vidle.Takze dual air je jiste citlivejsi nez system kde by byla jen jedna komora

                    0 0
                    • Tomcat  

                      ještě jednou, sebelíp vylepšený systém vzduch/olej, nebo vzduch/vzduch těžko nadělá stím, že vlastnosti vzduchu ve vidlicích jsou daný v základě fyzikou.

                      To je jako s jednočepem, můžeš ho přepákovat, vybavit super hyper AI tlumičem a stejně to nic nezmění. Nezativa jsou daný tím že osa zadního kola opisuje kruhovou výseč. To samý ze vzduchovkou, jasně že dualairem, nějakou low /high speed kompresí a různými vymyšlenostmi omezíš a vylepší moc jen že vzduch je furt vzduch.

                      0 0
                      • kesu  

                        chjo,reaguju na tuhle vetu:
                        „nemuzebejt stejne citliva vidlice kdeje dual-air, nebo jen na pruzeni vzduch“ todle je blbost,uz do zacatku,zadna vidle nikdy nemela vzduchovy tlumeni!system dual air slouzi prave k zvyseni citlivosti vzduchove vidlice a nema s tlumenim nic spolecnyho.V tom ze pruzina bude citlivejsi mas pravdu ale o to tu vubec nejde srovnavame vzduchovky.Krom toho citlivost dnesnich vzduchovejch vidlic je na super urovni a pochybuju ze bys u nekterych vidlic poznal ze nejde o pruzinu

                        0 0
                        • Quake 9.0  

                          Vidlice používali i vzduchové tlumení. Např. od firmy RST, Suntour, White Brothers …

                          0 0
                          • hanz  

                            a dneska?

                            0 0
                            • Quake 9.0  

                              Dneska nevím, ale Ty jsi napsal, cituji: „zadna vidle nikdy nemela vzduchovy tlumeni!“, a tak to připomínkuji, aby tu nedošlo k nějaké mejlce.

                              0 0
                              • hanz  

                                asi máš pravdu, věděl jsem že něco bylo ale zařadil jsem to do tý věty o shitlowendech…dos­tal si mě :-)

                                0 0
                • MlokCZ  

                  Dual air nikdy nenafoukneš, aby byl citlivý jako pružina (tedy pokud porovnáme RS x RS). Sice je citlivost dual airu poměrně dobrá, ale na nejcitlivější vidlice mít nikdy nebude. Talas 07 je citlivější než dual air (i když je to také vzduch), pružinové RS také. Talas 07 x pružinové RS tam je to už velmi těsné a hodně záleží na stavu konkrétní vidlice. Když ale pak vemem ještě třeba Vanillu, tak ta je na tom s citlivostí jasně lépe ještě než Talas i než pružinový RS. Takže ty pružiny jsou pořád o něco napřed s citlivostí. Samozřejmě se najdou i pružinové vidlice s horší citlivostí než dual air, ale pořád je to vzduch, který je stále o malinko pozadu za pružinou, i když už se ty rozdíly v citlivosti zmenšují.

                  0 0
                  • Pavlos  

                    no ja jezdil pika426 pruzinu a ted mam pika 454 dual air

                    a ten 454 mi prijde lepsi:)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Lepší v citlivosti? Je jasné, že někomu pružina nesedne průběhem a nemusí se mu vůbec líbit.

                      0 0
                      • Tomcat  

                        Vzdej to, to je tak o jednočepejch, přepakovanejch ramech. každej řika o něčem jinym.

                        0 0
                  • milan1  

                    Já už bych to pomalu začal posuzovat případ od případu. Teď jsem posuzoval třeba s Fibermanem jeho nový RVL a je to dual air a má odtrh na šesti kilech. Není to dual airem jako takovým, je to o tom jaké se mu tam sešly vůle a musím říct, že ta jeho vidlice vypadá super. Když už jdeme opravdu po nejlepších citlivostech, tak už jsme opravdu na individuální hranici, která se neliší jenom systém od systému ale i jeden a ten samý typ proti stejnému. Už dávno upozorňuju na rozptyl tolerancí ve výrobě. Další příklad by byl Cabbage a jeho Talas, který si utajuje svoje výsledky a už dávno třeba mohl vědět, že se jedná o konkrétní problém jenom jeho vidlice, nikoliv samotného systému. Takže o tomhle jsou případná měření a o tomhle je i individuální ladění. A když bychom měli posuzovat všeobecně pružina vzduch, tak je třeba říct, že špičkové vzduchy už se dostaly s citlivostí tak vysoko, že jenom málo ocelových pružin jim může konkurovat a když mám jmenovat, tak jim nedokáže konkurovat žádná Marzocchi na ocelové pružině, kdo najde moment odtržení u své Marzocchi pod 5 kg ať se přihlásí.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Rozdíly mezi konkrétními kusy jsou mi jasné, jen jsem nečekal, že se může najít až tak dobrý kus s o tolik větším rozdílem.

                      0 0
                      • milan1  

                        Já jsem taky nic takového neměl k dispozici ale protože právě s Fibermanem máme dobré srovnání na dálku a on mi popisoval, jak je nadšen z RVL, domluvili jsme se na ověření měřením a on své první měření, které kdy vůbec provedl vyzkoušel na tomhle a s naprosto jasným výsledkem. Potvrdilo se to, co cítil jízdou a myslím, že ho měření samotného překvapilo.

                        0 0
                    • Tomcat  

                      zajímalo by mne jak to vidíš u soudobých vidlic s opotřebením tesnění vs únik tlaku vs tření.

                      0 0
                      • milan1  

                        Například systém těsnění pístku, který tě asi zajímá konkrétně na Epiconu jezdí už od loňska na všech Axonech. To už by byla docela dobrá doba prověření ne? Talas už taky běhá s nezměněným těsněním cca 2 roky. To už by mohlo trochu napovědět.

                        0 0
                        • dodydody  

                          Trochu odskocim a vyuziji vlakno mate graf RS Lyric U-Turn

                          0 0
                        • Tomcat  

                          Toho co se bojím trochu já je, že při ježdění v horším terénu, tedy až závodní provoz v extrémním prachu, nebo bahně, bude těsnění dříve opotřebený a projevý se ztráta tlaku. Nebo opačně pokud výrobce zvolí moc „dobré“ těsnění bude to moc drhnout a vydlice bude „tupá“.

                          0 0
                          • milan1  

                            Ale tohle nemá tu nejmenší souvislost, to není Marzocha. Těsnění vzduchu se zde všude odehrává uvnitř a až by se na to někdy dostalo bláto zvenku, tak ta vidlice by už byla dávno na hadry.

                            0 0
                            • Tomcat  

                              To jo jeto uvnitř, ale právě nejsem si jistý, jestli to je pro špínu opravdu tak neprůhchodný.

                              0 0
                              • milan1  

                                Já myslím, že se snažíš řešit něco zcela zbytečného. Jestli najdeš jednoho jediného člověka, kterému se vnitřní systém těsnění vzduchu pokazil nečistotami zvenčí tak dej vědět, já o taovém případu zatím ani neslyšel natož abych to viděl.

                                0 0
                                • hanz  

                                  ale mohl by konečně vyřešit to tlumení vzduchem…strašně by mě zajímalo

                                  0 0
                                • hanz  

                                  ale mohl by konečně vyřešit to tlumení vzduchem…strašně by mě zajímalo

                                  0 0
                                  • milan1  

                                    Abych se přiznal, tak jsem trochu v šoku z Tomcatových dotazů. To Vaše předchozí tahání o vzduchovém tlumení jsem jenom přelétl a vnímal jsem ho jako slovířkaření ale ono se to má asi jinak. Radši to vzdám, z tohohle nekouká nic dobrého.

                                    0 0
              • hanz  

                a co takle boxxer wc?..ten ti přijde taky s tupým odtrhem?…a podruhý říkám že nic vzduchem netlumí..ani u xc, pochop že každej tlumič má v sobě olej, vzduch vždy maximálně pruží.

                0 0
                • Quake 9.0  

                  Vidlice používali i vzduchové tlumení. Např. od firmy RST, Suntour, White Brothers …

                  To znamená, že vzduch může i tlumit a né jenom pružit jak se domníváš.

                  0 0
                  • hanz  

                    a dneska?

                    0 0
                    • Quake 9.0  

                      Dneska nevím, ale tvrdil si, cituji: „…a podruhý říkám že nic vzduchem netlumí… …vzduch vždy maximálně pruží…“, a tak to připomínkuji, aby tu nedošlo k nějaké mejlce.

                      0 0
                      • hanz  

                        asi máš pravdu, věděl jsem že něco bylo ale zařadil jsem to do tý věty o shitlowendech…dos­tal si mě :-)

                        0 0
          • hanz  

            ne tam mě zrak nešálil..žádna vidle nemá tlumení vzduch..system vzduch-vzduch je asi myšleno negativka a pozitivka, tlunení až na shitlow-end je vždy olejem…ale ty se příště do debat o vidlích pls nepouštěj, nevypadá to zrovna že víš o čem mluvíš..imho krom tý marušky co se tu byvíme jsem ty vidle jezdil všecjny, některý i ve dvou verzích…36tku dokonce ve 3…takže si myslím že mezi nima srovnání mám.

            0 0
      • kesu  

        nemam pocit ze endura koncej na 150mm ..

        0 0
      • Pavlos  

        djick ma enduro na 160/170

        0 0
    • Pavlos  

      rozhodne bych sel do pika 454 air u turn jezdim ted na enduru a luxus:)

      mel jsem tam floata ale je na prodej

      0 0
      • Blackbiker  

        okej, ale jak se podíváš na úvodní fotku tak musíš uznat, že ten Pike je opravdu na to kolo malej-vypadá to pak jako Xc kolo a já bych radši aby to mělo lehce freeridové vzezření-každopádně dík za názor-kdyby ten Pike měl 150mm tak už ho beru:-).Je moc velký rozdíl mezi pike 426 uturn (pruzina) a pike 454 air u turn (dual air)?Technicky to chápu ale jde mi o pocity při jízdě-454 víc žehlí nebo kde je jádro pudla:-)Díky

        0 0
        • Pavlos  

          jadro pudla je v moji vaze:) jsem presne na hranici mezi mekou a standartni pruzinou:) ani batoh cca5kg tomu nepomoh:)

          0 0
    • Baunny  

      Ahoj…Já tam mám Nixna Elite a myslím si,že se dobře dopňuje s funkcí zadní stavby. Jsem s ním spokojenej,ale pevná osa by byla lepší. Jinak jsem jezdil už všechny 3 značky vidlic co píšeš. Sice starší modely,ale Manitou je z nich nejkomfortnější. To je můj názor…:)

      0 0
    • Blackbiker  

      všem co mi radí opravdu velice děkuji:jen pár infomací o tom rámu-Geometrii: Horní rámová trubka (630mm), Sedlová trubka (533mm) Rozvor (1145,5mm) Hlavovka (175mm) Výška vidlice by měla být dle Giantu 545mm!(tedy zde jsem použil geometrii giantu 2007-počítám že u 2006 bude obdobné)

      důkaz: www.giant-bicycles.com/…n/672/26465/

      Pánové, tohle kolo se svou velikostí vymyká zažitým představám o Reignovi jako enduro/freeri­dovi.Je fakt velikostně lehce jinde-předkládám důkaz o 20ce rámu a Mz Bomber Z -zdvih 150–160?To kolo vypadá při srovnání s XL a obr.v úvodním příspěvku jinak-zkuste si to srovnat:-)

      0 0
      • hanz  

        troufnu si říct že kolo na obrázku se už muže zavírat..když si představíš ještě sag na tlumiči tak je z toho slušnjej čopr

        a velikost rámu nemá vliv na uhel vidlice pokud výrobce dodrží tabulku geometrií…takže je fuk jestli to máš m nebo xl

        0 0
        • Blackbiker  

          Jo rozumím Ti,z hodnoty geometrie vyplývá,že úhel vidlice bude stejný jako u m nebo XL ale jde mi pořád o tu výšku vidle-nejsem profík,ale logicky mi vychází že u vyššího rámu to chce vyšší vidli-nebo se mýlím?Fakt v tom mám už zmatek:-)

          0 0
          • goofy  

            Ne ne. Delka vidlice by u vsech ramu mela byt stejna. Prekticky se ti meni jenom rozvor, zbytek zustava stejny.

            0 0
          • hanz  

            no na velkej rám potřebuješ akorát delší sloupek vidle..vidle jako taková zůstává..kdybys tam dal vetší nebo menší vidli tak změníš uhel hlavy a výšku středu..ale podle toho co píše geoška na 07 tak by to mělo pobrat všechny vidlůe zde uvedené. ps: zadní stavba a kola jsou taky pro všechny velikosti stejný, proč by vidle měla bejt jiná.

            0 0
            • assassin  

              jasny, ramy jsou svareny tak ze pri ruznejch velikostech budou sedet uhly, vyska stredu proste geometrie..... ale pokud zmenis vidli a budes mit jinej rozvor tak se ten uhel hlavy urcite zmeni…tzn bude jinej u S a XL verze......

              0 0
      • goofy  

        No modely 2007 maji krapet jinou geometrii nez 2006. Lonske modely byly trochu delsi, a mely tusim i o stupen jiny uhel hlavy, takze bacha na to.

        0 0
        • Blackbiker  

          Máš naprostou pravdu goofy, letošní modely mají úhel hlavy 69 stupňů a to co mi zítra dojde XL 2006 má 70!Proto si taky myslím že delší vidle by tohle mohla vyrovnat…??:-)

          0 0
    • Blackbiker  

      No kdybych hypoteticky koupil vidlici Manitou Nixon Elite 130–160mm nastavitelný zdvih-tím pádem bych vyřešil veškeré dohady o vhodné délce vidlice:-)co vy na to? Je to jedna z možností

      0 0
      • Pavlos  

        budes brat nixna na pevnou osu?(pokud se nedela jiny tak me nebijte velky manitou je pro me mimo)

        0 0
        • Blackbiker  

          Ne Pavlosi,v příspěvku jsem napsal hypoteticky!Chci vidlici s pevnou osou samozřejmě.O Ma­nitou jsem slyšel že dost tečou a taky bych chtěl radši něco jako Rock shox nebo Marzocchi! jen ta délka jen ta délka-fakt nevím a proto potřebuji radu:-)

          0 0
      • goofy  

        Kdyz uz chces to Manitoucko, tak co Travis? nixon mi nejak neprirostl k srdci..

        0 0
        • Blackbiker  

          já chci vidlici kolem 2 kg,ne kolem 3 kg:-)Reign je fakt hodně těžkej tak mu chci co nejvíc ulehčit-chci s tím jezdit i do kopce:-)Travise tedy zavrhuji.

          0 0
          • dodydody  

            Kesu prej navazil tomu nixnu 160mm pres 2,5kg tak na 2kg zapomen

            0 0
            • kesu  

              hm presne tak,predpokladam ale,ze ten vzduchovej bude tak o cca 250gramu lehci,jednak je to vzduch a hlavne ma al krk ale zase pochybuju ze bude chodit tak jako ta pruzina

              0 0
      • Darkson  

        www.hbsuspension.com/items.asp?…

        já bych tam Nixona Platinum s IT, 160 mm snížitelného zdvihu, pevná osa…

        0 0
    • cat  

      Vypada to maly(zvlast delka vnitrnich nohou vs. hlavovka). Ale to je jen optickej klam. Uhly zustanou zachovany. Jinak po funkcni strance na tom bude nejlip ten Pike. Mel sem ho rok, ale v pruzinove verzi. Jinak bych tam nacpal nixona 160 nebo toho lyrika:)

      0 0
      • Pavlos  

        ten ram je betelny to jo ale tohle mi prijde jako zvrhlost:)

        0 0
        • Blackbiker  

          souhlas- mluvíme tady o vhodné vidli na Reigna,ale tyhle dvoukorunkové jsou totálně přepálená záležitost na Reigna. Ten není žádnej downhillovej speciál.

          pro Reigna je asi nej ten Pike 454 :-)

          0 0
      • cat  

        www.bike-forum.cz/…0/forum.html#… Z pinkbiku sem postahoval vsecky „Reign“ fota. Nekdy dost obdivuhodne mixy…ale proc ne:)

        0 0
        • Blackbiker  

          už ten thread čtu:-)thanks. No chci aby to taky vypadalo rozumně to kolo.Sice moc nebude v tom XL ku,ale předtím m i všichni radili 29 kola na 2 metry výšky a teď mám Reigna přesně na mně-supr. Je občas dobré někdy neposlechnout

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.