• jammaster

    Ahoj,

    mám na kole pláště Kenda Slant 6 29×2.2. Jsou nahuštěné přímo z prodejny a při ježdění v lese mi přišly poměrně nedofouklé.

    Jezdím spíš i silnici a tam se mi zdá odpor docela velký.

    Otázka zní – na jaký maximální tlak je možno pláště nafouknout aby nedošlo při jízdě k poškození a zároveň by byl odpor při jízdě na silnici co nejmenší?

    • Kire  

      Máš to napsaný na gumě a taky bys to měl mít napsaný na ráfku.

    • Lucase  

      A že by sis přečetl hodnotu co je na plášti?

    • Pain  

      Max tam byva napsano přímo na plášti ale ja jezdim na fullu vepředu tak 2 a vzadu 2,2 až 2,5 a řekl bych že i po silnici to valí slušne.Šířka plastu 2,4.Vozim duše.

    • krab007  

      3,0 to určitě zvládne – jak ráfek, tak gumy. Víc to určitě nemá cenu foukat. Líp už to pak nejede, jen to to míň a míň pohodlný. Není nic snazšího než to zkusit a nastavit si to tak, aby ti to vyhovovalo. Vím co píšu, kdysi jsem to nabombil na 4 a myslel jsem si jak to pofrčí.. a ono ne :-D Jestli jezdíš hlavně po silnici, tak si časem pořiď jiný pláště. Tohle bude na silnici vždycky pomalý.

    • danielh  

      Na 70kg jezdce cca 2 bary, na kazdych +5 kilo +0.2 baru navic, pripadne opacne.

      • Drobeczech  

        :D to bych měl MTB nafoukle víc jak Silnicku. Jinak předek tak 3.5 baru a zadek 4bary na 120kg váhy. Ale mohl bych foukat i tak o 0,5 baru méně. Pláště Xking/RK 2.2, ráfky remex sting.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse