• Belasi

    prasknul mi rafek na kole scott 29" originalne oznacovany dt swiss xr 2.5, podle informaci na netu jde o oem rafek od dt swiss oznacovany jako x470.

    chtel bych ho vymenit za dt swiss x392, ale chci se vyhnout vymene dratu.

    lze nejak zjistit pred koupi, ze soucasna delka dratu bude vyhovovat? diky

    0 0
    • vysmátej bajker  

      ano,na stránkách dt si najdeš ERD a porovnáš.

      0 0
    • Cavendish  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • Belasi  

      ano, dokonce jsou vetsinou trochu nad hlavou niple cca 0,5mm

      0 0
      • Cavendish  

        V tom případě bych to zkusil a pokud jsou niple mosaz, tak by to neměl být problém. Pokud bude drát končit aspoň v drážce v hlavičce niplu, tak v pohodě.

        0 0
    • Belasi  

      jeste bych se zeptal, zdali je to vubec rozumne ponechat tam puvodni vyplet? ted mi v obchode tvrdil, ze rozhodne dat nove, kdyz to chytlo osmicku.

      0 0
      • Cavendish  

        Rozumné to není. Ale na to si se neptal. :) Já bych dal nové dráty i niple. Takhle se může stát, že až to zapleteš, tak to začne pomalu praskat

        0 0
    • vysmátej bajker  

      pokud to jen prasklo bez rány tak klidně nechat,taky záleží jestli jsi hodně centroval. a jak moc a jak těžký měly život.

      0 0
      • Belasi  

        prasklo to asi po rane ve spoji, zpetne si uvedomuju, ze jsem ve sjezdu trefil drsne pricny kanal. nez jsem si prasliny mohl vsimnout, pri dalsim namahani, to chytlo osmu a uz jsem sel pres riditka. do te doby to bylo pouze v beznem rezimu hobby kola, nebylo potreba je nikdy centrovat. ale nyni me prekvapilo, ze to byly rafky pro zatizeni pouze do 90kg. coz zjistuji, ze je bezna praxe. ty nove jsou do 110kg. v mem cyklistickem okoli ma minimalne 100kg vetsina mladencu, jen asi dva neduzivi kolem 90ti:) . tak nevim pro koho ty kola vyrobci stavi. bohuzel nemam nyni cas shanet nove draty, tak to musi vydrzet

        0 0
        • šlapatko  

          Vem nový ráfek, izolepou přilep ke stávajícímu ráfku a přehaž dráty. Je to nejrychlejší řešení.

          0 0
    • Belasi  

      doplnuji informaci obdrzenou z technickeho oddeleni dt swiss: original kolo syncros by dt swiss xr 2.5 má rafek dt swiss 485D s erd 604mm. cili info z internetu (x470) byl nesmysl. nove x392 má erd 606mm. rafek stal 950, precentrovani me stalo 300, ale nejsem s tim moc spokojen, zda se mi to naky volny, takze ted to snad dva tydny dovolene vydrzi a pak to necham udelat poradne. nicmene delka dratu byla ok (predni kolo – 294mm). dekuji vsem za rady

      0 0
      • Cavendish  

        Občas to někdo vycentruje a nechá volnější aby si to sedlo. A až si to sedne, tak to teprve dotáhne. Taky to tak dělám. Navíc u použitých drátů a niplů je to lepší než to navalit na 1200N hnedka.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.