MTZ za 15000 - koupit nebo nechat postavit?

23 nepřečtených
  • Mr.Voza

    Ahoj všem,

    Chci si v horizontu cca 3–4 měsíců pořídit nový kolo za moje stávající. Rozpočet bych viděl tak na 15k strop.

    Požadavky, co od toho čekám:

    Velikost 29 palců (jestli mě 29 bude vyhovovat si chci ještě ověřit půjčením kola na závod Manitou Železné hory, kterej si chci letos zkusit), rám hliník, vidlice odpružená s tlumičem, kotoučový hydraulický brzdy. Nejsem náročnej a myslím, že nějakej základ tohohle mě bude stačit. Chci si prostě proti mýmu stávajícímu kolu trochu polepšit, ale kupovat kolo třeba za 30k nechci, protože jsem amatér a rozdíl bych stejně asi moc nepoznal.

    Vyhlídnul jsem si na netu tohle: https://www.kolapesek.cz/…016-p209439/

    Líbí se mě jak vzhledem, tak si i myslím, že by mě svým osazením (brzdy, převody) vyhovovalo.

    Včera jsem tady na fóru náhodou narazil na téma, kde tazatel chtěl kolo za 18k a kromě rad jaký kolo koupit dostával i rady, ať osloví nějakýho stavitele, že postaví buď podobný kolo levnějc, nebo lepší za stejnou cenu.

    Chci se teda zeptat, jestli má cenu u kola za 15k zkoušet nějekýho stavitele, jestli by postavil podobný kolo za lepší cenu, případně za stejnou cenu něco lepšího – nižší váha, nebo nepší vidlice, nebo lepší komponenty apod.? Nebo jestli prostě s 15ti ticícema je lepší jít do krámu a to kolo koupit tam?

    Případně jestli tady víte o nějakým osvědčeným staviteli kol někde ve východních čechách, Pardubice, Hradec Králové?

    Předem díky za odpovědi a rady.

    0 0
    • Singlespeed  

      Ještě před rokem jsi chtěl něco s jednoplackou 11–46 na XT8000 :-).

      http://www.bike-forum.cz/…ti-vubec-nic#…

      0 0
    • novas752  

      Je to tak, od stavitele dostaneš vybavený líp. Za 15 koupíš v krámu leda kus šrotu.