Našel jsem mýtické mravence v rafku. Nelenil jsem a vytrepal jsem je, viz obrázek. Teď vazne: co to je? Mam se bát, že rafek pomalu konci?
Mavic Aksium
Našel jsem mýtické mravence v rafku. Nelenil jsem a vytrepal jsem je, viz obrázek. Teď vazne: co to je? Mam se bát, že rafek pomalu konci?
Mavic Aksium
Odpad po vrtani der pro niple.
To jsem si myslel, ale proč to začalo štěrkat až po 10000km …?
Tak bud to bylo nekde dobre schovany, nebo to proste za kousek kovu drzelo u diry a provozem se to uklepalo.
Asi jo, fakt že jeden mohl uvolnit nárazy ten druhý. Ale už mám grif na vyndávání (vylepšeny postup z dřívějších pokusu z jiného kola)
Všechny ráfky nejsou vrtané. Některé jsou prostřihované. Tuto technologii převzal v jisté době i Remeš a to od MACHu. rovněž s Francie..
po čase se v Lipové vrátili k vrtání. z důvodu deformací bočnice . Po úpravách GBS soustružením u těchto děr nebylo dosaženo min tloušťky stěny 1,4 mm. jako bezpečnostního prvku.
A jednu dobu taky Remes diry probodval nejakym trnem, Snad uz to nedelaji.
Kousky staré vložky? Špony z vrtání děr pro niple? Oxidace opadaná z niplů?
Oxidace ne, jsou to špony. Jen nechápu, proč byly 3roky potichu.
mravenci jsou pěkné kurvy…takže mravenci nalezly je jistě správně
Tak jasne, v rafku je obrovskej tlak.
Naopak, existence mravenců v ráfku zde byla v minulosti již prokázána a odůvodněna, nyní je potřeba to již brát jako dogma a nyní pouze můžeme přemýšlet jak ty mravence v ráfku udržet v dobré kondici a psychické pohodě.
Dříve jsi si toho nevšimnul, uvolnilo se to až teď? Nic to není, ale je zvláštní že jsi to nevytřepal už dříve.
Původně přece byli mravenci objeveni v duších. Vydýchávali tam vzduch, dacani a duše pak ztrácela tlak.
Prave ze se to stopro uvolnilo až po dlouhé době/mnoha km. Fakt stopro, na tohle bych přišel při každé přípravě před jízdou.
Mravenci v rafku jsou jeste pohoda…