• hanz

    Sou tu nácí motorkáři?

    Chci si koupit svoji první motorku a jakožto sjezdař samozřejmě chci něco trochu MX jenže zase nehodlám jezdit s motorkou na vozíku takže to musí být na papírech a pokud možno bezpečné jízdy schopné po silnici.

    Měl jsem vybranou yamahu WR250R popř F, líbíla se mi aj X (motard) jenže mě všichni od toho zrazujou že je to líný a že mě to omrzí, že si mám vzít tu WR450tku jenže ta už není tak hezká a navíc nemá tu lehkost od pohledu. Je tu někdo dostatečně fundovanej pomoct mi vybrat motorku? cenovej limit dejme tomu 130 plus mínus, jetá ale ne žádná hujda.

    dík moc

    0 0
    • Vilém  

      WR250R(F) na dost velky naklady na provoz, zivotnost motoru v motohodinach neni velka a nasledna GO hodne draha. WR450 je na tom lip, ale zas pokud nemas zkusenosti s podobnejma strojema, tak by to uz mohlo byt na tebe dost. Motardovy kola muzes casem dokoupit.

      0 0
      • Vilém  

        Jinak za ty ± penize uz jde koupit nova motorka.

        0 0
        • Vilém  

          nebo treba

          0 0
          • hanz  

            jj kolem cen jsem to už probíhal ale nemužu najít motorku která by se mi líbila a splnovala moje požadavky a ještě mi jí třeba doporučili jakožto začátečníkovi…po­čítám s tím že jí třeba na jaře prodám a koupím něco jineho. O tý WR250 ještě tvrdí že má ostre nepohodlne sedlo. udajně malej výkon bych asi přežil, pokud teda nebude trochu problem že mám 93kg a 190cm…dost lidí mi doporučuje MT03 jenže to je naháč a já s tím chci aj na MX trat takže to nehrozí.....

            koukám že tady studnice vědení BF tady v tom trošku tápe. Znáte nějaký dobrý forum na motorky se zaměřením právě na ty endura?

            0 0
            • assassin  

              MT je uplne marna volba… to je takovy mestsky vozitko…

              poradi ti na motorkari.cz sekce offroad/mx … chodi tam dost lidi co jezdi zavodne na slusne urovni, lenny,bathed,sqwer a dalsi…

              0 0
    • Kubas.1  

      No líný…jak občas přečtu nějakej časák (hlavně teda MH), tak podle nich je 450 už celkem ostrá mašina, pro začátečníka spíš nevhodná. Ta dvěpade je prej dobrá jak na naučení, tak pro zkušený jezdce, prostě to jede a přitom to není tak nadupaný

      nevim jestlis už někde něco hledal, ale třeba ti to pomůže

      0 0
      • fousek  

        Zas se koukni na fokty co dela Hanz, motoka je sice neco kapku jinyho, ale verim tomu, ze se na tom rychle nauci. 250 MX je docela dost. Na enduro je to bych rek na hrane. Znam par lidi co si koupili 250 enduro a pak ho prodali a koupili si 450. Jinak na supermotady nic slabsiho nez 450 nema cenu.

        0 0
      • assassin  

        znam par lidi co tyhle casaky pise… a jel sem kupu motorek o kterejch sem driv cetl jen testy v casakach – iod te doby tyhle casopisy nekupuju… absolutne k nicemu…

        0 0
        • karliner  

          to máš to samý v cyklo, auto časopisech atd. v životě jsem nečetl špatnou recenzi na žádný kolo a z aut snad jedině na Dacii Logan…

          0 0
          • karliner  

            a pak mluvíš s redaktorem, co to psal a když se optáš jestli to myslel vážně, tak se dozvíš, že to je hroznej shit, ale že by nám pak Franta už na testování nic nedal…

            0 0
            • assassin  

              asi tak… svyho casu sem se trochu zajimal o hifi a casopis stero sidlil hned vedle vedeni datartu… a proc pak v casaku nejlip v testech dopadali tannoy,mission a dalsi znacky co prodaval datart ze? :)

              u motorek to sedi, u aut nikoho neznam, ale tam mi prijde ze jsou vsechno prepsany info od vyrobce a pak kecy jak se s tim redaktorovi jelo… ze po toceni volantem to zataci, po slapnuti na plyn to jede a ze se do toho musi tankovat.. o technice prevazna cast nic nevi tak se nic noveho nedozvim, zajima me treba jak je resenej novej pohon 4×4 od bmw xdrive a z casaku se dozvim jen marketingovej kec jak je to skvely, nejlepsi a ze to rozdeluje vykon mezi napravama v tom a v tom pomeru… ale jak je to reseny konstrukcne ne…

              jo a u kol sem doma nasel nakej silnicarskej casopis a to sem vubec nechapal ty testy tam:)

              0 0
    • drtyc  

      testovaci jizdu?

      0 0
    • RomanH  

      A mas to na ty trate tak daleko, ze tam bez papiru nedojedes ? Jen se ptam, osobne Te neznam. ale podle fotek z DH poharu aby jsi pak nebyl zklamanej. Predsi jen MX motorka je neco jineho ne enduro. Nepremyslel jsi o necem takovym ? http://moto.honda.cz/…formace.html

      0 0
      • hanz  

        no mám v plánu že koupím aj motardove kola a povozím se aj po asfaltu. Nečekám čistokrevný MX, bojím se toho :-)). chci právě něco s čím se budu moct přemistovat aj po asfaltu ale budu to moct vzít aj na mx a trošku se tam vyblbnout, posílit ruce a chytit trochu MX štýlo :-)).

        add přeprava..bydlím uprostřed Zlína, to je celkem policejní město a nechce se mi nikomu nic vysvětlovat.

        0 0
    • eso  

      Vim ze sem jeste mladej ale uz sem zkusil takovy slabsi endura 125 … myslim ze by si i za min penez sehnal slusnou masinu … http://www.motoinzerce.cz/…400-exc.html nebo KTM http://www.motoinzerce.cz/…250-exc.html ........... http://www.motoinzerce.cz/…-te-450.html

      0 0
    • vasek80  

      A co takle zkusit 2T 250. Síly to má pro tebe asi až moc, ale každopádně náklady na provoz o mooooc nižší. Navíc je to lehčí.

      0 0
      • Vilém  

        2T 250 Pro zacatecnika? To je na zabiti. To radsi nejakou 125ku, kdyz se nauci na tom, tak pak muze prestoupit na cokoli.

        0 0
        • vasek80  

          Já si myslím, že 250 je lepší jak 125. Kor s parametrama jeho postavy. 125 jsem měl a to je nic, nic, dlouho nic a potom to zabere jak kua. Navíc není problém ostrou 250 trochu ztupit. Ta 250 by byla lepší, protože by tahala odspodu.

          0 0
          • gazman  

            Dvoutaktní dvě pade pro člověka co neseděl na motorce = dráždění kobry bosou nohou.Tupit ostrou mašinu je hřích.

            0 0
            • Kubas.1  

              Moje řeč. Ta 250 už je podle mně až moc ostrej motor

              0 0
            • assassin  

              hele jsou 2t 250 MX … coz je docela zabijarna(ale mx 125 je asi zakernejsi) a pak jsou enduro verze ktere maji o dost vyrovnanejsi prubeh, maji mensi vykon ve spicce a silnej spodek, moc prijemny motorky, pro zacatecnika je o dost jednodussi jezdit na tom nez ostre 450 4t … treba rada exc od KTM… dvoutaktni exc 250 a exc300 jsu fajne stroje a klido bych doporucil jednu z nich… pripadne gasgas300 … toho kamos ted prodava.. poridil 450exc…

              0 0
              • gazman  

                S tím co píšeš souhlas,já měl za to že mu doporučují ostrou MX 250.

                0 0
                • assassin  

                  jj jasny MX to je nesmysl uz jen z toho ze hanz pise ze chce prejezdy po silnici jet legalne.. coz na MX ktery uz od novoty nemivaj papiry jde spatne…

                  proste to bych resil az podle toho jak mu to bude sedet, ted koupi enduro ktery dokaze i trat a uvidi, kdyz ho chytne trat tak koupi ostrou mx a bude to tam vozit na voziku, kdyz ho chytne enduro necha si to nebo pujde dal v tomhle smeru.. kdyz ho chytne silnice tak poridi taky uplne neco jineho…

                  0 0
                  • gazman  

                    Aha tak to sory já to moc nečet,to s tou silnicí jsem nezaregistroval.

                    0 0
        • fousek  

          No zrovna 2T 250 na MX pro hobika je asi nejlepsi volba, ale fakt jen na MX. Hanz podle me neni zacatecnik, davam mu tak 5 moto hodin a bude na moto jezdit 2× lip nez ja (no je fakt ze na motorce jezdim fakt mizerne, ale 2T 250 uridim) Skoro bych se vsadil ze jestli ho to chytne tak pristi rok by moh bejt na bedne na nakym enduro zavode:-)

          0 0
    • Endurix  

      záleží na tom v jakym poměru (silnice vs terén) to chceš využívat. Pokud by to mělo být převážně do terénu a jen na případný přejezdy po silnici tak bych se rozmejšlel nad něčim takovimhle. Yamaha WR 250F (450F) KTM 250 EXC (450 EXC) a podobně. 4t 250 je na začátek uplně supr. Je to hodný na ovládání a jede to pěkně. 4t 450 je určitě silnější ale má to plynulej průbeh motoru takže se na tom dá v pohodě jezdit taky. Horší je to s tou udržbou. Až se rozjezdíš tak tu 250 budeš krmit do plnejch a pak je potřeba hlídat si najetý motohodiny. U 450 ti bude trvat podstatně dýl než se naučíš využívat její výkon na plno a tim pádem ji tolik neutaháš a nemusíš se o ten motor až tak bát.

      Rozhodně bych nešel na začátkel do ostrýho 2-taktu… svezl sem se na celkem dost endurech a kroskách, ale 2-takt 250 je peklo!!! 4-takt 450 je proti tomu hodná kočička!!

      0 0
      • Esi  

        Přesně tak do terénu pro začátečníka WR250 nádhera. 250 2takt ti může doporučit buď někdo kdo se tě chce zbavit :-) a nebo někdo kdo už si nepamatuje jak začínal jezdit a nebo poslední 2 takt kterej jel byla Kejvačka 250 :-) Ostrá kroska 250 je zabijačka pro někoho kdo jezdí na krosce už hezkejch pár let a umí to.

         
        0 0
        • vasek80  

          No dobře, beru zpět. Osobně jsem už měl 12 motorek a začínal jsem na Jawce20 a pak Mustang. Na začátky samozřejmě bych doporučoval něco kolem tak 15 koní a stejně se na tom vyseká.

          Spíš jsem chtěl vrátit do hry 2t, na který se v záplavě nízkooběmových a na generálku ukrutně drahých 4t zapomíná

          Beru 125 2t pro začátečníka jako vraždu kvůli průběhu. Pamatuju kamaráda když jsme mu půjčil svou ČZ125 typ 516. Protůroval plyn a pouští spojku a nic, sotva se rozjel. Říkám, víc plynu, dole to nejede. Zase protůroval a rozjel se tak 5km/h dal plnej a motor skoro udusil. Říká, co to máš za šrot, já říkám víc plynu. No abych to zkrátil, tak asi po páté když to vždy sotva rozjel a hned udusil na plnej, pořádně otočil plynem, pustil spojku a motorka okamžitě na zadní a on  div nepřepadl vzad, na obě kola to dostal po pěkných pár metrech. Dodnes nechápu že to rozchodil a hned z toho slezl a že už radši ne.

          Ostrá 250 se dá hodně ubrat, že je přívětivější jak 125 a hlavně díky tomu, že jede vespod. No ČZku 250 typ 513 v dobrém stavu už asi bude těžko schánět, ale ta jezdívala…

          0 0
          • Esi  

            Jo jasně to na to máš potom zkreslenej náhled když jezdíš dlouho a na všem co má motor  :-) Blbí je že když budeš tu 250 moc dusit tak budeš pořád měnit svíčky :-) ta 125 by mu stačila je lehká takové těžké kolo :-) a to že jí musíš točit a pořád řadit si zvykneš. Přece jen ta 250 když se ti na výjezdu nečekaně na dvojku postaví na zadek tak jako začátečník máš velkou šanci že půjdeš na záda, v 50Km/h nic moc :-) 

            0 0
            • vasek80  

              Asi už jo. On se bude začátečník válet i na té 125. Chtělo by to nějakou slabší 125 třeba Yamahu DT má to 15koní a časem se to na nějakejch 25 otevřít dá. jen to není na motokrosovou trať kvůli podvozku. A vlastně 90kg bude už dost na hraně na nějaké to polní skákání. Zase díky uškrcenému motorku na 15 koníků to vydrží věky a nemusí se bát že se mu přez hranu vyhnanej maloobjemovej 4t vysype.

              0 0
          • fousek  

            Ale CZtu s novejma motorkama nemuzes srovnavat, proti novejm 250 to nejede ani dole ani nahore, podvozukove taky ne, snad mozna vahou

            0 0
      • RomanH  

        RomanH

        0 0
    • fousek  

      Ja bych dal hlas Husabergu FE450. Pokud k tomu planujes jeste motardovy kola tak se priprav ze to bude raketa. Taky je otazka jestli te to bude bavit prendavat.

      0 0
    • TinkTink  

      Hele, vyres to poradne at mi pak muzes poradit :-D

      0 0
      • assassin  

        ja bych asi zacal dvoutaktnim endurem 250–300 … tzn ne kroska, prijemnejsi prubeh, homologace,RZ… MX stroje nemaj papiry, kdyz je to nejak zesmeckovany, jezdi to na papirech endura apod…

        KTM exc250 nebo exc300

        gasgas300

        nebo pak nejake 4t 250 ..to WRko je asi nejvetsi drzak…

         

        na motardovy kola bych ale v tehle variantach zapomel, za prve hroznejch penez, slusnej set motard kol je cca 20tis /jete/ pak je to poresit brzdy – vetsi kotouce, redukce na trmeny.. jinej skundarni prevod, retez/rozeta … a navic to pak prehazovat kdyz jedes off vs silnice … navic mas v papirech jen jedny kola.. kdyz se na tech druhejch vymaznes na silnici muze bejt pruser s pojistovnou…

        a na slinici je 450 4t minimum… spis to chce vejs, ja jezdim na fouskove 410husqvarne, v terenu je na me jeste dost silna… na silnici bych ji utavil…

        0 0
    • assassin  

      hanz: hele jezdim uz nakej patek, sice teda MX neni muj obor, ale da se rict ze mam i dost znamejch mezi lidma co offroad jezdej na slusny urovni… takze muzem dat rec treba pres icq… 119776113

      prvni je asi aby sis rozmyslel co chces jezdit … MX/enduro/super­moto… motorka co umi vsechno neni, z kompromisu ti vyjde paskvil…

      pak mas volbu 4t vs 2t … 2t levnejsi servis… charakter motoru je ale hodne rozdilnej…

      jinak pro enduro je ta wr250 fajn stroj, clovek kterej zacina na tom vyjede 2× vic nez na 450, protoze ji „nezahrabes“ dvojka plnej a das kazdej vyjezd:)  4takty jsou drahy na servis, 250ky navic trpi tim ze jsou vyhnany do tocek vyssich nez 450 ale zrovna ty WRka jsou v dane kategorii vyhlasene drzaky…

      0 0
      • hanz  

        dík moc za nabídku, určitě se ozvu, ale měl jsem těžkej výkend(alkohol-dh-alkohol-dh-alkohol-práce..do toho 1000km v autě a dohromady asi 10h spánku) takže to za chvíli zapíchnu do peřin)

        Ale věc se má asi takle, sem už skoro rozhodlej pro WR250F. Je z tech třech WR nejsilnější a nejvíc enduro. na motardový kola zatím dlabu, na silnici se to pokusím prostě zatím přežít na tech špuntech. a budu jezdit do jara leta a uvidím kam mě to potahne dál. Ty wrka mi právě doporučujou zkrze spolehlivost a malou náročností udržby…tak ted to mám v hlavě takle, uvidíme jestli to tak aj dopadne.

        0 0
        • assassin  

          Rko je zacatecnicka vydechlina, neco jako DRZ-e od suzuki, takze Fko je jasna volba a v tech 250 plati za nejvetsiho drzaka… trochu sem to probiral s „odbornikem“ a vzhledem k tomu tvymu DH by asi doporucil tu 450 .. ta 250 je dobry nacini na XC zavody atd, ze te tolik „neutaha“ ale zas na blbnuti tam chybi ten faktor prebytku vykonu…

          takze popremejslej nad wr450f … jestli to chce pro odreagovani, tak bych bral asi to…

          po silnici se da i na spuntech… me to bavi… po zadnim, v zatacce to driftuje v mensi rychlosti nez motard na slikach:)

           
          0 0
    • hanz  

      co se týče 2t nebo 4t tak bych asi radši chtěl opravdu hodnej pruběh, aby to jelo od spodu takže asi ten 4T. co se týče dražší udržby tak nato ted nekoukám, chci se natom naučit a nebudu riskovat že to neukočíruju kuli tomu že ta 2t má levnější moto hodinu. vím že tu motorku budu mít třeba rok a pak se rozhodnu co dál. cena motohodiny je tedy pro mě ted nerozhodující.

      nejvetší duraz chci dát na poslušnost, ovladatelnost, čitelnost a zábavnost :-)

      0 0
    • jakub  

      aaaaaaaaaaaha , konecne se mi objasnilo, proc Tink mluví o motorce....­.....hmmmmmm njn kazdej ma nakyho kamose, kterymu se chce podvedome trosku podobat…hihi

      0 0
      • hanz  

        no Tink o motorce mluví dýl jak já..takže v tomdle případě napodobuju Tinka :-)

        0 0
      • assassin  

        mam dojem ze s tinkem sem mluvil o motorce uz hodne davno…

        0 0
    •  

      Zdravíme Ječňáka!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.