• singingrock

    Ahoj, uvažuji o koupi bajka, co si myslíte o téhle kombinaci?

    Cena cca 40 tis. S vidlicí RS Sid. Kola ZTR Crest, náby DT Swiss 350.

    0 0
      • Chlebovnik  

        Já tam teda vidim trochu jinou cenu než 40k. =D

        0 0
        • Vilém  

          A trochu jine komponenty.

          0 0
        • singingrock  

          Seznam komponentů je v prvním postu. Link je pro ilustraci tvaru rámu. Zajímá mě, co si myslíte o poměru cena / kvalita?

          0 0
          • Chlebovnik  

            Takový kolo (nový) za 40k neseženeš.

            0 0
            • singingrock  

              Právě že mám možnost tohle kolo mít, proto jsem založil nové téma. Zajímá mě jen názor na kolo jako celek.

              0 0
              • tomxxx  

                A zbytek komponentů by bylo co? Za plnou cenu by mě sralo, že ačkoliv je to nové kolo, nemá to pevnou osu ani vepředu. Za 40 bych to přežil.

                0 0
                • singingrock  

                  Řazení XT Ispec, brzdy XT, smyk a přehazovačka XT, kliky XT, kazeta XT. Rychloupínák mi nevadí, zase je to kolo za celkem rozumný peníz.

                  0 0
    • prochm  

      Mě se moc líbí v bílé barvě a také si ho plánuju koupit s tímto karbonovým rámem. Také se mi líbí ten tvar. Jinak cena samotného rámu je 15000Kč a jeho hmotnost velikosti 17“ je 1250g. A co se týče cen kol, které jsou na těch stránkách tak při osobním odběru u prodejců se dá vyjednat o dost nižší cena. A myslím, že je za takové kolo přijatelná. Jinak bych chtěl také komplet osazení XT. Uvidím za jakou cenu mi ho nabídnou a pak se rozhodnu. Akorát bych chtěl s karbonovou sedlovkou a řídítky a cena bude bez kol, které jsem si nechal zaplést. Počítám s cenou tak kolem 47000Kč.

      Myslím, že těch 40000Kč co jsi napsal je s těmi komponenty a XT osazením dobrá cena.

      0 0
      • Chlebovnik  

        To už bych spíš koupil třeba SUPA XP 969 CRB 2014 za 42k, prodal kola (jestli máš lepší) a vyměnil řazení z SLX na XT.

        http://www.kola-online.cz/…b-2014/d7613

        Cenově to vyjde podobně jako ten tvůj návrh, ale budeš mít výrazně lepší rám. Jenom to nebude komplet na XT, ale na mixu XT/SLX s Deore 2015 brzdami, což si myslím, že je taky solidní.

        0 0
        • JakeF  

          Výrazně lepší rám čím proboha???

          0 0
          • tomxxx  

            To nevidíš? Má matnou barvu.

            0 0
          • Chlebovnik  

            Pokud to nevidíš na první pohled, tak nemáš na BF co pohledávat. =D

            0 0
            • JakeF  

              No právě jsem se bavil s pár majiteli Supů mimo BF, co na tom i jezdí a říkali že rámy tráví víc časů na reklamaci, než ježděním… Je možný, že to od tý doby aspoň trochu vychytali, ale pořád bych Sup neviděl jako „výrazně lepší rám“ proti vůbec ničemu… Naopak ten Maxbike pokud má 1250 v M-ku, tak bude cca 1350g v L-ku a to už má celkem šanci, že něco vydrží…

              0 0
              • Chlebovnik  

                Tenhle rám od SUPu má taky cca ~1200g v M-ku. Až ta vyšší řada (Hi-Modulus) se pohybuje okolo kila.

                0 0
        • Miramar  

          SUP je uplně stejná čína jako Maxbike,jenom jiný tvar rámu.

          0 0
          • Vilém  

            Ale ten tvar je vyrazne lepsi.

            0 0
          • Chlebovnik  

            Ale to víš, že jo. :D

            Direct mount hazka, vnitřní vedení bowdenů a pevná osa vzadu jsou přece všechno prkotiny! Vždyť ten Maxbike je „skoro“ stejný v těchto ohledech! I geometrii (kterou radši ani neuvádí) má Maxbike dozajista lepší než SUP! =D

            0 0
            • JakeF  

              +1, to jsou opravdu prkotiny… Naopak, direct mount smyk a vnitřní vedení bowdenů jsou věci tak akorát k vzteku, výhoda žádná…

              A geometrií teda Sup taky není žádná špička…

              0 0
              • Chlebovnik  

                Mluvil jsem o direct mount hazce. Ale direct mount smyk třeba mně přijde jako malé plus, protože při přechodu na 1×10/11 ti nezůstane na rámu hnusná navářka. Geometrie imho nenadchne ani neurazí. Určitě se najdou biky s lepší geo (namátkou třeba Stumpjumper nebo Superfly), ale i spousta těch horších.

                0 0
                • Vilém  

                  A proc tu hazku teda maji namontovanou uplne klasicky, kdyz je to takove plus?

                  0 0
                • JakeF  

                  Direct mount hazka je výhoda v čem?

                  Se smykem teda nevím, když máš normálně objímkovej, tak ti na rámu nezůstane nic… Naopak tam zůstane návařka po direct mountu…

                  Geometrie souhlas, takovej průměr.

                  0 0
                  • Chlebovnik  

                    DM hazka má výhodu v tom, že se patka nevychyluje v závistlosti na dotažení upínáku jako u QR.

                    A ten SUP samozřejmě nemá DM smyk, jak psal JakeF, ale E-Type (nebo jak se tomu nadává). Tam pak při přechodu na 1× nic nehyzdí sedlovou trubku. Smyk s klasickou objímkou bych na CRB rámu teda nechtěl.

                    0 0
                    • JakeF  

                      No to mi přijde hodně slušnej marketingovej kec :).

                      Každopádně teda nikde nevidím to „výrazně lepší“.

                      0 0
            • tomxxx  

              Maxbike ji tam má, stačí kliknout na rám a informace. A to že má sup dobrou geometrii, to bych netvrdil, hodně lidem nemusí sedět jak je dlouhej. Maxbike má zase zbytečně dlouhou zadní stavbu…

              Vnitřní vedení je k hovnu, ale maxbike ho má taky. Sup, pokud se nepletu nemá direct mount, ale e-type a to jen kvůli hranatý sedlový trubce, jinak je to samo o sobě k prdu, jen se tam bude chytat bordel. Jedině bych uznával pevné osy, ale za ty prachy… Může na maxe dát 9 a 10mm a bude to v pohodě.

              Ty kola jsou na tom hodně podobně…

              0 0
              • Miramar  

                Tak hlavně tady srovnáváte Maxbike,komplet na XT,Sidem a super kolama za 40 se Supem na Deore,SLX,Rebou a základníma kolama za 42…

                0 0
                • JakeF  

                  Tak ono mít to na nějakým fakt super rámu, tak to má význam… Ale ne se Supem.

                  0 0
                • tomxxx  

                  Právě, jediný co by sálo za zvážení, jestli nepostavit na nějaký číně sám, ale myslim, že by se to do těch 40 nevešlo.

                  0 0
                  • singingrock  

                    Čína jako čína. Tady mám záruku a nemusím nic řešit. Pohodlné, ale jisté řešení.

                    0 0
                • Vilém  

                  Tak pokud jsem to cetl, tak kola u maxbiku nejsou v cene a vyslednou cenu odhaduje na 47tKc a to kdyz se zadari.

                  0 0
                • Chlebovnik  

                  Podívej se nahoru. Já reaguji na uživatele prochm. Na Maxbike se SIDem a super kolama za 40k jsi přišel jak? Prochm to chce BEZ KOL, protože ty už má koupený. Takže když prodá kola ze SUPA, tak jeho pořizovací cena rázem klesne POD 40k.

                  Jinak SID je to samé co REBA, pouze lehčí.

                  ZTR Rapid = Crest, pouze těžší.

                  U XT vs Deore/SLX/XT bych viděl hlavní rozdíl u brzd a řazení (a řazení už jsem psal v prvním postu, že bych vyměnil). Zbytek udělá stejnou službu, XT bude pouze lehčí.

                  JakeF tady pořád dokola omílá starou písničku o staré generaci praskajících SUPů, už je to docela nuda.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Ty Supy prodáváš, co? :D

                    SID je to samé co REBA, pouze lehčí.

                    ZTR Rapid = Crest, pouze těžší.

                    :D Pak to má vlastně ještě horší brzdy, řazení, zbytek komponentů těžších… Ale jo, to vyjde nastejno :D.

                    0 0
                    • Chlebovnik  

                      Tím, že dáš moje výroky do kurzívy, mě neurazíš. =D

                      V téhle ceně jsou SID (RL) a REBA (RL) srovnatelné.

                      Rapidy mají stejný profil jako Cresty, pouze jsou (z důvodu levnější výroby – jsou to výhradně OEM ráfky) opatřeny kalíšky pro niple.

                      A SUPy fakt neprodávám ani nejsem nijak spřízněn s žádným prodejcem jakéhokoliv cyklistického vybavení. Ještě něco?

                      0 0
                      • Vilém  

                        To je zvlastni, ze kdyz nekdo na rafky navic prida nyty, coz je dalsi vyrobni operace, tak je to zlevneni vyroby.

                        0 0
                        • Chlebovnik  

                          Já do jejich výrobního procesu nevidim. Ale možná si díky použití kalíšků můžou dovolit volnější výrobní tolerance? Víc info HERE

                          0 0
                        • JakeF  

                          To by mě taky zajímalo, proč to tak je…

                          Ono se tu už o tom spekulovalo, jestli na to nepoužívaj nějakej horší a levnější materiál. Pak by dávalo smysl, že bez kalíšků by praskaly kolem niplů.

                          Co je vozil kamarád, tak se mu celkem povedlo na nich zohýbat patky, což jinak u „normálních“ ZTR se moc často nevidí.

                          0 0
                          • Chlebovnik  

                            Hm, na tom možná něco bude. Nahrává tomu i fakt, že mají nejspíš i silnější stěnu než Cresty a Arch EX, viz:

                            Its outside-to-outside width is 25mm, slightly wider even than the Arch EX rim, though the rim interior width remains 21mm, the same as both the Crest and the Arch EX.

                            Vnější šířka u Crestů a Arch EX je 24,4 mm, resp. 24,6 mm.

                            0 0
                      • JakeF  

                        Já se tě nesnažím urazit… Jen jsi tu zatím sám napsal, že drtivá většina osazení je horší a na rámu jsi nenašel žádnou opravdovou výhodu kromě pevný osy vzadu. Navíc Supy maj historii celkem tragický kvality.

                        A pokud by chtěl cíleně co nejlepší geo a rám obecně za cenu trochu horšího osazení, tak bych šel zase radši do Canyonu .

                        0 0
                        • Chlebovnik  

                          Canyon je fajn, ALE. Opět bych mohl argumentovat jako ty: Nic moc rám. Proč? Protože má vlepované hliníkové koncovky. Proč je to špatně? Vzpomeňme, jak se odlepovaly karbonové řetězové vzpěry u Cannondalu – tuším, že to byl Scalpel.

                          Ano, na každém kole se najde něco k vytknutí:

                          Maxbike: Nic moc geo, absence pevné osy.

                          SUP: Průměrná geo, předchozí generace rámů praskala.

                          Canyon: Dobrá geo, ale využívá na rámu řešení, které se v minulosti neosvědčilo.

                          Takže ve výsledku je to bohužel o výběru nejmenšího zla.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Nemam prehled vsem, ale myslim, ze ramu, ktere maji patky ciste karbonove, moc nebude. Urcite ne v techto cenovych hladinach. To, ze se to na pohled jako karbon tvari, jeste neznamena, ze to opravdu karbon je.

                            0 0
                          • JakeF  

                            S vlepovanejma koncovkama je problém, pokud se odlepujou… U Canyonu jsem o tom ještě neslyšel a je dost možný, že je to řešený úplně jinak. Scalpel byl přecijen čistě karbon trubka nalepená na hliníkovej výstupek. Tady pokud to je nějaká vložka, která je kompletně opletená karbonem, tak s tím problém být vůbec nemusí, jen pár gramů navíc.

                            Ale samozřejmě je možný, že jim to praská, jen jsem se o tom nedozvěděl. Pak by to bylo jak píšeš.

                            0 0
        • prochm  

          No ten Superior se mi právě moc nelíbí. Jinak jsem chtěl původně nějaký karbon od Corratecu ale když jsem viděl ty ceny tak jsem od toho upustil:) Právě ty rámy maxbike jsou dost podobné od Corratecu.

          http://www.corratec.cz/…bon-hardtail

          0 0
    • singingrock  

      Uvítám spíše reakce na poptávané kolo, děkuji.

      0 0
      • JakeF  

        Jde o to, na co to chceš… Kvalitu rámu můžeme všichni jen hádat, geometrie je spíš taková starší a subjektivně horší. Hodně podkoplej předek a dlouhá zadní stavba. Dobrý na nenáročný ježdění, na techničtější ježdění je vhodnější opačný řešení – krátkej zadek a položenější vidle.

        Zbytek je za tu cenu fajn.

        0 0
        • singingrock  

          Normální ježdění, pár závodů, nějaký maraton…

          Ještě jsem zvažoval Cube: http://www.cube-bikes.cz/…

          Cube se mi více líbí, ale už je za podstatně jiný peníz.

          0 0
          • Chlebovnik  

            Můžeš vzít ten nižší model s Rebou.

            0 0
          • JakeF  

            U toho je geometrie pěkná.

            Jestli ti to stojí za ty peníze, to už si musíš rozhodnout sám.

            0 0
          • tomxxx  

            Hele je to na tobě, maxbike je prostě starší rám bez pevnejch os. Za ty prachy je to adekvátní, ale pokud je to za 40 000 bez kol, tak ty cresty, co popisuješ jsou taky s cenou kolem 10 000 (nevim co máš za dráty), takže si hned na 50 000. SUP je trochu moderněji řešenej rám, ale horší osazení. Cube a canyon jsou z mého pohledu trochu kvalitnější rámy. V ceně kolem 55 bych asi bral nějakje model z SL řady canyonu, páč se mi líběj. Přebrat si to musíš sám. Můžeš hledat super výhodnou nabídku, ale když se ti to kolo nebude líbit, tak z něho nebudeš mít radost :D

            0 0
            • singingrock  

              Maxe mám možnost komplet včetně kol za 40. Když bych upgradoval Cuba, jsem hned o 10 navíc.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.