• Sojče

    Zdar, potřebuju radu. Nalítám ročně okolo 7000 km na biku. Terén i silnice, kolo vůbec nešetřim a občas maratonek. Našel jsem na www.bikestore.cz Mavic Crossride model 2006 obě zapl. kola za necelý 3000,– Máte s nima někdo zkušenosti…šli byste do nich…nehledě tedy na to, že ta cena je tak nízká? Chci spolehlivý kola…stojí za to? Díky

    0 0
    • kubad  

      ne

      0 0
    • Blade  

      ne

      0 0
    • silnicar  

      Na 7tkm/rok určitě ne:-) Nech si něco poskládat a nebo vyber vyšší řadu.

      0 0
    • Lowrider  

      Crossridy jsou bezkonkureční kola, šel bych do nich kdykoliv znova.

      0 0
    • vysmátej bajker  

      ne!

      0 0
    • wda  

      Zneužiju dredu, máte někdo zkušenosti se zaplétanýma kolama FSA XC 300 ???

      0 0
      • Pavel100  

        jo mám…hezký design, jezdil jsem je rok asi 4000km a bez problémů, jak je to s náhradníma dílama nevím, nemusel jsem to řešit. Dráty jsou přepnuté, takže na kola nebylo potřeba šahat a s mojí váhou 70kg drát neprask. Ale pak jsme přešel na DT Swiss Cerit a teď se chystám na 370, přece jenom je jistota s náhradníma dílama a zdá se mi že kola víc jedou:-)

        0 0
      • Pavel100  

        Ráfek FSA XC300 se sehnat dá, dráty a niple se dají nahradit DT Swisskama, myslel jsem náhradní díly na náby(ořechy, ložiska atd.) Jinak jsem tyto kola jezdil poslední dobou taky s No Tubes bezdušovou sadou a k tomu kevlarové pláště NN2,1" + RR2,25" vše bez problémů. Ráfek nemá svařovaný spoj, je vložkovaný.

        0 0
    • kubajs mtb  

      nevím jak sou na tom 06 ale mám 07 a sem spokojenje za ty peníze, nijak zvlášt je nešetřim mám asi 75 kg a neměl sem s nima jedinej problém zatim, sice sem sií zezačátku musel zvyknout na to jak se kroutej do stran, ale po pár kilometrech sem to už ani moc nevnímal. Každopádně za ty peníze nic moc lepšího neseženeš s tim že budeš přihlížet i na vzhled.

      0 0
    • Sojče  

      ..no tam je zajímavá hlavně cena 2940,– Jinak mám 85 kg. tak nevim jestli vydrží mojí zátěž. Když vezmu v potaz jak na kole jezdim.....chudál kolo. Chci fakt spolehlivost. Měl jsem ráfky Mavic X 225 a naprostá spokojenost. Jde o to, že když si kola nechám postavit, tak dám za jedno víc než za oba MV CROSSR. dohromady. J.

      0 0
      • kubad  

        při tvé váze, počtu km za rok ty kola opravdu dlouho nevydrží. Cena je lákává, ale opravdu nejsou na tu zátěž vhodné

        0 0
      • revish  

        mam je, najeto 2300km, vcera jsem je nesl na prvni dotazeni vypletu a na maznuti orechu, pri pebirce zkouseli vyplet a rekli mi, ze to ani moc neni potreba ze ze vyplet je dobry, loziska se toci stale hladce jako kdyz byla nova, bez vule, vazim 86kg bez batohu. taky jsem kolo nejak zvlast nesetril. snad ti bude stacit tahle odpoved.

        0 0
    • coffield  

      Jestli jsem to dobře pochopil z různých výpovědí, tak Mavic Crossride jsou základní kola za základní cenu se všemi neduhy, akorát těží z dobrého jména Mavic a vzhledu ne nepodobného vyšším modelům, které jsou ovšem kvalitou trochu někde jinde… Ale nejel jsem, jen rozvádím zdejší „ne“ :-)

      Taky jsem se málem nechal zlákat, ale pak jsem raději dokoupil novou zadní nábu na průmysláku (původní odešla, toť důvod) a nechal přeplést na původní ráfky – váhou jsem na tom lehce lépe, tuhostí asi nepoměrně, cenou značně níže.

      0 0
    • Medunka  

      Zkus historii, o CR tu bylo tolik napsano, ze by sis tam nasel urcite odpoved na svou otazku

      0 0
    • Hejdik  

      No tak já si je budu teď kupovat a ptal jsem se na ně svého kamáráda mechanika,který mi prodává a servisuje vše na kolo a ten mi řekl,že on sám je má na scottu a ani jednou je za sezonu nijak výrazně necentroval jen běžný servis a má na servisu pár kol s těmahle zapletenýma kolama a prý co do kvality nijak nevybočují ze standardu,samoz­řejmě za tu cenu.On sám má 80kg a ti ostatní co je jezdí taky nejsou žádní drobci.A kdyby chtěl někdo namítnout,že mi je prostě chce jen prodat a vydělat si,tak tuhle možnost předem odmítám. Myslím že za tu cenu to asi nebudou špatný kola. Jak vyzkouším a otestuju,tak dám určo k dobru svoje zkušenosti.

      0 0
      • MlokCZ  

        S rozcentrováváním jsem u nich taky problém neměl. Jezdit se na nich samozřejmě dá, ale nekoupit je kdysi s kolem, tak bych si je teď určitě nepořídil. Teď myslím především ty 06ky, který mám, 08 už jsou třeba aspoň lehčí. Prostě ta tuhost + váha je bídná i za ty peníze.

        Třeba tyhle nejsou o tolik dražší a váhově proti 06 jsou o dost níže a tuhost bude také lepší: www.netbike.cz/select_det.php?…

        0 0
        • karliner  

          ušetřís dohromady zhruba 200 gramů, což dle mého nic neznamená a cena je 40% vyšší než u Crossridů. Jezdil jsem na Crossridech 06 jednu sezonu a když je porovnám se setem DT Swiss Onyx + 4.1d + Champion, tak Crossridy jsou sice asi o fous těžší, ale jinak ve všech ostatních parametrech mi vyhovovali víc… A jsou hezčí :-)

          0 0
          • karliner  

            Zapomněl jsem – Crossridy mám na HT Scott s véčkama, DT Swiss na Speedsteru s kotoučema.

            0 0
            • kungpao  

              Pridám zopár skúseností. Crossridy mám asi rok. Z dôvodu počiatočného nasrania (praskol mi zadný náboj DT 240 rok po uplynutí záručnej doby) som ho práskol na fulla a funguje doteraz. Počiatočnú fázu nadšenia vystriedalo zdravé vytriezvenie. Cena je super, o tom potom, je však si uvedomiť aké nároky skutočne máš na kolesá. Zo začiatku mi nižšia tuhosť nevadila, odkedy si sám financujem domácnosť už váhu neriešim (nakoľko to lezie do peňazí), ale treba povedať že som už s nimi preskákal všeličo a viem ako sa chovajú v hraničných sitáciach. Na druhej strane takéto situácie zažije človek pri bežnom jazdení tak 0,01 % celkového času stráveného v sedle. Zrejme som mal šťastie na kus, zatiaľ bez akéhokoľvek zásahu a potreby docentrovať. Zhrnutie : ak si hobík, máš už viac ako 25 rokov, nezávodíš a chceš aby tvoj bike vyzeral moderne, tak sú v pohode. V prípade vyššej telesnej hmotnosti zrejme treba mať šťastie na lepší kus. Ak si závodník, chrt, resp. si mladý a chceš zistiť kde sú tvoje limity, radšej si vyber niečo ľahšie a tuhšie. A patrične drahšie. Keby sa ma znovu opýtali či by som ich kúpil, ak by bola dobrá cena tak by som povedal že áno ale museli by ísť na fulla. Na chrtenie mám hartaila s ručne vypletanými kolesami na DT240/Novatec/717kach.

              0 0
          • MlokCZ  

            V jakých ostatních parametrech máš namysli?

            Já jezdil Crossridy i DT (onyx + 4.2d + comp. 2/1,8) na podobných kolech (oba fully, stejný systém, pododná geometrii a stejné pláště, jen malý rozdíl zdvihu – takže srovnání je celkem objektivní) a ty DT jsou výrazně tužší.

            A váhu se ušetří hlavně na ráfcích, takže tak málo to znát nebude.

            0 0
            • karliner  

              tuhost (beru to podle subjektivního pocitu), pevnost výpletu (ty DT furt musím docentrovávat), design je mi jasné, že se ušetří na ráfcích, ale pak na ně prdneš Ignitory s drátovou patkou místo třeba Racing Ralphů s kevlarovou a máš ty kola ve finále těžší…

              0 0
              • MlokCZ  

                Pláště ať tam prdne jaké chce pořád budou ty stejné.

                A boční tuhost ti opravdu přišla větší na Crossridech než na těch DT? V lehčím terénu jsem s tuhostí Crossridu problém neměl, ale na větší šutrech v rozbitém sjezdu to plavalo. Tohle se mi nestalo na žádných jiných kolech, co jsem kdy jezdil (dříve před Crossridy jsem jezdil vždy nějakou 32 drátovou klasiku, většinou s 2mm nezeslabovanými dráty).

                0 0
                • karliner  

                  opravdu, kromě toho mám pocit že líp jedou (obouvám je do RR/RR nebo NN/RR) možná je to tím, že jsem je měl na HT, kdežto DT jsou na fullu, co mě ale sere ze všeho nejvíc (zase tak moc toho v rozbitých sjezdech nenajezdím), že se u těch DT furt povoluje výplet…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Povolování výpletu by mě také štvalo. S tím jsem neměl problém nikdy (ani na DT, ani na Mavicách). Na DT když jsem loni nechával zaplést nové zadní kolo jsem nechával dát pro lock niple. A na těch DT, co jsem koupil s kolem netuším jestli jsou pro lock nebo ne, ale v každém případě se nepovolují. Ty tam máš pro lock niple?

                    0 0
    • MARIN  

      Rozhodne NE

      Prave nechavam zapletat jejich nahradu

      0 0
    • vysmátej bajker  

      Ono je to hodně o tom kde kdo jezdí.Na asfalt a polňačky jsou to super kola.Mně dělaly problém na kamenech a kořenech.Pocit přehuštěného kola-ustřelují,nedrží(tře­ba výjezd z uschlých bahnitých kolejí je trochu rizikovější).Možná by se to dalo vyřešit širším trochu podhuštěným pláštěm,já širší než 2,1 zatím nechci.

      0 0
      • MlokCZ  

        Přesně stejný pocit z nich mám a plně souhlas.

        Výrazně širším pláštěm podhuštěným se to ale vyřešit nedá, protože na to je ten ráfek úzký a bude plavat ten plášť na tom ráfku a jsi tam kde si byl. Na Crossridy mi přijde rozumný šířkou max. 2,25 Schwalbe (značku uvádím pro skutečnou konkrétní šířku pláště). Cokoliv širšího už je podle mě moc.

        0 0
    • prvniodkonce  

      Zkusím ještě zneužít threadu a přidat svůj případ.

      Hledám zapletená kola pro V brzdy s horní hranicí 5000,–. Chci 1. nízkou hmotnost, 2. tuhost, 3. eventuálně vzhled. Najedu na tom kole tak 10000 ročně, cca. 20 závodů.

      Co tady čtu o crossridech je docela hrůza, druhá otázka je, jak jsou na tom v porovnání se svými předchůdci crossridy 08</>. Ještě jsem uvažoval nějaké Remerxy nebo Motexy…

      Je mi předem jasné, že bych si měl za 20k koupit crossmaxy, ale na to prostě jednoduše nemám, tzn. 5000,– je maximum. Máte nějaké tipy? Předem díky.

      0 0
      • MlokCZ  

        Lehce přes limit: www.netbike.cz/select_det.php?… Ty bych vzal já.

        nebo tady v limitu pokud ti nevadí konusy: www.netbike.cz/select_det.php?…

        Nebo ty Cerity s Mavicama, o něco méně přes limit: www.netbike.cz/select_det.php?…

        A nevim jak dlouho budou Cerity k mání. S 370kama ta pak bude už výrazně dražší časem.

        0 0
        • Pavel100  

          370 nahrazují Cerit a Onyx řadu. 370 jsou obecně dražší než Cerity a navíc přední nába 370 pro V-brzdy je přepracovaná…má vyšší příruby a je na ni možnost vyplést radiální výplet…takže i vyšší cena.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tohle já vím, ale ta vyšší cena u 370tek mi nepřijde adekvátní rozdílu oproti Ceritům. Proto bych osobně bral Cerity dokud jsou.

            0 0
      • MlokCZ  

        08 v-čkové crossridy maj už aspoň nižší váhu. Tvrdí 1750g. Už to není těch šílených 2kg+ jako u těch 06, které byly pro disky i v-čka společné.

        0 0
      • prvniodkonce  

        A což třeba toto: www.remerx.cz/index.php?… Jezdíte je někdo?

        0 0
        • jecnak  

          Vazne se nenechas presvedcit? Bud si kup ty Cridy kdyz se ti libi a nebo neco z toho co navrhuje MlokCZ

          0 0
          • prvniodkonce  

            Tak zkoušim kouknout ještě na něco pro širší výběr… Cridy líbí, ale nechci naletět, DTčka vypadaj nejpravděpodobněji.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.