Mate nekdo zkusenosti s GT i-Drive 5 3.0 06

21 nepřečtených
  • hudlaiz

    Ahoj, chtel bych vedet, zda ma nekdo zkusenosti s vyse uvedenym modelem. Chtel bych celoodpruzeny a tohle mi bylo doporuceno jako dobry pomer vybava/cena. www.kolokolo.cz/…drive-5-3-0/ Jeste sem zvazoval neco z novych modelu meridy, konkretne treba tohle www.merida-bike.cz/prodej/am-500-d ale udajne tady ten pomer neni az tak dobry. Mam predstavu celoodpruzenyho kola tak max do 35k s DPH. Jezdit bych s tim chtel jak na silnici, tak i treba v terenu (napr. na Sumave po lesich). Dal bych chtel kotoucovy hydr. brzdy, min. 120mm zdvih vidlice (nechci tu machrovat, ale tohle vse mi bylo doporuceno zkusenejsima :) ) a nejlepe zamykatelnou jak vidlici, tak i pist zadniho odpruzeni. Diky.

    0 0
    • kesu  

      mama jezdi idrive 5,jen nizsi model,pokud muzu s necim poradit,ptej se.

      Co se tyka ty meridy,nebral bych ji ze dvou duvodu,zaprvne prvni serie meridy vzdycky praskaly pokud de o FS a navic tlumic a vidle santur by mi domu nesmeli.

      v tydle kategorii fs sem nenasel ani zadnyho canyona.Ja bych koupil to gt a treba za rok zvazil vymenu vidle,mozna brzd-proste nejakou odtucnovaci kuru.Nicmene ten ram je funkcni a je to podle myho dost dobrej kompromis mezi tim jak se to chavá v terénu a na silnici

      0 0
      • hudlaiz  

        No ohledne toho GT bych se jen chtel zeptat na ty zakladni veci. Jak je to treba s vydrzi, jestli neni nahodou poruchovy, jestli vse funguje tak, jak ma. Jestli se to kolo moc „neprohupuje“ pri jizde na silnici. Pro me je mozna vymena vidlice za rok zbytecna. Preci jenom sem spis takovej svatecni jezdec a nebudu na tom kole urcite jezdit kazdej den. Ale zas sem chtel trochu kvality, takze myslim, ze do tech 35k je to vcelku dobra cena.

        0 0
        • kesu  

          mama do ty doby jezdila na kolech cenovy kategorie do rekneme deseti tisic kc,jezdi fakt malo,proste obcas.Ale od ty doby co to ma,tak ji nebolej zada a neboji se do terenu.Co se tyka toho co to vydrzi.

          • Ram jezde jeste kamarad a je uplne bez problemu,ma to dost velky loziska takze by nemel bejt problem ani zde,myslim ze s ramem by si urcite problemy mit nemel.
          • k vidlici ti nebudu nic nalhavat,neni nic moc.sice funguje ale znicit ji lze.nicmene pokud se k ni budes chovat slusne tak svuj ukol splni,taky zalezi kolik vazis a jak jezdis.
          • brzdy jsou kapitola sama pro sebe,podle recenzi nebrzdej nejlip ale pokud si doted nemel kotoucovky budes z nich nadsenej a neslysel sem,ze by s nima mel nekdo problem.

          co se tyka ostatniho tak je to umerny cene kola okolo 40tisic,nemyslim si ze je mozny to nejak predcasne znicit,rozhodne bych se toho nebal.

          • no a ke kolum,rafky jsou v pohode,plaste dost tezky,podle meho vhodny akorat do snehu.Spis nejslabsi komponent biku bych videl ty shimano naby.S tema muzou po cca 4tis km zacit bejt problemy..

          celkove to povazuju za dobry kolo,jedina skoda je ,ze to je tak tezky

          0 0
          • hudlaiz  

            Na mym prvnim kole, ktery mi mimochodem nejakej hajzl cornul, sem mel V-ckovy brzdy, takze s kotoucema fakt zkusenost nemam. Jinak k moji postave. Mam kolem 190ti cm a vazim 90kilo. Kazdopadne diky za to info. Pokud budu muset jet treba na to pretesneni, tak asi fakt neni uplne vhodny to kolo kupovat v Moste, kdyz sem z Prahy. :( No a tezky? :) Mne se to zda lehci. Je to jako bych sel, ja nevim, ze 120ky do Octavie a ptal se majitele Mercedesu. Taky uz bude mit jiny naroky :)

            0 0
            • kesu  

              muzes to koupit kde chces,stejnak se to posila do cyklosvec v pisku..popripade v bike live to pretesnujou docela levne kdyby se ti nechtelo cekat.Ale je mozny ze to bude ok,dela to jen v zime a jen nekdy..

              0 0
          • hudlaiz  

            Ještě bych měl jeden dotaz ohledně těch brzd. Slyšel sem, že v týhle cenový kategorii nemá vůbec cenu uvažovat o kotoučích. Že údajně nic moc. Kvalitní kotouče jsou údajně dost drahý, takže určitě nebudou v kole za 40k. Ale nevim, co je na tom pravdy.

            0 0
        • kesu  

          a jeste k houpani,v ka­tegorii 130mm fullu bych to zaradil asi na lepsi stred co se tyka projevu na asfaltu.Lze to malinko pritvrdit utazenim tlumeni ale nemyslim si,ze by to bylo potreba.Trochu blby je,ze ty tlumice FOX jsou sice uzasny ale ty prvni serie,mezi ktery todle patri,trpej spatnym tesnenim mezi negativkou a pozitivkou,tzn je mozny ze to budes muset po prvni vyjizdce v zime poslat na pretesneni.Ale je to vzaruce a stane se to jen jednou.

          0 0
        • MlokCZ  

          S otevřeným tlumičem se bude kolem 130mm pohupovat každé kolo. To mírné pohupování ale k fullu prostě patří a ničemu nevadí. Rozhodně při něm nedochází k nějakým drastickým ztrátám energie (nepatrná ztráta tam bude, ale pro turistiky zcela zanedbatelná). Pokud pak je tlumič s lockem nebo možností aktivace tvrdšího nastavení propedalu (např. nový RP23) nebo floodgate (RS tlumiče), tak se pak nehoupe v tomto režimu žádné kolo (nepatrný chod zadní stavby tam bude, ale už téměř neznatelný a oproti plně aktivnímu režimu tlumiče minimální).

          A při tlumiči v plně aktivním režimu pak pohupování záleží nejen na zadní stavbě, ale také velmi na tom, jak umíš šlapat (tzn. čím máš lepší techniku kruhového šlapání, tím méně se to bude houpat a rozdíly jsou opravdu dost velké, pokud někdo šlape hodně špatně).

          0 0
    • MlokCZ  

      Za ty peníze, jak už kesu napsal, to je slušný kolo a funkčně je u GT slušný systém zadní stavby.

      Hodně ale záleží, jestli trváš na tom limitu do 35k. Pokud bys přidal na 40–45k, tak je výběr hned mnohem větší a pak si určitě projdy tisíce threadu, kde se řešil Canyon (jak XC4 za 40k, tak ES5 za 45k jsou na tom výbavou nesrovatelně lépe a pokud do budoucna bys na tom GT chtěl něco měnit – třeba vidlici/brzdy, tak se ti to ve výsledku proti tomu Canyonu o hodně prodraží).

      Tu Meridu bych za ty prachy určitě nebral.

      Pokud tedy ten limit nemůžeš nebo nechceš překročit, tak to GT klidně vem.

      0 0
      • hudlaiz  

        No tak s timhle, resp. temahle kolama si mi nasadil brouka do hlavy :). Akorat ze sem je nenasel nikde u nas v prodeji. Ale projedu ty thready, treba tam nejaky info bude. Ale sou to fakt pekny kousky.

        0 0
        • MlokCZ  

          Canyony všichni objednávájí letos přímo z Německa. U Bikeexpertu (jediná prodejna v ČR, která někdy prodávala Canyony, ale letos asi žádné mít nebudou, nedohodli se s Canyonem, prý až 08 modely zase mít budou) je možné případně reklamovat i při koupení přímo z Německa. U každého modelu mají označeno, v jaké velikosti je teď skladem. Jak jsem tu popisoval v jiním threadu, tak kamarád před 9 dny v pátek objednal, v pondělí mu přišel mail, že kolo je k dispozici a údaje k zaplacení. V pátek (takže ty 4 dny zdržení si zavinil sám, kdyby chtěl mohl je ušetřit) tam zavolal a dohodl si platbu kartou (tedy v podstatě jen nadiktoval údaje o platební kartě, bohužel zatím nemají možnost placení online na netu). Za půl hodiny po telefonátu si částku strhnuli a jen čeká, že už teď v týdnu přijde kolo. Jediná komplikace je platba v případě, že nevlastníš platební kartu MC nebo Visa s dostatečným limitem pro platbu. Pak je nutno platit převodem, což je drahé (kartou je to zadara) a chvíli převedení peněz trvá.

          Pokud se náhodou rozhodneš pro Canyon, tak budeš mít (jako někteří další už to řeší v jiném threadu) dilema, jestli vzít XC nebo ES model (tedy jestli jít do 115/115 u XC4 – tedy po přehození Reby na 115 nebo do 140/140 u ESka).

          0 0
          • wewerka  

            A platba prevodem musi byt OUR – plati se naklady prijemce a zasilajiciho, coz prijde ve sporce na 385kc a na jejich strane na 3E tzn. celkem 470kc jen za poplatky :(

            0 0
            • MlokCZ  

              Přesně tak, proto jsem nechal zaplatit kamaráda moji kreditkou, aby to měl zadara.

              0 0
          • Dijck  

            Fakt by ta Canyon mal zacat platit…odviedol si pre nich kvantum prace. To nemyslim v zlom.

            0 0
    • JJ  

      Mám I-D 5 4.0 Můj první full. Oproti 3.0 nemel tlumic s regulací, ten jsem hned menil (můj byl přetlumený) Jinak kolo pomerne jede, akceleraci srazi spis vetsi vaha. Brzdy maji vepredu snad 203mm kotouc, tak by te ubrzdit mely. Pokud nechces zavodit, ale v pohode se svezt, tak by nezamykatelny pruzeni nemelo tolik vadit. Pruzeni mozna neni uplne mechovy v male rychlosti, ale treba dopady skoku jsou famozni a Jinak odolnost ramu bude dobra, myslim ze neco vydrzi.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Mam zkusenosti s GT I-Drive 5 2.0 model 2007 :) Ram je uz trosku jinej, ale je to proste bomba :) Sem s nim ukrutne spokojenej…

      0 0
      • marapara  

        Tak na toho mám políčeno též. Jak funguje ta vidlice? A co brzdy?

        0 0
    • Brontosh  

      Najdi si tady na teto strance test toho „tveho“ GTcka.Viz „dlouhozdvihe XC fully“ www.bikecentrum.cz/recenze.php

      0 0
    • hudlaiz  

      Tak sem se dneska zkusil zeptat v jedny firme, rekl sem stejny pozadavky (silnice, les, Sumava) a rekli mi, ze pro moje potreby je GT iDrive 5 3.0 zbytecny. Pro me udajne je lepsi bud 4kova iDrive rada nebo tohle www.mojekolo.cz/index.php?… Takze ted uz fakt nevim. Ten Avalanche se mi docela taky zalibil tou vybavou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.